Nyugodtan használhatod a G Astra 15" felnijét és 15" gumit is a 195/65/15 pont a 205/55/16 váltó mérete.
A szélesség miatt ne aggódj, nézd meg a havas rally versenyeken is piskota gumik vannak és ez amúgy sem jelntős változtatás, a 4 X16 os felni és a 4x16-os gumi legalább 40-50 e Ft-al drágább lenne
Téligumi csere előtt állok, az autón 16 colos felnik vannak, és úgy okoskodok, hogy egy 15 colos felni+gumi az olcsóbb, mint egy 16 colos gumi (és így nem mellesleg évente kétszer megspórolom a gumicserék díjait is), szóval most 15 colos felniket akarok venni. Amit viszont nem tudok, hogy pontosan milyen paraméterű felnit vegyek. A jelenlegi felnin 205/55/R16 gumik vannak és ET37 jelzés (4 csavar, H Astra). A 15 colos gumi mérete 195/65/R15 lesz. Milyen paraméterű felnit kell keresnem? Köszönöm!
Illetve egy teoretikus kérdés a témában... tapadás szempontjából melyik a jobb, a 15 vagy a 16 colos téligumi?
Valamelyikőtök járt már úgy, hogy megcsináltattam az önindítót (rossz vollt a szabadonfutója) és egyúttal a szénkeféket is cserélték, aztán nagyon rövid idő után azt kezdte el csinálni, hogy tekeri, kattan egy nagyot, megáll az egész, aztán újra tekeri. Állítólag ebben van valami fék. Ilyenkor az kap be. Ha igen, vajon mitől, mert az én önindítómhoz csak úgy lehet hozzáférni, ha szétszedem a fél autót!
Tünet a következő. Melegen apró pici rángatások, rezonálások észlelhetőek az utastérben, a pici rángatásokat nyitott motorháztetőnél is lehet érezni, hallani. A fordulatszám mérő meg se moccan, nem folyamatos a rezgés, hanem a külső tükrön látszik, hogy picit rángat majd nem rángat, picit rángat majd nem rángat, s ezt egyenletesen teszi. Menet közben semmit nem veszek észre, indul rendesen, de nagyon idegesítő ez. x16xel F Astra...
Van valakinek tippje, ötlete, hogy miket nézzek át?
Nem tudom aktuális-e még, de nekem ilyen van, ha komolyan érdekel akkor keress meg és privátban segítek. Itt is leírhatom, de a saját véleményemmel sokan nem biztos hogy egyet fognak érteni. Szerintem az autó szót nem erre a járműre szoktuk használni. Bár könnyen javítható de amennyi már javítottam én lebeszélnélek róla.
szia.nem munkára kell,nagybátyám vett egy 2007-es combót azt szerelgetem.azzal tökéletesen működik az angol verzió, csak kíváncsiságból gondoltam hátha a magyarral is megy a kábel.amúgy eredeti vcds felhasználó vagyok azt napi szinten használom,arra nem sajnáltam a közel 200000 huf-ot. az op-comot meg jó ha egy év alatt egyszer használtam.köszi a választ.
Ha nagyon azt akarod használni,csak a hozzá adott lemezen lévö progival tudod több keveseb sikerrel használni.A régebbi tipusokhoz aminél még a10-pines csatlakozó van nagyon sok nem müködik.Azért tudom mert sokan megvették hozzá az átalakitó kábelt is,aztán azt hiték az nem jó,nekem eredeti van,azt dugtuk rá a kocsira a kinaihoz kapott átalakitóval az enyim az vitte gond nélkül.Nagyon sok rendszerhez azt irja ki NO ECU,nem találja a vezérlöt ezért nem is kommunikál vele. Mielött megveszed a saját kocsidhoz próbáld ki egyáltalán jó hozzá.Ha meg munkára kell akkor inkább áldozz rá és vedde meg az eredetit.
Segítséget szeretnék kérni. Keresek egy 2002 évjáratú, 2,2 TDI Opel Omegához vákuum rendszer rajzot. Valahol el lett kötve és most mindent csinál, csak normálisan nem jár.
Van esetleg Érd környékén valakinek d corsája 90le meg kellene néznem a motorterét mert az enyémet valaki össze kokányolta....és nem igazodok ki rajta..köszönettel