Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2009.12.02 0 0 2258

Elkészültek  Plé barát által megrendelt fordulatszámláló meghajtó fogaskerekek.Egy-két kép a gyártás folyamán.

1,-alap kazánlemez,rajta az anyagminőséggel.

2.-fogaskerék marógépből való kivétel után.

3,-vésőgépen.

Jaaaa.. és a MESTER!!
endrebá Creative Commons License 2009.12.02 0 0 2257
Nem szakértői, hanem "agyigagyi" nyelvbotlás volt az.... :-))))

(...gyorsan és magabiztosan mutattam Nagyrécse felé....)
Előzmény: Nagybali (2256)
Nagybali Creative Commons License 2009.12.02 0 0 2256

 

Jó azért össze ne vesszetek rajta a kérdés is egy kicsit beugrató volt.

Gondoltam hogy csak valami szakétői nyelvbotlás volt a kúpgörgős csapágy Endrebá részéről, hiszen fizikailag el sem férne benne.

Nehogy valami csapágyszámot keress hozzá, mert még elhisszük.

Egy lilahagymás szalonna reggelire csodákat tud művelni a kormányzással a KISDUTRÁN.

t.tomi is kisújjal tekeri a szőlőhegyen ha tele a tartály nézd csak meg a videón.

 

Azért a gyors magabisztos tippért minden elismerésem endrebá-nak.

 

Üdv Nagybali:

 

Előzmény: endrebá (2243)
dutrancs Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2254
Dá vagy Já!! Hidegen nem volt olajnyomás csak melegen mikor már felhígult,akkor tudott valamelyest átszívni.
Előzmény: endrebá (2253)
endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2253
Szintje volt, de nyomása nem?
Előzmény: dutrancs (2252)
dutrancs Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2252
Mit gondoltok milyen diagnózisra támaszkodva mondtam a tulajnak,hogy ezt vegye le???
Előzmény: dutráslaci (2246)
dutrancs Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2251
Igen szűrni kellett volna neki ,ha nem tömődött volna el ennyire.Jól betakaródzott az olajsárba!!( U-28-as csodabogár szűrője).
Előzmény: dutráslaci (2246)
endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2250
Kormányszervósítók figgyelem...!
Előzmény: hotib (2247)
endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2249
...azt hiszem, akkor az én kedvencemben se ártana egy szűrőmosás....

Ez egy tanulságos kép.
Előzmény: dutráslaci (2246)
dutráslaci Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2248
Mármint ha az alkatrészre gondoltál! Ha a képen lévő fiatalemberre,akkor Tomas Anderson  "Modern Talking" együttesből.
Előzmény: dutrancs (2244)
hotib Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2247
813 és a 1135 hozzászolásban már fent van.
Előzmény: endrebá (2243)
dutráslaci Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2246
Csepel motorolajszivattyú szívócsövén lévő szűrőkosár. Az én 50-es Dutrámban is ilyen volt.
Előzmény: dutrancs (2244)
endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2245
Én mádi bort szervezek.... száz litert ki lehet vinni a határon...?
...egyáltalán elég annyi...?
Előzmény: pléhúsz (2237)
dutrancs Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2244

Kedves Dutrások!!

Felismeritek??

endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2243
...ferde hatásvonalú görgőscsapágy....
Bánomisén millen formájú görgőkkel.... de a te dudud is alá van csapágyazva...
Az enyém meg nem.... honnan tudnám a csapágyszámát meg kialakítását.... :-(((
Előzmény: hotib (2240)
haflinger Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2242
Találtam még pár sort a Fürgéről. A vételár kialakításában nem fog sokat segíteni, de az akkori üzemeltetési költségekről képet alkothatunk. Azt hiszem mostanában könnyen kiegyeznénk velük :-)
(Itt most offtopik vagyok, de cserébe a Kisflexbe viszont vittem pár Dutrát :-))

Előzmény: reka_baba (2167)
t. tomi Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2241
Én is minden jót, erőt egészséget, és még sok Dutra felújítást kívánok neked szülinapod alkalmából!
Ettől szebb meglepi nem is kellett volna, aranyos ötlet volt.

Üdv: Tomi
Előzmény: Nagybali (2192)
hotib Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2240

 

 Henger görgösröl már hallottam ,kúp görgöst még nemláttam de szerintem semmi értelme. 

Előzmény: endrebá (2235)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2239
A történet itt kezdődött:Laci504 felhívása 2004. okt.
Előzmény: Törölt nick (2238)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2238
Ez pedig a Kékvillám 5 éve, megtalálásakor.
Előzmény: Törölt nick (2236)
pléhúsz Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2237

Döbbenet! Mondom szavunk nem lehet a németekre.

