Az kicsit szerencsétlen lenne.Mert ha a telefonnal akarsz fűrészelni,az még csak hagyján,de ha tárcsázni akarsz a lapon,vagy a fűrészt emeled a fejedhez az már macerásabb. :)
Na,már itt is megy a vérdopping?Ennyire gyenge a Solo meg a Dolmar?Állítólag átcsábították stihléktől az egyik takarítót,mert ő takarítás közben már annyit ellesett a gyártásból,hogy a Solo és a Dolmar mérnökeinél többet tud.
Kérlekszépen, a SOLO lehet hogy piros, de a HILTI az vörös! Nem ugyan az! Andreasék ugy keverik ki a narancsot, hogy a vöröshöz citromot is adnak. Tehát a narancs szín keverése többe kerül mint a sima pirosé!!! :)))
Igen piros volt,de amikor látták,hogy ilyen színnel mit gyárt a Solo,úgy döntöttek,hogy egy ilyen minőségi,strapabíró és piacvezető gépet nem lehet pirosban eladni.Ezért lett narancssárga.
Hát igen,amikor nekem volt a piros kacat én sem röhögtem,az ideg majdnem szétvetett.Úgy elszidtam Soloékat,hogy még mindig csuklik az összes tervező meg az egész családja.
Talán fűkaszát kellene árusítaniuk,nem pedig játékszereket.Nekem utoljára piros színű szerszám 7 éves koromban volt a kezemben,az is szétesett.Megtanultam,hogy piros,hozzányúlni tilos! :))
a karburátoron nem lehet semmit állítani, csak a réz úszót lehet görbítgetni. az nem lehet, hogy magas a benzinszint, és néha úgy feldúsul, hogy nem tud robbanni? vagy akkor nagyon füstölne is?
gyertya kicserélve - ettől jobb lett vizes benzin lecserélve - ettől is jobb lett karburátor kitakarítva gyújtás légrés beállítva szelephézag beállítva nyíróék ellenőrizve levegőszűrő levéve még a forgíttyúsházat, dugattyút is szétszedtem, mert valami fémes ütést hallottam néha bentről, de nem találtam semmit, csak azt, hogy oldalirányban kotyog a hajtókar, de az ugye nem baj
szóval ez mind megvolt, és kihagyogat, ez a probléma