Kérlekszépen, a SOLO lehet hogy piros, de a HILTI az vörös! Nem ugyan az! Andreasék ugy keverik ki a narancsot, hogy a vöröshöz citromot is adnak. Tehát a narancs szín keverése többe kerül mint a sima pirosé!!! :)))
Igen piros volt,de amikor látták,hogy ilyen színnel mit gyárt a Solo,úgy döntöttek,hogy egy ilyen minőségi,strapabíró és piacvezető gépet nem lehet pirosban eladni.Ezért lett narancssárga.
Hát igen,amikor nekem volt a piros kacat én sem röhögtem,az ideg majdnem szétvetett.Úgy elszidtam Soloékat,hogy még mindig csuklik az összes tervező meg az egész családja.
Talán fűkaszát kellene árusítaniuk,nem pedig játékszereket.Nekem utoljára piros színű szerszám 7 éves koromban volt a kezemben,az is szétesett.Megtanultam,hogy piros,hozzányúlni tilos! :))
a karburátoron nem lehet semmit állítani, csak a réz úszót lehet görbítgetni. az nem lehet, hogy magas a benzinszint, és néha úgy feldúsul, hogy nem tud robbanni? vagy akkor nagyon füstölne is?
gyertya kicserélve - ettől jobb lett vizes benzin lecserélve - ettől is jobb lett karburátor kitakarítva gyújtás légrés beállítva szelephézag beállítva nyíróék ellenőrizve levegőszűrő levéve még a forgíttyúsházat, dugattyút is szétszedtem, mert valami fémes ütést hallottam néha bentről, de nem találtam semmit, csak azt, hogy oldalirányban kotyog a hajtókar, de az ugye nem baj
szóval ez mind megvolt, és kihagyogat, ez a probléma
sziasztok! lenne egy kérdésem! mi mindentől tud egy 4 ütemű (fűnyíró) motor egyenetlenül járni? (olyan, mintha kb minden 10. robbanás kimaradna, olyankor nem robbann, csak úgy csinál, hogy pfff. nem áll le, még akár füvet is lehetne vele nyírni, ha nagyon muszáj, csak rángatja a regulátor a gázt)
én is nevettem rajta, mert 15000 ért vettük használtan(de nem működik)(jah, meg van a oleo755), és adott hozzá 3,5 damilfejet, 2 új hajtószárat, meg azt a spirált vagy hogy hívják, így talán alkatrésznek is megéri, de igazából már nem venném meg még egyszer!
ha felülről nézed akkor jobb oldalt van egy csavar oldalt rajta, azon a nyiláson lehet zsírozni, fontos, hogy a csavart ne érje kosz a ki és a vissza csavarozás között mert az nemigen használ a fém alktrészeknek.