Kicsit off de ha V8 akkor kizárólag amcsi, nem azért ezeknek is szép hangjuk, sima járásuk van, de egy igazi V8 hangtól feláll az ember hátán a szőr :D
Most jöttem haza erdélyből a hétvégén, 650km, ebből 300km hegyvidéki szakasz, 250km 4 főút, a többi sima román kátyús, 8 óra alatt, 9.1l átlag utazó-fedélzeti computer szerint.
hagyd itt a várost, menj el münchen-be a bmw múzeumba, odáig kiderül mennyit fogyaszt:-)
Enyem 11-en all most, de mikor baratnom vezette 9.7 volt itt varosba. Palyan ritkan megyek, pedig ott lenne az igazi fogyasztasa ennek ugyebar. Nezegettem hivatalos adatokat es ott 7 litereket irtak 100 km/h-nal! :) Mikor 60 litert beleteszek 700 km irt ki, de alig megyek vele(20 km ovatosba) es maris 62x km... :( Tempomatnal en is eszrevettem , hogy jol fogyaszt.
Hasonlo keppen "lottem" en is enyemet csak en 2 perc utan azt mondtam miutan beleultem es tudtam,hogy ritka felszereltseggel van, hogy kell! :) De nekem 3 hetig tartott mig kezembe kaptam! :( Azota idaig nekem is akksi csere volt, aztan kitudja meg mifog kovetkezni? !:O
Miota megvan eleg sokat tankoltam bele(kezdeti 500nm elvezkedes), igazabol varosba hasznalom ! 530DA kb mennyi a vegyes fogyasztasa nektek illetve palyan mennyi?
Konkrétan a wallis pest volt. Jelen esetben előrébb helyezném a márkaszervizt, mert ott tökéletes a műszerezettség. Egy kisebb szervizben általában nem találsz se fékpadot, se lengéscsillapító vizsgáló berendezést. Festékréteg-mérőjük meg talán még kevesebbnek van. Javíttatni persze nem vinném oda, horror óradíjak vannak, és még hosszabb várólista. Egyébként 25.000 körül volt tavaly a wallis-os számla ezügyben...
Hehe :) Hát a hifi az egy nagyon szubjektív dolog. Tudod, még a high-enden belül is nagy vita van a "hang"-ról. Úgyhogy elhiszem, hogy szépen szól, de...De igazad van, nem is mondok véleményt, míg nem hallgattam meg egy olyan rendszert. :) És a barátnőm szerint is ez a Hifi-dolog egy nagyon nehéz dolog :) :) Itt ül mellettem és erősen bólogat :)
Komolyra fordítva a szót, én is tudom, hogy használt autót venni lutri :( Sajnos...Nagyon ki kell fogni, de próbálok körültekintő és elővigyázatos lenni. Mondjuk a thália után nagy váltásnak tűnik a 35d !
Mindenesetre gratula hozzá, mindig is egy borzasztó jó autónak gondoltam a hallottak alapján. Remélem, nekem is összejön egy, ami ráadásul szép állapotú.
525DA az enyém, előtte nekem is csak sor6os benzineseim voltak (M20, M50 2,5; M52 2,5) Részben valóban ez a költségnövekedés egyik oka. Talán a leghúzósabb a diesellel kapcsolatban a particulate filter csere volt, de tipushiba volt a szívócsonk, a kipuff csonk is. Turbócserét még az előző tulaj pénztácája bánta, viszonylag korán 120 ezer km alatt. A többi meg a frissebb típus magasabb alkatrész árának tudható be. Én is hasonló megfontolásokból ültem át az olajosba mint Te, de időközben alám toltak egy Ford-ot, így aztán lehet újra a benzinesek táborát népesítem majd (esetleg egy V8... :-))
Én 7 évvel ezelőtt a suli és hadsereg után egy hifibeszerelő műhelyben dolgoztam.
szereltünk minden félét, DE
ilyen szépenszólót nem sikerült.
