... de ha csak hidegen indítózol, a lambda funkció ki van iktatva. Ha ezt több alkalommal játsza el valaki, akkor a lambda ázik el és az indítás előtti öndiagnosztikánál nem küld jelet. A vezérlő meg letilt.
El fog az indulni, de akkor legalább üzem meleg állapotig fel kell melegíteni a motort.
Nem tudom, olyanról még nem számolt be senki, h magától megoldódott volna a probléma. Bár nem is sokunkkal fordult elő. Talán piros madááár járt így valamelyik télen, mikor nagyon rövid utakra használta a kocsit, hidegben. Jut eszembe, az is sport, seewer-é is sport. Lehet, a sportoknál jobban előjön ez a gond...
le vagyok dobbenve, nekem ez uj.. :( valoban nem tul eletszeru, de ettol meg erthetetlen, vagy min. magyarazatra szorul. ha tavasszal kiallok a garazsbol kereket cserelni
, utana nem indul be majd az auto? nonszensz.. vagy tankolok, beinditom, felreallok mondjuk kereknyomast ellenorizni, majd nem indul be? vagy csak hideg motorra igaz? a gp-t aztan igazan rovid utakra hasznaljuk es nincs ilyen gondja..
Erre én eléggé figyelek. Ha véletlenül csak az udvarban kell arréb gurulni egy párszor, akkor már legfeljebb a harmadik ilyennél tovább járatom a motort. Hál istennek, nem sok ilyen van, de a régi történetek miatt erre különösen ügyelek. Sőt, még arra is, h pár száz méterre nem is nagyon használom a kocsit. Bár ugye kisvárosban van olyan, h csak annyit kéne menni hidegindítás után, de akkor inkább 3 km-t kerülök. :-)
Ez közismert a T-Jet-nél, anno a szalonok/szervízek is szívtak vele, amikor az egyik autó útban volt a másiknak. Beindítotték, gurultak 5m-t, leállították, majd újra indít, arrébb áll.....
Pár indítás után többnél is előfordult, hogy nem indult. Pontosan nem tudom az okát, de gondolom a keverék bedúsult nagyon és nem robbant. Vagy valami ilyesmi.
A hidegindításnak nem sok köze van az alapjárathoz. Hidegen, mivel a hideg hengerfalhoz kicsapódik a benzin nagyon nagy mennyiséget kell adagolni. Naponta kb 2X1 percet járt a motor.
ezt nem nagyon ertem :( , ennek mi az oka? a bravo eleg gyorsan visszaejti a fordulatot inditas utan... nemakkor kopi be , ha nem indul be a motor, csak inditozol?
A 4t azért valószínűbb nálam mert a 2t-nél a fogyasztás különbség nem térül meg. 1.5 liter mellett már lehet megtérülésről beszélni. Ha alattam a 50-et elérni egy 50-es az már nekem elég. Autóval sem megyek gyorsabban.
Ha már motorokról van szó, Bence kepott egy ilyen motort. Ötvenes 4T is van a családban, gyári folytással nagyon nem megy, alig éri el az ötvenet, viszont 1,5 litert fogyaszt!
Csak 50esben gondolkodom, mert sem szabályt szegni (rendszám nélküli 125) sem járulékos költségeket (forgalmi, műszaki, súlyadó) fizetni nem szeretnék.