Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szalaics Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25297

Köszi, de ezek nem gyáriak!

Engem a gyári érdekelne....

de kösz.

Előzmény: Törölt nick (25291)
develooper Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25296

Ez más hiba, valami error van az autóban elbujva:)

Előzmény: Joshu (25286)
develooper Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25295

Ez pedig szereti:)

Előzmény: v__tibor (25290)
develooper Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25294

Bármilyen mp3-at kellene játszania, sima vinfos-os lemezre másolással is tökéletesen boldogul.Hosszu fájlnevekre sem allergiás.

Vagy fej tisztitás vagy fejcsere.

Előzmény: grandvigyuri (25285)
develooper Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25293

Igen 1. 2. gombon mp3 fel és mp3 le nyil található.

sokan nem tudják: "FÉLRESZITÁZTÁK" a gombokat.

Az 1 lemezes cd rádioknál valóban az 1-2 gombokkal lehet mappát léptetni,de ennél nem! Értelmetlenül lett odairva sajnos.

Jót nevettem rajta én is:)

Előzmény: grandvigyuri (25285)
lacikalocsa Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25292

Sziasztok.Ma beszéltem a szekszárdi márkaszervizzel és azt mondták,hogy a programfrissités az 1.4-es benzinesekre vonatkozik.Az enyémre(1.5 dci,106 LE,2006-os) nem.Alvázszám alapján nézte meg a gépükben.Most akkor mi az igazság?

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25291

Olvastass hibakódot

 

szalaics

http://www.renault-tetocsomagtarto.hu/pid60/

 

grandvigyuri

Keresd develooper topiktársat, itt

 


Előzmény: redlingg (25284)
v__tibor Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25290

... még ötlet a lentebbiekhez: pl az újraírható CD-t nem minden ejátszó szereti ...

Előzmény: grandvigyuri (25285)
mov Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25289

Carminatból pontosan melyik? A carminat.hu-n pontosan azonosíthatod, és ott vannak a paraméterek, hogy mit tud pontosan. Ha tud mp3-at, akkor előbb-utóbb kell tudni hozzá írni, lehet, hogy a karakter kódolás nem stimmel vagy a formátum.

Nekem http://www.carminat.hu/carminat-bluetooth-cd-cbcd/bemutatas.html van, azzal megy rendesen. Én Nero-ban írtam hozzá sima gyári alap beállításokkal CD-t, az megy. A 6 CD magába a fejegységbe megy bele, vagy külön tárba? Mert ez utóbbi esetben az is lehet, hogy maga a tár nem olvas adat cd-t.

Egyébként a tesztet úgy kezdeném, hogy egy db file a cd-re, nem könyvtárba rakva, rövid filenévvel, és ha esetleg ez megy, akkor lehet nézegetni, hogy mit nem szeret a lejátszó.

Előzmény: grandvigyuri (25285)
szalaics Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25288

Hát kérdésedre nem tudok felelni, de a képen látható Scenic a tiéd?

Ilyen van nekem is, igaz nem navis, de nem si ez a lényeg, hanem a tetőcsomagtartó :)

Ez gyári ugye?

Van ennek valami kódja ami rá is van írva?

Csak azért kérdem, mert használtban nézegetek jó árasítva /de nem találok/, és sajna sokan keverik a pld.:2003-as Scenic tetőcsomagtartójával és ScenicII-ként hirdetik. Én úgy tudom az nem jó a 2004. utániakhoz, mint pld a miénk?!

Esetleg más is válaszolhat, ha tud infót!

köszi

Előzmény: grandvigyuri (25285)
Joshu Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25287

Ha jót akarsz és nem akarsz ráfüzetni mint én akkor keresd meg develoopert és Ő megoldja neked ezt. Jelenleg ő a leg olcsób akiről tudok és profi is!Nekem is Ő csinálta!

:D

Előzmény: redlingg (25284)
Joshu Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25286

Nekem így kezdődött a kijelztőm halála. Egyre töbször fogja ezt csinálni még el nem sötétül!

 

Előzmény: redlingg (25284)
grandvigyuri Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25285

Kedves fórumosok!

 

2009-es GSII-m van, benne Carminat Navigációs készülék Cabasse fejegységgel (ami 6CD-s).

