Mindenkinek van dtc-kapcsolója a középkonzolon, amit ha egyszer nyomunk jobban pörög a kerék, ha meg nyomjuk kb 3mp-ig teljesen kikapcsolja a kipörgésgátlót és a az aktiv kormányt?
tankolás probléma: nekem 530xd-m van. Kagylóskúton tankolok, és folyamatosan fél tanknál kiakad a pisztoly. De, ha ott állok mellette, és nyomom a pisztolyt, megy még bele 20l minimum.. ez van.
Köszi a tippet. Mennyire problémás/drága a cseréje. Bár lehet, hogy ezt még garanciában meg tudom oldani. Nem okozhat nagyobb bajt, ha nem cserélik időben? Thx.
(mivel másnak karácsony, nekem évvégi zárás és nem kevés adózás, pusztán kíváncsiságból nem írnád meg emailen, hogy mennyiért adnád? Hátha kiszorítom a konyhapénzből :-))) bazsa kukac chello pont hu Köszi!!!
Az nem az én üzletem:)
Az enyémek is hasonlóak voltak egész addig amíg nem vettem egy ilyet nekik.
A rengeteg BP-Prága út nagyon kikezdte a türelmemet, amióta ez megvan, hátul csend honol...:)
Ez lemaradt:)
( Illetve van néhány Sauber F1 Teames polóm - női is, férfi is - 2500 Ft/db és 1 db 40,5-ös szintén Sauberes "Urban Racer" cipőm is - cikkszáma:80302147857 - , az 11e Ft )
Sziasztok!
Főleg gyerekes apukák:)
Korábban ozapft.is tett be ide képet és némi infót fejtámlára rögzíthető két kijelzős gyári! DVD lejátszóról.
Ha valakit érdekel van egy ilyenem eladó. Vadonat új, gyári csomagolásban.
Nagyon jó minőségű és anyagú szerkezet, igen távol van a tescos megoldásoktól ( még szép )
Cikkszáma: 65122160229 ( a www.onlineteile.hu -n 111236+Áfa )
Mailem publikus:)
Borgasz
Sziasztok, Komolyan mondom, élvezet olvasni ahogyan írtok. Arról már nem is beszélve, hogy minden problémára csípőből jön a megoldás. Nekem is van most egy kis gondom. Egy négyhengeres dieselről van szó automata váltóval. Még 164 lovas. 57 ezret futott. Nincs szétütve, viszont egyre zajosabb a motorja. Különösen indítás után. Gázadásra néha alábbhagy. No azért nem olyan durva, de hallható és zavaró. Egy hete voltam éves szervizben a Szentendrein, (Premium Selection a gép) ott azt mondták: ők is hallják, valami kezdődik, de autózzak nyugodtan és ha erősödik, majd analizálják a hiba okát. Nincs valami ötletetek? Nem várnám meg, amíg valami nagyobb baj lesz. Előre is köszönöm!
Szia.Szerintem megragad a turbó geometriád!Akkor szokta hogy néha elkapja amikor rugdalod a gázt.Ha be van tárolva a booost pressure regulation hiba akkor ebbe az irányba kell elindulni. üdv Steeef.
Szia Steeef! Még valami eszembe jutott. Amikor nyomom a gázt és forgatni szeretném a motort néha elindul egy-egy pillanatra, ilyenkor a pill. fogy.mérő is kiakad, mintha nem kapna elég üzemanyagot. üdv