de a 175-ös gumikat kaptam, a 165-ös gumik meg saját vásárlásból származnak. (időben a két esemény fordított sorrendben történt)
mivel újszerű az összes gumi úgy ítéltem meg hogy sokkal célszerűbb hátra rakni a szélesebbet.
Egyébként azt olvastam hogy ha új gumit cserélek, akkor is hátra kell az újat rakni, még front hajtáskor is.
Mivel én munkára használom az autót így az utánfutó és az alapterhelés ( ha nincs fenn tetőcsomagtartó, szerszám akkor is van a csomagtartóban) miatt is hasznosabbnak láttam a 175-ös hátsó használatát.
de jelentem: az imbolygás megszünt. az autó beállt.
KPM:Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium. "KPM" néven gyakran emlegetik a (most már csak egykori) Közlekedésfelügyelet, illetve a Nemzeti Közlekedési Hatóság egyes intézményeit is.
Nem túl szerencsés különböző méretű gumikkal járni... A jogszabályokat nem ismerem, de szerintem nem ez nem engedélyezett, szóval a rendőrök lehet, hogy nem örülnek neki. Arról nem is beszélve, hogy ha valami baleset van, akkor egyből beleköthetnek.
Nem csak kpm vizsgára viheted az átminősítés miatt, amint írtam én az erdészet vizsgabázisára vittem és ott ők szóltak, hogy mi a helyzet.
Ok, megpróbálom. Megtudod mondani, hogy melyik relé kapcsolja?
A másik kérdésem: okoz-e valamilyen problámát, ha nem áll le 10 másodpercen belül a pumpa? Mert gondolom a felesleget úgyis visszaereszti a nyomászabályzó...
Én Miskolcon az erdészetnél vizsgáztattam kint diósgyőrben. A vizsgáztató szólt, hogy most ilyen + ilyen jogszabály van és új besorolást kap, ami nekem nem kerül pénzbe, ha a forgalmiban van még hely... Vinni kellett a papírokat és a hátsó rendszámot az okmányirodába és ott ragasztották rá az új matricát. A matricáért kellett kb. 600Ft fizetni, sárga csekken.
Szóval én nem akartam semmit, ők mondták... én meg gyanakodva hallgattam;)
Volt már leírva de nem találom. Kivettem a műszeregységet mert mögé kellett nyúlnom egy kábel miatt. Lehúztam a kilóméteróra spirálját is. Visszafele ha rádugom az órára, akkor nem marad annyi hely hogy betudjam a keretbe pattintani a műszeregységet, ha először a fekete keretbe bepattintom a műszeregységet akkor meg nem fér be a kezem hogy rádugjam a spirált. Rámesteledett úgyhogy úgy maradt. Ötlet esetleg aki már szívott ezzel?
Igen, eddig így is volt, leállt mindig 10 mp -en belül. De tegnap álltam be a garázsba és ott vettem észre. Próbálgattam és 10 -ből kb. 4szer nem állt le.
A 96 Január 01.-e után Magyarországban újként forgalomba helyezett autók kizárólag Euro2-es besorolásuak lehettek, így a Te MPi motoros feliciád anno a II-es környezetvédelmi besorolásba került, ami az új szabályozás alapján most éppen IV-es besorolású lett. A IV-es besorolás jelenleg KÉK szinü plakettet jelent. No problem szmogriadó, belváros... :D
Nagyon nem kell okoskodni a vizsgán(CSAK KPM VIZSGAÁLLOMÁSON MÓDOSÍTJÁK, ZÁRT SORIN NEM) csak az elején hívd fel a figyelmét a biztosnak, hogy "környezetvédelmi besorolás módosítását is kéred"
Az okmányirodában pedig arra hivatkozhatsz(van valahol egy paragrafus is rá, linkelje valaki be) hogy nem Te módosítottad a szabályokat, ergo nem miattad kell cserélni, hanem az állam miatt a forgalmidat! (ha még van hely benne, ez fontos!) Mostanában nem nagyon csinálnak már ügyet belőle, mivel elég sokszor kellett benyelniük a békát már ez miatt! :D