A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
köszi én is a találkozást! Én még egy könyvet hoztam el a lemezjáték mellé... A lemezest itthon be is üzemeltem, nagyon szépen kapkodja a gumibordás talpait. Az elektronyos részek kontakt spray-t, a mechanikus és működtető alkatrészek szintetikus kenőcsöt kaptak. Régiség legközelebb 24-én lesz, remélem, tudjuk ott folytatni, ahol ma abbahagytuk!
Kb. 15 éve jártam így én is. A fűnyíró váza rohadt el. Vettem vaterán egy ugyanolyan, de villanymotor hibás gépet, abba átszereltem a jó motoromat és azóta is szolgál. Azóta figyelek, hogy ősszel nagynyomású mosóval tisztára mossam és úgy tegyem el télire, mert a sár tönkre teszi.
Az idei is kurva jó volt, nekem főleg az előmotorozás miatt is, bőséggel ráhangolódtam a bulira. Jövőre is próbálom valahogy megtoldani valami csavargással.
Hirtelen felindulásból követtük el. Ott álltunk az emlékmű előtt ami mögött van ez a tábla, Frundzi ötlete volt, hogy írhatnánk valamit, elmentünk papírért és mindenki önállóan kiírta a gondolatát, az enyém ilyenre sikerült.
Azt kérdésként felvetem, hogy pont Kamuton akarunk lenni (Kamutkánál nem férünk el ennyien) vagy a közelben lévő Gyula, Békéscsaba, Békés város legyen a telephely? Utóbbiakon jobban lesz szállás.
Holnap ha van kedved és időd, találkozhatunk a konzervgyárnál...
Én biztosan kimászok, idén itt nem lesz több efféle móka, a régiség inkább necces, egyébként ott valami marha nagy sátrat szegeltek ma délután.
Ma ismét otthon voltam, a múltkori trapézlemezt igazítottam, illetve elvégeztem a gépkocsikon az éves átvizsgálást, kiterjesztett alapszervizzel együtt.
Zalában én is találkoztam őzzel, pont esett így lassan mentem, de egy bamba birka volt, ha nem lett volna esőruha alatt a gép, talán még fotó is készülhetett volna, annyira nem izgattam az érkezésem.
Az en ozikem fenyes nappal (du. 2kor) allt olyan bamban, mint a covek, csak epp akkor ugrott, mikor mar egy meterre voltam tole. :))
Amugy vasarnap egy jo nagy testu kifejlett peldany setalt at elottunk olyan jatszi konnyedseggel, szinten du. 3-fel4 korul, szikrazo napsutesben, hogy ha mindezt nem 50 meterrel a lakott terulet vege tabla elott teszi es gyorsabban jovunk, akkor tuti pacsizas lett volna belole.
Szoval sajna nemcsak napnyugta utan kell resen lenni, de teny, hogy akkor fokozottan.
En legutobb elegge tudatosan csinaltam, amit csinaltam, de ilyenkor sok mulik a szerencsen, mert hiaba gondolod azt, hogy jo az, amit csinalsz, ha a kornyezeti tenyezok (ertsd pl. az oz pozicioja) nem vart iranyba valtozik. :) Sajna soktenyezos dolog ez, aztan vagy sikerul, vagy nem.
Néptelen, erdős mellékúton sötétedés előtt, pláne után az ember nem száguldozik, nem megy túl gyorsan. Az állatok mozognak, és a nagyobb testűek nem törődnek a járműforgalommal.
Amikor hajnali fél kettő körül jöttem le Dobogókőről, a tempó 20 km/h volt, annyi állat jött-ment keresztbe az úton.
Ha meg megáll az állat, és bambán bámul a fényszóróba, nagyon fékezni kell.
Igazából teljesen elméleti kategória, hogy mit szabad meg nem szabad csinálni, mert ha az ember bepánikol, akkor úgyis azt csinálja, ami először eszébe jut. :(
Nem tudom, hogy lehet-e annyira profi sofőrnek lenni, hogy ilyenkor az ember tudjon bármiről is érdemben gondolkodni és dönteni.
