Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 25357

Nekem a kapcsoló a zár belsejében volt a csomagtérajtó esetében,szétfúrtuk a zárat és már látszott is a hibás mikrókapcsoló.Szerintem vegyétek ki a zárat,ha lehet szedjétek szét,akkor már ha nincs rajt a felső része látható a belseje,remélhetőleg van annyi hely és vezeték,hogy így összedugjátok,mintha jó lenne és mozzgasátok benne a zár mechanikát,figyeljétek közbe,hogy mkor jelez nyitott ajtót,és mikor nem.Mi így oldottuk meg.   Sajnálom a motorcserét,átérzem én is 3 hónapja cseréltem motort.

Előzmény: brucealmighty (25354)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25356

Ez a motorcsere elég szarul hangzik!

 

Azért 140ezernél egy Renault dízelnek nem lenne szabad meghalnia, vagy tévedek? Újonnan vetted a kocsit, ismered az előéletét? Ahogy visszaolvastam és jól láttam, akkor 2007-ben már birtokoltad a vasat, tehát 2 éves kora óta tudod mi volt vele.

 

A francia lízinges kocsik 2 éves korukra simán megfutják akár a 140 ezer km-t (néztünk mi is 2009-es nem óra tekergetett GSIII-at 130e km-el!), majd eladják a "becsületes" autókereskedőnek, aki szépen visszatekeri az órát akár 100ezer km-el is, így a kimaradó karbantartások okozzhatnak később galibát. Egy ilyen autóban pedig bőven 200ezer fölött lehet a km, ami talán még mindig nem lenne szabad, hogy okot adjon egy dízelnek a halálra.

Előzmény: brucealmighty (25354)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25355

Lehet tévedek, vagy más Renaulttal keverem, de mintha lett volna olyan, hogy az ajtóbaátvezetésnél törik meg a vezeték, csak tipp

Előzmény: brucealmighty (25349)
brucealmighty Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25354

Jani, a haver elérhető valahogy, el tudja esetleg vki magyarázni, hol van akapcsoló? A boci 140 ekm-nél a pályán elkezdett csörögni, majd utána csattogni, a főtengely szorult meg a szerelő elmondása szerint, mindehol azt mondták lehet a javítással pepecselni, de a motorcsere olcsóbb és tartósabb, így hát motorcsere, majd úgy füstölt, mint a gyárkémény, akkor porlasztócsúcs-tisztítás, majd üzemanyagrendszer-tisztítás és már kész is!

Előzmény: Törölt nick (25350)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25353

Ez a kedvencem. Engem is hivogatnak kuncsaftok ilyenert mindig, es csak pislognak mikor megkerdezem:
5 ember 1 orai munkaja hany munkaora?
Es 1 ember 5 orai munkaja hany ora?
Van meg problema? :)

 

Nem vitás, hogy igazatok van, valóban lehet egyszerre több munkafázist is végezni egy autón, így előfordulhat, hogy 3 órát tölt egy autó a műhelyben, miközben 2 ember dolgozik rajta, ami 6 óra.

 

Ezért is írtam, hogy közel 10 év távlatában fölösleges a konkrét ügyön rugózni, hogy egy 2.0 benzines Laguna I-en egy sima olajcserés szerviz mennyi idő, vagy volt-e egyéb más vizsgálat, párhuzamos feladat.

 

A Scenic-et márkaszervizbe fogom vinni kötelező szervizre, de alapvetően a garancia miatt, és ott fogok állni mellette még akkor is, amikor a saját autójukat úgy vizsgálták át a vásárlás előtt, hogy olyan dolgokat is felírtak hibalistára, amit észre sem vettem. Így tiszta az ügy.

Előzmény: real_geri (25348)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25352

Köszi a választ, még vívódom kicsit ezen. Összességében a beszerzési ár nem nagy differencia.

 

Na jó, téma felfüggesztve, majd valami lesz :)

Előzmény: stevie-w (25351)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25351

Te mit vennél? Gyári használt, szép állapotú alu, vagy gyári használt lemez + csavarok + dísztárcsa.

 

 

1) A Renault-nál sok hülyeség van, de egy dologban okosak: az alufelni és az acélfelni csavarjai megegyeznek. Tehát a csavarkérdés máris megoldódott.

 

2) Én a flottáimon és a saját autóimon is a gumit cserélem a felnin. Én azt számoltam ki, hogy anyagilag, műszakilag és vizuálisan is ez az optimális megoldás.

