...ferde hatásvonalú görgőscsapágy.... Bánomisén millen formájú görgőkkel.... de a te dudud is alá van csapágyazva... Az enyém meg nem.... honnan tudnám a csapágyszámát meg kialakítását.... :-(((
Találtam még pár sort a Fürgéről. A vételár kialakításában nem fog sokat segíteni, de az akkori üzemeltetési költségekről képet alkothatunk. Azt hiszem mostanában könnyen kiegyeznénk velük :-) (Itt most offtopik vagyok, de cserébe a Kisflexbe viszont vittem pár Dutrát :-))
Én is minden jót, erőt egészséget, és még sok Dutra felújítást kívánok neked szülinapod alkalmából! Ettől szebb meglepi nem is kellett volna, aranyos ötlet volt.
A dutra átlépte a keleti blokkot: Svédország, Dánia, Nagy-Britannia, Franciaország, talán NSZK is, Ausztrália, Új-zéland és persze DDR, Lengyelországba exportálták. Darabszámról hamarosan többet tudunk majd.
Jövőre el kellene mennünk a gyönyörű tatai kék farossal (nem te vagy az véletlen, ha igen hol a náthában voltál amikor a dutrák dübörögtek Szigethalmon) Erfurtba. S jókora svédasztal helyett magyar asztalt csinálnánk és az összes Ikarusz tulajdonost bezabáltatnánk mangalicával, a kelet németek újra ihatnának jó magyar bort, mert emlékeznek rá, meg a zöldségeink ízére. A kaját álom.
Az importáltak: 55: Sopron, Tata,Tatabánya, Budapest (nincs kész), 66-os Győr,630 Budapest ( ez lett a cbario), 311 Ikarus Gyár Mátyásföld ( elkezdték megcsinálni, majd "elveszett").Szóval , ha mind eszembe jutott , akkor ez már 7 darab.Bár többet adott el a gyár DDR-be, mint idehaza.Az összgyártás ca 45-48%-a ment a Szu-ba, 12% DDR, itthon ca 10% maradt.
Dutra exportról mit lehet tudni?
Ezt képet idén májusban Erfurtban készítettem. Ikarus találkozón 28 busz volt.
Ha késve is, de fogadja az én jókívánságaimat is idősebbik naaaaagymedve....
Amúgy a kúpcsapágyas megoldást hotib mindjárt ismerteti, mert én csak a félinformációk raktára vagyok... (...hallottam valamit valahol... de a konkretno adatot én is csak telefonon tudnám mekkkk kérdezni...)
Nagyon röstellem magam, bocsesz. Még fel is akartalak hívni utána, hogy merre jártál. Mentségemül szolgáljon, egészen máshol járhatott az agyam.
Csatlakoznék Endréhez, én is támcsapágyaztam a kis dutrát, gondoltam jobb lesz, no de ennyire. Üresen úgy kormányozhatsz mint egy zsigulit, ha meg eszköz van a hidraulikán, nem is kell kormányozni, majdnem. Gyere el kipróbálhatod.
Hernádi úr, nem lenne egyszerűbb az alácsapágyazás? A mehánikus kormányú 344- est mikor IFA- szervósították, nagyon hamar függőcsapszegpersely- halott lett, mert azt nem igazították a megnövekedett terheléshez.... De a kúpcsapággyal alácsapágyazás bejött több felhasználónak is itt...
Uraim 28 asom szervósitásán dolgozom ezért szükségem lenne egy főtengely ékszilytárcsára de olyanra mint a kéthengeres targonca motoron van duplaékszilyas ha valki tud ilyet kérem értesitsen fáradozását előre is köszönöm