Persze nagyban függ attól, hogy pontosan hány másodperc, vagy épp tizedmásodperc áll rendelkezésre.
A piros NSU nekem odafelé már jött velem szemben, el a börzéről. A tulaj Hervay docens úr Érdről. Valamikor nagy szám volt egy ilyen autó. Ilyenekkel nyertek sok túra rallyt.
Ez egy sima angol karakteres billentyűzet, nyilván nincs rajta a magyar ékezetes karakterkészlet. Nem vagyok egy nagy PC guru, elvileg a bal oldal lent található Alt gomb nyomva tartása közben beütött 161 számsorral előcsalogatható a hosszú í. Ez az ASCII kódja ugyanis. De ha nem megy, van itt elég informatikus, majd ellátnak tanácsokkal.
Nyolcvanas években egy 350 es Jaffával száguldottam.Főúton egy kombi ladát előztem volna éppen mikor a vezető,egy fiatal csaj nyomott egy satuféket.A bal hátulját kaptam el,a motor vissza pattant én meg átrepültem a lada felett,az autó előtt érkeztem az aszfaltra,arccal csillapítva az esést. Ezért nem jó a nyitott sisak,többek között.A nyoma sajnos örökre megmaradt.A csaj nem tudta megmondani miért állt meg a nyílt főúton.
Korábban itt írtam, hogy nem félek motorozni, de azok után, hogy I.Zoli történetét hallottam a vaddal a DOT-on, kezdek óvatosabb lenni. Két hete Perőcsényben jártam (Börzsöny) kocsival, és éjjel jöttem haza. Már az odaúton délután láttam, hogy rengeteg a vadveszély tábla arrafelé, ezért nagyon óvatosan jöttem és az egyik bukkanó után észrevettem egy szürke foltot az út közepén. Lépés tempóra lassítottam és az őzike el nem mozdult, szaglászott az út közepén. Ahogy kikerültem, akár meg is simogathattam volna, el nem ment. Ha ott az egyébként megengedett 90-el jöttem volna, nagy eséllyel elütöttem volna. Ezek után a múlt héten szombaton motorral mentem a Búbánat Völgybe (Dunakanyar) egy rock buliba és szintén éjjel jöttem hazafelé a vadveszélyes úton. Nem mondanám, hogy felhőtlen örömködésben telt el az utam a sötétben... Még 78 évesen is van mit tanulni!
Sajnos már én is ott tartok, hogy kétszer is meggondolom, hogy motorra üljek, félek már az utakon...
Eddig még megúsztam egy láb- és egy gerinctöréssel, és a terepversenyzésnél elsajátított rutinommal úgy 4-5 csatt kivédésével. Az utóbbi esetekben egy "mezei" motoros nem biztos, hogy elkerülte volna bajt.
A gerinctörésem nem közúton történt,'78-ban egy versenyidény után a Hármashatár hegyen a bohóckodásommal sikerült összehoznom...
Bizony-bizony. Addig kell menni, amig birsz, meg amig lehet. En amig fel birok maszni a motorra, meg csorgedezik benzin a kutakon, addig tuti hajtom a gepeket. Meghalni raerunk utana is. :-)
:) Nem leszek én kivétel.Előbb utóbb lesz valami.Nem vagyok olyan stabil mint régebben.Szeretem a motorozást,nagyon,de az évek és a betegség szorgalmasan dolgoznak.Semmi komoly nincs tudomásom szerint.Egy kis vérnyomás,egy kis cukor,vérkeringési zavarok,meg a többi apróság,összejön rendesen a végére.Hajtani kell a kétkerekűt,amig csak lehet,mert eljön az idő,mikor majd csak nosztalgiázok,hogy milyen jó volt még motoroztam.