 

3) Korábban már részletesen leírtam meglehetős gyakorlati tapasztalaton alapuló nézetemet, miszerint az alufelni semmivel sem alkalmas kevésbé a téli használatra, mint az acélfelni, ellenben sokkal szebb.

Előzmény: ThomBoy (25347)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25350

Helló,nekem a csomagtérajtóm járt így,a mikrókapcsoló romlott el,kell egy ügyeskezű haver,1 mikrokapcsoló (260 ft ) és kész, nekem még esztergálni kellet 2  db stiftet a zárat összefogjaszerintem neked is a zárba van a hiba! Mitől állt be a motorod?,140.ezernél????

Előzmény: brucealmighty (25349)
brucealmighty Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25349

jó reggelt, szervusztok!

 

a következőben kérem a segítségeteket, 2005-ös 1.5 dci-m van, tegnap az esős időben előjött a következő hiba: a hátsó ajtó érzékelője nem érzékeli, hogy a hátsó (5.) ajtó zárva van, pedig mechanikusan zárva van. Emiatt a hiba miatt, nem kapcsolja le a belső világítást, menet közben nem tudja zárni az ajtókat és ami a legnagyobb probléma, az az, hogy nem lehet a központi zárral bezárni az autót, mivel a nyitott ajtó érzékelése miatt, állandóan visszanyit, így nem zárható le, elég szomorú vagyok, miután nyárelőn a műszerfalat többszöri javítás után cserélni kellett, majd augusztus elején 140ekm-nél megállt a motor, mint a hal szeme! közel 500 papír már az idei költségem, rákeresetem a fórumban, de nem olvastam ilyen jellegű problémáról, valakinek van valami ötlete, előre is köszönöm!

real_geri Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25348
"saját szememmel láttam, hogy az autó a szervizben töltött 5 órából 2 órát az udvaron állt,[...] minden esetre az 5 óra rajta volt a munkalapon"

Ez a kedvencem. Engem is hivogatnak kuncsaftok ilyenert mindig, es csak pislognak mikor megkerdezem:
5 ember 1 orai munkaja hany munkaora?
Es 1 ember 5 orai munkaja hany ora?
Van meg problema? :)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.08 0 0 25347

Leesett! :) Oké, így már érthető amit írsz, hát elvben egy sima szerviznél lehet párhuzamos művelet, azt meg már utólag kitalálni mi is volt valójában igen nehéz lenne.

 

De oké, értem. Csak közben a felni témán jár az eszem, mert utána jártam mi kell nekem, és beleraktad a bogarat a fülembe az alufelnivel. Az mondjuk fix, hogy én nem szereltetem át a gumit évente 2x, tehát 10-12ezer forintig, 5 év futást feltételezve félidő után rentábilis a beruházás. És találtam szép alufelnit is használtban, ami gyakorlatilag annyival drágább a lemeznél, mint egy garnitúra kerékcsavar (az alué elvben másmilyen sok esetben, mint a lemezé tapasztalatom szerint), plusz egy használt gyári, vagy jobb minőségű valamilyen dísztárcsa gyakorlatilag egy árban van.

 

De még mindig tartok tőle, hogy a hóban, latyakban odavágjuk az alut, ami jobb esetben csak ronda lesz. Emlékszem a Clio dísztárcsája is megsínylette a 6 évet. Ha meg kukára ütjük, akkor nem  egy tizes lesz hozzá az 1db felni...

 

Te mit vennél? Gyári használt, szép állapotú alu, vagy gyári használt lemez + csavarok + dísztárcsa.

 

A bontók hogy állnak felnikkel? Van erről tapasztalat?

Előzmény: stevie-w (25345)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25346

a szakszervizekben kevés a megfelelően motivált, szakmáját szerető szakember

 

 

Ez így, ebben a formájában nem igaz.

 

Másrészt éppen egy olyan rendszert kellene felállítani és működtetni, ami még akkor is tökéletes eredményt ad, ha a dolgozók egyesével nem állnak esetleg a helyzet magaslatán. (Pl. a belső nyilvántartások alapján a munkák delegálása és a munkatársak célzott képzése, az egyéni felelősségi rendszerek kiépítése, a kiadás előtti végellenőrzések tisztességes végrehajtása, a ... szóval csupa olyan dolog, amit a márkák amúgy kötelezően előírnak.)

