Az imént mondták a rádióban, hogy a sofőr biztonságosan meg tudta állítani a buszt, utas nem sérült szerencsére. A sofőrt stabil állapotban tudták elvinni a mentők, neki ezúton is gyógyulást kívánok.
Tudom, nem szeretitek, de azért az NCA-430 ma reggeli járművezetőjét inkább ne ültessétek csuklós kocsiba, nagyon nem megy neki a csuklós busszal a kanyarodás. :(
A Péterhegyi út Igmándi utcánál lévő szakasza egykor (pár éve) egy útfelújítási listán is rajta volt.
Szerintem egy kicsit keskeny az úttest, két ellentétes irányú jármű egyenesben egymás mellett való elhaladása esetén még elmegy (azért néhány buszvezető lassít-lehúzódik) , de ha a buszvégállomásról, vagy a Neszmélyi útról fordul valaki rá a Péterhegyire, akkor keskeny.
Az Őrmezei út megállóba való beállás Kelenföld felé sem egyszerű (jobbról beforduló).
A nem túl erős lobbierőmet arra a két csomópontra és a Péterhegyi út Igmándi utca megálló környéke felé irányítottam.
Az Igmándi környékéhez nem fognak hozzányúlni, viszont a Shell kútnál, ha minden igaz kicsit finomítottak a lámpán, ezzel a balra kanyarodó buszok talán nem veszítenek annyit. A budafoki irány még mindig elég pocsék tud lenni.
Ezt a témát kitartóan szoktam felhozni az illetékeseknél, mert hátha.
Kicsit csalóka a kép, mert mivel elértem a tervezetthez képest eggyel korábbit, ezért leszálltam Budafokon tátani a számat. :-)
Fél kilenc után volt a menet, dugó kifelé nyista, Albertfalvamárnemkitérő egy erős utaslépcső (bármivel), haladtunk rendesen.
A reggel az Egér utat érintő járatokat kerülni próbálom (ahol használom, az a volt Péterhegyi útnak nevezett része) a dugó miatt.
Jah, dugó, inkább valami forgalomszervezés topikba illene azon tény, hogy az Egér útról reggel Őrmező, délután Péterhegy felé kilóg a kanyarodó sávból a sor, és emiatt a buszok is szívnak. Szemből már rég nem jön semmi, így lehetne a kanyar számára lecsippenteni a fő irány zöldjéből. (Reggel a kifelé irányból, délután a befelé irányból.)
103+41-re 38 percet ír az utazástervező (ezek szerint próbáltad, mennyire igaz? A 103-as buszra szállástól pótlóról leszállásig), a 114/213/214 közbeiktatásával viszont csak 23 perc. Hasonló eredmény érhető el a 153+41p kombinációval. Bár ez erősen érkezés függő és a 29 perces utazásból 10 perc várakozás.