A késés változó, tapasztalatom szerint 30-60 sec simán. A mai "program" nekem kimaradt, viszont lehet, hogy elkapok egy jó kis szúnyogírtást Velencén :)
Több gép is van fenn? Itt hallom a XI.-ben, közben a mobilon a flightradar valahol Óbuda fölé rajzolja. Nem ismerem a késleltetés mértékét, de azért ez nem fél perces delay :)
Érdekes, amikor én néztem, már nem írt lajtstromot. Jó, hogy logoltad őket :) De ilyen kis gépek tényleg vagy utast visznek, vagy fényképészt... még filmezéshez is komolyabbakt szoktak használni. (Tényleg, a HA-RTL megven még a kamerájával?)
Ez ugyanaz, vagy másik? Ennyire ismétlődő útvonalnál fotózásra tippelnék. Ha fel- és le is szállnak, ami az útvonalból számorma nem derül ki, akkor persze nem :)
Ma megint beletenyereltem egy flightradaros "furcsaságba" .... Ezúttal Tuniszban akart leszállni a Transavia párizsi járata, ami egyébként flightradaros fricskaként (elnézést a szakszerűtlen fogalmazásért), de végig zöld csíkkal jött Párizsból ......:-))) Ezen annyira nem is csodálkoztam,de hogy leszállás nélkül sztem átstartolva tova is libbent,azon már egy kicsit meglepődtem.
Vagy csak még mindig annyira zöldfülű vagyok, h ezeken a dolgokon meglepődök??
Megnéztem,időjárás OK volt, bár kicsit erős volt a szél a tuniszi reptér környékén,de a gép visszafordult,nem próbálkozott újra.
Az átstartolásokat,meg a holdingolásokat ( vagy mit:-) értem, de ez a gép pont a legnagyobb viharban gondolta komolyan a leszállást Bp-en, Más volt az uticél, már nem emlékszem pontosan h mi .........Ez a diverted to ........azért nem olyan gyakori Ferihegyen sem,vagy igen ???