Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xsimix Creative Commons License 2009.06.29 0 0 33203
kép
xsimix Creative Commons License 2009.06.29 0 0 33202
Szép jó estét mindenkinek!

Nagy örömmel írom h számomra megint bizonyítót a Honda és egyben a Jazz!!

Megjártam a 26 éves Jazz el a Balatont 650 km hiba nélkül tökéletes 5,65 l es fogyasztással 4 személlyel plusz csomagjaikkal, átlag 100-110 km/h de volt 140 km/h is!



Esetleg valaki nem járt a Balatonfüred campingben kék vagy zöld Jazz el???
Ptom71 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33201
Irigykedsz? :-)))))
Nem felesleges, mert nincs pillanatnyi fogyimérő, így csak megsaccolni lehet a pill. fogyasztást.
(Te is belegabalyodtál a motorfékes haladásba.)
Előzmény: wastegate (33196)
gszaki84 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33200
bakker... elonezetben jo volt a link, bocs!
gszaki84 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33199
Hali! Egy kis segitseget kernek!
Nem tud vki <a href="http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320377101693&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX&refitem=320370223254&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m263&_trkparms=al" target="_blank">ilyet</a> szerezni itthon (olcsobban mint mondjuk szalon ar) :) Sherbet Blue - B549M szinben kellene...
sajna egy eleg nagy reszen leutodott a festek (kb egy kekfeju szog feje meretu)

koszke elore
Labdacs Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33198
szerintem is.
Előzmény: wastegate (33196)
calamites Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33197
nekem egyszer mutatott 3.6 litert.

tankoltam meleg motorral, majd városban autóztam hosszan egyenes, néhol lejtős úton 5.-ben 50-60 között
Előzmény: wastegate (33196)
wastegate Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33196

Ez teljesen életszerű és elfogadható ... de a három liter körüli anomáliákat belinkelni szerintem felesleges és félrevezető.

 

w

Előzmény: Labdacs (33195)
Labdacs Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33195
más téma: csináltam egy képet, ami az átlagomat mutatja Berettyóújfalu és Szamosújvár között. két felnőtt, egy csecsemő, dugig tömött csomagtartó, az első ülésre bekötött bőröndök, a hátsó ülések alá pakolt vizesrekeszek, stb. átmentünk két nagyvároson (Nagyvárad, Kolozsvár), megmásztuk a Királyhágót, meg ahol tudtunk, siettünk, hiszen hosszú az út. persze végig ment a légkondi. nem egy hihetetlenül kiemelkedő érték, de meg vagyok vele elégedve, nagyjából erre számítottam:
riel Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33194
Nem állítottam, hogy más még nem zuhant le, csak ez a hol készült dolog tényleg inkább pszichológia szerintem. (nyilván nem a kínai fejlesztésű autókra értem, mert azok tényszerűen a törésteszteken is leszerepeltek)
Azért a fejlesztést és a gyártást sem szabad összekeverni szerintem.
A Jazz japán fejlesztésű autó. A kínai Jazz-ben japán motor van, kompletten érkezik, Kínában csak beleteszik.
Az utóbbi 13 év autóiparos és nem autóiparos ténykedése során a kínai beszállítóinkkal volt a legkevesebb gond. Többször is bebizonyosodott, hogy elsőre jobbat gyártanak, mint egy évekig beszállítói minőségfejlesztett nyugat-európai cég.
Én ennek hiszek, ez alapján ítélem meg őket. Pszichológiai alapon nem mondom azt, hogy rosszat gyártanak.
Nagy előnyük a kínaiaknak szerintem, hogy a munkaerő nagyon olcsó és egy probléma megoldására rá tudnak állítani egy csomó embert, míg európában a drága munkaerő miatt a túlterhelt dolgozókra hárul rengeteg probléma megoldása. És nagy leterheltség, rövid határidők mellett nem biztos, hogy bölcs és optimális döntések születnek. (értendő ez a fejlesztésre is!)
Lehet, hogy nem korrekt dolog, de eddig még japán autót az autópálya szélén nem láttam állni, de mercedest, bmw, vw igen.
Sőt a legutóbb látott autópályán kiégett autók németek voltak: Passat és Merci.
Az előző Jazz-ek is jöttek már kínából, mégsem állnak az út szélén, akkor meg annyira rosszak nem lehetnek, nem?.
Nekem eddig 9xxx km alatt semmi kifogásom, gondom nem akadt a kínai Jazz-zel, de ha lesz, akkor úgyis megírom.
Én is jobban örültem volna JHM-es VIN-nek, de akkor éppen nem jött és pszicho benyomásokon kívül megindokolni sem tudtam volna, hogy miért lenne jobb.