 

Ezzel kapcsolatban érdekes élményeket szereztünk a Forddal, ugyanis a Fordnak egész Kelet-Európában mi voltunk a partnerei egy nagyszabású CEM projektben. Nagy általánosságban a román dílerek hozzáállása volt a legjobb, a magyaroké a legrosszabb. Romániában, ha azt mondtad, valamit meg kellene csinálni, másnapra kész volt. Nálunk mindig jött az "azt úgy nem lehet, mert...," meg a "majd azt én tudom, hogyan...".

 

Mint amikor a tbc-s beteget győzködöd, hogy a saját érdekében le kellene állni a láncdohányzással, és jön azzal, hogy a Winston Churchill is 100 évet élt, pedig folyton ivott és dohányzott.

 

Én azt látom, hogy nálunk az elmúlt húsz évben teljes káosz lett a fejekben. De ez már egy másik topik témája...

 

Előzmény: ThomBoy (25343)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25345

Ha az egyes műveletek szintideje központilag van meghatározva (meg tudnám keresni a számlát, de minek), akkor meg vayg rosszul (közel kétszeres ráhagyással) van/volt kitalálva, vagy villámkezű, sztahanovista szerelők dolgoztak ott akkoriban (ennek azért kicsi az esélye), vagy a szerviz jól átb*szta az ügyfeleit, válogatás nélkül.

 

 

Úgy látszik, ma senkivel nem vergődöm zöldágra.

 

Leírtam, hogy az 5 munkaóra nem azt jelenti, hogy az autó 300 percet tölt a műhelyben. Ha párhuzamosan végeznek munkákat, akkor sokkal rövidebb idő is lehet "5 óra."

 

Kérlek, gondolj ennek az elvnek utána.

 

Továbbra sem állítom, hogy nem volt valami gáz a konkrét esetben, de egyelőre szinte semmi konkrétumot nem tudunk.

 

Előzmény: ThomBoy (25343)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25344

Papiron ugyan olyan hosszu, de 100rel kisebb alapallapotban a csomagtartoja.

 

És kisebb a lábtér, meg az egész utastér úgy ahogy van. Félre értés ne essék, nagyon jó autó a C-Max is, ahhoz képest, hogy Ford még tetszik is kívül-belül, van pár ötletes megoldás benne ami az új Renaultokban sincs benne, de összességében a GS II sokkal többet nyújt. Az egyedüli dolog amiben a GS II talán puritánabb, az a nem navis digit műszerfal, a Fordé kicsit autósabb, kevésbé futurisztikus.

 

Szerintem jól döntöttetek, bár a C-Max is szerethető autó, ez nem vitás.

Előzmény: GrG (25342)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25343

A konkrét esetben bármi lehet, ugyanakkor azt érdemes figyelembevenni, hogy az egyes műveletek szintidejét központilag határozzák meg.

 

Itt konkrétan reggel 8-ra kivittem a kocsit, átadtam a kulcsot és a forgalamit. Miután vidékre mentem (lakóhelyünktől vagy 40 km-re, ahova azért vittük az autó(ka)t, mert a Renault Hungária akkori minőségbiztosítási vezetője ajánlotta őket korában) így baromira nem tudtam mást csinálni, mint elütni az időt. Ezért kb. 1 órán keresztül az új és használtautókat nézegettem, majd amikor láttam, hogy beviszik a kocsit a műhelybe az ügyfélparkolóból ahol leállítottam, elindultam sétálni a városközpont felé. Majd mivel szénné untam magam, visszamentem a szalonba, amikorra a kocsi már kint állt újra az ügyfél parkolóban. Mivel a munkafelvételen dolgozó kollega mással volt elfoglalva, várnom kellett. Na ezt a plusz egy óra is rajta volt a munkalapon.

 

Ha az egyes műveletek szintideje központilag van meghatározva (meg tudnám keresni a számlát, de minek), akkor meg vayg rosszul (közel kétszeres ráhagyással) van/volt kitalálva, vagy villámkezű, sztahanovista szerelők dolgoztak ott akkoriban (ennek azért kicsi az esélye), vagy a szerviz jól átb*szta az ügyfeleit, válogatás nélkül.

 

Nem hibába van a mondás az egybesült államokban: Vennél tőle használt autót?

