Ha javított gagyi akkor kuka a dolog, de ha karcmentes ahogy azt a srác mondja, akkor megveszem. Így ahogy van tréfli gumival kér érte irányban 390-et. Ez sok???
Remélem nem lódít az állapottal kapcsolatban, mert csak emiatt fogok holnap lekocsikázni vidékre. Egri a srác, nem ismeri valaki?
Nem tudom mennyire érdekes a dolog, de egy ismerösöm meg akar válni az "öregasszonyától"(így hívja)!
Ö egy W126 560SEL! 1991-es fekete bézs börrel! Az ominózus SZL-007 rendszámú!
Az autó az akkoriban rendelhetö összes extrát tartalmazza!-ha jól tudom, akkor 250k körül van benne. Pénzt elég sokat kér érte:1,7M Forintot, de tudom, hogy jó az autó, ezért merem itt is ajánlani!
ez nagyon állapotfüggő...sok a szétütött, hegesztett felni ebben a méretben itthon. nézd meg jól, nem-e üt, hogy volt felújítva (pláne, hogy többrészes, csavaros) ha "állítólag a gumik nem a legjobbak rajta" - akkor veheted úgy, hogy rögtön kell rá 4 db. ennek megfelelően alkudj. gumit lehet tudok jó áron.
Sajnálom,hogy az nem tetszik,bár szerintem nemsok a kölömbség.
Sajnálom,hogy nem hozzád került a kerék,és tényleg ne hari,csak már megigértem az illetőnek,hogy övé lehet,és igazság szerint azt hittem ugyanaz mind a kettő:(
18ast én használtam a 140-en. hibátlan, semmi probléma nem volt vele. 19-es havernak van a coupeján. ő sem panaszkodik, de az már érezhető...az a max szvsz, az itthoni utakon 140-re. a látvány viszont magáért beszél. gödrökre, szarabb utakra persze vigyázni kell, de ez 17-től felfelé mindenre igaz már.
beszéltünk telefonon a felni ügyben. kerestem képeket a másik fajta felniről amit mondtál, nem nagyon tetszik. Ami volt a 26-on az tetszett kár hogy eladtad az orrom elől amikor vagy 5x mondtam hogy kell... a másik fajtát inkább hanyagolnám
Emberek tudom ciki a kérdés, de ma kaptam még az autóhoz (98-as w140) egy kártyát, amivel szintén tudom nyitni-zárni a gépet, de ezen kívül jó még valamire ez a kártya? Úgy értem például a lagunáknál ha érzékeli a gép a kártyát a zsebedben, akkor csak hozzá kell érni a kilincshez. Szal mittudomén, jó még valamire, vagy csak még egy plusz kulcs??? Ja, és ha teszek a gépre 19-es kerekeket, akkor szerintetek mennyire megy majd a látvány a kényelem rovására? Nagyon fog pattogni? Köszi az infokat!
Gumi: GoodYear 205/55/R16, ezt a nyarat bírja, de jövőre már cserélni kéne rajta, sztem. De pont azért hozom ki, hogy eldötnhesse mindenki maga, akit érdekel.
Anno 100 HUF-ról indult, viszont így magunk között odaadom occsóbban is, de psszt! :-)
Vannak azért más sztorik, 280CE, amikor megvettem, kivittem másnap, pedig még biztosítás sem volt rajta, vagy Pooding, aki ugye nem a műszaki, hanem a gázolaj hiánya miatt nem teljesítette a hétvégi távot, de akkor is kivittem. :)
tommot most szomorítottam el...beszéltem paizsékkal, de most ők sem tudnak tescos áron lököst szerezni neki...:( úgyhogy nem viszem ki a dögöt, mert bosszúból tényleg lenyúlja a felniket...:))
Pár hete/hónapja kínálgattam az ex-W124-emen használt felniket. Tuajdonképpen azóta nem sok energiát fektettem bele, h megválhassak tőlük, de ha vkit érdekel viheti, mert a pincében kezd kevés lenni a hely, nekem meg most úgyis OFF autóm van.
Szóval gondoltam, este elhozom a talira a garnitúrát közszemlére.
"Van egy magyar kiadású Mercis könyv, "Nagy Mercedes Benz könyv" vagy valami ilyesmi a címe."
amikor kijött a könyv, megkereste a klubbot a kiadó áés kedvezményesen vásárolt belőle boldog-boldogtalan (sőt, szerintem meglovagolva a lebeszélt kedvezményünket vki rendelt audisat is:-)))))
áááá rólam már tudja mindenki miféle vagyok és hogy nem ép az elmém.az lenne a legjobb ha a gumis gyerekének a keresztapja lehetnék a kutasnak meg a lányát venném el:-D ez szerintem jobb nem???
már elküldték a véleményüket a Németek a gyártó de még csak a héten jön meg a posta
Csak nem Rólad írtak valami véleményt? :-))
Amúgy meg tegnap is megmutattad, ma is megmutatod, Te leszel a mutogatós bácsi, és a gumis mégis Téged fog megkérni, hogy legyél a gyereke keresztapja, vagy ha sűrün emlegeti, hogy férjhez akarja adni a lányát, ne csodálkozz. :-)))
Megkaptam, most nézegetem :) Hozd ki este a dögöt, Tommonak nagyon tetszik a felnid, gondolom úgyis a kombival jön, és hoz pár téglát is, amire majd felbakolja az autódat :D
Akkor egy M102 virít benne 1988-ból. Gondolom volt egy TK-s 230E, meg egy szép, német rendszámú 220-as kópé. De akkor is szép. Szombat törölve? Mikor megyünk Orosházára?
eddig tudtuk hogy írni is nehezen tudsz de hogy olvasni sem tudsz !!!!! ez újdonság nekünk értelmezni a szavakat????hm ???olvassá csak vissza???hogy hol is lesz a tali????hehehe:-DDDDDDD
na vazze ha nemtecc a időpont írjá te nekem mind1 mikor.és nem a pólusnál lesz a tali hanem a felvonulásin,tegnap volt a pólusnál.csk hogy képben legyél.valahol a közepén szemben van egy nagy bazi épulet üveges na nemtom jobban elmagyarázni majd meglátod én egy piros kópéval vagyok rendszám LC-820AJ:-D
én ott tudok lenni ha gondolod és akkor te viszel egy kört vagy motoron vagy nyitott tetővel (egyet sem próbáltam még) aztán meg én viszlek el hogy tudd mégis csak V8 kellet volna vásárolnod:-D
amúgy hogy mindenki tudja mi vár rá ez egy elvileg 4személyes de hátra nemférsz már el és csak én érzem jól magam benne= kicsi ahoz képest ahogy kinéz mondjuk Doki már nagyon gyűrődve ült bele mert a anyós helye nagyon kicsi meg ott a padlóban a kat(vagyis amiatt egy kicsit puposab a padló)de majd meglátjárok,mondjuk ricsit talán cipő kanállal is nehéz lenne belerakni ki meg pláne.de olyan kis méretű embereknek mind én,tommo,gery jó.de aki igazán driftelni való autót akar ekkor ez az.nincs kipörgésgátló:-D
lehet hogy elég lesz az is van egy weboldalon motor típus szerint hogy mennyi is a hörcsög benne.annyit már tudok róla hogy V8 5,7 he:-D és ez a lényeg csak sokan kérdik hogy mennyi a Ló há mittomén???meg mennyi a Nm?erre a válaszom nemtom de nagyot lép ha megindul:-Dmeg gumi ritkán marad meg fél évig.