Én 3x takaróztam be, szerencsére egyszer se úttesten és mindig alacsony tempónál. Se nekem se a motoroknak nem lett említésre méltó baja. Legjobban azt sajnáltam, hogy sikerült elszakítanom a világ legfrankóbb farmerét, azóta se találtam olyan jót. :P
Jesszus! Jobbulást és nagyon gyors felépülést kívánok mindenkinek, nektek többieknek meg erőt és kitartást, hogy addig vinni tudjátok a háztartást meg a boltot. :(
Mikorra tartogatod? A korral egyre neccesebb. Tudod, azt tartja a mondás, hogy kétféle motoros van, aki már elesett, meg aki el fog esni. :-) Persze lehet te vagy az üdítő kivétel. Én remélem már letudtam az enyémet (ráadásul akkor majdnem vadonat új motorral), persze szituációk nap, mint nap akadnak, ahol Zolibá' is írta, általában én is csak a rutinnak, meg egy jó adag szeremcsének köszönhetem, hogy nem történt komolyabb baj.
Akkor nagyon vigyázz! Az öcsém életében csak egyszer esett, de akkor nagyot. Budapesten az Erzsébet Híd alatt egyenes úton. MZ 250-es (1965), az első lengővilla lengéscsillapítói fosok voltak, ő meg nem tudott róla, mert kölcsön kért motor volt. Nyélgázon beszitált az eleje, ő meg elszállt. Azóta sem motorozik, mert "veszélyes"..... Én már estem, keltem többször is, ezért nem félek, hanem inkább óvatos vagyok.
Köszönöm a jókivánságokat ! Szerintem ez az őrületes hőség a bűnös.Az emberek elkábulnak a forróságtól,figyelmetlenek,stb.Ma ,nálunk a hűvösben 39,5 fokot mutatott a hőmérő.Ennyit én még nem láttam,azon a műszeren.
Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok mindkettőjüknek! Sajnos a közlekedés veszélyes üzem, tanúsíthatom! Bár eddigi motoros pályafutásom alatt (60 év) "csak" egy sípcsont + szárkapocs törésem volt a pár zúzódáson kívül. Szerencsém is volt, meg a rutin.
Mennék én,de apóst elgázolta egy autós,ő elektromos kerékpárral közlekedett.Kéz-láb.borda törés,stb.Egy hete az asszony robogóval közlekedett,egy autós nem vette észre,előtte elfordult balra.Fékezett a nejem,de már késő volt,becsúszott az autó alá.Nála is törések.Ma műtötték a vállcsontot,protézist épitettek be.Én vagyok az egyedüli üzemképes,aki bir autót hajtani.Kórházi ellenőrzések,bevásárlás,stb,minden rám vár,meg a lányokra.A munkám meg nem halad :( Esetleg ha addigra az asszony felépül valamennyire,akkor elmegyek.Autóval nem,csakis motorral,vagyis MZ-vel :) Szeretek ott lenni,jó a társaság :)
A régi parasztok mondanák :) Milyen finyes motor,hosszú i-vel,amit nem tudok megjeleniteni,sajnos.Petrol leirta,de már elfelejtettem.Ma olvastam valahol,hogy a dokik megállapitották, a 0 vércsoportosoknál a demencia sűrűbben jelentkezik,mint a többieknél.
Köszönet a sok fotóért ! Én ki sem mozdultam a hűvös szobából.Ilyen k.melegre nem emlékszem,ami az utóbbi pár napban volt.Az út szélén döglöttem volna meg,a motorral együtt.Szép a fekete Danuvia.A forditott fejű Csepel sem rossz.A szürke BMW visz mindent.R-45 vagy R-65.
Köszi. Raktam fel elég sok mindent, kell a hozzászólás, hogy a "népszerűek" között előre törjön. Minden fillér kell, sajnos vagy szerencsére ez most nem számít, ezekre az alkatrészekre már nincs szükségem.
Az a döntés született, hogy az őszi Pali-buli szept. 30-okt1 hétvégéje lesz. Természetesen péntek déltől már lehet érkezni, este főzünk valamit (tea, virsli stb 😎). Uff..
