Köszi Jani! Most nincs lehetőségem utána járni, megköszönném ha megírnád nekem, hogy anyagiakban mire számíthatok, és mennyire sürgős ezt orvosolni . Egyébként telenként egyszer kétszer csinálja. Egyébként természetes dolog-e az, hogy rossz úton tompa kopogásokat hallok leginkább az elejéből, és élesebb kopogás a kormány felől. Köszi.
Ez így van,csak sajna nem jött meg a termosztát,és az autóval meg kéne közlekednem.Ezt, csak mint áthidaló megoldás 1-2 napig gondoltam,nem hosszútávra.:)
Szétborul a can hálózat, az biztos. Ennek nyoma is marad a tárolókban. A -640,000 km a kombi resetnél fordul elő, pl kódoláskor, normál esetben nem lehetne. Valószínű önresetet csinál a kombi. Valamelyik vezérlő "megőrül" -5 fok körül, és szétborítja a kocsi can rendszerét, emiatt látod a sok sok hibaüzenetet. Cas gyanús a dolog.
Üdv.mindenkinek!problémám a köv.Autóm 525da 2005 02 160.000km.Hidegen,de csak mínusz 5-6 fok alatt hiba nélkül beindul de,míg kissé fel nem melegszik alapjáraton hagyva 2-3 perc után kikapcsol a i-drive,a műszerfalon kigyullad egy piros fogaskerék meg sok egyéb,és -600.000km ir a megtett km helyett.Leállítom majd az aku. sem akar tekerni és megjelenik egy Transmission hiba egy pillanatra amire nem emlékszem pontosan.Ismét leállitom és pár perc után beindul és normálisan működik minden.erre keresem a megoldást 3 éve.Egyébként még olajcserén kívül nem kellet szervízbe mennem vele.Köszönöm előre!
Szia.Dízel autónál nem szokott olyan probléma lenni hogy valósan csak 2/3ig tudod megtankolni az autót,benzineseknél előfordul a felgázosodás miatt. Sztem az üzemanyag szintjelzést kellene alaposan megvizsgálni konkrétan azt megnézni hogy műszer szerint a két oldalon mennyi dízelolaj van. üdv Steeef.
Szia.Remélhetőleg nem repedt szét semmi,de mivel a folyadék fagyása térfogatnövekéssel jár így van rá esély.Irány a meleg garázs egy éjszakára! üdv Steeef.
Köszönöm a válaszodat és remélem,hogy nalam sem lesz komolyabb a probléma.Még nem irtak a szakik,de remélem nem feledkeznek meg rólam.Ismét köszönöm,boldog ünnepeket!
Mivel a termosztátom nem jó,nem melegszik fel a motor,csak 60fokig max.Azt javasolták tegyek a motor elé egy kartonpapírt mint anno régen a Wartburgba:)
Nekem is volt néhány hónappal ezelőtt hasonló üzemanyagszint problémám. (teletankolás után negyedtankot mutatott). Aztán 1-2x beindítottam az autót(persze közte le is állítottam :) és magához tért, néhányszor még eljátszotta ezt. Végül is maszi javaslatára levettük az akkusarut 5 percre, és azóta nincs vele probléma. De azért várd meg a hozzáértők válaszát.
Szia Steeef és Maszi!Nekem volt multkor a magas fogyasztássos problémám a kocsimmal,majd probaltam,amit javasoltatok.Mielött tankoltam volna 20 km-t irt a fedélzeti,beakasztottam a pisztolyt,majd 43 liternél kiakadt.Tehat lehet,hogy a motornak semmi gondja nincs,hanem mas iranyu a problémája például üzemanyagszintmérö?Kb 45 litert tudtam tankolni bele végül es a mutató ú igy is csak háromnegyedig ment fel.Kérlek segitsetek,hogy mennyire gyakori ennel a tipusnal az eféle jelenseg,vagy hogy mi okozhatja.Nagyon köszönöm. Üdv:jdl 1980
Ja, a kérdésem le is maradt. Ha befagyott az ablakmosóm, meg a csőrendszer és a fúvóka, akkor nem okozhatott ez sérülést? nem repedt meg a cső, vagy a fúvóka, netán a tartály?
Nekem tegnap először a szabadban éjszakázott a szekerem. Reggelre nem tudtam szélvédőt mosni, csak nagyon haloványan "bugyogott" a fúvókából. A szélvédőig el sem ért a vízsugár. Mentem vagy 200 km-t autópályán, újra megpróbáltam és akkor is semmi... Most felnyitottam a motorteret koncentrátummal feltöltöttem és a csöveket kézzel felmelegítettem.
Ezek szerint nincs fűtött fúvóka egy 5-ös BMW-ben??
(viszont -15-ben is pöccre indult, gyönyörű motorhang, semmi kelepelés, tökéletesen működik. imádom)
Ma egy hét állás után elindítottam, -11°C volt semmi gondja, de állófűtést akarok! 20 perccel indulás előtt gatyában kirohantam és beindítottam, hogy had ketyegjen. Mire kiértem már jó idő volt. Az is jó megoldás, ha a lakásból wifin be tudnám indítani a motort.
Sziasztok urak! Új belépő vagyok, bár 2 éve 525 d-m van. Kis segítséget szeretnék kérni. Az autó teljesítménye csökken nem nagyon forog 5-6-ikban 3000 ford. fölé, mintha nem kapna üzemanyagot elegendőt, mert a pill. fogy.mérő is 11-12l -t ír, padlógázon. Köszi a segítséget
Sziasztok. Mint kiderült a faceliftekben nincs ilyen, a régebbieknél a ford.szám mérő szélén egészen kb:4000-ig fent van a csíkozás és ahogy melegszik a motor úgy ballag lefelé és engedi feljebb pörögni a motort. Ha visszaolvasol 1-2 napot, valaki leírta,hogy hogyan kell előcsalni a tényleges hőfokot. Ott akár menet közben is tudod váltani a moci hőfokról a max. fordulatra, a kűlső hőmérsékletre, és az éppen aktuális fordulatszámra egy-egy gombnyomással. igaz elég apró, de szépen látható.
Szia.Bocsi hogy nem írtam,de nagyon siettem gép elől.So so vannak azért problémák a hűtőrendszerrel,termosztát néha egy egy Y elágazás,EGR hűtő illetve most találkoztunk egy érdekességgel egy javított ventilátor lapátja elszabadult idővel és kilyukasztotta a hűtőt ill. az intercoolert is.Mégegyszer ezer bocsánat,üdv Steeef.