"Majd én elviszem a gumishoz, neked csak fizetni kell :))))"
hát ez az ettől félek én.
ja este akkor megnézzük a gépet???kilehet olvasni mennyi a hörcsög benne ami hajtja a vasat????
amúgy elkezdett rakoncántlankodni tegnap elég meleg volt a moci mert városban araszolgattam és megáltam beszált a nő és elinduláskor nyomtam volna a gázt de valahogy mintha nemkapott volna anyagot,na mind1 majd megnézed ha lehet a kompal és hátha találsz valami okosságot.
húúú vazzeg ennyien akartok tesztkört azután komolyan elkell gondolkodnom hogy hova megyek elősször gumishoz vagy kútra.nemveszek E55 mert akkor még többen lesztek felírva az meg húzós lenne:-D de majd eladok pár órát,lököst stb stb:-D
már elküldték a véleményüket a Németek a gyártó de még csak a héten jön meg a posta úgyhogy várnom kell mi a vége.remélem álják a javítást.akkor viszont mindent kicseréltetek ha már veréb legyen kövér:-D
ha meg nem akkor a Mo importőr aszondta hogy beválalja a 60% a javításnak majd teszünk róla hogy a számla magas legyen a többit kikövetkeztettheted:-D
te mior jösz ki a V8 500 126al????de szivesen megnézném.meg szerintem más is most már úgynéz ki itt a tavasz ideje lenne őt is felébreszteni hosszú álmából vagy nem???ellustul ha még sokáig fog ott a garázsban állni.:-D
mivel más nincs és azért is hoztam hogy megnézhessétek és aki szépen megkér akkor próbakörre is elviszem bár tegnap után a fékem kicsit puha lett de hát majd nem megyek 140 aztán satu fék mert a geccc lámpa nemzödül:-DDDD
akkor estére nyitott tetővel kötelező neked megjelenni vagy motorral és akkor lehet próbaköröket.én is azért rángattam ki a vasat mert úgy néz ki itt a tavasz és fel kell ébreszteni a lovakat:-D
ááááá nemvolt mert otthon megtankoltam fullba és elvileg 60L tartály van benne és ma reggel beindításkor egy kicsivel többet mutat mint 3/4 tehát út pestre meg füstölés meg próbakörök sacc 20Liter.kb 170km tettem meg vele:-D
de a sárvédőmnek a belső peremén található pár gumi maradvány:-D
nincs valakinek 2Db 245/5016" gumia ami mehet füstölésre?????
Van egy magyar kiadású Mercis könyv, "Nagy Mercedes Benz könyv" vagy valami ilyesmi a címe.
Bótban 6900 Ft, de a bookline-n ha megrendeled, akkor csak 4900. Azért írtam, hátha valakit érdekel. Ha nem futárral hozatod ki (800 Ft), akkor a központi antikváriumban (Deák térnél) vehető át a cuccos. Belenéztem múlt héten a könyvbe, típusonként 2-3 oldal van, elég alaposnak tűnik. A kézirat lezárásának ideje 2003. június volt, addig vannak benne típusok. Előtte meg történelem stb...
A hathatós segítségét kérném annak a valakinek, aki tudja a megoldást a problémámra...
A Stern féle sárga 123-as sedanban a vezető oldalon mindig a lábamra lógott a műszerfal alatt műanyag borításnak az alsó része és tök idegesítő, meg hirtelen helyzetben, beleakadhatott volna a lábam, ami súlyos problémákat idézhetett volna elő, ezért szétbontottam... ha már így alakult rendet is raktam alatta, majd nekiláttam az összerakásnak. A fennálló számomra megoldhatatlannak tűnő helyzet a következő. Ha az alsó karmokkal ellátott műanyag elemet beillesztem a tűzfalhoz, akkor a másik, műszerfalig érő műanyag idommal nem találkozik, csak ha befeszgetem. Úgy viszont szinte töréshatáron van az alsó műanyag, rosszul is néz ki és a csavarokat is feszíti, szóval úgy nagyon nem jó és nem tudom, hogy csináljam jól...
megnéztem a kópét a neten, papír szerint 230-as moci :-(
Ezt mondtam én is, hogy egy 1988-as 230CE jobb esetben, rosszabb esetben pedig egy 230E az, aminek a papírjain az autó van. Hatalmas AF. Esetleg kasztnicsere abból az időből, amikor ez még lehetséges volt.
Igazság szerint én sem tudom konkrétan,csak annyit,hogy mikór vettem,az volt ráírva,hogy valami xenon gázas változat,ami majdnem úgy világít,mint a rendes xenon. Szoval accem egy sima 100/120-as,csak nem a sima gáz van benne,hanem a xenon.
Megerkeztem. Lehet omleszteni a cimeket mondjuk emilben, megy az antenna.
Mikor lesz szlovakia? Bocs de 1 ideje nem olvastam es az utolso 100ban nem talaltam utalast.
Oda mindenkeppen elmennek, de 1-2 heten belul szerintem mindenkepp lesz egy Bp.-i utam.
Sajnos a csillagos Fagy Feher Hercegno meg mindig nem kesz viszont amivel elmentem off Seat az biza Nurnbergnel hajtokartorest szenvedett es 3 napomba kerult mire hazajutottam vele. Trelerrel. :(
A heten viszont elvileg keszen lesz a NAGY es soha tobbet semmilyen masik autoval nem indulok sehova.
Kopogás , hmmm jelentem nem HALLOM . Úgyhogy ás ezt is megcsináltam .
Hozzá kell tennem hogy Vasárnap este a sok kinlódás után , meguntam a dolgot , hiszen a kopogáson kívül még füstölni is elkezdett , így fogtam magam aztán minden fokozatban kipörgettem a lóerőgyárat , így űveghangon mentem vagy 5-10 km-t és a hajtás közepe táján füstölést elhagyta amikor megfordúltam a kopogást sem hallottam , de gondoltam ez csak pillanatnyi .
Azóta nuku füst , és a kopogásra sem figyeltem fel , úgyhogy lehet összeállt a lelkem .
Elmentünk kirándúlni , elötte csurig tankoltam , úgy hogy a gázolaj ott hullámzott a beöntősapkánál, aztán kalandoztunk óra szerint 137km-t és újból elmentem tankolni ........ kemény 6.58L gázolajat tudtam belepréselni a tankba , egyszerűen több nem megy bele .
volt benne 30-40km városi tütüzés , a többi pedig 80-100km/h tempóban teljesült .