(igaz nem volt a legjobb a hely), de visszatérve a logic7-hez., kifele nem hallatszik nagy zenének mert puffog, de belűl nem hi-fi, hanem high end, csak van benne dúrva hangszinszabályzó amitől a medvék durmolni kezdenek és az egerek is cincognak.
ami elképesztő, hogy a legnagyobb mély és magaskiemeléssel is a maximális teljesítményen sem hallható torzítás (és nem videoton hogy leveszi a loudness-t a fele hangerőtől)
leírom hogy vettem meg az autót:
)idén szeptemberben) egyik kedden szóltam a feleségemnek, hogy lecserélem a tháliát.
pénetken reggel feltettek a ha.hu-ra egy edelényi 535-d-t,
délelőtt megyegyeztünk hogy bennehadja a laserblokkolót és rak rá másik felni-t
közben a könyvelőtől elkértem a cégpapírokat a hitelhez.
délben átküldtem, Ő kitöltötte az igénylést, vasárnap reggel 8-ra lementem, körbejártam az autót, mentünk vele 2km-et max 100-al., aláírtam a papírokat, kiifizettem az öntrészt, eljöttem, hétfő pozítív hitelbírálat, kedden átíratta a nevemre, és kedd este munka után lementem este 8-ra, slusszkulcsot cseréltünk és 68LE helyett hazajöttem 272-vel.
utólag kiderült problémák:
2 rossz ízzitógyertya, rossz fényszórómosó motor, "gyengélkedő" aksi,
ezt maszibmw 150-ből kihozta.
én amondó vagyok nosztredámusz már nem él, így nem tudja senki mi fog történni.
bele kell vágni abba ami megtetszik.
De ezeket csak Neked írom le, mert ha itt a fórumon ezt megtudják, biztos körberöhögnek.
Egy kereskedő pedig értsen már a portékájához.:) Ha nem hagyja, hogy elvidd szervizbe a kocsit, akkor meg nem kell erőltetni. De a szerviz se egy haver legyen, mert fontos a műszaki felkészültség. Amikor az e39-emet adtam el, a vevő átvizsgáltatta a wallisban. 1.5 órán keresztül foglalkoztak a kocsival, és tényleg töviről hegyire átnéztek mindent. Fék, lengéscsillapító-mérés, rétegvastagság, gumikopás, ablaktörlőgumi cibálás, volt minden. Gyári géppel a turbó és a csúcsok állapotát is meg tudják mondani...
ebbe akkor van 120ezer km ha en vagyok a pápa....raadasul eleg olcsonak tunik valami tuti avn vele....steefel vagy maszival vizsgaltasd itt a forumrol akkor tuti nem fogsz csalodni
Óvatos vagyok, legalábbbis próbálok az lenni. Körültekintően szeretnék tájékozódni, mi-merre hány méter, stb... Aztán persze így is lutri, de remélem, legalább a nagyobb problémákat el fogom kerülni a választottal...
Jaa, félreértettem. Azt hittem, én mondtam a minden létező extrát :) de már látom... Sajna az ember úgy éreztem, hogy túlságosan nem értett az autóhoz sajnos...
Hehe :) Igen, tudom. Itt a komfort-ülés, dinamic drive, aktív kormányzás, állófűtés, nagy navi, M-packet, konyak színű bőr, adaptív bixenon, panoráma tető, klíma komfort üvegezés, pro logic 7 hifire gondoltam kábé. Na jó, esetleg ülés szellőztetés, ha mááár... :) Hogy ezekből persze mi valósul meg, az nagy kérdés. Egyelőre egy viszonylag normálisan felszerelt, de nagyon jó állapotúval békülnék ki talán legjobban.
És köszönöm, én is mindenképp úgy gondoltam, hogy egy hozzáértő szervízben átnézetem. Bár mondjuk a szervízekben sem bízom túlságosan..:(
Szia. Az állapotfelmérést mindenképpen csináltasd meg valahol. A KM nagyjából a duplája lehet, sérülésmentességre nagyon kicsi az esély. Így látatlanban hirtelen. Szóval csak óvatosan.
A minden létező extra egy kicsit erős.:) Ha tanácsolhatom, csak úgy vegyél ilyen autót, hogy előtte beviszed egy márkaszervizbe állapotfelmérésre. Sok pénzt takaríthatsz meg vele...
Sajnos nem vagyok 550i tulaj, de azt írtad, hogy benzinesből csak M5, ezért kérdeztem meg. :) Indokként a 20 literes fogyasztást például elfogadtam volna. :)) Ár érték arányban egyértelműen az 535d a nyerő, de ha nem számít a fogyasztás, akkor 545i-től felfelé szerintem minden benzines mehet.
Amúgy ez lenne az egyik gép...első pillantásra jónak tűnik, már az árban is kábé megegyeztem az emberrel - látatlanul engedett :) - de nyílván a próba után lehetne mondani bármit. Ezért is szeretnék még előtt kipróbálni egy olyat, ami saját kézben van és tudom, hogy jó. Viszonyítás miatt...