Én is szeretem szétszedni a használtan vásárolt masinákat, de kicsit meg szoktam bánni, ha úgy szedem szét, hogy nincs baja. Egy tisztességes nagy karbantartás legalább egy nap, de lehet hogy kettő. Ha nem szutykosodik a tengelyeknél, meg ha egyenletesen jár, és pówer is van benne, talán nem érdemes szimmeringet cserélni. Légszűrőt kipucolni, ha 4 ütemű, olajat cserélni, karburátort kitakarítani, gyertyát megnézni (hézag), esetleg a hajtómüben is olajat cserélni, de ahhoz viszonylag sokat kell járatni, hogy felmelegedjen és kifollyon. Ha van szaki a közelben, akkor a gyujtást is lehet korrigálni, de ahhoz már kell gyári adat is. Ha van digit géped, lefotóznád a technikát, és betennéd ide?
Ja, mielőtt használod, győződj meg róla, hogy hány az ütem, mert nem mindegy, hogy tenni kell é olajat a benzinbe, vagy nem.
Semmi az ég világon, most vettem 50ért gyári utánfutóval ekével,vaskerékkel,meg új gumikerékkel stb...
Világítás is meg minden volt rajta valaha...érdekelt volna egy leírás mit hol miért...Érdemes lenne szétkapni és szimeringet meg ilyet kicserélni, közben lefesteni,elektromos részét helyredobni...bár mondom semmi gond vele
Üdv mindenkinek! Van egy komplett Robi 56-os rotikapa blokkom! Hajtókar törést szemvedett de egyébként nagyon jól működött! Eladó egyben vagy alkatrészenként!! minden megvan hozzá!!(a képeken csak a fő dolgok vannak) Érdeklődni: dj.onil@citromail.hu címen lehet!!
Olyan üzlet, ahol mindent kaphatsz a Robi 50-hez - nem fogsz találni, ugyanis ehhez a típushoz már csak elvétve akadnak alkatrészek.
Pontosan írjad le, hogy mire lenne szükséged, lehetőleg cikkszámmal együtt (ha van kezelési utasításod, abban megtalálod), és érdeklődj a veszprem[kukac]kerttechnika.hu emailen.
olyan kerdessel fordulok onhoz, h. van egy ducati mpm2 -tipusu kapagep motorom. szeretnek hozza hajtast venni. a motor is regi mar, igy nem akarom ujonnan megvenni. ha tudna segiteni, orulnek!
olyan kerdessel fordulok onhoz, h. van egy ducati mpm2 -tipusu kapagep motorom. szeretnek hozza hajtast venni. a motor is regi mar, igy nem akarom ujonnan megvenni. ha tudna segiteni, orulnek!
Elfáradt a kapatengely-szimmering, ki kell cserélni. Érdemes mind a két oldalon kicserélni. A szaküzletekben kapható a szimmering, otthon is kicserélhető - ha van némi szerelői gyakorlatod.
robi 156-os kapálógépemmel kis gondom akadt: bal oldalon a kapatagok tengelye mellett elkezdte szép lassan ereszteni az olajat. ez miféle problémát jelez? mindenképp szervízbe ajánlott vinni, vagy házilag is meg lehet ezt barkácsolni?
A füvön még csak elhúzgálod a fűnyíró madzagját, de a veteményeket mind leletördeled vele rotációs kapa esetén. Kell hozzá 2 ember, aki a vezetéket adagolja a növények feje felett.
A könnyű rotációs kapa kötött, kemény talajon mindenféle bakugrásokra képes, laza talajon meg elássa magát, és neked kell ugráltatni, és ez mind alkalom neki a kábel feltekerésére.
Nem véletlenül nem terjedtek el az elektromos kapálógépek. Kapálás közben a kábellel bajlódni - nem lehet örömteli. Estleg nagyon kicsi területen (100-200 m2) tudom elképzelni.
A minap a Praktikerben jártamban felfigyeltem egy egészen kicsi, de egész korrektnek tűnő, elektronyos rotációs kapára.
Nem mondhatni hogy széles darab lenne, szerintem 35-40cm lehet, de 32 ezer Ft volt és 3,1LE. Van valakinek valamilyen tapasztalata elektromos kapával kapcsolatban, érdemes e gondolkodni rajta vagy kizárólag a benzines éri meg hosszútávon ? Pl Robi, Indián, hogy az elterjedtebbeket említsem.
Egy Robi 55 ös kapálógépen a gyújtótrafó mellett lóg egy zöld szinű kábel, csúszósarúval a végén. Nem tudom honnan csúszott le, nem látszik, de gyújtó szikrám az nincs. Megtudná valaki nekem írni a megoldást? Nagyon hállás lennék.
Fordítsuk meg a dolgot. Van egy Robi 150-es (5.5 LE) kapagépem, kormánnyal, 6 db. kapataggal. Ami kellene, az az erőátviteli rész amire egyrészt rácsavarozom ugye a motort, másrészt rászerelem a kapatagokat. Tehát ami köllene az csupán a kapáló-rész, de kapatagok nélkül. Hol, mennyibe fáj egy ilyen?