HOOSHEE
a váltojába milyen olaj kell???DEX3 vagy milyen??ótómata 4gang.azért jó lenne osszefutnunk rádugni a compra és hátha tudsz nekem valami okosságot nyogni???he????
w116-hoz nincs valakinek teljes szervíz manual-ja? Enyémen max. a rozsda eredeti és teljesen darabokra lesz most kapva. A másik kérdés, hogy a 200d (115xxxx) motor blokkja megegyezik (furatméretet leszámítva) a 240td-vel? Mindenféleképpen turbós gépre volna szükségem. Ja és még egy. Elektromos ablakemelőből milyen márkát tudnátok ajánlani? Volt nálam eredeti, de már nem sokat ért. Ha esetleg Miskolc környékén van valakinek tankja hozzá, vevő lennék rá.
Multkor valaki belinkelt egy becker magnot a vaterarol. Most elkezdtem licitalni ra majd kiderul. Szerintetek mennyit ér meg max? Ezt nem tudjátok eredetileg melyik típusba szerelték? Van tippetek honnan lehetne szerezni rá a hiányz gombot?
Amúgy miközben böngésztem a neten becker témában ezt az oldalt találtam hangfal kiszerelés témában hátha valakit érdekel:
Rengeteg 123-ast találsz a hirdetési oldalakon műszaki nélkül, korrodálva stb. 100 körüli induló áron. Odamész kp., megmondod 50, szerintem kiugrik belőle a tulaj. Meg kell próbálni.
Én anno vettem román cigóktúl 50-ért egy romhalmaz 300D-t, csak mert szépek voltak a lámpái, azokat kibányasztam meg még egy csomó dolgot, értejött Cimbula embere látatlanban egy trélerrel, leperkálta a zsét és elvitte. Ennyit szvsz kapsz érte.
A csöpögés épp elég a kopogáshoz. Próbáld a fúvokát fa pálcikával tisztitani és talpát polir papírral csiszolni. Szokták fa pálcikát fúrógépbe fogva forgatni benne. Ezzel rontani nem lehet de a ráolvasásnál alig ér többet és akkor marad a csere vagy meggyógyul magától esetleg kopog tovább és egyszer elmúlik vagy még rosszabb lesz.
Porlasztó csere anno , nem én csináltam hanem adagolós , a befecskendezési nyomás 115 bár , ugyhogy az jó. viszont nem csak fecskendezi hanem csöpögteti is 2 porlaszóm az anyagot.
_Majd kitalálom mi legyen .
A zörjek , rossz égési kopogások , engem zavranak , és ha már egyszer elszántam magam hogy megcsinálom , akkor igyekszem is eszerint járni .
Nem igazán idegesít, de nem lehet és talán nem is érdemes minden kis zörej végére járni. Hadd kérdezzem meg, a porlasztó csere után a nyomást alátétek cseréjével és nem a rugó feszítésével odottátok meg remélem?
azért még nem mondtam le egy utolsó darabról,1995-1996 osról bár németben néhány darab drágább mint a kereklámpás. gondolom meg van az oka miért meg annak is,hogy miért kerül aránytalanul sokba a 250 20v diesel.(w210ben).
Igazad is van, de gondolod,- ha lehetne a 124-ből vadiújat venni én nem azt vettem volna?! És gondolom vagyunk még egy páran így vele. A taxizás viszont évjáratspecifikus műfaj ahol hiába szép meg jó az öreg autó azért csak a betegágyat látják benne, és mindenhol azt nézik mennyi idős az autód. Náhány helyen szóba sem állnak öt évnél idősebbel.
sajnos negativok a visszhangok igaz,hogy modernebb,nagyobb, de kb ennyi,ja jobban is megy,de nekem ez nem számit a 200d is elmegy 120 al,ezt tanusithatom:)))
Igen ebben igazad van, de haladni kell a korral sajnos ebben a szakmában. Én sem adtam volna el a 124-est de még talán a 123-mast sem mert az volt minden idők legmegbízhatóbb autója /ezt tanusítom/! Egyébként ha ehhez is lesz mindenből utángyártott, meg már lefutott tipus lesz akkor majd az alkatrészárak is lejjebb mennek valamint a bontókban is kedvezőbb áron lehet mindent találni. A futó típushoz mindig minden drága!
kiszedtem a porlasztókat , 4 böl 2 hugyól ....... Bosch talán ha 5e km van bennük ....
Erre nem is mondok inkább semmit . Töltést megcsináltam ismét , a 24'-os manuál mokával , tökéletesnek tűnik ez a része a gépnek , szelephézagokat lecsekkoltam , minden ok . _Most még a 5-ik termosztát kezdett el szarakodni , kb fél óra után éri el a motor az üzemi hőfokot ...... alapjáraton meg viszahül .....
ebben az évben 3x voltam a szerelőmnél kisebb nagyobb dolgok miatt mindig volt ott w210 es diesel,2bd cdi adagoló problémával, egy 290 turbodiesel valami mással,a c220 cdi ről nem beszélek,ahhoz várták az uj adagolót...........
a szerelőm megmondta,vagy w210 250 20v motorral vagy benzines nos a benzines olyan 3 millio,fogyaszt 10-12 litert,nekem ez fontos,mert taxis vagyok,arról nemis beszéve,hogy nem árt,ha megbizható,s nem ver nagy kiadásokba
290,300 turbok nekem drágák,arról nem is beszéléve,hogy fogyasztásban ua. mint a benzines,s miután a gázolaj néha drágább mint a benzin.....................
megtartanám a w124 est,de egyre inkább mondernizálásra kényszerülök,s nagyon megszoktam a megbizható jó autót,nem szeretnélk szopni a munkaezközömmel.
_iszonyu_ butan nez ki egy jokiallasu benz nagy piros matricaval... ha nem tudod fenntartani vegyel dieselt, ha azt se, akkor 1.0 jurgenwagent vagy suzukit. ha kornyezetvedo vagy vegyel kerekpart.
Helló Mindenki!!!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha meleg motornál az olajnyomás leesik 0-ra akkor az már tutira a motor kopottságára vezethető vissza vagy lehet orvosolni a szelepszárszimering vagy egyébb alkatrész/ek cseréjével? Amúgy az autó már falja az olajat. Jelenleg 15W40-es Mobil olaj van benne. Az autó maga egy W124 E 200. Mekkora tankot lehet egy ilyen autóba belerakni? Mennyibe kerül a gázosítás?
A válaszokat előre is köszi!!!
Ezen nincs mit csodálkozni, több gyűrődési zóna van egy swiften mint ezen. Nincs ami elnyelje az ütközés erejét. Lehet hogy csak az eleje törik meg nagyon de a bent ülök minden szerve leszakad a helyéből....
Még mindig követhető a 16700 és 16701-ben leírt eljárás ha a szemed nem jó, de egyébként ha van műszer minek kinlódni a gyalogos megoldással. 24 fok és menjen. Ha a motor itt ott kopog akkor hála istennek működik és akkor gyerünk, tekerd hangosabbra a rádiót és főként pörgesd na nem tökig, dolgozzon és hangját se hallod belülről. De szét ne szedd majd, hogy mitől megy olyan jól!
Nem hugyozik valamelyik porlasztó? Az kopoghat alapjáraton.
Pedig 24-en berakod, és kb: 21-nél kéne jónak lenni a töltésnek.Döntsd kijjebb akkor az adagolót. A nyomóelemből fülpiszkálóval itasd ki a gázolajat és nagyon lassan tekerd a motort,és abban a pillanatban állj meg amikor meglátod a go-t. Gondolom így csinálod, de van hogy lassabb a szem mint a kéz.
