Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Gambino Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8033

Nekem is írogat néha hülyeségeket. Legutóbb -14 celsius foknál, közvetlenül az indítás után. Lekopogom, eddig mindig eltűntek a következő indításnál. Szóval szerintem ne aggódj.

Előzmény: sonyesz1 (8032)
sonyesz1 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8032
Hali!

A minap egy döccenő után kiírta, hogy a kipörgésgátló nem működik, és kiette a sárga ikont (ami akkor világít, ha kikapcsolod a kipörgésgátlót). Gyújtás le- fel, de nem tűnt el. Aztán bevásárlás után indítom és akkor már nem ír ki semmilyen hibát. Azóta nem jelentkezett, de lehet, hogy csak azért mert nem sokat mentem vele. Elképzelhető, hogy valami ki fog menni, vagy csak a döccenő miatt volt.

Előre is köszi! sonyesz


Diesel kontra benzin: nekem most 2 éve van meg a bömbim, előtte egy E46 benzines volt. Jelenleg olyan 230 ezer km van benne, a porlasztócsúcsokat 160-170 környékén cseréltettem ki, igazából 2 volt igazán rossz, de mind ki lett cserélve (még a miskolci szinvában). Azóta nem volt gond vele. A turbója gyári, és azt mondák szakik, hogy 25D ben igen ritkán kell turbót cserélni. Én olajat 30 ezrenként cserélek, de nem hajtom túl(nem pörgetem, és pályán sem járok 150 felett csak igen ritkán). Fogyasztásom 7 L körül mozog. Forrón nem állítom le azonnal, de hidegen alapjáraton szinte rögtön
indulok.
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8031

Köszönöm Jani,

 

megpróbálok odafigyelni a jelenségekre, aztán ha valami gyanúsat tapasztalok, megkeresnélek egy kis kiolvasás, esetleg akku csere ügyben.

 

Nagyon köszönöm mégegyszer.

 

jblgti38,

 

én nem beszéllek le a dieselről, azaz az 500 nm-ről...  és a 6-7l fogyasztásról sem.

 

Ha ésszel használta az előző tulaj, 15e-ként cserélt olajat, magyarul odafigyelt rá,

nagyon kezes tud lenni a diesel is. Kevés az ilyen, aláírom.

 

Más kérdés, hogy mennyire bízol meg egy előző tulajban. Kereskedéseket nyílván kerüld messziről, én kintről hoznék a helyedben egy szépet, ott nem nagyon divat a visszatekergetés, a szervizkönyv pedig OKIRAT! Itthon 5e ft egy ilyen, odakint letöltendő ha hamisítják...

 

Sok sikert kívánok Neked!

 

 

Előzmény: maszibmw (8029)
atiTDI Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8030
Node az a GT már a körforgalom előtt 200 méterrel keresztben csúszott, aztán fogott egy árkot is.
Az ember meg nem volt bekötve, kirepült és ráesett a saját kocsija. Bekötve több esélye lett volna...
Előzmény: grbv (8024)
maszibmw Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8029

Valami nem jó a fórumban :) Nem jeleníti meg a táblázatomat.

Megpróbálom mégyegyszer:

 

Prioritási lista:

 

Hátsó ablakfűtés PWM, Ülésfűtés kettes lépcső, Ülésfűtés 50 %, Aktívülés ki, Fűtés ventillátor 75 %, Kormányfűtés PWM, Fűtés ventillátor 50 %, Tükörfűtés ki, Hátsó ablakfűtés ki, Ülésfűtés ki, Kormányfűtés ki, Aktív szellőzés ki, Fűtés ventillátor 25 %.

 

Üdv, Jani

maszibmw Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8028

A kikapcsolási sorrend lemaradt:

 

Kikapcsolási prioritási sorrend:

maszibmw Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8027

A folyamat részletei nagy vonalakban:

 

- Első lépcsőben, ha a generátor teljesítmény nem képes elérni a kellő balanszot, a csúcsfogyasztók redukálása következik be, mint pl az elektromos kiegészítő fűtés. Ebben az esetben PWM szabályozás lép életbe, amit egy "ütemes" feszültségellátásként kell felfogni, gyakorlatilag a fogyasztó ki-be kapcsolását jelenti bizonyos intervallumban. A PWM frekvenciája 160 Hz.