 

A hazai kereskedések ("murvás" használt szinte kivétel nélkül) katasztofálisak, a szakszervizekben kevés a megfelelően motivált, szakmáját szerető szakember, és az általam említett márkakereskedőnél a legfőbb probléma ráadásul máshol volt keresendő, de tényleg nem szeretnék itt, nyiltan többet leírni.

Előzmény: stevie-w (25340)
GrG Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25342
Papiron ugyan olyan hosszu, de 100rel kisebb alapallapotban a csomagtartoja. Mi neztuk, amikor autot kerestunk, szerintem tul magas benne az osszehajtott ules es tul sok helyet veszit az A oszlop elott.
Előzmény: ThomBoy (25330)
GrG Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25341
Azert koszi! Viszont itt meg nem arulnak teligumikat. Osszvissz egy db volt a szerviz ajanlataban. Mondjuk tavaly telen az enyem volt az egyetlen a parkoloban, amelyiken volt
Előzmény: stevie-w (25314)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25340

saját szememmel láttam, hogy az autó a szervizben töltött 5 órából 2 órát az udvaron állt,[...] minden esetre az 5 óra rajta volt a munkalapon

 

 

A konkrét esetben bármi lehet, ugyanakkor azt érdemes figyelembevenni, hogy az egyes műveletek szintidejét központilag határozzák meg. Ebben benne van az is, hogy egyes műveleteket lehet párhuzamosan is végezni (pl hátsó izzócsere és légszűrőcsere), illetve vannak "kétszerelős" műveletek is, amikor két szerelő egymást segítve, közösen tud csak elvégezni egy feladatot (pl. szélvédő kiemelése a helyéről).

 

Előzmény: ThomBoy (25338)
EME Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25339

Olyan is volt, aki saját magának végezte a tesztet. Megjelölte egy filctollal az olajszűrőt, hogy biztosan láthassa, hogy kicseréltük-e? A műhelyfőnök nekem is csak akkor szólt már, amikor a kocsi kész volt és kint állt a parkolóban, emberünk már ott is volt érte.

Csendesen távozott, mi figyeltük, hogy mi lesz. Nem nézte meg ott rögtön, de a sarkon túlra biztosan nem jutott, mert jött is vissza vérben forgó szemekkel és csak mondta, mondta...

Az autója 1.2-es Fabia, a 3 hengeres, fűnyíró motoros. Papír olajszűrővel.

Ami kivűlről látszik és befilctollazható, az a házon a kupak. A nívópálcán az oalajat is megmutattam neki, majd felajánlottam, hogy hozok egy torx kulcsot és a légszűrőt is megnézhetjük, de köszönte nem kérte...

Előzmény: stevie-w (25336)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25338

És milyen sztorikat tudnék mesélni az egyik citroen szervizről (nem, soha nem vennék cintroent, céges volt), ahol kiterjesztett garanciás volt az autó, és kerek perec megmondták, hogy nem cserélnek ki bizonyos dolgokat garanciában, mert egyszer már cserélték, jó, hogy nem pofoztak fel. Céges autó lévén sokat nem tehettem, oda kellett hordjam. Többször simán elhoztam a kocsit (a citroen nagyon szeretett szervizbe járni) úgy, hogy még szóltam is a tompított izzó miatt ("ette" a kocsi) és lóf*szt nem csináltak vele.

 

De tudnék mesélni olyan vidéki Renault szervizről is, ahol a saját szememmel láttam, hogy az autó a szervizben töltött 5 órából 2 órát az udvaron állt, a műhelyben (akkor még) nem álltam mellette, hogy tényleg sürögtek-forogtak-e, de minden esetre az 5 óra rajta volt a munkalapon, majd elnézést kértek, hogy nem volt idejük lemosni. Pedig egy kocsit vettünk mi és vittem oda több vevőt, plusz olyanokat, akik szervizre jártak oda javaslatomra. Mégis meg merték csinálni velem is.

 

Ezért drága a márkaszerviz, és ezért viszik sokan "aranykezű" mesterhez a kocsit, aki még be is szól, hogy micsoda francia hulladék. Aztán meg csodálkoznak, hogy nem jó az autó -> népítélet szerint is rossz lesz.

 

És persze vannak volt Renault (cotech) szerelők is, akiknek már elegük volt a márkaszervizből és magánzóként alacsonyabb díjért magasabb minőséget produkálnak.