Hi! nem , nem most értem haza a szerelésből ...... csak nem volt időm írni , buli meg ilyenek .
Hengerfely fent , minden szép minden jó . DE ...:
az alapjárati erős kopogás megvan most is , ahogy emelek egy 100-200-at a fordulaton akkor elkussol .
ha meghajtom , kicsit akkor kicsit néha elkussol , de általában koporászik .....
töltés ? esetleg valamelyik csúcs? (van bennük vagy 5e km )
amit írtam az most is fent áll , ha 24'-on tolom be az adagolót akkor 24 foknál kezd emelkedni a gázolaj , ha 16-nál akkor ott , és ha müszerrel mérjük akkor is 24' vagy 16' a töltés .
mi a szöszöm lehet ez ?
adagoló elötti röpsújos izé , az vaj mikor szabályoz? (alapjárat, or max fordulat )?
Na szevasztok skacok,ugynéz ki,hogy megvan a 126-os,és szerdára érkezik,ma néztem meg,elég jó a vas! Kérem a tisztelt urakat,hogy írják meg nekem,hogy kinek mi kell,hogy ne legyen kavalkád! (Az első lökös már Dokié,az már nincs!:) )
Sajnos ez így nem teljesen igaz, mert én is ráfaragtam '98. 11. havi E 200 Cdi még mindig Euro 2-nek bir minősülni, illetve nálunk más osztálybasorolás szerint működik a dolog és negyedik osztályt adnak rá, a következő besorolás meg úgy szól, hogy ötödik vagy annál jobb, mert nekünk ebből is mást kell kitalálni mint ami európában szokásos és működik es közismert!
Műszaki tulajdonság
Környezetvédelmi besorolás 5 vagy annál job
Bocs, hogy totál eltűntem, de az a helyzet, hogy eladtam a W124-et. És nem véletlenül nem hirdettem itt meg. Titeket kedvellek, egyikőtöknek sem akartam volna rosszat :)
Na, lényeg az, hogy hiába nézett ki jól a kocsi, elég sz*r állapotú volt valójában. A futómű állítgatás után sem lett tökéletes, törve volt a gép, elől is, hátul is. Zöldkártyánm alig bírtuk áttuszkolni, bár ez még hagyján, orvosolható lett volna valszeg egy szondacserével, mert maga a motor jó. Igaz, egyik szelep kicsit csattogott, de ez sem katasztrófa.
Elektromos rendszer totál gány, sorra mentek benne tönkre apróságok, stb... de amiért úgy döntöttem, hogy eladom, az főleg az volt, hogy a futómű állítgatás, kerékcsere, miegymás után sem lett olyan, amit én hosszú távon el tudnék fogadni. Érzetre mindig instabilabb volt, mint a régi Ladám, ami amúgy egy hasonló korú és futásteljesítményű darab.
Most egy kisebb kocsit vettem, ha legközelebb Mercit veszek, az tuti valami gyönyörű veterán lesz.124-nél újabb típusok nem izgatnak, akkor már inkább a régebbiek, restaurálás, miegymás.
Egyébként maradt két W124 könyvem, Amazontól rendeltem őket, nagyon jók:
W124 1985-1995 Owners Workshop Manual
meg a Haynes könyv.
Eladók, 5e/darab (Amazontól rendelve 7-8e, plusz egy csomó várakozás). Képet majd fölrakok róluk, most sietek :)
Már látszik is,hogy a 4 gangos váltóáttételei rövidebbek mint az 5 gangoséé,ezért gyorsul jobban.Az enyémbe meg ráadásul a leghosszabb difi van 5 ganggal.:-)Akkor ezért ilyen szar a gyorsulása,és ezért nem tudom berakni 110 alatt 5.be mert csak erőlködik.Autópályán jó ez,de sajna legtöbbet lakotterületen használom.
12.45 -kor felhelyezem a cilinder sapkát a helyére :) Aztán pöc-röf (remélem).
Kicseréltem azt az egy előkamrát amit beszéltem , bár kint megvizuáltam mindkét fajtát , az említett eltérésen kívül semmi másban nem különbözik. Szóval, érdekes.
Ezt én is tapasztaltam,hogy a 4 gangos váltóval szerelt 2.0D sokkal jobban megy mint az 5 sebességes.Össze kellene hasonlítani az áttételezést 4.-ig.Ma megnézem a maróti könyvben hátha benne van.Ha nincs akkor csabais-t meg kellene kérni,hogy irja már ide be mindkettőt.Már régóta kíváncsi vagyok rá,de ha már megint feljött a téma utána kellene járni.
lehet okosabb dolog lett volna a kuplungot teljessen kicserélni, ti. a komplett szerkezetet. én most cseréltettem,valami álom:) olyan puha.
a kereklámpásról(w210) nem tudja senki,hogy euro2 vagy euro 3 a motorja,a fasz regisztrációs törvény miatt kérdem,ugyanis nem mind1:((( ja E200 as benzines az érdeklődés alanya.
karimax: az enyém 4 gangos,mentem 5 gangos 200d vel is,nekem lomhábbnak tünt, a gazdája meg el volt ájulva,hogy megy az enyém. szóval passz. 20 tól 100 ig harmadikban simán ( még egyenes uton el is indul 3. ban, egy sebességben mentem Fótra a szerelőhöz,kuplungot cserélni)
Bálna 500 coupé hirdetés szövege a használtauto.hu-ról:
Xenon,fekete memóriás bőr,telefon szett, 18 colos MAE felni, MAE kipufogó,ajtószervó, elektromos roló.Állandóan szervizelt, kifogástalan állapotú autó.a Km a valós használatot mutatja. Nem 100 és 150 000 Km van az autóban mint minden más coupéban. Az autó Ny.Magyarországon tekinthető meg, ami lehet Sopron. vagy Győr, vagy Szombathely is. Igaz, Zalaegerszeg sem zárható ki!! Nem megyek sehova a kocsival és a kifogások sem érdekelnek, hogy esik a hó, vagy látatlanban ...ennyit adok érte!! Az sem érdekel milyen autója van és hány autót vett már életében, az meg végképp nem, hogy milyen autója van a kedves feleségnek!! Kérem az érdeklődőket, hogy pénz nélkül ne hívjanak, ne rabolják a drága időmet!!!! Ilyenek tízesével hívnak naponta
besz*rás! :-) Azér' linkelek egy képet a fazonról, de tessék vigyázni vele, mert tornatanár :-)))
Lehet hogy felkéne szabályozni hozzá a lendkereket meg a szerkezetet, mert a Meyle is igy nyekeg és már többet is kiszedtem e miatt. Nem tud hozzákopni a ferodol olyan kemény, aztán meg megég és onnan meg nyekeg.
nem. Meyer & Son vagy valami hasonló. Szentendrén vettem a készletet, de csak a tárcsát raktuk be, mert a szerkezet és a kinyomócsapágy nem ebbe a típusba való volt. Az én szerkezetemen volt gyűrű, az újon pedig nem és ez 0,5-1 mm-es hézagot jelentett volna, úgyhogy inkább visszaraktuk a régi szerkezetet, és vettem hozzávaló új csapágyat.