A gondom az az, hogy nem tudom, hogy, milyen módon lehetne MP3-as fájlokat lejátszani vele. Az 1-es és 2-es CD nyomgómbja felett rá van írva, hogy mp3, de hiába írtam mp3-as cd-t, azt írta a készülék, hogy nincs benne lemez.

Tud-e valaki arról, hogy kell-e valamilyen speciális formátumot, vagy a cd írás során valami különlegeset tenni?

Vagy a készüléken még valamit be kellene állítani?

 

Előre is köszönöm észrevételeiteket! 

redlingg Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25284

Hello

 

Néha bevillan a műszerfalon a piros ikon(ok?)+sípolás van. Mindenzt menet közben csinálja.. Azojk sztem a töltés és fék ikonok de olyan gyors az egész,h nem tudom rendesen megnézni. Volt már ilyen tapasztalata vkinek?

köszi

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25283

Lehet kapni külön nem is egy ökör ára. Szerintem minden szalonban van polcon belőle. kb 500.-/db. Kérdezd, meg hogy hogy kell bepattintani. Nekem 10 perc volt mire rájöttem. Mondjuk nem vagyok egy etalon... :-) xd

 

Előzmény: rigiarni (25282)
rigiarni Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25282

sziasztok!

kitörtek a kalaptartót felemelő zsinórok - mi ennek a normális neve? :) - végéből a pöckök és most nem emelkedik fel  a csomagtér ajtó felnyitásakor. lehet ilyet venni külön vagy csak a kalaptartóval együtt? illetve csak be kellene pattinatni majd az újat a hátsó szélvédő körüli műanyag borításon található nyilásba vagy bontani is kell?

Tudom nem ez a legnagyobb probléma a világon, de én szeretem ha minden rendben van az autómon...

GrG Creative Commons License 2011.10.05 0 0 25281

Akkor látatlanban is jól sejtettem...

G

Előzmény: laca63 (25279)
laca63 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25280

Én mintha azt olvastam volna, hogy a csapágy árát nem kell kifizetni, csak a tömítést meg az olajat.

Előzmény: EME (25277)
laca63 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25279

Az én kocsim 2008 06 havi. Idén februárban a 2. éves szervizen megcsinálták az átprogramozást.

Állítólag a 2000 fordulat alatti "hideg" esetnél csökkentik a nyomatékot.

RenPaul szerint az enyémben már az új csapágy van -Valószínű-  de a kettő együtt a TUTI.

 

Előzmény: Zsuppim (25274)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25278

Ma kicserélték az okoskerekemet. 2.0 16V.

Mintha nem is járna a moror alapjáraton. :-)

62e HUF volt anyaggal és munkadíjjal együtt a Kalydinál Debrecenben. Eddig nem voltam túl jó véleménnyel /ugye stevie/ róluk, de most *5-re vizsgáztak!

EME Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25277

Én tavaly vettem az autót, akkor a márkaszerviz csinált ilyen befecskendező programfrissítést rajta.

De! Mivel én is olvastam a Mégane fórumon, hogy gond lehet a hajtókarcsapágyakkal, ezért utána érdeklődtem. A Renault márkaszerviz rendelkezik egy alváz, vagy motorszám tartománnyal, amiből a veszélyeztetett fajokat meg tudja állapítani.

Az enyémre azt monták, hogy nem tartozik ebbe bele (K9K732, 106 LE)

Nekem a megnézésre mondtak úgy kb 30 ezret, mert az olajteknő levétele kötelezően a tömítés cseréjével jár, és a hajtókar csavarok sem mehetnek vissza. Ha cserélni kell, ehhez jön még a csapágy készlet ára...

