Nyíregyházán voltam kint az előzőmmel, szerintem nem vészes. Ott könnyeb elmagyarázni a vevőnek személyesen, hogy miért is drágább ez az autó a többitől, és miért is jobb vétel még így is.
Voltál vele autópiacon is? Ha nagyon jó állapotú az autód, akkor ott lehet könnyebb dolgod van, mert képen a rosszabb autók is szépek, és mivel olcsóbbak, a vevő azt megy el először megnézni... Mindenképpen 12 óriásképpel hirdetném, hogy jobban meg tudja nézni a vevő jelölt, hogy mit is vesz. Szervízkönyvről képet mindenképpen, főleg, ha nemrég volt pl. vezérműszíj csere, hogy lássa a vevő, hogy nem kell rögtön sokat rákölteni a kocsira. A hirdetés szerintem bő legyen, mindent írj le, hogy mostanában mi lett megjavítva a kocsin. Azt javaslom, hogy ha kiviszed piacra, akkor minden része patyolat legyen, egy kis ápolás a műanyag részeknek, fekete részeknek kívül belül, és még szebb lesz a kocsi.
Ha sűrgős eladnod, akkor sajnos mindenképpen olcsóbban kell adnod. Tény, hogy a többség úgy vesz autót, hogy csak az árat nézi, meg a futásteljesítményt, és abból a legolcsóbbat. Ha képen néz ki valahogy, akkor elmegy, megnézi.
a szívást úgy értettem, hogy a sok ugyanolyan műszeregységű között felbukkan majd pár kakukktojás.
az első tulajnak gondja lesz az eladással, mert "nem eredeti" a műszeregység. holott igen, csak a többi 99,4%-ba nem ilyen ment
a második tulaj megveszi. ha ő is el akarja adni, akkor ugyanúgy járhat mint az első tulaj. ha meg menet közben bekakukkol az egység, akkor a márkaszervizben is nézni fognak, hogy abban az autóban mit keres olyan műszer. persze ők nem tudják, hogy ilyen esetben hozzád kell menni :)
Semmit. Az "analóg" kinézetű óra is digitális. Már az MII-ben is (de talán még az MI/ph2 ben is). Egy léptető motor mozgatja a mutatót a kijelezni kívánt érték szerint.
Tegnap néztem egy ismerősöm új Fluence-át, kb egy hetes az autó, és láss csodát: digitális műszerfal van benne, mint a Megane-ban. Állítólag a mutatós műszer japán gyártmány, és a földrengés-sugárzás miatt nem tudtak szállítani. Azt mondták, csak párezer darab készül digitálissal.
fater is le akarja cserélni a villámost (2001 fastra caravan, fehér, fapados). kb. még neki kellene fizetnie, hogy vigyék el annyira nem kell senkinek. szervókormány, légzsák, klíma, elektromos ablak, központi zár nélkül, van benne egy gyári rádió és színezett üvegek. ő is már használtan vette...
Nem csak a km óra állása a gond. Nincs pénze az "átlagembereknek", sem új vagy használt autóra, sem másra :(
Amúgy nekem van a boci mellé egy régebbi autóm is, mert cuccolni, meg a szőlőhegyre sajnálok azzal menni.
Tavaly vettem a kihasznált zsaru-escort helyett. Egy fastra cl. 2000-es évj., egyszerű semmi elektromos kütyü, tiszta fapad, olcsó hozzá minden. 530-ért hirdették, mondtam, ha 400-ért odaadja elhozom, nem adta. 1 hét múlva felhívott, ha kell vihetem 400ért és még a nyári gumikat is odaadja mellé.
vagy írj egy jobb hirdetést, esetleg engedj annyit, hogy a márkaszervizes átvizsgálást kifizeted (persze csak magánszemélynek és csak jó ár esetében), plusz tegyél fel képeket a szervizkönyvről/számlákról, ha van
ja, és 10% az enyém a tanácsokért :)
végül, ha gyorsan kell mennie a kocsinak, akkor engedd le az alsó szegmens közepe +30e környékére, aztán engedj belőle 30e-t és már el is viszik