Én egy éve vettem egyet de nem kellett felújítani. Ezekben a téli minuszokban is indult, olajból 3-4000 km között eszik meg egy litert, és öregesen autózva országúton hét és fél literre is leesik néha a fogysztás. Ki tudja hány kilométert szolgált előtte? Mindenestre 207D-ből származott, amit némi cserélgetéssel be lehet tenni. Ezekből még fiatalabb évjárat is előfordul. Főként nem kellett felújítani.
Kuplung tárcsa és kinyomócsapágy csere után vagyok, kb egy fél hónapig nem volt semmi probléma. Ma mikor mentem a városban, indulásnál mintha csúszna a kuplung és elég hülye hangja van. Aztán néha csinálja, néha meg nem. Miért lehet ez? Talán mert nem lett felszabályozva a szerkezet és a lendkerék??
Komolyan mondom,rókázhatnékom van ettől a háttértől.Ki az az izlésficamos aki ezt kitalálta?Ez valami undorító.Nagynehezen megszoktuk ezt az új felületet,erre itt van még egy csapás.:-)
Problemam 123 kombi szintezo. Halistennek nem folyik, nem csepeg egy a gondom nem nagyon csillapit. Mit tegyek? valaki javallta a gazgombok cserejet valaki a felujitasat volt olyan is aki azt mondta ezt nem lehet ujitani mert ez mas mint a citrocsellie es ez csinalja a csilapitos okossagot (o volt a bontos akinek epp volt 2db ilyenje) telo cserejet is javalltak . Az olajat mar csereltem de semmi valtozas.
Hát, az enyém pont ilyen :-)): 83-as 123 300D, és a legnagyobb extra a jobb elektromos tükör. :-) A helyzet az, hogy egy riasztót szeretnék beleszerelni, ehhez kéne némi info.
Ladásoknál ez úgy megy (már akinél), hogy motoröblítőket, egyebeket nemigen használtunk, mert inkább árt, mint használ. Teszkogazdaságos olajjal járattuk a motort 10-20 percig (én inkább mentem vele 100 azaz száz km-ert) és utána leereszt és új olaj betölt.
Felhívtam egy tulajt, aki eladja a 190-esét. Simán és normálisan megmondta, hogy az övé 8-10 liter között kajál. a használtautón kerestem rá. az alábbi fotó is ott volt, de amint látható, az kereskedőnél áll. azokat meg nem szeretem.
Nem tudom ki volt ez aki lebeszélt a 190D-ről,de nem sok fogalma van erről a tipusról.8-10 lityit akkor tudok vele megetetni,ha állandóan kitaposom a belit:-) és padlógázon gyorsítok ill. megyek.A 4 sebességtől nem kell félni,legalább nem kell annyit váltogatni.Pl. az enyémben olyan hosszú az 5. gang,hogy szinte soha nem használom ugyanis 110km/H alatt nem is tudom berakni.:-)
Nem kell összefoglaló.Elmondom mi a lényeg.Ez egy nagyon jó autó,a kor szinvonalát messze megelőző technikával.Mostanában egy páran fikázzák, de ha normál használatra egy jó dieselautó kell és nem milliókért akkor csakis merci.Nem eszik sokat és ha zavar a 4gang akkor vegyél 5 gang-osat.Ha sietni akarsz akkor ne vegyél dieselt.
Nekem öt évig volt 190-esem és a legmegbízhatóbb gép volt, amit valaha birtokoltam.
A 2000-es dízel nem eszik többet 6-6,5 liternél, a 8-10et a 2.5-ösök kapják be.
Öt sebességes váltó opcionális volt (az enyémben az volt, de csak 100-110-nél lehetett betenni), keress vissza, az áttételeket a korábbi hozzászólások kivesézték, nincs semmi gond a 4 sebességessel, sőt.
Ha találsz egy szép és karbantartott darabot, akkor érdemes meggondolni, sajnos 10-ből 9 (javítsanak ki a hozzáértők) gányolt. Én első tulajtól vettem, szóval nem vagyok kvázi "reprezentatív minta".
Legelőször tudni kellene milyen állapotban van az a motor.A motormosás nem árt,bár én nem szeretem mert akárhogy leereszted foladékot,valamennyi biztosan marad benne ami lerontja az olajod minőségét.Manapság tényleg nem érdemes használni ásványi olajokat(15W40),és nem csak a dermedéspontja miatt.A félszint/szint olajoknak sokkal jobb a hőtűrőképességük,öregedésállóságuk,tisztítóképességük stb. Ha belenézel az olajbetöltő nyíláson a vezérműhöz,és nem látsz vastag olajiszapot ill. olajlerakódást,akkor 10W40-et nyugodtan öntsd bele motormosás nélkül.Pár ezer km. alatt ki fogja takarítani a dzsuvát a tőkékből is,ugyhogy nem kell elkapkodni azt a tőkecserét,várj még vele.Ha ezekután is hangja van,és ugye a motorban sem kevés kilcsi van,be lehet próbálni egy kicsit vastagabb félszint olajat.Nekem a Motul 4100 Power 15W50 bevált,halkabbak lettek a tőkék,és a nyári melegben hallatszódott egyébb zaj is megszűnt.Szoval ezt ki kell kisérletezni. Ha valami még nem tiszta,kérdezz bátran nem kell félni.:-))))
Szintén olaj téma: nem tudja véletlenül valaki, hogy egy W123 300D-nek hány mm-es alátét kell az olajleeresztő alá? (Nekem is aktuális a csere, már minden megvan, csak még ezt kéne vennem...)
Van esetleg valakinek rajza a szóban forgó autó villamos rendszeréről?
Hát először is ha átmosod azzal nem ártasz neki, de nem biztos hogy megjavul.Ha már valami kopott akkor hiába a jó olaj.A mobil nem rossz de lehet hogy túl drága bele. Ha kell segítség olajat tudok olcsóbban. üdv
nem tudom merre lax, de a 15w-s olajat -20 alatt már nem okés használni. én télire tuti alacsonyabb w-st raknék, de ahogy ago mondta, ez előbb-utóbb cserésnek néz ki
"valami olaj, amelyikkel meg vagytok elégedve? Most Mobil olajat széndékozok bele tenni, úgyhogy ha gondoljátok, csak akkor írjatok választ az olaj-fajta kérdésre, ha valmi nagy marhaságra készülök ezzel a,mutatvánnyal..."
tudtommal jó a mobil. én castrolt szoktam beletenni, de most motul-ban gondolkodom
Az utóbbi időben a járgányom ('86, 190E, 1996 ccm, benzin) motorja valahol elég hangosan zörög.( a múltkor valaki megkérdezte, hogy dízel ugye?...). Jött egy olyan ötlet, hogy esetleg a hidrotőkékhez nem jut elég olaj, ezért tegyek bele hígabb olajat( most 15w40 es van benne, vagyis tegyek bele 10w40-et?); szerintetek ez lehet oka? most fogunk olajat cserélni, meg előtte átmossuk motorátmosóval; ez segíthet?
nem szeretnék hosszú vita indítója lenni, ezért félve kérdezem meg: van valami olaj, amelyikkel meg vagytok elégedve? Most Mobil olajat széndékozok bele tenni, úgyhogy ha gondoljátok, csak akkor írjatok választ az olaj-fajta kérdésre, ha valmi nagy marhaságra készülök ezzel a,mutatvánnyal...