G
Előzmény: sipos74 (33193)
sipos74 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 33193
Kedves III/16

Pár évvel ezelőtt még én is így gondoltam, hogy mindegy hol gyártották az autót. De volt 1 személyes tapasztalatom Neckarlsum-ban (AUDI), ahol meggondolatlanul összehasonlítottam a gyártást a magyarországival. Hát elégé megvoltak sértődve.
Ezért írtam a 33182 kommentemben ".. a nemzeti öntudatuk mellett..." Ők úgy fogják ezt fel, hogy aki azt az autót használja, 1 véleményt is alkot az országukról és az ott elő emberekről. Egy külföldi gyárban nem ilyen felfogással dolgoznak az emberek.

Az ISO minősítéskor és belső Audit-kor a termelés olyan mint pl.: "Az első randi", más napokon mint pl.:"Egy házasság sok-sok év után"
És most nem volt csúsztatás.:O)

Meg úgy-e azzal sem árulok el nagy titkot, hogy sok esetben nem is ugyan az a cég szállítja a gépsorokat egy azon gyártó, egy azon modelljének, más-más országban lévő gyáraiba. És ezek a más-más országban lévő gyárak mind más-más költségvetésből gazdálkodnak. Ergo vannak munkafolyamatok/mérések/tesztek, amik néhol automatizálva vannak/el sem végeznek/más hibatűréssel dolgoznak stb.

És azt te sem gondolod komolyan hogy mind a Suzuka-i és (hogy GB-t is ide keverjük) a Swindon-i gyárban szerelt autók minden alkatrésze megegyezik. Minden gyártó a helyi beszállitókat preferálja. (Termelési igények rugalmassága...stb)

Na aztán most tényleg lekattantam a témáról!!!!
Előzmény: III/16 (33185)
Csabás Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33192
áá ok,köszi,akkor azt hiszem én sem erőltetem...meg a motort sem :-)
Előzmény: wastegate (33191)
wastegate Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33191

Én hozattam próbára de visszaküldtem ...

 

Az amúgy sem erős ablakemelő motor szenved tőle ...

A tükör motoros behajtásakor beleér, erőlküdik ...

 

Amúgy jó minőség de inkább nem tettem fel ill. levettem.

Más autótípuson jól muzsikál ...

 

w

 

 

Előzmény: Csabás (33190)
Csabás Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33190
wastegate Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33189

Asszem a lezuhant gépet példaként említeni ezen a fórumon nem túl sportszerű főleg a részletek ismerete nélkül ... :O(

 

Könnyűipari termékeket színtén kár említeni az autógyártással kapcsolatban.

 

Lehet nemsokára kapni a "kínai piacon" hamisított Honda Jazz-t de Én akkor is jobban örülök az eredetinek.

