Igen megegyezik a hossza. A kormányt jobbra fordítva lehet lezárni. A zárat nyitott állapotban kell beletenni, zárásnál egy stift fordul el, ez akadályozza meg a kivételt. Kinyitva pedig fel kell húzni annyira, hogy forgatható legyen a kormány és bezárni.
Köszönöm a csavar méreteket, és a tippet a zárvásárláshoz :) Már meg is van hozzá a 207-es kormányzár, remekül működik. Csavarokat a héten beszerzem. Remekül megy egyébként a Mustangom, még a Budapesti forgalomban is képes helyt állni.
Többieknek: ha közelről megnézitek a Mustangotok, egyértelmű, hogy hova megy a kormányzár. Továbbá a szerelési/használati útmutatóban is latható emlékeim szerint.
...továbbá nem tudja-e esetleg valaki, hogy pontosan milyen anya kell a kuplung állító "pöcögkre", illetve milyen csavar fogatja oda a csepegtető tálcát a karburátorhoz?
Viszonylag régen írtam a topicba, viszont ismét gőzerővel folyik a Mustang projektem. Az lenne a kérdésem, hogy Mustanghoz Babetta 207-es, vagy Babetta 210-es kormányzár passzol?
Sziasztok! Ma kiszereltem az első fényszórót, a gyújtáskapcsolót és az összes csatlakozást letakarítottam,kontakt tisztítóval fújtam le. Aztán kipróbáltam segített-e, most végre van szikra , nem hatalmas, de szemmel világosban is látható. Amint jobb idő lesz megpróbálom beindítani a járgányt.
Köszönöm! Örülök, hogy ezt megosztottad, erre is gondolta, hogy jól van-e összerakva. Most le tudom ellenőrizni ezt az érintkezést. Kicsit körül néztem itthon , találtam 5 Skoda kondenzátort, lesz mivel próbálni.
Szia! Köszönöm a kapcsolási rajzot és a gyors választ! Megpróbálom mindkét lehetőséget, legutóbb semmilyen szikrát nem produkált, azóta nem néztem, de amint lesz valami érdemi mindenképp megírom! A gyújtáskapcsoló érintkezési hibája nem okozhat hasonló jelenséget?
Szerintem jó hozzá a 8V-os trafó meg a Skoda kondenzátor. De ha egyszer van szikra egyszer nincs akkor a megszakító érintkezőjét inkább megtisztítanám.
Jawa 05-öshöz, hány voltos trafót ajánlotok, mert Jawa mustang-nál láttam, hogy 8 voltos is meg lett említve? Jelenleg egy 6 voltos van rajta, ami valószínűleg hibás, vagy pedig a kondenzátor rossz?Egyszer volt olyan szikra, hogy beindult a motor, de az is sokadik tolásra. A kondenzátorral kapcsolatban egy olyan kérdésem lenne, hogy Skoda kondenzátor használható-e a motorhoz, mert kinézetre olyan mint a gyári? Őszintén bevallom, hogy kevésbé értek a gyújtáshoz, eddig csak babettáim voltak, amik mind tirisztoros gyújtásúak. Esetleg egy kapcsolási rajz is jól jönne a neten főleg mustangot találtam.
Sikerült beleüttetni a számot oda, ahol neked is van 1Tamás. Így sikeresen át tudtam íratni, csak a hajtásit kell megcsinálnom rá, mivel nálunk a nagy motor kategóriájába sorolják a Mustangot! :D Köszönöm szépen a segítségeteket! :)
Nekem is ugyanott van a vázszám, mint 1Tamás fotóján. Magyaroszágon nem kell az 50-es motorokra se rendszám, se műszaki, így forgalmi se. Csak legyen jogosítvány, adás-vételi, meg biztosítás.
Szlovákiában hova ütik azt nem tudom. Korábban itt se volt mindig kötelező. Nekem a 81-es Mustangon itt van. Ez már a "CM" jelzéssel ellátott verzió. Nem a gyárban ütötték bele hanem már a magyarországi forgalomba helyezéshez volt szükséges egy beütött vázszám.
Ott sajna nincsen. A rajta levő "friss" festéket le is drótkorongoztam, hátha az alatta volna, de akkor se találtam ott, ahol mondtad. és nem hiszem hogy ott lenne, mivel eltakarja a tartály. Olyan helyen kellene lennie, ahol látható, mivel Szlovákiában kötelező, hogy a vázszám rajta legyen. S anélkül nem lehetséges átíratni.
Eredetileg nem kulcsos, hanem egy csavar van benne. A tiedet szerintem dróttal lehetne nyitni, mint a filmekben. Vagy akitől származik a motor, elkéred tőle a kulcsot. Már ha megvan. :D
Abszolút nem leharcolt tényleg eredeti rajta minden és mindene megvan. Kivéve egy dolgot. Van az a kis szerszám tartó vagy micsoda az ülés alatt. Láttam, hogy kulcsos de az nincs meg. hogy tudnám azt kinyitni?