De ha már kitárgyaltátok a témát esetleg korábban, akkor utánanézek a fórumban, csak úgy nem akartam nekiállni, hogy nem biztos, hogy találok valamit...
Ha valaki tudna ilyet itthon... akkor légyszíves szóljon.
Én az életben ilyen cuccokat a nyakamba nem akasztanék, kivéve ezt az egyet.
Ráadásul holnap van a névnapom szóval LÉCCI :D
...csak 5 euro, de a minimum rendelés 25 Euro + a szállítás Mo-ra 12... szóval.. azért az sok lenne... mondjuk ha rendelnénk 5 darabot, akkor darabja 1900 Ft-ra jönne ki...
Ha a hengerfejet nem is cseréled de az előkamrát és a vezérmű tengelyt ki kellene. A 240-es előkamra mérete más mint a 200-asé. Működik a lapos 200-as előkamrával is csak nem adja le a teljesítményt és füstöl is. A vezérműtengelynél meg a szelepnyitási és zárási időtartamok különböznek. Az adagolónál a 200-as befecskendező elem dugattyú átmérő 5 mm mig a 240-nél 5,5 mm átmérőjű. A fordulatszámszabályzó karakterisztikája iskülönbözik. Végül is ha meg akarod kapni az emelt teljesítményt jó lenne őket cserélni. De ha nincs a fúrás és főtengely csere is hozhat pár lóerőt. Az 55 és 72 Le közötti különbség nagyon jól érezhető. Talán olcsóbb lenne és az eredmény biztosabb lenne egy 240-es csere motorral mint az átalakításba belefogni. Nem is beszélek arról, hogy a 190D motorja is beleépíthető.
Hát az enyém is úgy van csinálva, hogy 615 motorblokk,240-es főtengely,91,5 túlméretes mahle csillag dugattyú, blokk hüvely nélkül felhónolva.240-es gömbölyű kamrás hengerfej.19-es számú vezérműtengely.
A lóerő növekedést a csillagdugó bevezetésével, adagoló módosításával érték el.
Mi a különbség W123- 240D esetében a 78 előtti és utáni kiadás motorjában, hogy jelentős LE növekedés jelentkezett?
Most szedtem szét egy 615-ös 200D-t, meg akartam nézni a főtengely számát de nem találom csak egy 9-es és 3-as van beleütve :(
Ha felfuratok egy 200Ds motorblokkot 240Dre, akkor a hengerfejet és a főtengelyt mindenképpen ki kell cserélni, vagy elképzelhető hogy nem? Mi történne, ha nem cserélném ki, vagy csak a tengely lenne kicserélve, hogy meglegyen a kívánt lökethossz?
Hello Hátsókerékhajtásúak! =)
Van egy garnitúra eladó kerék:
MB W-210-re 4 db Avantgarde alufelni garnitúra, 16-os, Dunlop Wintersport M3 215/55 R16-os gumikkal. Minden ÚJ állapotú!
A kerekek Budapesten vannak, a XI. kerületben. Kérésre képet tudok küldeni.
mr1@freemail.hu.
Holnap illetve március 16.-tól él a mél (a 4 szabadnap alatt nem nézem).
IRÁNYÁR: 160.000 forint
ja persze magyar a rendszám alvileg nincs vele gond mükszik a fék meg megyen is szélvédő nincs megrepedve olaj nemfolyik.Chevy G20 van,V8 5,7 93év.ha kellene a típus
akkor a szállás szép helyen van meg minden szép csak ez jóval több mint 200km Bp ről.
na akkor valamikor megegyezhetnénk hogy elhoznám a gépet és mondjük egy kis jutalomért elintézhetnéd nekem ezeket a pöcséteket a rendszámra mit szólná hozzá:-D benne vagy?????
Lánggal meg kell melegíteni a rugókat,és lentebb fog menni a kocsi magassága. Egyformán alá kell bakkolni,máskülönben ferde lesz.:-))) Haverom mániája ez,de ő alá sem bakkol.Egyszer egy OFF BMW-t ültetett le így,és a jobb oldala lentebbre sikerült.Pont eladó volt a vas és ki vette meg?Egy 140 kilós husika.Ez a hülye rábeszélte,hogy pont neki lett leültetve:-) mert mikor beleült a 140 kilójával pont vizszintbe került a kocsi.:-) Én nem szeretem ezt a módszert,maradok a flex+rugódarabolásnál.:-)
Nem tudom, hogy a hasznaltauto.hu-n hirdették-e, egy családi baráté volt az autó, teljesen véletlenül mondta, hogy eladó, én meg rácsaptam:) S500L 98/6. havi, szóval az utolsók egyike. 90 ezer km. Állapotra sérülésmentes, végig szervízelt, nincs kiülve a bőr meg hasonlók. Extrák? Hát hosszan sorolhantám, de a lényegesebbek: Bőr, üléshűtés/fűtés, xenon, navi, tolatószenzorok, 12 hangszórós mélynyomós BOSE, ülésfűtés hátul, 6-os Cd-tár, jobb elöl is memóriás ülés, hangvezérléses telefon, Menetstabi rendszer, meg még biztos sok minden ami nem jut eszembe.... 6 Forintot szeretett volna az autóért, de végülis teljesen másképpen intéztük a dolgot, szóval meg nem mondom, hogy mennyibe van. GERIV8! Már találtam is az ebay-en köszi! Meg hozok mellé egy kék led-es Mercedes küszöböt, és egy bőr/fa kormányt, mert sajna nem az van benne, csak sima bőr. Azt hiszem mást nem is változtatok, mert annyira szép gyári állapotban van, hogy kár lenne elrontani, nekem például kifejezetten tetszik ez az utolsó szériás alufelni, a piros féknyergekről nem is beszélve:) Na nem fosom tovább a szót, nehogy nagyon megunjátok:) Köszi, a jókivánságokat!
inkább beszélhetnénk a 3 év alatt 4 hengerfely fogyasztásról , és a 3 évből 1-et állt a verda ...... amikor meg használtam akkor talán évi 15e km-t ha mentem .
hengerfely pakolást ha 1-2 héten belül szedem visza a felyet , és nem sérült , szivfálydalom nélkül viszarakom , nincs probléma .
Srácok, ki az aki itt foglalkozik alkatrészbeszerzéssel, és jóval olcsóbb mint a Kárpát utca? Kéne nekem egy 98-as 140-es mercire avantgard hűtőrács, tudjátok amilyen csak a 600-asokon volt! Meg még egy-két dolgot kitalálnék amivel szebbé tenném a kicsikét!
Geryv8 köszi mindent, de végülis vettem egy 140-es limot!
Egyszer volt egy skoda coupém, minden hétvégén hengerfejtömítést cseréltem. Mikor bementem a bótba már vette le az ember a szögről a tömítést. Aszzem 7 szer?