 

- Ezen felül a komplett Bordnetz százalékos redukálása lép életbe.

 

- Végső esetben fogyasztók kikapcsolása szükség esetén.

 

Kikapcsolási prioritási sorrend:

Üdv, Jani

Előzmény: waltherpcp (7986)
grbv Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8026
en semmikepp nem ajanlom,h dizelt vegyel.foleg nem hasznaltat MO-n.nekem eddig csak problemam volt a dizelekkel.audi dizellel is meg most 530d-vel is.dizelt csak ugy vegyel,h 0 kmes es addig hajtod amig van garancia.en is jovore cserelek valami jo kis benzinzabalora mert amennyit az alkatresz elvisz abbol veszel  par szaz liter benzint....:)
Előzmény: jblgti38 (8013)
grbv Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8025

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3909.shtml

 

itt a baleset ha valakit esetleg erdekel...

grbv Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8024
szerintem gusztustalan amit az ember csinal.nagyon kemeny,h milyen emberek vannak.nemhogy halat adna az istennek,h nem halt meg a lanya meg marketinget is csinal az esetbol.ez kurvara csak szerencse semmi tobb.ha ebbe nem halt meg valoszinu egy suzuki swiftbe se halt volna.egy baratomank volt egy ismerose nem olyan reg halt meg egy continental gt-be.fent van a langlovagok.hu -n is......egy bentleyben is meglehet halni nemhogy egy ilyen kis szarba.....es o se 200al frontalisan karambolozott egyszeruen szerencsetlenul raesett az auto.neki nem volt szerencseje....
Előzmény: Bazsa 525d (8023)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8023
kaptam egy köremailt a chevrolettől, azaz Deme Tibortól, a miskolci chevi szalon vezetőjétől. Ez a cikk volt belinkelve, valamint 4 vicc.

http://www.chevroletmiskolc.hu/blog/2009/12/egy-aveo-elo-torestesztje/

alól a kommenteket is olvassátok el ;-)
Steeef Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8022
Szia.Persze keress meg e-mailen és megbeszéljük hogy tudjuk megoldani.
üdv Steeef.
Előzmény: jdl-1980 (8016)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8021
Köszi!!!
És mire gondolsz "növekvő" fenntartási költség alatt? Az e39 minden alkatrész-árával képben vagyok, ha mondasz esetleg egy példát, hogy mi-mennyibe kerül a 60-ashoz, akkor tudni fogom konkrétan is:)
Nagyon körül szeretnék nézni vásárlás előtt, hátha most nem nyúlok bele...
Neked milyen motoros 60-ad van egyébként? Melyiket ajánlanád, ha ezután a 3 év után kellene választanod?
Köszönöm az időd, és a segítséged! :)
Előzmény: geisz (8015)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8020
Hehe, igen egy rugóra jár az agyam Veletek:)

Épp ezt próbálom, körbejárni a témát, utána érdeklődni. És pontosan én is ezért félek ettől a kilómétermizériától a dízeleknél. Mindig benzines bömbim volt, érdekes Velük sosem volt gondom, sajnos ezzel a dízellel meg csak az. És most is benzinest szeretnék, de a cégem miatt több dolgot el tudnék számolni, ha dízelt vennék...
Az álmom mindig egy E39 540, kézi váltóval, de annyira feleslegesnek tűnik, amikor belegondolok, hogy szinte csak városban járok, néha megyek csak hosszabb útra. Nekem is egyfajta szerelem az enyém, gyönyörű is, látszik rajta. De már nem bízom benne. Sajnos :( Elegem van, az a a baj....
Ha abban esetleg konkrétan tudnátok segíteni, hogy Nektek vagy ismerőseiteknek milyen kilóméter állásoknál kellett turbót cserélni, vagy hol kezdtek elromlani a porlasztó-csúcsok, hasonlók, akkor az nagyban segítség számomra. Az enyémnél anno 150ezer kilómétert mondtak, és sajnos tényleg így volt. Pedig iszonyat elővigyázatosan választottam. De hát ez van :)
Mondjuk az igaz, hogy nekem az E39 "bunker" érzés nagyon tetszik belül, olyan iszonyat masszív érzést kelt. (M-pakettos belső, antracit tetővel)
De az új modernebb és az is tetszik, reformabb benyomást kelt bennem...
Remélem, már az automatája is más , nem GM, jobban bírja a nyomatékot?!?