Kár hogy nem dolgoztak éppen akkor,mikor ott voltatok.Én harcsapörköltet szerettem volna,de csak kétszemélyes adagban adják,igy harcsahalászlé lett belőle.Nagyon finom volt,egy picit csipős,pontosan amennyire kell.Utólag belegondolva,belémfért volna a dupla adag pöri is :) Nem is nagyon tudom mi az eltérés.A halászlében több a lé,vagy higabb.Nem is fontos,finom volt és kész :)
Mi is ki akartuk próbálni Pistivel, de sajna hétfőn zárva voltak. Na majd máskor, öcsémék leköltöznek Pécsváradra, így ahogy néztem, erre fog vezetni az utunk, ha megyünk hozzájuk, igy lesz alkalmam letesztelni, hogy mennyire jól főznek a csárdában.
Modell! Akkor Te sem voltál vonulni, legalábbis nem láttalak. Elég vegyes bazár lett ez a "veterán " vonulás, azt néztem, hogy lesznek-e egyáltalán motorok. Csoma Pista azért jobban összeterelte a nem klubtagokat is egy kis gurulás erejéig, valahogy több volt a motor régebben, ja és veterán motor és az autók között is pár nem is értem hogy keveredett oda, én elhiszem, hogy régi, de akkor is...
Köszönöm. Vidám városi motorozással ünnepeltem, az igazi műértők a Péterfia utcában lévő sörteraszon állva éljeneztek mikor elhaladtam előttük. Volt egy kis előzménye, mert ugye elkezd dadogni a tötyögésben és ott volt olyan szakasz ahol tiltásig kettesben ki tudtam huzatni, hogy a felgyűlt ganaj kiszellőzzön. (tiltás=kb. 40km/h) :)
Utolsó képcsomagjaim kaja közben készültek és egy romtemplomnál. Másnap már az összepakolás és az elbúcsúzás volt, sehogy sem akaródzott útra kelni, maradni akartam még 1-2 napot, sajna megrendelés jött és kellett segíteni gyártani. Nagyon jól sikerült az idei év ebből a szempontból, remélem az idén még találkozunk legalább egyszer.
Nem bírok kiigazogni ezen a Fb-on, sokszor már a hirdetés alatti hozzászólásokhoz se találok vissza. Most is csak azért írtam a Csepelre, mert kértétek, de nem is látom.
Meghirdettem egy gyári új Pannónia hengert a licites csoportban. Előre is köszi mindenkinek a kedveléseket és pozitív kommenteket, hogy előrébb sorolódjon.
van a FőIstván, van Kékeres S/S és Brébánosunk, alakul ez, még várunk kicsit és ha történelmi egyház leszünk, akkor benyújtjuk a támogatási igényünket az állam felé.
Azt hittem, hogy tollasozás közben éppen bemutatod, hogyan kell felszállni a motorra, amikor a felszerelt három doboz mellett még a sátor és az önfelfújó matrac is fel van már gumipókozva a motorra... :-)
A Debreceni Oldtimer Club kapta meg a lehetőségét annak, hogy a 2023. augusztus 20-i Debreceni Virágkarneválon a karneváli menetben veterán/oldtimer járművekkel történő felvonulást és kiállítást megszervezze.
Aki rendelkezik veterán/oldtimer járművel és részt kíván venni a felvonuláson és az azt követő kiállításon a Nagyerdei Stadionban az előzetes jelentkezést követően vehet részt.
A felvonulás a Szent Anna utcáról indul 2023. augusztus 20-án reggel 8 órakor (gyülekezés 7 óra) és a Nagyerdei Stadion északi kapujánál fejeződik be. Itt fém kordonnal és biztosági őrrel védett területen lesz lehetőség a járművek napközbeni kiállítására.
A részvételhez minden járművezető és kisérője belépőt kap a rendezvényen lévő programok megtekintésére. Ebédet és ásványvíz fogyasztást biztosítunk!
