Keresés

Részletes keresés

jawa21 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 22928

Igen megegyezik a hossza. A kormányt jobbra fordítva lehet lezárni. A zárat nyitott állapotban kell beletenni, zárásnál egy stift fordul el, ez akadályozza meg a kivételt. Kinyitva pedig fel kell húzni annyira, hogy forgatható legyen a kormány és bezárni.

Előzmény: leves0417 (22925)
gyébusz Creative Commons License 2018.02.14 0 0 22927

Köszönöm a csavar méreteket, és a tippet a zárvásárláshoz :) Már meg is van hozzá a 207-es kormányzár, remekül működik. Csavarokat a héten beszerzem. Remekül megy egyébként a Mustangom, még a Budapesti forgalomban is képes helyt állni.

 

Többieknek: ha közelről megnézitek a Mustangotok, egyértelmű, hogy hova megy a kormányzár. Továbbá a szerelési/használati útmutatóban is latható emlékeim szerint.

Előzmény: jawa21 (22924)
Füredi Imre Creative Commons License 2018.02.13 0 0 22926

Szóval akkor a 207-es babetta kormányzára megegyezik a mustangéval?

Előzmény: jawa21 (22924)
leves0417 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 22925

Hova és hogyan lehet beszerelni a kormányzárat?

Előzmény: jawa21 (22924)
jawa21 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22924

Szia!

Én 207-est vettem hozzá.

Előzmény: gyébusz (22921)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22923

M6

M5x8

 

Előzmény: gyébusz (22922)
gyébusz Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22922

...továbbá nem tudja-e esetleg valaki, hogy pontosan milyen anya kell a kuplung állító "pöcögkre", illetve milyen csavar fogatja oda a csepegtető tálcát a karburátorhoz?

Előzmény: gyébusz (22921)
gyébusz Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22921

Sziasztok!

 

Viszonylag régen írtam a topicba, viszont ismét gőzerővel folyik a Mustang projektem. Az lenne a kérdésem, hogy Mustanghoz Babetta 207-es, vagy Babetta 210-es kormányzár passzol?

 

Köszönettel,

Barni

L.Tomi Creative Commons License 2018.02.10 0 0 22920

Sziasztok! Ma kiszereltem az első fényszórót, a gyújtáskapcsolót és az összes csatlakozást letakarítottam,kontakt tisztítóval fújtam le. Aztán kipróbáltam segített-e, most végre van szikra , nem hatalmas, de szemmel világosban is látható. Amint jobb idő lesz megpróbálom beindítani a járgányt.

Előzmény: Pionyr (22919)
Pionyr Creative Commons License 2018.02.08 0 0 22919

Szép, az enyém nem ennyire szép viszont betonstabil.

Én börzén vásároltam össze több PAL 6V-os gyári trafót. Nekem ezzel működik a legjobban.

Bár 8V-os trafóval is működött, de így talán picit erősebb a szikra.

Előzmény: L.Tomi (22918)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22918

Az említett Jawa 05 gyújtás, szerintem újszerű.

 

 

 

 

 

Előzmény: L.Tomi (22917)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22917

Köszönöm! Örülök, hogy ezt megosztottad, erre is gondolta, hogy jól van-e összerakva. Most le tudom ellenőrizni ezt az érintkezést. Kicsit körül néztem itthon , találtam 5 Skoda kondenzátort, lesz mivel próbálni.

Előzmény: 1Tamás (22916)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22916
Előzmény: L.Tomi (22915)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22915

Szia! Köszönöm a kapcsolási rajzot és a gyors választ! Megpróbálom mindkét lehetőséget, legutóbb semmilyen szikrát nem produkált, azóta nem néztem, de amint lesz valami érdemi mindenképp megírom! A gyújtáskapcsoló érintkezési hibája nem okozhat hasonló jelenséget?

Előzmény: 1Tamás (22914)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22914

Szerintem jó hozzá a 8V-os trafó meg a Skoda kondenzátor. De ha egyszer van szikra egyszer nincs akkor a megszakító érintkezőjét inkább megtisztítanám.

Előzmény: L.Tomi (22912)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22913

 

Előzmény: L.Tomi (22912)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.05 0 0 22912

Sziasztok!