 

Sokan ismerik itt Pistát csepelen, aki telefonon keresztül képes modani 3 lehetséges okot, amiből 1 általában be is jön. Na neki is "elege lett", nem is akármilyen sztori az övé...

Előzmény: stevie-w (25336)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25337

Nem is nagyon hívtak a keddi szervíz óta, pedig most 5-öst kapnának.

Előzmény: stevie-w (25328)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25336

A legdurvább az volt, amikor az ügyfél hozta a saját autóját a tesztre. Ilyenkor a munkafelvételnél csak az buktatta le, ha furcsán, feszengve viselkedett, tehát látszott rajta, hogy szarul érzi magát.

 

 

Mi ezt a módszert használtuk, azért voltak a topikból is annyian inkognitóteszten :-)

 

Az a tapasztalatunk, hogy a feszengés akkor jön elő, ha az emberünk nem tudja, pontosan mi a feladata, és mi az értelme a tesztnek.

 

Mi a tesztelők felkészítésére nagyon alaposan odafigyeltünk. Erre idő is volt, mert a háttérben én magam is részt vettem a teszteken, mivel a dokumentumokat be kellett gyűjteni.

 

 

Persze a hibákat is lehetett már tudni: Általában roszz izzó, biztositék,szakadt ablakörlő, leszívott hűtőfolyadék, motortérben lehúzott csatlakozóval előállított hiba kód, laposabb kerék.

 

 

Nyilván nincs varázslat. Az installált hiba (ha volt egyáltalán) arra jó, hogy kiderüljön, megcsinálják-e az átadás előtti végellenőrzést, ami a legtöbb márkánál előírás. Van egy 15-20 tételes checklist, ami nélkül nem mehet ki az autó a szervizből. Az általad említettek mind rajta vannak a listán.

Előzmény: EME (25335)
EME Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25335

Ez módszertani kérdés. Ha jól meg van szervezve, akkor nincs bukás.

 

Nálunk nem volt könnyű dolga a tesztelőknek. (Škoda és Nissan szervizekben voltam munkafelvevő)

Kis város a miénk. Ha egy bp-i bejelentkezett szervizre, hogy a jövő héten szerdán szeretne jönni, már nagyon gyanús volt.  Így aztán hamar rászoktak arra, hogy a mi ügyfeleink közül kerestek alanyt, elkérték tőle az autót (ennek fejében az ügyfélnek ingyen volt a szerviz) aztán kellő képp elrontották, majd elhozták szervizre. Na de ha Kovács Béla autóját más ember hozza, az már megint gyanús. Egy-két jól irányzott kérdés után kiderült, hogy nem is ismeri a Bélát!

A legdurvább az volt, amikor az ügyfél hozta a saját autóját a tesztre. Ilyenkor a munkafelvételnél csak az buktatta le, ha furcsán, feszengve viselkedett, tehát látszott rajta, hogy szarul érzi magát. Volt amelyik kerek perec megmondta, hogy "gyerekek be vagyok szervezve"

Aztán persze a szerelők is hamar rájöttek, hogy mit kell keresni. Ha ki volt akasztva a kézifék bowden a rögzítőjéből, akkor tuti, hogy lesz ott más is. Persze a hibákat is lehetett már tudni: Általában roszz izzó, biztositék,szakadt ablakörlő, leszívott hűtőfolyadék, motortérben lehúzott csatlakozóval előállított hiba kód, laposabb kerék. Volt olyan elvetemült, amelyik a fékfolyadékból is képes volt leszívni. (el is vitáztunk velük, hogy ilyet azért talán mégsem kellene) Tök lapos pótkereke csak a tesztes autónak lehetett:)

Előzmény: stevie-w (25334)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25334

Telefonos utánkövetés, és ide tartozik az inkognitó tesz is?

 

 

Valamint a standard audit, illetve -- a Fordnál -- a gyenge kereskedéseknél az interim menedzsment.

 

 

(imádtuk a tesztelőket lebuktatni:) )
 

 

 

Ez módszertani kérdés. Ha jól meg van szervezve, akkor nincs bukás.

 

Ebből a topikból is jó páran közreműködtek már inkognitóteszten :-)

 

Szerintem nem buktak meg :-)

 

 

Előzmény: EME (25333)
EME Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25333

ügyfélelégedettséget szolgáló módszerek tervezése, bevezetése, eredményességének mérése.