Aki messzebbről jön felvonulni, annak a Gulyás Pál Kollégiumban ( 4024 Debrecen, Sumen u.3.) aug 19-én és 20-án szállást is tudunk biztosítani.
A felvonuláson való részvétel feltételei:
1. A jármű jellege (bicikli, motor, autó, traktor, busz, stb.) nincs meghatározva, de minimum 30 éves legyen.
2. Nem kell oldtimer/veterán minősítés, de szép, kiállítható állapotú legyen.
3. Csak az általunk az előzetes jelentkezést követően előre kiadott sorszámmal lehet felvonulni és kiállítani, ennek hiányában a rendőrség nem engedi a járművet a felvonuláson való részvételre.
4. Aki vállalja a veterán járművével történő felvonulást és kiállítást, az jelentkezzen az isetta@gmail.hu email címen, vagy +36 30 925 0331 vagy +36 70 372 4885 telefonon.
5. A jelentkezéshez 3 fényképet és egy rövid műszaki leírást várunk a járműről, valamint a szállás igényt.
VÁRJUK SZERETETTEL A VETERÁN JÁRMŰVEL
RENDELKEZŐKET!
Tisztelettel: Dr. Sápi Levente, elnök (+36 30 925 0331)
Következő nap eljött a közös indulás ideje a DOT-ra, bár ez csak DET :) (Danuviákra emlékező túra). Minden komolyságunkat összeszedtük, ennyire tellett.
Végre sikerült egy kis időt szakítanom a képeim letöltésére, amiből párat itt közzé teszek.
Természetesen az érkezéssel (10 perc híjján) nem sikerült megelőznöm Ferit, aki az árnyékban várt (engem) .... D)) közelebbről emígyen:
Ez meg a falatozónk ahol egyetlen falatot se sikerült lenyelnünk:
Aztán a pénteki kiránduláson felkerestünk néhány Árpád-kori templom romot, pl Dörgicsén (is):
Ez meg szombatról a Kabhegyi kilátó alulnézetből
ahová én a tériszonyom miatt a 15 lépcsőfokból csak az 5.-ig jutottam fel.... :D)))
Az idei "DOT" nagyon szép emlék nekem, nagyon jól éreztem magam, élveztem a közös motorozást és a gyönyörű tájat, a jó kanyargós utakat, és a tábori kosztot. Köszönet érte akik ezért tettek. Szilvinek külön köszönöm a jó szervezést és az ötletet a helyszínre. Nagyon jól sikerült!
Másnap a nagy motorosok elmentek az esővel szemben kanyarogni, én meg éreztem, hogy majd helyben is meg tudok ázni, átmentem Sztárhoz dumálni és hegyet mászni.
Megköszönöm előre is, hogy aki benne van a Veterán Motor-, Autó , Traktor,Alkatrész LICIT (adok-veszek)! csoportban, nyom rá egy lájkot, és esetleg ír egy építő jellű kommentet, nagyon alul van. Jó lenne, ha megtalálná valaki, akinek van rendőrségi Pannóniája, vagy ilyen jellegű relikviákat gyűjt. Vagy 20 éve vettem Frundzitól (akkor se volt olcsó, de a ritkaságához képest korrekt Áron :-) vettem), de rájöttem, hogy ezt elengedem, jó lenne, ha jó helyen landolna, és rátalálna az aki ilyet keres.
Egy piros lámpánál elszakadt a bowdenem, idegen földön éltem volna le hátralévő életem, ha Petinél nincs javítókészlet. Igyekeztem minél kevesebb váltást eszközölni, így eljutottunk Sztárhoz, aki pillanatok alatt teljesen új szettet készített. Olyan jól felszerelt műhelye van, hogy csuda. Köszönöm ezúton is mindannyiótok segítségét.
Olyan szinten gyártotta le, hogy új végeket is esztergált hozzá.
Másnap délelőtt hármasban elmentünk motorozni, gombalevest és diétás desszertet enni. Csodálatos helyeken jártunk. A Csesztregi DOT-on mászkáltunk a környéken, de akkor nem volt ilyen szép idő.
