Ha nem tudod az autód felszereltségét, azt egy kétsoros (német nyelvü) e-mail-lel kiderítheted. Csak a kundenbetreuung@bmw.de címre kell az autód alvázszámát megírni, 1-2 napon belül válaszonak a gyári felszereltségi listával. Ha gond a német, szólj, segítek.
Nekem az M túl keménynek tünt, pedig itt Németországban próbáltam, a sajátom sportfutómüve pont elég. A DD nagyon jó dolog, de örjöngésnél messze nem tud annyit mint egy M futómü. Mindennapokra viszont egyértelmüen a DD a jobb választás.
Az egészségügyi csomagot? :)) Apááám, nem semmi... Csak legyen végre egy, ami tetszik, aztán jöhet a vizsgálódás. Ma említette a 25d tulaj, hogy negyven valamennyi ezer még van a mikrofilterben... Ez gondolom valami szűrő. Valami különösen drága dolog ez, vagy miért emelhette kis ennyire a srác? Ilyen az enyémben, ha jól tudom nincs (e39) , vagy legalábbis nem romlott el.
Mi is ugyanezért vettünk D-t mint amit Te mondtál. De nem csalódtam benne, szeretem nagyon, főleg az 500NM-ert. Nagyon szerettem volna M-packot de az az igazság hogy azok még inkább elvoltak ,,használódva,, mint a simák(jól felszereltek, m pack nélkül). Inkább legyen M pack nélküli azt ugyis utána kitudod cserélni (csak a kárpitot nem), de jol felszerelt (70-80%) és jó állapotban lévő legyen az autó. Ha kell a Wallis Duna szervízvezetőjének a száma akkor szólj és szívesen megadom ha már van valami kiszemelt autó és vele tudsz időpontot egyeztetni, nagyon aprólékosan átnézik az autót még ilyeneket is hogy egészségügyi csomag, pótkerék, a legfontosabb dolgokról nem is beszélve.
Igen, 2,5-öst, automatát. :) Az én jelenlegim is az, csak nagyobb turbóval, más chippel. Félre ne értse senki, jó volt, de olyan "pont kellemes". Tehát viszi a kasztnit, de olyan nem is tudom. Nem volt az az érzésem , hogy hú de megindul, milyen dinamikus. A 30-as az már jobb volt kézivel tegnap. Arra azt mondtam, pont ideális ... itt értem arra, hogy már sportosabban is lehet közlekedni vele, ha szeretnék. A 2,5-össel szerintem pont az lenne a bajom, hogy állandóan taposnám és így sűrűn meglennének a következményei :( Amúgy ezt többen is írtátok, hogy 3000-es 525d. Mikortól van az a típus?
A másik...dinamic drive:) Azért írtam, hogy "állítólag", mert én is kérdeztem tegnap a fórumon, hogy miből derül az ki, fel van-e írva valahova a motortérben, vagy van-e valami plusz kütyü, stb....sajna nem írt tippet senki azt hiszem, és eddig egy szerelő mondta azt, hogy ami műanyagos az DD-s. Most hogy igaz-e vagy sem, nem tudom...
Üdv. nekem 9 liter az átlagom. Ez inkább vegyes+ rövidebb utak. Ha hosszabbra megyek, kicsit lejjebb megy, ha csak város, picit feljebb. Autómata 530xd
Érdekes amit mondasz. 525d-m van 3.000 ccm. Kézi váltó. Simán verem a V6-os 3,0TDI audikat (barátoméval próbálgattuk). De így kézi váltóval akinek kevés ez a teljesítmény, az festi magát. 7,4 a 100as sprintje, és közben eszik 7 litert. Én imádom.
SZia.Azért mert műanyag takaró van a torony tetején még korántsem biztos hogy dynamic drive-os.Fórumtársunk autóján is van ilyen és mégsem rendelkezik aktív stabilizátorral. Üdv Steeef.