Előzmény: Zsuppim (25274)
GrG Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25276

Azért ez "biztató", mert amennyire én megtudom itélni softwaresen sokjót nem lehet tenni, esetleg lehet kárt ennyhíteni:

- a kopogásjelzőt érzékenyebbre venni

- az olajnyomás/mennyiség szenzort érzékenyebbre venni

- motorbemelegedést gyorsítani

- befecskendezési térképet, mennyiséget változtatni ->csökkenteni a teljesítményt

- turbó töltést csökkenteni ->csökkenteni a teljesítményt

 

Azaz két dolgot tudnak tenni, csökkentik a hajtókarok terhelését vagy nővelik az ideális hőmérsékleti tartományt. Alapvetően jó eséllyel a te károdra megy, vagy a teljesítmény csökkenés miatt vagy mert tovább melegíti magát az autó, vagy jobban hűti a motort. Az hogy melegen kell ellenőrizni is arra utal, hogy nem jól lett a hőtágulása és terhelés bírása belőve. Mert ugye egyet nem tudnak softwares megtenni, a csapágyakat minőségileg javítan, holott pont az a hiba oka...

 

Előzmény: Zsuppim (25274)
v__tibor Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25275

Jó lenne tudni, hogy melyik 1.5-ösöket érintette a "szofverfrissítés" kiadása ... évjárattartomány vagy teljeítmény adatra gondolok, mert igen széles a spektrum 80, 100, 105, stb(?) pacisok is vannak. Vagy mindre szólt?

Előzmény: Zsuppim (25274)
Zsuppim Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25274

Sziasztok!

 

Az 1.5 dci motoros kollégákhoz szólnék. Ha jól emlékszem, akkor tavaly volt a márkaszervizeknek kiadva egy szoftverfrissítés " a motor káros kopásának megelőzése" céljából. Aki kérte, vagy engedte, annak megcsinálták, aki meg nem kérte, vagy nem tudott róla, annak meg nem. Nos az egész mizéria a hajtókarcsapágyak idő elötti elhasználódása miatt kezdődött. Kb 150-200000 km-s futásteljesítményű autóknál szórványosan kellett hajtókarcsapágy készletet cserélni, ezért a gyártó módosított az 1.5 dci-k motorvezérlésén ( egészen pontosan a befecskendezés időzítésén hajtott végre módosításokat). Azoknál akik tavaly még nem érték el a 130-150000 km-t, a gyártó által feltárt hibát  egy egyszerű szoftverfrissítéssel ( és ellenőrzés nélkül ) "megoldotta" a márkaszervíz, viszont azok akik nem engedték-kérték-nem tudtak róla, nos náluk kicsit meredekebb lesz a ellenőrzés végrehajtása. Jelen állás szerint az olajteknő levételével lehet csak ellenőrizni a csapágyak épségét és meleg ajánlott elvégeztetni ezt a műveletet, a nagyobb károk bekövetkezése elött. Nem kell tőle félni, nem nagy dolog, gyakorlatilag megbontás nélkül ellenőrizhető  és ha cserélni kell, akkor nagyjából 30000 huf környékén megáll a művelet, viszont arra figyelni kell, hogy az 1. 2. 3. csapágy azonos cikkszámon fut, a 4.-nek külön cikkszáma van ( azaz más mint a többi ). Még nem tapasztalatból beszélek, de ezen a héten én is megnézetem az enyémet. Üdv.

tacika Creative Commons License 2011.10.04 0 0 25273

Sziasztok!

 

Most olvastam egy cikket az Indexen az EGR szelepről. Volt mellette néhány kép is ami alkalmas arra hogy riadalmat keltsen bennem. Azt hiszem ideje lenne megtakarítani az enyémet is, így 200.000 környékén. Nem mondom, hogy rosszul megy a boci, de 120 lóerővel haraphatna jobban is. Szóval valaki segítene, hogy 1,9 dci-ben merre keressem, és hogy egyáltalán emelő meg agyonbontás nélkül kiszerelhető-e. Ha nem autószerelő normáj júzer meg tudja csinálni, akkor nekem is menni fog. (bontottam már otthon üresre törött Clio-t, hogy olcsóbb legyen a kasznis, és utána össze is raktam. Ja és működött is utána:-) És ebben a motor és a műszerfal is benne volt a teljes kábelezéssel.) Szóval valami irányadást szeretnék.

 

Köszönöm!

akeba Creative Commons License 2011.10.03 0 0 25272

Sziasztok!

