Hál Isten nem panaszkodok rá. Teljesen meg vagyok vele elégedve. A legfőbb mérvadó az Horvátországi utazás volt 2011 ott evett rendesen a pályán. 2012 meg lett csinálva és teljesen más volt, ugyan annyival mentem nem kíméltem!! Csak több km mentem vele mint elötte lévő nyaraláskór!!!! Ahol én lakok kapásból 30 embert tudok akinek bevállt. Abból 15 munkatárs.
Szivesen látnék egy mérést a chip előttről, meg utána is.:-)
Csak, mert messziről jött ember azt mond, amit akar.:-)
Sokunknak van mérése az alap T-jetről és mindegyikre a gyári értéknél többet mértek mind teljesítményre, mind nyomatékra. (Szerintem egytől egyig fenn is vannak itt a topikon)
Aztán volt velünk a mérésen olyan T-jet motoros autó chippelve, amire azt hittük, hogy hűha lesz, mert bizony jól ment, aztán lett is hűha. Pont 88kW lett a mérés .
:-))
Sajnos nem tudtam leméretni az enyémet a chip után, így nem tudom, több lett e az egyébként alaphelyzetben 96,1KW és 239 Nm mért érték, de az biztos, hogy jobban gyorsul, mint előtte.( stopperes mérés szerint),Illetve az is biztos,hogy pont ugyanannyit fogyaszt.
:-)
Viszont tényleg sokkal élvezetesebb vezetni. Előbb éled, tovább kitart a motor ereje, bár kihasználva a felső tartomány szinte soha sincs.
Na akkor. Szerintetek hülyeséget beszélek?. Aki elhiszi az elhisz, aki nem az ne. Ennyi!!!!!!!
Mért adat. Padon is volt a kocsi. A fogyasztás mielött nem volt megcsinálva 9 liter alatt sosem volt csak felette! De akinek T-jet motoros Bravoja van az szerintem tudja ezt. Én tolom neki ahol lehet, mert nem érdekel hol van trafi ha belemegyek így jártam. Pörgetem a motort is. Én is azért csináltattam meg mert több kolégám mondta hogy nekik meg lett csinálva és megérte. Előszőr én is kételkedtem. De nyugdtam mondhatom így van. A computer nem lett manipulálva!!!!!!!!
Szerintem jó ez így: mivel ha nem akarok cd-t játszani akkor nem is várom el hogy lejátsz. Az enyém csak akkor nem játsza le ha le akarnám. Így a nem mindig telejsen helytálló :-)
A fórumon szinte nincs is dízel hozzászóló, így a motorikus hibák kapcsán csak a tjet-re fogsz találni. Motor kapcsán érdeklődj a punto illetve az alfa fórumokon.
Autóvásárlásra adtam a fejem és nézegetem a Fiat Bravokat is. :) A kiszemelt típus az 1,9 MJet 120 lovas, találtam is a közelben egyet ami megfelelne. Mennyit esznek ezek úgy átlagban? Mik a hibáik? Milyen a futóműve ilyenek érdekelnének? Előre is köszönöm! :)
Az 1,6 os is teljesen Fiat tervezés.A 120 ast amikor kijött a kategória legjobb motorjának tartották.Nekem az 1.9 mjet 16v 150 lovas volt 147 es Alfiban.Qrvára tudott menni,de hétköznapi gurigázásra az 1.6 os megfelelőbb.
" ... az 1.6-os dízel egy PSA-tól licenszelt tipus, sok köze nincs a FIAThoz, ... "
Ez egy téves infód.
Volt szerencsém már mind a kettőhöz. Annyiban hasonlítanak, hogy kormolós mind a kettő. Amúgy valszeg kevered valamelyig másik márkával/márkákkal. Ezt a motor valóban sok autógyár felhasználta/felhasználja.
Én is pécsi vagyok, 120-as T-Jet-em van, hidd el, gyorsan meggyőzne, hogy nem kell 150 lovas, ha ezen múlik nagyon szívesen megmutatom!
A diesel témában pedig, az 1.6-os dízel egy PSA-tól licenszelt tipus, sok köze nincs a FIAThoz, ha nem benzinest vettem volna, akkor csak az 1.9-es jött volna szóba ;)