Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20990

nem kell aggódni, 1 ilyen 1xű dunahidat 2 év alatt lazán össze lehet kalapálni... :-)

 

 

egyébként poénnak tűnik de biza én fúrtam volna egy 2 kilométeres alagutat ide:

 

 

a víz alatti alagutak elég drágák...

 

az ilyen flancolást haggyuk meg a sógoréknak, ők legalább elég gazdagok az ilyen hüjeségekhez...

Előzmény: Törölt nick (20983)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20989

...mert nem értett egyet a 100 utas/napnál kisebb forgalmú vonalak villamosításával.

 

teljesen jogos volt az intézkedés: az ilyen szélsőséges nézeteknek az írmagját is ki kell írtani... :-))

Előzmény: radio100jozsi (20987)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20988

...majd tán...

 

 

igen. majd. tán.

 

de semmiképp nem most.

 

és főként: nem helyett.

Előzmény: ghosty9 (20986)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20987
Gépház válasz | megnéz 2010.07.22 22:31:37 Š (8985)
Béla6 kitiltva Utak, hidak, műtárgyak topikból/fórumból.
Előzmény: ghosty9 (20986)
ghosty9 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20986
"hát az a helyzet, hogy minden köcsögidióta illetékesnek külön-külön, száj-ba-rá-gó-san, hogy még őkis megércsék, el kell magyarázni (akár többször is), hogy a nagyvárosi körgyűrűt elsősorban a HELYI forgalom használja és nem a távolsági tranzit."

Ergo a helyi forgalom növekedésének majd tán úgy lenne érdemes helyet csinálni, hogy a távolsági tranzitnak építünk egy pályát jó messze, ahol azért nem a gémeskutak és libalegelők között menne, de mégis elférne a helyi forgalommal együtt is.

Na, hát ezt mondtam én is mindig a Bélának, meg előtte a Lacinak, akik mostanában úgy eltűntek. :-)
Előzmény: Törölt nick (20979)
espectador Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20985
2010. augusztus 2. 11:56

 

 

Hamarosan hozzálát a hídépítéshez az M0-s déli szektorának bővítését végző kivitelező Szigetszentmiklós közelében.

 

 Első körben a munkaterület megközelítését szolgáló pontonhíd és bejáróút megvalósítása kezdődik meg, várhatóan 2010. augusztus 9-én.

 

Ha ezzel végeznek, a felvonulási terület kiépítése, a munkaterület kialakítása következik, majd megkezdődik a híd szerkezetépítése. A munkakezdést követően a helyszínen folyamatos kivitelezési tevékenység várható az átkelő elkészültéig, illetve a szakasz forgalomba helyezéséig.

 

Ennek szerződés szerinti időpontja 2012. június 30-a.

 

A híd építését és az előkészítő munkákat a szigetszentmiklósi lehajtótól a hídig az M0 autópálya déli oldalán kiépített bejáróúton szolgálják ki, amely keresztezi majd az üdülősor forgalmát. A meglévő híd északi oldalán elhelyezkedő üdülők tulajdonosai továbbra is megközelíthetik ingatlanjaikat az átkelő déli oldala felől.

 

Ha a lakosok szabálytalanságot vagy rendellenességet tapasztalnak a kivitelezés során, a 06-1-372-82-14-es számon tehetnek észrevételt. – közölte a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt.


privátbankár

radio100jozsi Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20984
Ezekkel meg mi lett, elúsztak?

Mert ez alapján már Albertirsa-Cegléd között az év végére késznek kéne lennie végig a 2*2-nek a 4-esen.

http://www.nif.hu/fejlesztesek/kozutak/711/4__szamu_fout_51_0_-_56_0_km_szelvenyek_kozotti_szakasz_negynyomusitas

http://www.nif.hu/fejlesztesek/kozutak/570/4__szamu_fout_60_6-69_6_km_szelvenyek_kozotti_negynyomusitas
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20983

egyébként poénnak tűnik de biza én fúrtam volna egy 2 kilométeres alagutat ide:

 

 

alagút

 

még abban sem vagyok biztos, hogy nem jött volna ki olcsóbban, mint az új híd megépítése, a régi felújítása, hosszú felüljáró kibővítése, stb-stb. így a háros-sziget dzsungelét is elkerülte volna a nyomvonal. az m6-ost pedig a régi M0 nyomvonalán tovább lehetett volna vinni egészen a 6-os útig, így ha valaki a központ fele megy, annak lett volna egy direkt irány. de asszem ez a hajó már elment..

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20982

Megkezdődött a visszaszámlálás a Soroksári-Dunaágban

 

de ez még mindég csak a kishíd, a nagyról nem láttam semmit, így aztán különösen érdekes lesz, hogy 2012.06.30-ra mit is fognak átadni. a teljes szakaszt biztos nem..