Most regisztráltam mert lenne egy kérdésem.Júliusban vettem egy 1.9 dCi Scenicet,2007-es.Már 5 ezer km-t tettem meg vele (nagyon jó autó).A múlt héten egy kamion előzése közben jobban oda kellett lépni a gázra mert gyorsabban jöttek szembe mint ahogy én gondoltam.3000-ig pörgött a gép maximum.Amikor befejeztem az előzést és lakott helyhez érve ötödikbe kapcsoltam kb.1500-as fordulatnál olyan hang jött a motor felől mint egy olajkályhából ami sok olajat kap és elkezd mélyen brummogni.Előtte ilyen fordulatnál és sebességnél semmi különös hangja nem volt.Azóta is csinálja,2000-es fordulat fölött nem hallani.Néztem a motort alapjáratnál jobban rezeg mint ez eset előtt.Még ez az első dízel autóm.

Remélem tudtok segíteni.Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.03 0 0 25271

Egy kissebb csavarhúzóval gond nélkül ki lehet csavarni.

Előzmény: stevie-w (25268)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.03 0 0 25270

Kulcs alatt azt a "T" alakú fekete cuccot értitek ti is (Clioé ilyen volt), aminek a végén 3 pici fém tüske van, és az alufelni rögzítő csavarjait takaró kerek, Renault emblémás műanyag lapon lévő csavart lehet be/kitekerni vele? Mert nekem az hiányzik, és jeleztem is az eladónak, aki mondta, hogy majd ha arra járok keresnek egyet hozzá. Én kifizettem az autóval együtt, tehát remélhetőleg megoldják...

 

A felajánlást köszönöm, de sejtésem szerint te az ajtókban lévőt cserélted, nekem pedig a kalaptartó végén található roló rögzítéséhez hiányzik a két kis fül, ami a menyezeti kárpitot is tartja (oda nyomja) egyben. Az ajtókban lévővel reméletőleg nem lesz gond, mert amikor a nagyobbik fiam többszöri figyelmeztetés ellenére a Fluence-ét kitépte (szerencsére vissza lehetett rakni), akkor elgurult a gyógyszerem, és megkérdeztem melyik keze volt. Azzal "játszottam" 1 kör piros pacsit, azóta megkér, hogy húzzam fel vagy le, tök mindegy, hogy a Renault-val vagy a Forddal megyünk. És nem, nem szoktam verni egyébként :)

Előzmény: stevie-w (25268)
rigiarni Creative Commons License 2011.10.03 0 0 25269

de az alufelni levételéhez az a kis "kulcs" nem árt ha meg van, lassan kell a téli gumi...

 

 A kulcsot magában nem lehet megvenni, csak a négy csavarral együtt, és összesen egy tizes felett van az ára... Ellenben minden gumis tudja, hogyan lehet levenni a "spéci" csavart.

 

én júliusban vettem ilyen kulcsot + 4 csavat 8000-ért. ebből a kulcsból 2 fajta létezik. ugye a kulcs maga műanyagból van, a feje vagyis a fejéből kiálló nevezzük tüskének pedig fém vagy műanyag. a két kulcs fejmérete között van különbség. az én 2007-es kocsimon lévő felnihez - 9 ágú - a fém tüskés kulcs a jó. a probléma csak az, hogy ezt a verziót a Renault már nem gyártja. amig a kersekedőknél van addig van, aztán ennyi volt. ezt egy renault-os ismerősömtől tudom. szóval ha vesz vki ilyen kulcsot érdemes először kipróbálni a kocsin, hogy passzol-e.

Előzmény: stevie-w (25268)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.02 0 0 25268

a két törött hátsó roló kampó már nem annyira fontos, de az alufelni levételéhez az a kis "kulcs" nem árt ha meg van, lassan kell a téli gumi...

 

 

A kulcsot magában nem lehet megvenni, csak a négy csavarral együtt, és összesen egy tizes felett van az ára... Ellenben minden gumis tudja, hogyan lehet levenni a "spéci" csavart.

 

Kúposfogóval :-)

 

A roló kampó alatt mit értesz? Nekem a gyerekeim tönkretették mind a két roló felcsévélő rugóját, bontóban vettem komplett szerkezetet, a roló kampókat oda tudom adni. (Ha arra gondolsz, ami a roló felső élébe van integrálva.)

Előzmény: ThomBoy (25267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!