Nyilvánvaló, de épp ez a gond, ne mondja már a mutató meg a computer hogy 0 km-re elég a nafta mikor ~ 10 liter (negyed tank) van még... A Jazz választása pedig egyértelmű volt tudván a célt hogy mire lesz használva. Meglepett hogy a tank az ebben a kategóriában megszokottnál is kisebb.
wastegate mit értettél az alatt hogy "Ha "öklözöd " és hallod akkor ez a hang nem az a hang"? Nékem teljesen ugyanannak tűnik, nem a rámért ütést hallom hanem a bentről a kerékházból/agyból/lengéscsillapítóból érkezőt, úgy mint menet közben egy bukkanón. Elől abszolút nincs hang. Szóval kedves 2009-es Jazz kollégák, továbbra is várom hogy oldalirányú hátsó felni/kerék ütögetésre ki mit hall?
Igen, szokásos probléma magasnyomású mosásnál...Anno klímatisztítós múltamból felrémlik hogy lehet kapni ún. lamellafésűt, amellyel szó szerint ki lehet fésülni az elhajlott lamellákat. Általában több kiosztása is vagyon, ha neten rákeresel rengeteg találat van, 2-3e HUF. Az tuti hogy a lamelláknak katonás rendben kell állniuk és nem szabad összeérniük hogy optimális légyen a hőle/átadás.
Én így jártam tavaly: a nagynyomásút ráirányítottam,ráadásul nem is szemből,hanem oldalról,meg közelről is,amire észbekaptam egy féltenyérnyi helyen össze is kuszálta a lamellákat.
Ha messzebbről és szemből nyomatjuk,akkor talán nem bántja,bár én ezek után már nem kísérleteztem vele.
Tegnap megnézettem a klímát, mert kicsit gyengének tűnt. Nem találtak hibát, viszont a klíma hűtőlamellái tele vannak bogarakkal. Ezt próbálták meg kimosni, kb. 10 perces bővizes slagolással. Utána a befújt levegő hőmérséklete valóban alacsonyabb lett. A szerelők azt mondták, hogy mivel nagyon vékonyak a lemellák és könnyen elhajlanak, ezért óvastosan kell tisztítani, pl. nagynyomással nem célszerű mosni. Esetleg nincs valakinek tippje, hogy hogy lehetne hatékonyabban eltávolítani a bogarakat ?
Más: jégverésre van-e valakinek tippje, hogy hogyan érdemes megcsináltatni? Látom a neten, hogy vannak ún. vákuumos csodamódszerek, amivel ki lehet húzni a horpadásokat, de ma egy karosszériás azt mondta, hogy szerinte ezzel a módszerel csak kis horpadásokat lehet kihúzni és csak ott ahol puhább a lemez. Azt megmondta, hogy neki ilyen eszköze nincs, de meg tudják ők is csinálni, viszont utána fényezni kell. Most tanácstalan vagyok, hogy mi legyen.
ezzelesetleg meg tuningolva??? Köszi a tájékoztatást,csak úgy emlékeztem,h vki saját adatait tette közre,s ugyi Jazz-ről beszélünk most itt általában :-))) Köszi még1x pá!
a műsort én is láttam. szerintem csak arra a kérdésre adott választ, hogy az az adott amerikai nagy szerepjáró azon a körpályán olyan hőmérséklet és sebesség mellett ennyivel fogyaszt kevesebbet lehúzott ablakokkal. másra nem. ha jól emlékszem, a lehúzott ablakos nyelte a bogarakat, meg a végére rendesen lezsibbadt a karja, az arca a huzattól, az autóban folyamatosan zúgott a szél. nekem ennyit nem ér meg 100 kilométeren két deci benzin, ami a legvadabb számítások szerint is kemény 60 forint.
Az a tapasztalatom, hogy ezeket a méreteket CSAK a Honda szakboltokbabn lehet kapni. A gumisok-felnisek nem forgalmazzák. 16"-os kb. 53 eFt/db, míg a 15"-os kb. 38 eFt/db :((
Nekem azt mondták, hogy van hozzá 15"-os acél is 19.900,-/db-ért.