 

Jawa 05-öshöz, hány voltos trafót ajánlotok, mert Jawa mustang-nál láttam, hogy 8 voltos is meg lett említve? Jelenleg egy 6 voltos van rajta, ami valószínűleg hibás, vagy pedig a kondenzátor rossz?Egyszer volt olyan szikra, hogy beindult a motor, de az is sokadik tolásra. A kondenzátorral kapcsolatban egy olyan kérdésem lenne, hogy Skoda kondenzátor használható-e a motorhoz, mert kinézetre olyan mint a gyári? Őszintén bevallom, hogy kevésbé értek a gyújtáshoz, eddig csak babettáim voltak, amik mind tirisztoros gyújtásúak. Esetleg egy kapcsolási rajz is jól jönne a neten főleg mustangot találtam.

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv: L.Tomi

1Tamás Creative Commons License 2018.01.30 0 0 22911

Ilyen amikor nyomás alatt nem szikrázik a gyertya.

 

https://www.youtube.com/watch?v=AZnixhAuo98

1Tamás Creative Commons License 2018.01.28 0 0 22910

Mennyibe kerül arra felé egy Mustang átíratása?  Egyébként műszaki vizsga is van?

Előzmény: Angeel1 (22909)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 22909

Sikerült beleüttetni a számot oda, ahol neked is van 1Tamás. Így sikeresen át tudtam íratni, csak a hajtásit kell megcsinálnom rá, mivel nálunk a nagy motor kategóriájába sorolják a Mustangot! :D Köszönöm szépen a segítségeteket! :)

Pionyr Creative Commons License 2018.01.21 0 0 22908

Nekem is a biztosítás miatt kellett ezzel szórakozni.

A motorszám ami benne van a motorba, a vázszám pedig CM felirattal kiegészítve ugyan az a váz nyakába ütve.

Illetve ott van még a gépszám a táblácskán. Nagyjából ennyi amiből lehet azonosítani.

De Pl. a 05-nél szépen bele van ütve gyárilag a nyaknál, illetve ott beleütötték a rendszámát is.

1Tamás Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22907

Itt már vagy 35 éve nincs forgalmi 50-es motorra. Beütött szám megegyezik az adattáblával, kb. ennyi. De ez se érdekel senkit.

 

Előzmény: Angeel1 (22905)
ex-kristikoma Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22906

Nekem is ugyanott van a vázszám, mint 1Tamás fotóján. Magyaroszágon nem kell az 50-es motorokra se rendszám, se műszaki, így forgalmi se. Csak legyen jogosítvány, adás-vételi, meg biztosítás.

Előzmény: Angeel1 (22905)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22905

Neked a jobb felén van bele ütve, ilyen 15-20 cm-rel a nyaktól? S ez a szám, neked benne van a forgalmi engedélyedben? 

1Tamás Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22904

Szlovákiában hova ütik azt nem tudom. Korábban itt se volt mindig kötelező. Nekem a 81-es Mustangon itt van. Ez már a "CM" jelzéssel ellátott verzió. Nem a gyárban ütötték bele hanem már a magyarországi forgalomba helyezéshez volt szükséges egy beütött vázszám. 

 

Előzmény: Angeel1 (22903)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22903

Ott sajna nincsen. A rajta levő "friss" festéket le is drótkorongoztam, hátha az alatta volna, de akkor se találtam ott, ahol mondtad. és nem hiszem hogy ott lenne, mivel eltakarja a tartály. Olyan helyen kellene lennie, ahol látható, mivel Szlovákiában kötelező, hogy a vázszám rajta legyen. S anélkül nem lehetséges átíratni. 

1Tamás Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22902

Váznyaktól visszább.

Előzmény: Angeel1 (22901)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22901

Sziasztok!

Nem tudna valaki segíteni abban, hogy merre fele keresgélhetném az alvázszámot az 1980-as Jawa Mustangon? Most vettem s sajna nem találom sehol se. 

Előre is köszönöm! :)

ex-kristikoma Creative Commons License 2018.01.18 0 0 22900

Eredetileg nem kulcsos, hanem egy csavar van benne. A tiedet szerintem dróttal lehetne nyitni, mint a filmekben. Vagy akitől származik a motor, elkéred tőle a kulcsot. Már ha megvan. :D

Előzmény: leves0417 (22899)
leves0417 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 22899

Abszolút nem leharcolt tényleg eredeti rajta minden és mindene megvan. Kivéve egy dolgot. Van az a kis szerszám tartó vagy micsoda az ülés alatt. Láttam, hogy kulcsos de az nincs meg. hogy tudnám azt kinyitni? 

Előzmény: ex-kristikoma (22898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!