Ez a jószág (alpakka) meg csak úgy állt ott az út szélén, mint egy őshonos birka.
Hétvégén mi is kirándultunk, megnéztük az új Ipoly hidat. Szuper idő volt, szép lett minden a híd környékén (kösz EU!), ha motoroztok érdemes arra kanyarodni!
Működik a másik fesszabályzóval is.A dióda szára túl hosszú volt,elhajlott,és hozzáért a közeli ellenálláshoz,és valami gubancot csinált.Ezek szerint,nem hibásodott meg egyik alkatrész sem.
Akkor nagyot kapcsoltatok a tempón, mert az elválásig 72-75 km/h tempót mentünk GPS szerint. Egyszer karcoltunk bele a 85-be egy előzésnél. Jó volt veletek gurulni.
Megjegyzem, hogy csomó étteremben, kifőzdében van menü. Ha tudja a csapat, a környéken hol mi van fogára való, beesik, eszik, dumál, távozik. 2-3e Ft/fő, és Bp-től messzebb méretes adagok vannak.
Nekünk D.Nagy szakival 387 km volt a hazaút, Székesfehérvárig Abes is jött velünk, aztán ott elváltak útjaink, kapcsolta az addig nem használt legmagasabb fokozatot a váltóban és elporzott észak felé... :-)
Fehérvártól az M7, majd keresztül Bp-en, majd az M3 következett az autópálya minden előnyével és hátrányával. Sokat nem előztünk, kemény 90 km/h tempót diktáltunk, 5500-as fordulaton forogtak a 250-es gépek. Pedig nekem már eleve 20%-kal hosszabb áttételezésem van a gyárinál kisebb hátsó lánckerékkel (47 helyett 39!), ami olyan rövid lenne, mint egy 125-ös motor esetén.
3 pihenőt tartottunk, én eléggé elültem a s....met... :-)
Semmiség, ha előbb eszembe jutott volna, nekiállhattam volna eleve pakolás előtt...
De akkor még utoljára köszönjük Zolinak, hogy bevállalta és végignyomta a pénteki főzést, annak ellenére is, hogy a vége felé már nem érezte valami jól magát. És ha jól emlékszem, a szombati lecsóért pedig Neked és Csepinek jár a köszönet. :)
A köcsög meg a zománcos merőkanál az volt, illetve valamelyik nagyobb farönk - azt nem tudom pontosan, hogy melyik. Mindegy, az első kettőnek nem lett baja és most legalább el lettek mosva, a 3. meg szerintem viszonylag könnyen pótolható.
A bogrács és a köcsög elmosása sajnos elmaradt (őszintén szólva, nekem se az volt az első gondolatom a nagy pakolás közepette), de a szállásadó észrevételezte, úgyhogy Petivel sikáltuk ki gyorsan indulás előtt. Ekkor kaptuk meg egyébként azt is, hogy érdekes ötlet volt a dekorációkat használni sütés-főzéshez. :D De nem haragudtak érte, még szendvicset is kaptunk útravalónak. :)
Szerintem jó kis helyet fogtunk ki, legalábbis részemről minden rendben volt, beleértve a felszereltséget, tisztaságot, infrastruktúrát, árat, a tulaj hozzáállását. Remélem, mást sem ért semmi kellemetlenség (a hűvös éjszakákon meg a beragadt záron kívül, de azokról meg szerintem senki nem tehet).
Peti sikeresen összeszedett minket a Balaton déli részén és innen hármasban gurultunk. Esti piroska és napot koncert zárta. Én a közönség voltam, mert egy hangot nem bírtam lefogni.
Akkor ezt a főzés dolgot egyházunk elengedi, mindenki megoldja magának. Én induláskor beöltözve láttam még, hogy a dekorációs köcsög sem lett elmosva, de már nem volt lelkesedésem megállni és elsikálni. A közösségi bográcsunk túlélte egyáltalán?