Arról van szó,hogy az valójában holtjáték is,meg nem is!
Szoval az van,hogy elvileg ez egy olyan mechanikus szerkezet,ami azt szólgálja,hogy mondjuk városmenetben,mikor lefel nyomkodod a pedált,és véletlen nagyot adsz hírtelen,mondjuk egy zsenge fékezést követően,akkor az autó rángat eggyet,és ez ezt köszöbölné ki elvileg,legalább is a 126 nál erre szolgál ez a bizonyos "holtjáték",amit egy rugó idéz elő,ami úgy néz ki,hogy a bovden nem közvetlenűl a mehanikára van rakva,hanem elöbb egy alátétnek használt rugó van betéve,és csak egy bizonyos összenyomódás után mozditja meg a mehanikát,ez az a holtjáték,ami kb 2-3 cm max. Egyszóval ez a holtjáték csilapítja a hírtelen gázadásokat,amik erőteljes rángatást idéz elő,mej nem igazán jó az erőátviteli szerkezeteknek!
Magyarán a te észrevételed nélkül folyamatos,és egyenletes gázadás következik be,mej kíméli a vasad! Kb ennyi,de lehet,hogy hülyeséget beszélek,de szerintem nem,mert én tanultam is ezt a szerelősuliban,és van ijen gázmehanika,de csak jobb gyártók alkalmazzák,tehát az MB-ben van ijen!!
Biztosíthatlak, hogy nem érzéki csalódás ,azt viszont nem tudom, (már erre is gondoltam), nem-e valami elektronikát kapcsol azon a részen, ahol a "holtjáték" van.
Ez viszont már lehet, hogy bemagyarázás: negyedikbe teljesen lelépve a pedálról alig észrevehetően rángat, benyomva a holtjátékot ez megszűnik...
Én kb egy éve vettem egy 86-os 190-es mercit; teljesen príma állapotban; sőt első felindulásból el is mentünk vele Angliába, és kifogástalanul bírta a majd 4000 km-t egy hét alatt;
alacsony első rész: az enyém is bólintósan néz ki, azzal együtt, hogy le van ültetve, úgyhogy gondolom ennek így kell lennie;
viszont azt nem tudom, hogy természetes-e, hogy a gázpdál az első pár centin nem csinál semmit; olyan, mintha holtjátéka lenne, de megnéztem a csatlakozását, és a bowden mozgat egy háromszög alakú valamit az első pár centin, de körpályán, ami nem eredményez gázadást.
Szerintem ez kissé érthetetlen, de per pillanat nem tom jobban leírni, abban bízok, hogy biztos tudjátok miről van szó, és tudjátok a magyarázatát is...
Szerintem kérdeztem már, de elfelejtettem: 200D hajtókar csavarjára milyen dugókulcs kell? Az tuti hogy 14-es és nem hatlapfejű. Torx, vagy mégtöbbágú kulcs? Hogy hívják? (főtengelyről akarom leszedni...)
Köszi a választ. Igazából optikailag nekem is tetszik, csak ha van az úton egy nagyobb nyom - amit teherautó kinyomott - és pont ott kell befordulnom akkor nagyon lassan kell átmennem rajta mert valami koppan. Vagy az orra ér le a földhöz vagy a kerék ér a kasznihoz.
A Lengéscsillapítónak nem sok köze van a magassághoz. Azt a rugó intézi. Valószínű,hogy kivágtak a rugóból, vagy megmelegítették esetleg kisebb rugót tettek bele. Szerintem nem kell vele foglalkozni, jobb ez így. Legalább nem fog kanyarban imbolyogni a bódé. Én is rámelegítettem az első rugóra a 126-on, mert nagyon terepjáró volt. Százszor jobb lett!
Gratula a géphez, használd egészséggel. Itt sok "őrült" van aki ért hozzá, és mindenki nagyon segítőkész.
Az eleje témához annyit, hogy nekem is úgy tűnik az enéymnél (124 - 200E) ld képen. Persze ettől még lehet, hogy nem stimmel. Itt egy kép az enyémről. Persze ezen pont nem látszik a lényeg:
Többiek: Ez tényleg valami lengéscsillapító hiba vagy gyárilag lentebb van az orra?
Most sikerult megvenni -sok ev utan- egy 230E 124-est -telioldalas-.
Allitolag 260ezer van benne, de miutan az ora kevesebbet mutat valosz.tekergettek.
Gyonyorunek talalom a verdat,de lehet hogy motorikusan jobb lenne ha valaki szakember atnezne akkor az feltenne az i-re a pontot.
Tudtok Budapesten vagy kornyeken valakit akit megbizhato merci "orult"?
A 230E geppel van valami kommentar ami tapaltalatokon alapszik?
Van rajta vonohorog es nekem optokailah ugy tunik a hatso resze magasabban van es a kocsi eleje -talan leng.csill.- mintha ultetve lenne, alacsony fekvesu.
Ma reggel levittem "új" hengerfelyet mesterhez , és megvizuáltam a régit , hát szelepfészektől nézve befelé a kb 10mm repedés , kifelé nézve kb 15mm hoszuságú repedés van rajta ráadásúl ami kifelé néz az már el is van távolodva egymástól szemmel láthatóan ..... hidegen . Melegen átlátnék rajta :)
Csabais !
Sikerült leszenvednem azt a 616-os hengerfelyet , gyönyörű állapotban van , úgy néz ki , még ürömön szétszedtem teljesen , ma reggel a mester is megvizuálta és repedésmentes , szivárgásmentes , szép , jó . Vezértengelyt is elhoztam , mert gyönyörű állapotban van , srác rendes volt odaadta 20e ft-ért az egészet ..
10-es a veztengely számozása .
Kicsit fostam nem akartam elösször ezt mivel ennek is gömbölyű előkamrája van.... gondotam leszedek egy 200-as felyet is , nem akarok a előkamrával szenvedni ......
Vazee lekinlódtam , erre abban is gömbi kamra volt , úgyhogy megkaptam a 2,4-est
egyszer írtad, hogy két emberes a keménytető le-fel szerelése. Próbálok beszúrni ide képet az e-bay-on találtam. Egy ügyes lakatos semmiből öszedobja ezt a szerkezetet fillérekért.
Hali
béna vagyok nem sikerül a cikkszám ami alapján megtalálod
Na tegnap leinformáltam a vasat,és valszin,hogy hétfőre tudok biztosat mondani mindenkinek,mert szombaton megyek megnézni! Addig semmi tutit nem akarok mondani,mert még én sem láttam,de álítólag szép! Ha megvan a vas,lehet idecangázni a cumókért!
"Akkor lenne meg 10 db w140 600SEL-em is elado, zsir uj ujragyartva, darabja 500ezer csak utaljatok a penzt! :)"
Először megnéznénk, hogy az autó színe jól megy e a belső térhez. Utána utaljuk. :-))
Bocsi a türelmetlenkedésért, nem tudtam, hogy még odakinnt vagy.
Én is a postára szavaznék, ha neked nem nagy megerőltetés, mert ahogy elnézem a felvidéki talit, még egy ideig várhatnék rá, hogy a pálca kibújjon az autó fenekéből.
