Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

solak Creative Commons License 2015.12.13 0 0 13432

Üdv.Nekem utólag beszerelt ködlámpám van (nem gyári)és egy gombbal működik a gyárival gombbal.

Ken_Block Creative Commons License 2015.12.12 0 0 13431

Üdv.

 

Én úgy tudom, hogy ha nincs benne, a vezetékezése sincs kiépítve.

Nem, sosincs egy gombon a kettő. Jelen esetben kell egy kapcsoló is hozzá.

Előzmény: bazsikaxd (13430)
bazsikaxd Creative Commons License 2015.12.12 0 0 13430

Üdv! Aktuális kérdés a nagy ködre való tekintettel. Ha gyárilag nincs első ködlámpám, attól függetlenül lehet, hogy láthattam a vezetékét ? Mert még nyáron nézegettem a motor teret és találtam szabadon a ködlámpa körül 1 csatlakozót ( amit most nem találok mondjuk :D ) A másik kérdés, hogy a hátsó és az első alapesetben 1 gombra van kapcsolva ? 

stevegel Creative Commons License 2015.12.08 0 0 13429

Ja, bocs benéztem: "hűtő" nem pedig fűtő.

Előzmény: stevegel (13428)
stevegel Creative Commons License 2015.12.08 0 0 13428

A fűtő ventilátor csak akkor nem megy ha klímára kapcsolsz? Klíma nélkül nyomja a levegőt befelé?

Előzmény: ENGINEER (13423)
stevegel Creative Commons License 2015.12.07 0 0 13427

Ha van benne nyomás akkor valószínűleg a mágneskapcsoló betáp vezetéke szakadt. A kompresszor alatt találod, többnyire szabad szemmel látható hogy az egyik vékony (és sajnos merev) vezeték tőben elszakadt.

Előzmény: ENGINEER (13423)
Ken_Block Creative Commons License 2015.12.07 0 0 13426

Vagy nincs benne gáz, de akkor valahol szivároghat, vagy lehasalt a kompresszor.

sebike05 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 13425

valószínűleg nincs rajt klimagáz

Előzmény: ENGINEER (13423)
kalos1 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 13424

Nézd meg a biztosítékot esetleg a vezetékeket de ha ezek nem segítenek valószínű az a legjobb megoldás ha felkeresel egy megbízható légkondicionáló szerelőt.

ENGINEER Creative Commons License 2015.12.05 0 0 13423

Sziasztok!

 

1.4 -es 8 szelepes KALOS -om van. A hibajelenség az, hogy a légkondicionáló bekapcsolásakor azon kívül hogy a gomb visszajelző fénye felgyullad semmi nem történik. Tehát nincs kattanás, nincs hűtőventilátor bekapcsolás és természetesen a hideg-száraz levegő (pártalanítani akarok mostanában) sem jön.

 

Esetleg ötletetek van-e?

 

Köszönöm,

 

E.

DelSonar Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13422

Találkozott-e már valaki azzal a problémával, hogy az óra időnként "lenullázódik" azaz "1:00" helyzetbe áll, holott látszólag semmi sem történt, az akku sem lett lekötve. Kontakt hiba lehet az óra betáp. pontjánál?

kutató71 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 13421

Injektor kikerülve üzemanyag be, kocsi szépen indul. Indításgátló lesz megint a bibi, szerelő szerint. Köszi a képet. 

Előzmény: DelSonar (13420)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.18 0 0 13420

Előzmény: DelSonar (13419)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.18 0 0 13419

Az injektorok egyik felén egy 15A-es biztosítékon keresztül ott kell lennie a +12V-nak. Az ECM a testpontot kapcsolgatja az injektorok másik kivezetésére.

Előzmény: kutató71 (13418)
kutató71 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 13418

Nincs áram.

Előzmény: verebész1 (13417)
verebész1 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 13417

Szia!

Végezd el a "13303" hozzászólásban leírt kísérletet, az ellenállásos indítással.

Ha nem sikerül, akkor nagyobb a baj. Le kell húzni egy injektorról a csatit, és meg kell nézni, egyáltalán kap-e feszültséget indításkor. Egy digitális multiméterrel kimérhető. Csak segítség kell hozzá kérni, bár lehet hogy el lehet úgy helyezni a műszert, hogy indításkor látszódjon felnyitott motorháztetőnél

Előzmény: kutató71 (13416)
kutató71 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 13416

Remélem van köztetek profi villamossági szerelő és tud segíteni. Írtam, hogy a a szerelő a kalos indulási hibáját az indításgáló vagy a kulcs hibájának tudta be. Kulcsoshoz elvittem betanította a kulcsot. Hazajöttem vele, másnap még indult harmadik nap óta egyáltalán nem indul. Szivattyú feltölt injektorig el is küldi, szikra van de a gyertya száraz. Injektor nem nyit ki. De mi okozza????  

kalos1 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13415

Fel kell hívni őket mert a web oldalukon konkrétan világítás bajuszkapcsoló nem szerepel csak index kapcsoló 4e ft-ért de ez a kalos ára meg kell kérdezni hogy az aveó-é van e vagy egyforma a számuk 06-29-336-336vagy 06-20-9-134-978 postán is elküldik mert én már rendeltem tőluk a posta kb:2e ft pluszba.

bazsee89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13414

Pécsi vagyok. jövő héten úgyis megy szervízbe az autó, akkor ránézetek, hogy ki van-e húzva a vezeték. Ha igen, akkor kerítek bontva egy kapcsolót. Milyen árban mennek ezek? Aveo alkatrészekkel nem vagyok tisztában.