Szerintem bármelyik Honda szalonban megmondják. Én is most készülök 15-ös acélfelnit venni a következő téli gumijaimhoz. Az alum 16-os (gyári), de azt aranyáron lehet csak kapni.
Ezekhez gyári felnit kell venni, mivel a Honda sajna szeret spéci méreteket alkalmazni. Próbálkoztam mással helyettesíteni, de az ET szám miatt feladtam és maradok a gyárinál: nyáron alu-télen acél.
Erről a kérdésről láttam egy érdekes műsort aminek a címe Állítólag a Discovery chanelen!!!
Különböző mondákat történeteket vizsgálnak h lehetségesek e!!!Ilyen volt pl amikor a lyukas hűtőbe tojást teszünk eltömíti a lyukat és sok ilyesmi.....
Ne de ez a teszt úgy nézett ki 2 ugyanolyan autó, körpályán ugyanannyi benzint kapott mindegyik csak egyik lehúzott ablakokkal a másik légkondival......
A lehúzott ablakkal mentek még egy fél vagy egy kört a légkondishoz képest.....
én amikor mentem Jazzt nézni az autűvárpsba, akkor kaptam egy ilyen "kettőt fizet háromszoros áron és négyet kap" gyári acélfelni akciós papírt. ez szerint az acélfelni méret: 14x5 1/2J osztókör: 100 mm, kerékagy 56 mm, ET: 45 mm vagy 15x5 1/2J osztókör: 100 mm, kerékagy 56 mm, ET: 45 mm
Üdv! Nem tudom jól emléxem e,de mint ha már itt vki boncolgatta volna a klímás fogyasztás kontra letekert ablakú fogyasztás kérdését?Bocs ,de nem lelem sehol légyszi legalább a hozzászólás számát! Grat az FRV-hez,nekünk is épphogy beférne..de sajna csillagászati ára van :-))) Köszi még1x és pá pá!
Nekem 1,4 Exe i-Shift-em van. Már többször megírtam, hogy a váltó abszolút korrekt és én ma sem döntenék másképpen. Jobban vált fel és le, mint egy gyakorlott vezető (én évi 50.000 km átlaggal teljesítettem az elmúlt 20-25 évemet: Skoda-Lada-Nissanok-Ford-Toyota).
A váltásokat a söfőr érzékeli (nagyon finoman gangol, mint egy HONDA!!!!!), de a mellettem és a hátul ülőknek fogalma sincs róla, hogy lennének fokozatok. Ezt azért tudom, mert rákérdeztem az utasaimra és én is ültem az asszony mellett, amikor is ráfigyeltem.
Maradjunk abban, hogy ez egy KORREKT AUTÓ a'la HONDA.
Aki pedig szeret sportosan vezetni, az használja kézi üzemmódban, mert Ő ráadásul ezt is tudja és NAGYON-NAGYON. Tehát lehet választani!
ma volt egy kis szállítmányozási feladatom, fitogtatta újra a kisautóm a tudását. olyan volt a helyzet, mint amikor az óriáskígyó lenyeli az elefántot:
ez inkább a váltóról szólt, az autót magát két mondatban elintézték. I-Shiftesek, egyetértetek vele? engem anno éppen a nyakizomrángató váltások miatt beszéltek le róla.
2. 1.7-es, 1.8-as, 2.0-ás vagy 2.2-es az FRV? Az 1.7-es 5 sebességes, 100-ig kb. úgy gyorsul, mint az 1.4-es (előző) Jazz, afölött valamivel jobban, de akkor már hangos, kéne a 6. fokozat. A többi változat 6 sebességes.
Szüleimnek 1.7-es van, többször vezettem, nagyon jó gép, kényelmes, tágas, már az alapban is benne van az aut. klíma, fed.komp (többet tud, mint a Jazzé), 6 (illetve ha a fejlégzsákokat elöl-hátul külön számoljuk, akkor 8) légzsák, nagyon szép hangzású cd-s rádió...