Előzmény: G.Gambino (8018)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8019
Azért köszönöm, hogy megpróbáltad :)
Igen, így szoktam autót nézni. A mostani előtt másik 40-et néztem meg, próbáltam ki, úgyhogy nem szoktam elkapkodni, csak kíváncsi voltam, vagyok a "pletykákra", az e60 hírhedt dolgaira, ha van esetleg.
Már közben beszéltem egy szervízessel is, ő azt mondta, ha lehet választani , akkor inkább a 30 vagy 35d közül válasszak. Mások szerint mindenképp 35d, ha találok jó állapotút.Csak hát az itthoni kilóméter állítgatásos, minden tulajnál egy 50000-el kevesebb kilóméteres autó-had között nehéz a döntés nekem:(
Azt néztem, hogy 5,5-ért már van kevés kilóméteres, jó állapotú, nagyon gazdagon felszerelt, 530d és 535d is. De a 25d is ugyanezen az áron van érdekes módon. Igazából én a szervizeltetés részén gondolkodom....35d-n állítólag komolyabb fékek vannak, amire a szervízes ember azt mondta, 70-80 ezer egy fékbetét!!!!??? Ami azért soknak tűnik :)
Előzmény: Frigyes Mester (8014)
G.Gambino Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8018

Én is mint csak felhasználó tudok neked véleményt mondani. A hozzáértők nyilvánvalóan segítenek majd a műszaki különbségek és a szervizköltségek tekintetében. Nekem az E60-at megelőzően 2 E39-et is volt szerencsém birtokolni 5 évig vezettem a két autót, egy 540i-t és egy 520i-t. Nekem mind a mai napig az E39 felé húz a szívem, de ez főként annak köszönhető, hogy az E60 belső terének kialakítását és az E39-hez képest gyengébb beltér minőségét mind a mai napig nem sikerült megszoknom. Persze ez szubjektív, másnak talán az E60 tetszik jobban, illetve a faceliftnél volt innováció a belső tér kialakításában, az idővel lemálló, gumival bevont műanyag elemek talán eltüntek. Nekem szervizköltségek tekintetében nem sok különbség mutatkozott eddig, mivel a diesel autók szervizigénye jóval gyakoribb, ebben a diesel tulajok a kompetensek. 

Nekem a benzines E39-ekkel semmi gond nem volt és az E60-al sincs ez másként. Ezért is vagyok benzinpárti. A fedélzeti computer ír néha ki hülyeségeket (főleg komoly hidegben), ennyi ami bosszantó. A forgó, kopó alkatrészek egyértelmű, hogy drágábbak, mint az E39-nél, mert újabb szériáról beszélünk. Pl. egy komplett fékcsere sokkal húzosabb tétel, mint az E39-nél volt anno. Nekem egyébként a benzines E60 hangosabbnak tűnik, mint a benzines E39, de ezt a szakik is elismerik itt. Egyébként innováció tekintetében az E60 komolyabb gép, ezt az előttem hozzászólók is elmondták. Abban is igazuk van, hogyha egy jól összerakott E39-ben ülsz, akkor ne ugorj bele egy gyors vételbe, járd körbe a témát. Főleg azért, mert dieselt szeretnél, ami mindig komolyabb lutri, mint egy benzines. Ott halmozottan számít az, hogy tekergették-e az órát, vagy sem, ami ha visszaüt, akkor nagyon nagyot bukhat az ember. Egyébként meg haladni kell a korral, úgyhogy ha megteheti az ember, természetesen üljön át bátran az E60-ba. Az viszont biztos, hogy nekem lesz még E39-em. Veterán autónak biztosan beszerzek majd egyet, mert nekem az az autó egy szerelem volt. :)

Előzmény: jblgti38 (8013)
Mcrae5 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8017
Nos ma beizzitottam en is menubol a hofokot es az normalis,hogy kb 10-12 km alatt max 90 km/h-as sebesseggel mentem es 73 foknal nem ment feljebb?
jdl-1980 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8016
Szia Steeef!Egy olyan kérdésem lenne,hogy ha szeretném veled átnézetni az autómat az kivitelezhető -e(semmi komoly,csak egy általános átvizsgálás).Elöre is köszönöm,várom a válaszod.
Üdv:jdl-1980.
geisz Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8015

Szia.