 

víz ionált indokok: árvíz volt, túl alacsony volt a vízállás, túl koszos a víz, csődbe ment az alvállalkozsó.

 

egyébként pedig ha a lassan munkanélküli 4-es metró fúrópajzsát átszállítanák a keletitől ide, oszt lenne á lá gut sebtiben. 

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20981

1. Nekem speciel az összes pécsi ismerősöm használja az M6/M60-t, ha már több mint Pécs-Szekszárd távot mennek.

 

elég csóringer ismerőseid lehetnek, ha 2x80km (retúrba) pályára sajnálnak vacak 1500 pöngőt... :-))

 


3. Az M60-s nyomvonalára én is tudtam volna jobban kitalálni. Csak megjegyezném ezt a szakaszt is pesti cég tervezte. Biztos csak gugli maps-ról informálódtak. :D

 

 

énis.

a nyomvonal neve: 57es út... :-)

Előzmény: Aladár46 (20977)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20980

Erre a forgalomra autópálya. :(  

Ezt még az M60-s is übereli vasárnap hajnal 2-kor... :D

 

 

ali, itt nem aza kérdés, hogy lehet-e olyan fotót készíteni, ahol épp nem látszik 1 autó se a pályán, hanem az, hogy lehet-e olyat, ahol látszik azé néhány tucat...

 

(természetesen fotócsop nélkül... :-))

Előzmény: Aladár46 (20971)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20979

hát az a helyzet, hogy minden köcsögidióta illetékesnek külön-külön, száj-ba-rá-gó-san, hogy még őkis megércsék, el kell magyarázni (akár többször is), hogy a nagyvárosi körgyűrűt elsősorban a HELYI forgalom használja és nem a távolsági tranzit.

 

ergó, ha alternatív módon távol rakjuk a várostól, akkor adunk a szarnak 1 pofontot...

 

 

ezta zsámbékimedencei tranzitutat meg nem ártana a szlovák barátainkkal is egyeztetni, mert ők még nem tudnak a dologról, pedig nem ártana...

 

 

Az érintett települések vezetői mindeközben egyértelművé tették: amennyiben a körgyűrű befejezése marad napirenden, akkor csak az úgynevezett alagutas megoldást támogatják...

 

 

eddig oké, de ezen belül is van úgynevezett "rövid" alagutas és úgynevezett "hosszú" alagutas megoldás...

 

márpedig az úgynevezett "hosszú" alagutas megoldás az úgynevezett "alagútlobbi" érdeke, ami erős konfliktusba van az úgynevezett "adófizetők" érdekével, akik inkább az úgynevezett "rövid" alagutas megoldással járnának lyól...

 

 

Köller János, Pilisborosjenő polgármestere szerint ki kellene szélesíteni a 10-es utat...

igen, aztat ki.

de mia faxnak?

 

Előzmény: cssz74 (20963)
Fricy Creative Commons License 2010.08.02 0 0 20978
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20977
M60-ason még a Pécsiek se nagyon járnak

Cáfolnám:

1. Nekem speciel az összes pécsi ismerősöm használja az M6/M60-t, ha már több mint Pécs-Szekszárd távot mennek.

2. Aki már elért Szekszárdig az M6-n, pont a legrosszabb részre térne vissza a 6-osra???

3. Az M60-s nyomvonalára én is tudtam volna jobban kitalálni. Csak megjegyezném ezt a szakaszt is pesti cég tervezte. Biztos csak gugli maps-ról informálódtak. :D
Előzmény: :Snoopy: (20976)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20976
M60-ason még a Pécsiek se nagyon járnak ugyanis valami eszement oknál fogva Qrva nagyot kerül. Pécsi ismerőseim is max Szekszárdig használják, onnan 6-os út.

Nem értem a tervezőasztalnál ilyenekre nem figyelnek hogy ne járd be Tolnát Baranyát mire leérsz Pécsig?
Előzmény: cssz74 (20972)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20975
Igen, sejtettem, mert amikor én jártam rajta oda-vissza, akkor a forgalom nem volt erős, de jelentősnek nevezhető, és ez alig másfél nappal a megnyitás után.
Előzmény: kvte (20974)
kvte Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20974

Igen, egyrészt az átadás utáni első szombat reggel 8-kor kifelé nincs túl nagy forgalom, másrészt mivel a telefon tokja kitakarta volna a kép felét, ezért kézben tartott telefonnal fotóztam, de csak ha nem kellett más autóra figyelnem. Ha előztem, vagy előzéshez készültem, akkor letettem a kütyüt. 

