Ha jól vettem ki az előadó szavaiból, uj Swift nem lesz; azt mondta az illető, hogy amit ebből a tipusból ki lehetett hozni, azt már kihozták.
Egy, mésfél évre saccolta az uj Wagonhoz hasonló tipus kibocsájtásának elkezdését.
A magánmegjegyzésem pedig az, hogy mivel várható, hogy recesszió lesz, ami a kispénzüek alsó osztályu autók iránt keresletét rendkivül rugalmasan befolyásolja, egyáltalán nem biztos, hogy azokat a prognózisok, amiket nekünk ott ez a technikus beállítottságu ember elmonmdott, a valóságban vissza fognak igazolódni:
Az autógyárak uj tipusu kocsijaik kibocsájtását a konjunkturális periódusok fölfelé menő ágához szokták illeszteni.
Megvolt a gyárlátogatás.
Ami nagyon jó volt, az a kedvesség ahogy fogadtak minket, és az, hogy noha tudták, hogy kik vagyunk, hangsulyozottan nem "fontos emberek", rendkivül lelkiismeretesen válaszoltak kérdéseinkre, és megtettek mindent, hogy megtudjuk, amit akarunk.
Ami rossz volt az az idöjárás.
Ami egy csöpp csalódás volt számomra az az, hogy a gyár automatizáltsága és számitástechnikai ellátottsága, jó tiz évvel van elmaradva a lehetöségektöl. Ennak nyilvánvalóan az az oka, hogy az emberi munkaerö relative olcsó.
A másik, amit megtudtunk, az az, hogy mivel a gyárban semmi fajta termékfejlesztésre nincs lehetóség, rendkivül körülményes és drága a legkisseb müszaki változtatás véghezvitele is.
A Swiftet abszolut kimenö tipusnak kezelik, és már megmutatták a Wagon ujabb változatának rajzát is, ami legfeltünöbben abban különbözik a mostanitól, hogy profilból a motorháztetö és a szélvédö nem törik konkav szögben, hanem a Renault Scenic-re hasonlitva egyenes.
Kiseronk nem tud olyan tervekröl,hogy a Wagon-t a jelenleginél nagyobb motorral szerelnék. Meg akarják tartani városi kocsi jellegét, és félnek attól, hogy a nagyobb motor könnyelmuségre csábitaná a vezetöket és romlana a baleseti statisztika.
Egyértelmüen ballépésnek itélik meg a négyüléses megoldást, amit pusztán a hátsó fejtámlák és biztonsági öv rávén ötre lehetett volna emelni.
Magam részéröl mind a gyárnak, mint asztaltársunknak a kirándulást megszervezó frankie13-nak szeretnék ez uttal is köszönetet mondani.
Persze nagyon örülnék, ha a többiek is megirnák azt, ami a számukra legérdekesebbnek tünt.
Londonban, főleg a külterületeken (lásd Slough)
rengeteg WagonR+ van, és láthatóan nagyon szeretik őket az angolok. Plusz, sok buszemgállóban a várófülke falán szinte mindenhol WagonR reklámplakátok vannak...
Nem tudod kikapcsolni, és gyerekülést sem tudsz odarakni...
Ezt egyébként nem tudom megérteni, hogy egy GLX felszereltség miért nem tartalmaz egy filléres kapcsolót, valamint egy ülésbe helyezett érzékelöt, ami változtat a légzsákkapcsoló kikapcsolt állapotán. Mennyi lenne a kettö együtt??? 12000 Ft??? És ez nem fér bele a 2450000-be????
...de ez csak az egyik, ami számomra érthetetlen a Suzuki GLX-ekkel kapcsolatban... (nekem is az van)
Ha én konstruktőr lennek, vagy nem engedélyeznék kapcsolót a légzsákra, vagy olyan feltünő hang és és fényjelzést követelnék meg a kikapcsolt állapotra való figyelmeztetésként, ami valószinüleg meghaladná a Sedan árkategóriájában nyujtható kényelmet.
Egyeébként neked is az a tamácsom, hivd fel a szervizt.
a swift sedan utasoldali legzsakjat nem tudom kikapcsolni?
nem talalok sehol kapcsolot, vagy van egyeb modszer erre? babahordozo miatt kerdezem?
a suzuki klub honlapjan lattam kepeket a gyarlatogatasrol, hat szvsz eleg siralmas :-(
eddig a tv -bol latottakbol tobbre, jobbra szamitottam. kivancsian
varom a "gyarlatogatasi beszamolotkat"...
nov. elejen tanulmanyuton voltam dublinban es meglepoen sok
-termeszetesen balkormanyos- swiftet lattam ,melyek made in hungary :-)
ja, 1 azaz 1 darab ezust szinu wagon-t is,de azt mindennap -reggel.