Egyetértek, a főzés tök jó dolog meg közösségépítő is lehet, nem is beszélve arról, hogy mindig finom és tápláló házi kosztot kaptunk - de ugyankkor sok időt elvesz az egyéb majomkodásoktól. Ha nem muszáj, én se erőltetném, pláne hogy a szakácsainknak is lenne akkor igazi pihenés. Napközben egy-egy helyen előre be lehetne jelentkezni kajálni, és akkor a reggelit meg estit megoldhatnánk hideg kajálással, sokkal hatékonyabb lenne. Meg lehetne spórolni a tűzgyújtás körüli nyűgöket (egyébként mint kiderült, sikerült eltüzelnünk az egyik dekorációs fát is...), a hatalmas szervezett bevásárlásokat is, egyszóval sokkal stresszmentesebb is lenne. Majd megbeszéljük mondjuk 1 hónappal a kövi buli előtt, de részemről jár a szavazat erre a verzióra. És a sport is kell, tényleg jó volt a sok zabálás meg ücsörgés között egy kicsit mozogni. És szerintem sokkal jobban égnek a kalóriák, ha ugrabugrálás közben még röhögnöd is kell. :D
Mi is nagyon örültünk neki, hogy meglátogattatok, szuper volt a DOT előtt együtt bandázni! Azt kell, hogy mondjam, mintaszerű vendégek voltatok, nem hagytatok kupit, segítettetek pakolni, mosogatni, és még egy degeszrezabálós vacsit is kaptunk, szóval jöhettek bármikor! :) Mint mondtam, állatbarát háztartás vagyunk. :D
És még a kis Hondád is szépen teljesítette ezt a nem kevés kilométert, le a kalappal!
Én köszönöm, hogy hazavezettél tegnap, nemigen akaródzott elindulnom, gondolkodnom nem kellett mikor merre menjek, jó volt a tempó is, ezek a kis motorok ennyit tudnak.
Úgy ne járj mint én, mi baj lehet...úgy elszakadt egy hajlásnál megkopva ahogy kell. A szokásos helyen, ahol láncot is szoktam cserélni Szár szaki csinált egy teljesen újat.
Egyházunk főrendi tagjainak tilalamasak ezek az italok, még a képek terjesztése is :) ennek a hónak első napjától a következő év ezen napjáig, kuhvára nem szabad ilyet inni.
Ugye milyen király így mosni :) kezdem gyűjteni a jövő évi adagot. Nem maradt csak pár zoknim, gatyám és csak egy ingem a végére, a többi mind ment a gépbe. A tollas, röpis játékot tovább kell vinni, nagyon jó volt. Inkább majd rendelünk valami menüt máskor, mert a főzés elvette az idő nagy részét.
Az idei év legjobb döntése volt, hogy Zoli barátommal útra keltünk és bebarangoltuk Zalát a DOT előtt, féltünk, hogy kifáradunk, de szerintem jutott még belőlünk a DOT-ra is :)
1600 km lett a túrám vége. Ezek a White-ok mennek ahogy kell, inkább én fáradok már le róluk. Kurva jó volt ez a buli. Köszönöm mindenkinek a részvételt és a hajléktalanok elviselését külön köszönöm Szilviéknek.
Köszi mindenkinek ezt a hétvégét, jól éreztem magam! Majd töltöm fel én is a képeket. Akitől a végén nem sikerült elbúcsúzni, attól elnézést kérek.
D.Nagy Márta volt olyan kedves, és a hosszúplatós Dáciával hazahozta a hengertáskákat, amit fel kellett volna gumipókozni, és utána akrobatikus mutatványok árán sikerült volna a fel- és leszállás.