Előzmény: kalos1 (13413)
kalos1 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13413

Ha gyári a ködlámpa beszerelése akkor biztos,hogy be van vezetékelve és akkor valószínű,hogy cserélték a kapcsolót csak valami oknál fogva nem jó kapcsolót vettek hozzá és utána nem cserélték át valami miatt ezért valószínű,hogy ha megfelelő kapcsolót raksz bele és minden csatlakozót összedugsz működnie kell vagy még azt lehetne megnézni ha lebontod a kormány burkolatot nem lóg-e valahol egy kóbor vezeték amit ha összekötsz egy darab dróttal nem világít-e a lámpa mert akkor azt is meg tudod csinálni,hogy te sem cseréled ki a bajuszkapcsolót hanem beraksz egy sima kapcsolót ami nem olyan profi de működik vagy ha pesti vagy elmész a vecsési úti bontóba és megpróbálod elcserélni a két bajuszkapcsolót.

bazsee89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13412

Sziasztok!

 

Köszi a tippeket!

Ahogy néztem kábel megy a lámpára, sőt még izzó is van benne :D Szóval fura. VAjon a kábele a kormánykapcsolóig ki van húzva, ha gyári?

Előzmény: Ken_Block (13411)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.14 0 0 13411

Így van, nem megy át, mivel az összes "fényforrás" működőképes kell legyen.....elvileg.

Az másodlagos, hogy tudok olyan helyet ahol az autó a vizsgasorra se kell álljon, és megkapja a műszakit.

 

 

 

Bazsee: Fel kell térképezni a helyzetet akkor. Megnézni a ködlámpa hátulját, hogy stekker megy e rá egyáltalán, ha megy gyári jellegű, vagy külön húzott.

Előzmény: almaata66 (13410)
almaata66 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 13410

üdv! azt kéne megnézetni, hogy gyári-e a ködlámpa, és ha igen akkor bontóstól beszerezni egy ködlámpás kapcsolót. pl. vecsésen van ilyen. Jól tudom, hogy a műszakin se megy át, ha van de nem működik?

Előzmény: bazsee89 (13409)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13409

Szia!

 

Bármi lehet, sajnos nem találtam meg. Kézikönyv szerint is a kormánykapcsolón kéne hogy legyen. Most vagy utóla gkerült bele és elfelejtették bekötni, vagy a kormánykapcsoló volt cserélve és rosszat tettek bele :S

Előzmény: Ken_Block (13408)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13408

Így vakon nem tudom akkor. Vagy máshová rakták bennük ,vagy utólag került bele, csak elfelejtették bekötni.

Előzmény: bazsee89 (13407)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13407

Szia!

 

Megnéztem mégegyszer, de a kapcsolót továbbra sem találom. A kormánykapcsolón csak a helyzetjelző, tompított valamint a refi kapcsolási lehetőségek vannak, a ködfényszóró nincs feltüntetve. Számomra rejtély ebben a formában...

Előzmény: Ken_Block (13406)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13406

Üdv.

 

Ha maga a ház benne van, akkor valószínűleg teljes a rendszer.

Kalosban a világítás kapcsolón van az első kódlámpa. A külső részét tekerve van ugye helyzet, majd tompított, és a beljebb lévő kis részt fordítva tesz ködfényt. Legalábbis ezekben így van, meg amelyikben nincs, azon is rajta van, hogy hogy működne.

Előzmény: bazsee89 (13405)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13405

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget / ötletet szeretnék kérni: adott egy 2007-es (Kalos kasztnis) Aveo. A következőt véltem felfedezni: az első ködlámpa gyárilag a helyén van, benne izzó, viszont az autóban csak a hátsó ködlámpa kapcsoló van, ami a középkonzol tetején az elakadásjelző mellett van. Van esetleg ötlete valakinek, hogy hol találom meg a kapcsolót? Vagy elképzelhető hogy gyárilag a helyén van, be van vezetékelve, de a műszerfalig nincs kihúzva? Sajnos nem jöttem rá a megoldásra :D Előre is köszi!

 

Üdv,

 

Balázs

verebész1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 13404

Jeladó

Előzmény: verebész1 (13403)
verebész1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 13403

A hűtővíz hőmérséklet jeadó a gyujtótrafó alatt található.

Előzmény: Johnny307 (13387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!