Hát ez szomorú....Lentebb ketten (Veled együtt 3-an is) rábólintottunk a 23-i időpontra. Azért is nagyon jó ez az időpont (ezért is javasoltam), mert mint általánosan a dec.-i időpontokról elmondhatjuk (tapasztalatból mondom) akkor a Karácsonyra való hivatkozással módosul/törlődik a találkozó (családi bevásárlás, előkészület, munkahelyi utolsó hajtás, stb. miatt) Szerintem tök egyértelmű volt. Idegen? Azért is kértelek anno, hogy írjál a címemre a topicon kívűl is, hogy ne legyen "idegen" érzésed. De nem tetted, pedig nagyon vártam. Azt viszont tökéletesen megértem, hogy nem "dobálódzol idegennek" a szigszámoddal, de sajnos ennek a feltétele a gyárbajutásnak. Gondolom azért találták ki, mert ottan nagyobb "értékek" hevernek (mind szellemi és tárgyi) mint a Parlamentünkben és ezért vannak ráállva a szigszámra. Nagyon sajnálom, hogy nem jössz (jöttök). De boldogan újságolom Neked, hogy képzeld el, velem együtt (a topicon és a barát+családot belevonva) sikerült 12 főt összegyűjteni. Elárulom, ennek a mennyiségnek felét alig,a negyedét pedig totál nem is ismerem. Ennyit az őáltaluk megelőlegezett bizalomról és nagyon-nagyon köszönet érte Nekik!
Mégegyszer nagyon sajnálom, hogy így érzed és gondolod.
Ez így egy kicsit gyors nekem....
Még azt se tisztáztuk, hogy akkor most marad a 23-dika?
Bocsi, de így inkább nem.
Nem fogom emilen küldözgetni a szemig számomat valakinek a vakvilágba.
Ezt ne értsd félre, de én csak most írtam erre a topikra.
Miért kell majd' egy hónappal előbb leadni a SZEMIG számokat????
A parlamentet nem őrzik ennyire.
Ha máshogy lehetne, nagyon szívesen mennék.
Ennek határozottan örülök! :-)
Akkor légyszíves küldd meg nekem emailen (frankie13@freemail.hu) a neveteket és szigszámokat (személyi ig.) mert ennek hiányában nem fognak minket beengedni a gyárba.
Ezt a többiektől is kérném ám!
Valamelyik nap láttam egy sötétszürke Wagont.
Szerintem állati jól néz ki! Nem tudja valaki, hogy ezentúl ezt a színt is lehet rendelni, vagy ez csak vmilyen akcióban volt???
Díjazom, hogy legalább Te - és csakis Te - válaszoltál. Viszont az időpontokat nézd meg még 1x lécci, és látni fogod, hogy az általad jelölt időpont sajnos nem szerepel a felkínált lehetőségek között. :-)
Várom a második verziót ám!
A regi Swiftemen több kisérletet hajtottam végre, de egyik sem volt merö gyönyör:
1. Átfurtam a müszerfalat és arra tettem a fogókészüléken a mobilt, de pattogott és nem volt rálátásom.
2. Tapadókorongos karral erösitettem a szálvédöhöz, ami a nagyobb zökkenöknél elengedett.
Végül cseréltem egy könnyebb készülékre és maradt a jó kis ingzseb.
Nekem lenne egy kérdésem. Ti hogy oldottátok meg (ha egyáltalán megoldottátok) a mobiltelefontartó rögzítését. Nem szeretném a műszerfalat megfúrni, viszont nem tudom milyen használható (!) megoldás létezik még.
Igéretemhez hiven ma megfigyeltem a hidegindités utáni fordulatszám alakulását:
A külső hömérséklet kb 8-10 fok volt.
A fordulatszám 1750 re ugrott, majd 10 mp alatt visszaesett 1500 ra innen pár másodperc alatt 1600-ra tornászta vissza magát, majd körülbelül két perc alatt lineárisnak tetsző karakterisztikával esett 1250-re. Mindez természetesen alapjáraton, a gázpedál érintése nélkül.
Én elmentem egy nyílt napra, minden gond nélkül kiprószáltam, és a mai napon már meg is rendeltem (az akciós hitellel) egy 1.3 GS-t türkiz színben. Igaz, hogy sokat kellett maceráskodni (nem volt olyan szín, amit akartunk, sőt olyan felszereltség sem-ABS-), de végülis megvan. Az egy kicsit szar, hogy RAKTÁRról jövő hét végén kaphatom csak meg.
KÉRDÉS: A GS-hez adott alufelninek mik a paraméterei? col, osztókör, szélesség, stb?