A dutra átlépte a keleti blokkot: Svédország, Dánia, Nagy-Britannia, Franciaország,  talán NSZK is, Ausztrália, Új-zéland és persze DDR, Lengyelországba exportálták. Darabszámról hamarosan többet tudunk majd.

 

Jövőre el kellene mennünk a gyönyörű tatai kék farossal (nem te vagy az véletlen, ha igen hol a náthában voltál amikor a dutrák dübörögtek Szigethalmon) Erfurtba. S jókora svédasztal helyett magyar asztalt csinálnánk és az összes Ikarusz tulajdonost bezabáltatnánk mangalicával, a kelet németek újra ihatnának jó magyar bort, mert emlékeznek rá, meg a zöldségeink ízére. A kaját álom.

Előzmény: Törölt nick (2236)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2236

Náluk a fal leomlásáig  üzemben voltak.

 

Az importáltak: 55: Sopron, Tata,Tatabánya, Budapest (nincs kész),  66-os Győr,630 Budapest ( ez lett a cbario), 311 Ikarus Gyár Mátyásföld ( elkezdték megcsinálni, majd "elveszett").Szóval  , ha  mind eszembe jutott , akkor ez már 7 darab.Bár többet  adott el a gyár  DDR-be, mint idehaza.Az  összgyártás ca 45-48%-a ment a  Szu-ba, 12% DDR, itthon ca 10% maradt.

 

Dutra exportról  mit lehet tudni?

 

ErfurtEzt  képet  idén májusban Erfurtban készítettem. Ikarus találkozón  28 busz volt.
Előzmény: pléhúsz (2232)
endrebá Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2235
Ha késve is, de fogadja az én jókívánságaimat is idősebbik naaaaagymedve....

Amúgy a kúpcsapágyas megoldást hotib mindjárt ismerteti, mert én csak a félinformációk raktára vagyok...
(...hallottam valamit valahol... de a konkretno adatot én is csak telefonon tudnám mekkkk kérdezni...)
Előzmény: Nagybali (2234)
Nagybali Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2234

 

Köszi mindenkinek a jó kívánságokat.

 

Endrebá van kúpcsapágyas megoldás is a csapszeghez?

Én csak a támcsapágyas verziót láttam eddig.

El küldhetnéd a vázlatát.

 

Üdvözlettel:

 

Nagybali.

Előzmény: endrebá (2230)
pléhúsz Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2233

Nagyon röstellem magam, bocsesz. Még fel is akartalak hívni utána, hogy merre jártál. Mentségemül szolgáljon, egészen máshol járhatott az agyam.

Csatlakoznék Endréhez, én is támcsapágyaztam a kis dutrát, gondoltam jobb lesz, no de ennyire. Üresen úgy kormányozhatsz mint egy zsigulit, ha meg eszköz van a hidraulikán, nem is kell kormányozni, majdnem. Gyere el kipróbálhatod.

Előzmény: Hernádi K. (2229)
pléhúsz Creative Commons License 2009.12.01 0 0 2232
Nem tudtam hogy 4-et is haza hoztak. Azt láttam, hogy a németek hamarabb restauráltak farost mint mi.
Előzmény: Törölt nick (2231)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.30 0 0 2231

azok a reimport Ikarusok sem voltak jobbak , mint ez a Dutra. S ráadásul négyből  kettőben nem az eredeti Csepel volt már ott sem.

 

Előzmény: pléhúsz (2217)
endrebá Creative Commons License 2009.11.30 0 0 2230
Hernádi úr, nem lenne egyszerűbb az alácsapágyazás?
A mehánikus kormányú 344- est mikor IFA- szervósították, nagyon hamar függőcsapszegpersely- halott lett, mert azt nem igazították a megnövekedett terheléshez....
De a kúpcsapággyal alácsapágyazás bejött több felhasználónak is itt...
Előzmény: Hernádi K. (2229)
Hernádi K. Creative Commons License 2009.11.30 0 0 2229
Uraim 28 asom szervósitásán dolgozom ezért szükségem lenne egy főtengely ékszilytárcsára de olyanra mint a kéthengeres targonca motoron van duplaékszilyas ha valki tud ilyet kérem értesitsen fáradozását előre is köszönöm
Hernádi K. Creative Commons License 2009.11.30 0 0 2228
Ha valakit érdekel van plusz fülkeüvegem Dutrához telefonszámot a FRAKK képnél találsz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!