 

Telefonos utánkövetés, és ide tartozik az inkognitó tesz is? (imádtuk a tesztelőket lebuktatni:) )

Előzmény: stevie-w (25332)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25332

Szerinted mi az igazság?

 

 

Na ez -- kivételesen -- nem hozzám tartozik ;-)

 

Az én szakterületem a CEM, Client Experience Management, azaz ügyfélelégedettséget szolgáló módszerek tervezése, bevezetése, eredményességének mérése.

Előzmény: ThomBoy (25330)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25331

Valahol olvastam, hogy a Continentalnál egyébként van egy extra garancia is, ami kátyúkárra is vonatkozik ha igaz. X időn és Y kopáson belül adott %-os mértékben csökkentve kell ráfizetni a csere abroncsra ha szopó van. Ehhez meg nem kell mást tenni, mint 4 db-ot venni egyszerre.

 

 

... méghozzá egy PEX viszonteladónál.

 

http://www.pneus-expert.hu/index.php?option=com_content&task=v

iew&id=22&Itemid=38

Előzmény: ThomBoy (25329)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25330

Ezt a döntést teljes mértékben megértem, az újságírásból én már 5 éve kiszálltam. :)

 

Ha viszont Ford-dal is foglalkoztál, akkor te teljesen tisztában vagy a C-Max vs. Grand Scenic II összehasonlítással. Ami nem fér a fejembe, hogy a két kocsi gyári katalógusa szerint majdnem centire egyformák kívül. Ha viszont ránézek a két vasra, vagy beleülök/pakolok, akkor nyilvánvaló, hogy a GS II egy kategóriával nagyobb. Belül biztosan.

 

Szerinted mi az igazság?

Előzmény: stevie-w (25328)
ThomBoy Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25329

A legtöbb ember -így én is- nyilván elolvastam az ADAC tesztjeit több évre visszamenőlegesen is, és azt is tudom, hogy ezek nem szentírások. Ezeken túl fogyasztói vélemények + saját tapasztalat + a prémium okozta biztonságérzet az ami befolyásol. Annak idején a Volvora vettem Semperit (pontosan már nem tudom milyen volt) nyári gumit. A szerelő barátom meglátta és mondta, hogy szálszakadásos lesz az oldalán.

 

Amikor a második szezonját kezdte meg a szett, nevetve mondtam, hogy látod nem is olyan szar, már van bennük 20e km és semmi baja. Még 5e km-ig volt kedvem röhögni, majd két új gumit kellett vegyek. Szálszakadásos lett a bal első, szép pukli lett az oldalán.

 

A téli gumiban a Matador egy kifjezetten semmire se jó gumi volt, hóban jól vizsgázott, de vizes, nyálkás úton halál volt. Ha egy gumi típus (vagy annak újabb fejlesztése, ami persze lehet félre sikerült is, de reménykedjünk) évek óta jól szerepel, nincs róla negatív információ (p. amit írtál a GoodYear gumiról), hosszú évek óta meggyőzően szerepelt nálam és ismerettségemben egy gyártó terméke, akkor abban van bizodalmam. Ha a Kléber 23.990,- a Conti 24.990,- 4 ezrest nem fogok már spórolni. Ha a Kléber 20e lenne, akkor már elgondolkodnék azon, hogy megvegyem-e 20ezerrel drágábban a Contit vagy más prémiumnak mondott gyártó termékét, de 100e ft-nál a 4e nem számít.

 

Valahol olvastam, hogy a Continentalnál egyébként van egy extra garancia is, ami kátyúkárra is vonatkozik ha igaz. X időn és Y kopáson belül adott %-os mértékben csökkentve kell ráfizetni a csere abroncsra ha szopó van. Ehhez meg nem kell mást tenni, mint 4 db-ot venni egyszerre.

Előzmény: stevie-w (25323)
stevie-w Creative Commons License 2011.10.07 0 0 25328

Stevie-w, jól emlékszem, hogy te dolgozol Renaultnál vagy valami Renaulthoz köthető helyen?

 

 

A nyár elején lejárt a szerződésünk a Renault-val és a Ford-dal, és tekintettel az iparág helyzetére, és különösen a közeljövő kilátásaira, minden autókkal kapcsolatos projektből kiszálltam (autós újságírás, flottakezelés, autóipari tanácsadás).

 

Bár azért még nem égettem fel magam mögött minden hidat :-)

 

 

Előzmény: ThomBoy (25326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!