Tomi! Köszönöm! Én is mindenképp át akarom nézetni, akármit is szemelek ki...Igen, tudom, én is úgy vagyok vele, legyen jó állapotú, amire nem kell a fél autót még pluszba rákölteni. De valószínű ez a szokásossal ellentétben több évig meglenne, tehát tetszenie is kéne. Ma is próbáltam egyet, 525d-t. Ez gyönyörű állapotnak örvend, de mikor kipróbáltam két furcsaság is volt. Amikor egy padlós gyorsítás után(kb.. 100-ig) állóra fékeztem az autót, a megállás pillanatában rántott egyet a kocsi. Mintha meglökték volna. És ezt mindig megismételte. A másik, hogy a tornyok teteje műanyag borítású volt, tehát dinamic drive-os (állítólag) de nekem mégis dűlékenyebb volt, mint amit tegnap próbáltam, nem DD-set, nem M-eset. PEdig ez 20-as felniken volt, M-es, stb... Na mindegy. A másik, hogy 25d-t már tudom, nem szeretnék, mert gyengéllem a teljesítményét:( A 30d pont ideálisnak tűnik az autó méretéhez.
Sziasztok! sikerült végigolvasni a karácsonyi üdvözletek utáni kommenteket.
Érd-Bécs-Érd. Távolságtartó tempomat 145ön, bécsben nagyon nagy dugó, átlag. 7,4 530D-m van 231Le
jblgti38: Nekem kb 5-6 hete van meg az autó és nagyon sokáig kerestem és nagyon sok autót néztem meg. Néztem egy autót ránéztem tip top belül is minden oké. De azért eléggé bizalmatlan vagyok a használtautóval ezért mentünk el a BMW Wallis Dunába. Megérte.... 2,5 milliós alap szervizelési költség ( kormánymű, partikel filter....) és nem volt olyan része az autónak ami ne lett volna fényezve. 7es bmw-nek a 19es felniei ami eléggé elrontották a futóművet, + azt mondták, hogy vissza van pörgetve. 2,5óra volt az átvizsgálás 17ezer forint. MEGÉRTE!!!!! A végén meguntam a keresést és feltettem egy hirdetést használtautóra, hogy milyen autót keresek és beleirtam az extrákat is. Következő nap csörög a telefonom, minden megvolt benne amit szerettem volna(kiv. M-pack), megbeszéltük az állapotfelmérést is és a Wallisba elvittük. Erre az autóra már mondták, hogy jol felszerelt, nem tekergették és ezt megéri megvenni. Inkább az autó állapotára figyelj és ha az jó és csak az elvárt extráid 60-70%-a teljesül már nagyon jó.
jblgti38 Mindenképp vidd el márkaszervízbe az autót amit kinézel, Steeef és Maszi nagyon jók, de szegedről nem fogja felhozni az autót. Amugy amit linkeltél annyit szólnék hozzá, hogy elég sok hónapja fent van, ha annyira jó felszereltségű, jó állapotú valós km-er akkor rég elvitték volna az autót. Szerintem ott valami nem okés.
be sem merek szállni ebbe a számháborúba. Nekem ugye 3.000 ccm, de csak 525d típusjel. 37.000 km alatt 7,5 átlag, de sok a város, ezért ilyen magas. 140 tempomat 5-6 lityi között !!! teletank (70L) hatótáv 1.000 km minimum, de autópályán 1150 a rekordom.
MÁS! Szilveszter kinek hol lesz? :-) Lehet hogy sokan összefutunk, és nem is tudunk egymásról :-D
Sziasztok. Autópályán kibírtam 550km, 130 tempomat, 7,6 a végeredmény ( nyáron ). Vegyesben normál használat mellett 9 liter, óvatosan, szabálybetartva, még most télen is 8,6 pedig megy a fűtés.
Kicsit off de ha V8 akkor kizárólag amcsi, nem azért ezeknek is szép hangjuk, sima járásuk van, de egy igazi V8 hangtól feláll az ember hátán a szőr :D