Most ment el tőlem a sárga angyal, házhoz is szállította ma reggel Pikachu, de most civilben (Danuviás pólóban) volt... :-)
Hazaértem én is.Jó volt ! :) Kicsit több mint ezer km-t mutat az óra.Lehet hogy igaz lehet hogy csal valamenyit.ELNÉZÉST kérek a csapattól,hogy az én motorproblémám miatt,múltak a drága percek,tegnap a benzinkútnál :( Jó volt találkozni a csapattagokkal,végre CsA-t is megismertem személyesen :) Zsoltinak nagyon örültem,hogy hosszú idő után ismét találkoztunk :)
Én is hazaértem, megpróbáltam p. Öcsön megnézni az óriási antennákat, de egy kutya elvette a kedvemet a behatolástól.. Köszönöm mindenkinek, hogy eljött és jelenlétével emelte a buli színvonalát. Találkozunk a Pali-bulin! 😎
Sziasztok! Én is szerencsésen hazaértem, már egy délutáni szunya is volt, mindenkinek köszi, aki szervezéssel, részvétellel, kajával, piával, személyével emelte a rendezvény színvonalát, ami most is jó magasra sikerült! :-)
Mi is hazaértünk, félig-meddig kipakoltunk. Kár, hogy nem tudom egy kézzel megemelni a motort, mert úgy lenne az egyszerű, hogy megfogom és belerázogatom a tartalmát a mosógépbe 'szkész. :D (Itt megjegyezném, hogy a mosást D.Nagy sokkal jobban csinálja nálam. :P)
Szóval nagyon köszönünk mindenkinek mindent, amit hozzátett a rendezvényhez: túravezetést, szerzvezést, főzést, egyéb kaját, játékot, társaságot, barátságot. Nagyon jól éreztük magunkat, még az éjszakai hideg se tudta elrontatni a kedvünket. Nagyon jó volt veletek ismét! Pusszantás innen is mindenkinek, akiktől esetleg nem tudtam elbúcsúzni! :) :*
Ki lesz az első érkező holnap a kempingben? Azaz ki hány órára tervezi az érkezést csütörtökön, illetve hánykor lehet elfoglalni a sátorhelyet? Ha mindenki késő délutánra tervez, akkor fölöslegesen nem rohanok... :-)
Szuper ! Én szerényebben készülök.Fel van minden pakolva,útra készen a gép.Ha nem halok meg,akkor ott leszek.A dunaföldvári csárdában kinéztem a menüből a harcsapörköltet.Rossz nem lehet :)
Akkor ott nyertem "volna" meg a lassúsági versenyt is, ha ismerem a szabályokat. Azt hittem, ha az ellenfél leteszi a lábát a másik fél automatikusan megnyeri.,de nem, végig kellett volna mennem. Ezt nem tudtam :(
Szuper,akkor kb.egyszerre érünk oda :) Majd úgy intézzük,hogy szomszédok legyünk a sátorral :) Nem kell semmi más. Köszönöm,hogy intézted az ügyet ! Hozzak ÉN neked valamit,ami itt van,ott nincs ?
Bölcs,okos barátod van ! Nagyon jó, kitartó blokkja van.A jóval kesöbbi 750-es sevenfifty blokk is ugyanaz.Én még ilyen megörzott 750-es CBX-et nem láttam.A leömlökröl látni,hogy nem sokat futott.
Transalp szervizelés 2006-ban.A szomszédlány és a német párja,két egyforma motorral,bejárták ázsiát.3 évig úton voltak,nem kapkodták el.Azért a fotó,mert neked is ilyen van,tudomásom szerint.
Danuvia a nyúlványszámok alapján kb. 165 ezer készült, nem tudom mennyi T-Csepel, 100/48 stb... egyéb Wiss vagy 250-es Csepel készült, de nem kizárt hogy több.
Csak érdekességnek, a Kiss Miklós Csepeles szaki hirdetett egy márkatalálkozót pár éve, nézzétek milyen szép sor jött össze. Hasonló sikereket és még több motort kívánok nekik ezúton is.
Igy lesz,nagyjából.A hosszabb úton megyek,mert meg kell állni a Dunaföldvár hid alatti csárdánál,Halászlére.Ezt az útvonalat nagyon jól ismerem.Veszprémnél meg a 8-ason folytatom,Ajkáig,utánna még húsz km,és ott vagyok.