Ha apu jól emlékszik, akkor az eladó még azt is mondta, hogy vezérműlánc szakadás miatt görbült meg (belevert a szelepbe). Mondjuk a szelepen nem látni, viszont ezt alátámaszthatja, hogy el volt törve a himbát tartó aluminiumöntvény vagy mi...
Tulajdonképen úgy kell tudományosan csinálni, hogy meg kell keresni indikátor órával a szivószelep 2 mm-es emelkedési pontját ami a főtengelyen a felső holtpont előtt 12 fok 30 percnél kell bekövetkezzen majd innen mérni kell a kipufoggó szelep erszkedését ami a felső holtponti nullától számitva 2 mm ereszkedés a felső holtpont utáni 9 foknál és tovább forgatva már nem ereszkedik az indikátor óra mutatója. A 2 mm-es emelésnél leolvasható a fötengelynél az eltérés ami után a leolvasott eltérés felével kell az éket módosítani.
Wandrew , által ajánlott hengerfely azért lett leszedve anno a mociról mert állítólag elgörbült a hajtókar. szelepek helyükön....... Ez még az a fajta hengerfely aminél középen van a szelepdekni lefogatás, az jó az enyémre ugye?
Végülis szemre látszik hogy ha fenn jelen van akkor a főtengely mennyire fordul túl az OT-n.Ugye van 4 féle ék: 4', 6,5',8',10'. Azt kell megvenni amelyik a legközelebb van. 6219910467 6219910267 6219910167 6219910067 ezek a rendelési számai.A fenti sorrendbe.
Én már vásároltam is egyszer! Igaz összeszaladtak a Kárpát utcában, hogy ilyen létezik. Sőt még a motorba is betettem amúgy tapasztalati alapon. Cserélgettem őket ameddig a legjobbnak tünt. Volt közöttük észrevehető különbség. Van tudományos, méréssel meghatározható módja is a megfelelő kiválasztásának de ezt eszköz hiján nem alkalmaztam.
Na igen erről az eltolt ékről már sokat olvastam, meg tudom a számait de még soha sem alkalmaztam, pedig tényleg volt már olyan hogy új lánccal összeraktam a motort és már akkor se volt jelen.
Na ja ilyen öreg a könyvem! A bütyök alakja a 02 és 00 tengelyen azonos mig 10-es nél 1 mm-rel nagyobb. A 02 tengelyen 13fok5 FHP után és 15 fok5 AHP után, 19 FHP elött, 17fok felső holtpont előtt. Ezeket nem igen tudod mérni inkább a tengely irányú játékot 0,050-0,128 mm, az átmérő irányú játékot 0.025-0,066 mm, a tengely külpontosságát középen két végén feltámasztva 0,025 mm tudod ellenörizni és ez elég is ha a bütyök felülete sima. 6,7 mm. Beépített állapotban érdemes ellenőrizni a lánc hosszúságot és ha kell eltolt éket kell betenni.
Az én könyvem szerint a 02-es a 615-ös motorba, a 00 a 617-es és a 10 számozású az 53 kW-os 616-os motorba való. A 02 jelű tengely bütyke 6,7 mm-t emel. Több szám nincs a könyvben de ez nem zárja ki, hogy létezik mindössze eddig terjed a tudományom.
Koszi a bizalmat, hogy csak ugy osztogatnatok a lovet nekem! :)
Akkor lenne meg 10 db w140 600SEL-em is elado, zsir uj ujragyartva, darabja 500ezer csak utaljatok a penzt! :)
Eloszor azt varjatok meg amig hazaerek vele, es majd mikor ott a cucc a kicsi kezetekben akkor fizessetek! Egyebkent mar itt van a kocsiban.
En harom modot tartok lehetsegesnek:
1. ha meglesz a felvideki tali akkor oda elhozom es hoci-nesze, vagy talan egy sima Budapestire is ha az hetvegere esik, esetleg pentek estere.
2. Ha valaki nem tud eljonni az ominozus talira es BP-en lenne jo neki akkor odaadom egy helyi tagnak es tole megkaphatja, penzt meg vagy elkuldi vele vagy atutalas.
3. Posta. Feladom es mikor megkapod akkor fizethetsz a postasbacsinak.
Kinek melyik szimpadikus, azt valasztja.
En kb 14.-en erek haza, onnantol indulhat a buli.
Lorinser: Akkor Lampamoso stipistopi.
Tud valaki occson befecskendezo szelepet K-Jethez? M110 de asszem mind 1 forma.
Az Ebayen lattam nagyon tutti kis cuccot. 7 literes fem eredeti Mercedes tartalek benzinkanna, a potkertek ala befer es hirdettek vagy 4et.
Viszont a fekete 18as Brabusfelnit a magyar srac egyesevel hirdette meg es persze mindegyikre mas ember volt a legtobbet licitalo. Ilyen jatekba nem szalltam be. Nem akartam kifizetni a gatyamat 3 darabert aztan a negyediket meg mas viszi el.
Kar erte, pedig zsir uj garnitura volt es nagyon brutal. Az en feher automon kifejezetten jol mutatott volna. :(
Hi...van egy zsír új 123-as fékolajtartályom (gyári) dobozában. Tudod ami a főfékhengeren van olajszint-érzékelővel. Nemmtom mi az ára... ha vkit érd a mailom publikus. csummm
Nekem jobb hatso lampa kellene, meg ha van fenyszoromoso tokkal vonoval (kabelek, motorok, lapatok, szivattyu, stb) max 10ert mert annal tobber van mashol is.
Persze a klima is, de ha Csabaisnak nagyobb ra a szuksege, akkor vigye, O lepett eloszor.
Ha cssak 1.3 millád van ra, akkor inkább a BMW háza táján nézegess kőrbe, mert ennyiért olyan 7eseket adnak, amik innen gép elől nézve, még a seggedet is kinalyja
Merciből szerintem még egy egyben lávő 90 - es is drégább
Azt nem tudom,hogy mijen motor folt benne,de accem 420-as!
Amúgy full bőr az egész masina,de a bőr az Lorinserpapáé:)
Klíma azt természetesen ugyanúgy mint a többi,szaré hugyé,és személyesen kiszerelhető! Van motoros ablak is,meg minden ami szem szájnak inger!!
párnap türelmet kérek,mert még megkell,hogy érkezzen a vas!!Ja és légzsák is van teljes elektronikával!! Minden alkatrész 1000-25000-ig,de a 25000 az a max!!
Skacok mit szólnátok ahoz,hogyha azt mondanám,hogy van egy komplett 126-osom,1986-os évjárat,klima,újfajta teliaj,légzsák,k. felni,és hibátlan minden ízében,és alkatrészek eladók,mondjuk akármit visztek,nemdrágább 15000Ft-nél!
Szóval mondjuk komplett klíma 15000,komplett teliaj 15000,komplett ajtó 8000/db,k felni 5000/db,szélvédő 4000/db,szóval minden szaré hugyé,és sajátmagatok kiszerelhetitek!! Ismétlem minden megvan hozzá,csak a motort adtam el!
Lámpa légzsák,klíma,felni,ajtó,minden karosszéria elem,index,stb,szóval minden van!! A legdrágább alkatrész 15000FT!