 

Négy évig volt E34-esem, majd négy éven keresztül E39, oszt az E60-as már három éve van nálam.

Mind nagyon jó autó, lehet hogy közhely, de az E60, és az E39 között legalább akkora a különbség, mint at E39, és a 34-es között, mind technikailag, mind vezetési élményben. Ez a fenntartási költségekben is megmutatkozik :-( Sztem nem fogod bánni, ha váltasz, de a vásárláskor légy nagyon körültekintő!

 

Üdv:A

Előzmény: jblgti38 (8013)
Frigyes Mester Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8014
Szia!

Nehéz okosat mondani, legalábbis nekem, öcsémnek e39 530D-je van, az is marha jó autó, az övé meg ráadásul elég megkímélt is. Az a közös megállapításunk, hogy az E60 (530xd) kifinomultabb, pályán csendesebb, nyilván erősebb és nyomatékosabb, de mind a kettő nagyon jó autó. Ha jót találsz, szerintem érdemes lehet lecserélni, de ha a tied tökéletes (már), azért ne kótyavetyéld el hirtelen. Én azt mondom, bele kell ülni, kipróbálni, ízlelgetni, aztán meglátod, mennyire fog meg a dolog. Műszakilag nem tudok okos lenni, nyilván az E60 sokkal fejlettebb, ami az elektronikát és a mindenféle menedzsmentet illeti, de ez beleülve lehet hogy kevésbé érezhető. Nem mindegy még a felszereltségi szint sem szerintem, mert elég nagy különbségek lehetnek autó és autó között.
Szerintem nem segítettem, de ennyire telt tőlem. :-)

F.M.
Előzmény: jblgti38 (8013)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8013
Sziasztok!

A segítségetek, véleményeteket kérném.
Vásárlás előtt állok még, E60-at szeretnék. Jelenleg E39 dízelem van és az érdekelne igazán, hogy az E60 megbízhatatlanabb-e, drágább-e a szervizelése, egyáltalán megéri -e cserélni E39-ről arra. Gondolok itt vezetési élményre, fenntarthatóságra, stb.
Szeretném hozzáértő emberek tanácsát meghallgatni, akik már tapasztaltak ezzel a típussal kapcsolatban. Van-e úgymond " szervíz-időszaka" nekik, mint például 150 ezernél a turbó, porlasztók, stb... Mert ezekről nem találtam semmit, a népítéleteket elolvastam mind, de erről nem írtak...
Az E39-el képben vagyok már eléggé sajnos, mert ami lehetett elromlott rajta és megcsináltattam.
Ja és használtban gondolkodom mindenképp, 25d,30d, 35d-ben...


Nagyon sokat segítenétek!!!

Köszönöm!!
Frigyes Mester Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8012
Ezt (is) kaptam karácsonyra, meg egy gumiápolót meg egy műszerfalápolót.

F.M.
Előzmény: Frigyes Mester (8011)
Frigyes Mester Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8011
Én is ezt akartam kérdezni. :-)
Tegnap megjártam Tolnát, jólesett végre kicsit autózni.
Ezt (is) kaptam karácsonyra

F.M.
Előzmény: Bazsa 525d (8010)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.27 0 0 8010
Mi van srácok? Bejglimérgezés???
gaba111 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 8009
Boldog békés karácsonyt MIndenkinek!
not.tomi Creative Commons License 2009.12.24 0 0 8008
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok én is a BMW-s Társaknak és Családjuknak egyaránt.
Steeef Creative Commons License 2009.12.24 0 0 8007
Boldog Karácsonyt Mindenki! Boldog karácsonyt BMW!
üdv Steeef.
sonyesz1 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 8006
Kívánok én is minden kedves fórumozónak Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket!

Sonyesz
LBP525d Creative Commons License 2009.12.24 0 0 8005
Értem,tehát akkor semmi para?:)

Köszönöm a választ és kellemes karácsonyt
santinel Creative Commons License 2009.12.24 0 0 8004
Kamatmentes Békés Boldog Karácsonyt minden fórumozónak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!