Én meg azért feszegetem ezt a mérést, mert hátha olvassa olyan aki szintén ezzel foglalkozik / mármint csippeléssel/ és hajlandó megcáfolni / méréssel alátámasztani:))/ a "számaimat" és akkor megúszom a mérési kiadásokat:))))
Megértem, hogy valamennyire bosszant a dolog. Viszont teljesen félre értettél, mert nem győzködni akartalak, csak pár tévhitet eloszlatni. Én sem azért tudom mert így születtem, hanem mert itt felnyitották a szemem.
Ugyan akkor a lényeg abban van amit írsz: elégedett vagy vele! Én is így vagyok, még még egy páran. Ezért is nem voltunk mérni az új programmal, mert ha tudja ha nem jó így. Most viszont újra éled a kíváncsiságom ahogy beszélgetünk így lehet leméretem. Amennyi pénz elégetek benzin formájában két keréken a mérőpad ára nem is olyan vészes. :-)
Ismét.......: idézni nincs kedvem olvass vissza: magam sem hiszem ezeket a számokat, / mi több pont, hogy én is vitatom / de nekem megfelő amit teljesít.
Azaz nem engem kell győzködni, hogy nem annyi az annyi, mert nagyívben le...rom. Ha annyira érdekelne, lemérettem volna, kibírom azt a 20k.
Igazság szerint nem is tudom, hogy hozódott fel megint ez a téma:)), de ezért fórum.
Beleszaladtam én is, de számomra egyből egyértelmű volt, hogy simlis a téma. Még mondtam is a páromnak, hogy gyanús, de nincs veszteni való, írok egy mail Jánosnak.
Subject: Fiat 500 1.2 8V Lounge Fiat 500 1.2 8V Lounge
Az autó olyan, mintha új lenne és nincs semmi probléma vele... Én vagyok az elsõ tulajdonosa. Az autó balesetmentes és mûszaki hibája sincs. Ahogy már korábban elmagyaráztam, most Angliában van. Azt terveztem, hogy kiveszek pár szabadnapot, elviszem az autót és találkozok veled, hogy lebonyolítsuk az ügyletet. Az Angliában lévõ sok munka és a határidõs projektem miatt nem fogok tudni Magyarországra menni az autóval.
Ma találtam egy megoldást arra, hogy lebonyolítsuk az ügyletet. Egy ezzel foglalkozó cég szolgáltatásait fogjuk igénybe venni (Air ARGO LTD), aminek a szolgáltatásait korábban egy barátom már igénybe vette, amikor Németországból vett autót. Õk fogják intézni a szállítást, az anyagiakat és minden más szükséges szolgáltatást, hogy az ügylet biztonságosan és gördülékenyen menjen.
Pont hogy a Nm jön könnyebben a chippel. A vl37 alul egész jól tölthető (ahol ugye egyébként a nyomatékcsúcs is van), felül viszont már nagyon korlátozottak a lehetőségei.
A gyári 0,8 bar helyett az enyém alacsony fordulaton egy röpke pillanatra belekarcol még az 1,4 barba is (logged by Ixi), ezért van is 255 Nm-em, ami ugye +50 a gyárihoz képest. Viszont ugyanezért a lovak számát gyakorlatilag semmivel sem növeli, mert fent kifogy a szuszból.
Nem mondom, hogy a 300 teljesen lehetetlen amúgy (nagyon felcsavarva a chippet lehet, hogy összejön), de hogy 155 ló is legyen mellé, hát... az szerintem scifi "hardveres" átalakítás nélkül.
Hanyan merik meg a kocsit fuggetlen helyen szerinted? Es ha lemerik es nem annyi mi van? Vissza megy a tunerhez o meg azt mondja hogy de annyi a kocsi de h akarod merjetek le egyutt a te oontodra. Hanyan fizetik ki ujra a merest ? Stb...
Csak itt a forumon van vagy 3 muhely ahol nem hozta az igertet beleertve azt is ahol a tied es az enyem is csinaltak.
Raadasul az enym igen jol megy igy nincs okom panaszkodni pedig messze nem tudja az igertet.
Ugyhogy fordithatod barhogy a chiptuningos autok zome messze nem tudja azt amit igernek. Ez egyebkent nem baj mert legalabb nem romlanak el olywn gyorsan, hisz gondolj bele 200nm helyett 300 nm mit tesz a hajtaslanccal?! A valtotol a hajtokaron at a feltengelyig stb.. nem erre van meretezve.
De meg is lehet ezt fordítani : ha sok a kamu benne akkor ezek a műhelyek éhen halnának, azaz hamar lelebbenne róluk a lepel, főleg mert "piac"orientált fránya átkos kapitalizmus van. Pl. fogom magam / meg a kocsit:)/ és leméretem /kb.20pénz/ és ha ámítás akkor holnap teleharsogom a fórumot vele, holnap után meg a facebook-ot és többet nem csippel / legalábbis nem sokat /. Szóval addig amíg nem veszi a fáradtságot valaki / beleértve engem is /, hogy ezek az értékeket lecsekkolja.......bizzunk benne:)
ui: ha valakinek van feles 20asa akkor szóljon hova toljam a bringát és mérhetünk:)
Ha visszanezed rengeteg meres van fenn abbol a muhelybol.
Pont errol irtam ma hogy a tuning muhelyek kicsit tuloznak. Mondjuk ertheto mert ha azt mondanak +15loero es +30nm akkor nem mennenek az emberek, pedig az is nagyon nagy kulonbseg.
Észrevettétek, hogy a hahun a kocsik kilométer állása egyre nő? Minden másodikban amiket nézek évi 60-80 ezer km van. Lassan közelítünk a valóságoshoz.
a 155/300-on nagyon meg lennék lepve ha tudná a kocsi. Ha nézel gyorsulást már akkor ki fog derülni mert ezekkel a számokkal az enyémet agyon kéne verjed.
Respekt :-) Szerencsére alig látni már felénk bassatot.Annak a törzsközönsége már Bmp re nyergelt nagyon nagy részben ős örömömre.Inkább propelleres mint bassat LOL