 

Előzmény: cssz74 (20973)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20973
Valószínű a hétvégi kamionstop és az F1 erősen befolyásolta a képet...
Előzmény: Aladár46 (20971)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20972
Ezek a képek csalókák, nekem megvolt az M31 nyitás utáni nap délben, és sokszorosa volt az M60 forgalmának, amit július elején péntek délelőtt láttam...a szombati visszautat nem is említem, vagy pontosabban nem írom le újra, pár hozzászólással előbb olvasható, 30-40Km-en nem láttam autót.
Előzmény: Aladár46 (20971)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20971

Erre a forgalomra autópálya. :(  

Ezt még az M60-s is übereli vasárnap hajnal 2-kor... :D

 

Ez a sötétzöldek bosszúja, akik tolták az M31-t. Most aztán vérszemet kaptak, így soha nem lesz M0 nyugat. Lesz helyette M11 Esztergom-Bicske-Ercsi(M6) vonalon. Mondjuk ez elősegítné az aglós életet, na meg az É-D kapcsolatot. Így viszont spórolnánk egy M2-t határig...  

Előzmény: kvte (20970)
kvte Creative Commons License 2010.08.01 0 0 20970

 

M31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D H Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20969

Talán betongömbökkel lehetne segíteni a helyes sáv használatot, mint az Érdi körforgalomnál, így a balesetveszély csökkenthető lenne...

Előzmény: Fricy (20966)
D H Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20968

érdekes a cikk azért, én magamat figyelmes vezetőnek tartom, de amikor életemben  először közelítettem ehhez a körforgóhoz a Duna híd felől, bizony benéztem én is a helyes sávváltást...

Sok a néznivaló ott amúgy, és ha járatlanként nem sejted micsoda bonyolult körforgalom lesz ott, nem a sok táblát fogod figyelni, hanem arra száímtasz, hoyg a 2. kijáratnál ki kell hajtanod majd a forgóból, így maradsz a külső sávban, vagy max. a másodikban. Meglepetésre azonban mindkét sáv jobbra elmegy, így ha az Árkád felé, vagy a Budai út felé akartál volna menni, csúnyán el fog vinni a sáv tovább, az 1-es út alá, ahol megint keresheted ismeretlenül a visszafordulási lehetőséget.....

Előzmény: Fricy (20966)
D H Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20967

igaz is, így már minden világos, miért volt furcsa, amikor kb. 3 hónap után őjra M0K-n haladtam Vecsés felől észak felé tartva, az M31 elválásnál!!!

Nagyon örülök a változtatásnak, így sokkal biztonságosabb lett a pálya..

Előzmény: Sayol_82 (20950)
Fricy Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20966
Ehhez még nem nőttünk fel! - avagy a győri jelzős kör az Árkádnál
Fricy Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20965
Ebben van igazság, de nem jelentős azon autósok száma, akik valóban átjönnek Érden az M7 felől.
Előzmény: Törölt nick (20962)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20964
Mondjuk ettől függetlenül a 10-es utat valóban rendezni kéne, nem normális állapotok vannak ott. El sem kezdődött ott semmi fejlesztés, köszönhetően a rohadt Levegő munkacsoportnak és Lukács András nevű elmebetegnek, aki a fától nem látja az erdőt. Azt hiszi, ez a környezet védelem.
cssz74 Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20963
http://www.inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-369729

...elmennek a YO! büdös francba...
már megint a baromkodás, meg a barom álzöldek, mert engedték beépíteni a nyomvonalat. Szerintem még mindig olcsóbb felvásárolni az útban lévő ingatlanokat, mint 3-7Km-el hosszabb utat építeni jóval kijjebb, ami kanyargós, lassú, és nem tölti be rendesen a szerepét. Mennyivel nagyobb környezeti kárt okoz, ha mondjuk 5Km-el hosszabb lesz az út, és napi 20e autó használja? Értem én itt a többletfogyasztásból adódó nagyobb károsanyag kibocsátásra, ami nem az építés kb. 2-3 éve alatt jelent többlet terhelést, hanem évtizedeken keresztül, ha nem a "végtelenségig"...
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20962
Az M7 esetében az M0-n kívüli díjmentes szakasz 1 csomópont, azaz 2 km. És amennyire követem, a táblázás nem támogatja, hogy a díjmentes forgalom az érdi csomóponton és Érd városán át jusson el a 7-es útig, hanem az a cél, hogy lehetőleg az M7-M0-7-érdi körforgalom-érdi elkerülő-7 irányt használják.

Macibb
Előzmény: Fricy (20959)
hotrod25 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20961

M0D ma:

 


1. M0 átkötés 5-ös útról M0*51 felé

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. 51-es felüljárót bontani kell az új M0 csp kialakítás miatt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. M6 és M7 között

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. alapozás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. alapozás2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Meki oszlop útban van

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Keményen dolgoznak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Komoly földmunka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. M7 csp is épül

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!