 

w

 

 

Előzmény: riel (33183)
Ptom71 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33188
Máshogy sokat fogyaszt városban a Jazz. Ennyit mértem, mikor hazaértem a külvárosi benzinkútról:
kép

Más: Édesanyámat a bp-i kórházból hoztuk haza, és csak a Jazz volt alkalmas erre, mert csak vízszintesen volt szállítható. A 4D Civic erre teljesen alkalmatlan volt. Nem hiába a Jazz a nagyon jó praktikus autó. :-))))
Labdacs Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33187
magam részéről két okból ragaszkodtam a JHM-hez. az első ok kizárólag pszichológiai; japánban gyártott japán autóban ülhetek. a másik ok pedig gazdasági: ha egyszer eladósorba kerül, biztosan találok valakit, akinek ugyanígy van első és második számú ok.
aztán szerencsém is volt, nem kellett válogatnom, az összes Exe japán volt.
Előzmény: sipos74 (33182)
Labdacs Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33186
valóban, Boeing gép még sosem zuhant le a világtörténelem során...
Előzmény: riel (33183)
III/16 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33185
kedves sipos74, válaszodban erős csúsztatás van. A kínai jazz - legyen akár rosszabb, ugyanolyan v jobb mint a japán - mégiscsak japán FEJLESZTÉSŰ autó, ellentétben az általad hivatkozott haláldobozokkal. Ugyanabból az alkatrészekből építkezik, mint japán társa.
A helyzet az, hogy egy autógyártó elég komoly szabványok és minőség-ellenőrzés mellett dolgozik, így minden gyárra pl. ugyanazt az ISO-t alkalmazzák. Ezért annak az esélye, hogy selejtet veszel, más tényezőktől sokkal inkább függhet, mint a gyártás helyszínétől (pl. van-e minőségi osztályozás a belpiacos/Nyugat-európába/K-európába stb. szánt modellek között? remélem nincs)
Előzmény: sipos74 (33184)
sipos74 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 33184
Úgy érzem te 1 kicsit félre értetted a véleményemet. Egyet értek veled abban, hogy Kínában 2 fajta terméket állítanak elő. Vagy nagyon gagyit vagy nagyon jót. De mint azt te is írtad, ami túlnyomóan nagyon jó az a selyemköntös és a törülköző. Ezek tényleg nagy a hagyományuk Kínában, ellenben az autóiparral. Ajánlom figyelmedbe ezt majd amikor a Jazz-t lecseréld egy szép új nagy Pl. Brilliance-ra.
Részemről lezárom a témát, mielőtt 1-2 elfogult kínai Jazz tulajdonos Dzsihád-ot folytat ellenem. :O)
Előzmény: riel (33183)
riel Creative Commons License 2009.06.26 0 0 33183
Azt gondolja valaki, hogy Németországban és Japánban gyártott autót ritkábban hívnak vissza, mint kínai Jazzt? És azt, hogy a német autók alkatrészeinek jelentős százaléka nem kínai alkatrészből van?
A Boeing repülőgépek alkatrészeinek 30%-a Kínából jön és köszönik szépen repülnek nap mint nap. Viszont a komoly európai minőséget gyártó Airbus gépe 1 hónapja veszett az óceánba.

Minden magyar fejében a kínai piac, meg bolt alapján alakul ki az ítélet, de ez csak azért van, mert a magyar megveszi az olcsó szart is, ezért itt azt lehet kapni.
Az USA-ban egy kínai ruházati üzletbe azért megy a vevő, mert tudja, hogy minőségi törölközőt, meg selyemköntöst kap elfogadható áron.

A kínai beszállítóink 100x jobb alkatrészeket szállítanak, mint a német, holland, magyar vegyes felvágott.

Bocs, ha valakit kiábrándítottam a kínai szar minőségből.

Előzmény: sipos74 (33182)
sipos74 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 33182
Fiuk!!!!:-))))))))
Higgyétek el nekem, nem véletlenül ragaszkodtam a JHM-es alvázszámhoz.
Mint köztudott japánban nagy fokú az automatizáltság és szerintem ez is nagyban hozzá járul a japánban készült autók minőségéhez és megbízhatóságához, a nemzeti öntudatuk mellett. Egy Németországban készült német autó is jobb minőségű, mint ugyan az a modell csak 1 másik országban gyártva. Egyébként a mennyiség mindig a MINŐSÉG rovására megy!!!!!!!!!
Rengeteg autógyárban megfordultam az elmúlt 9 évben és volt szerencsém jó pár új modell bevezetésében már AKTÍVAN részt vennem. Ha hiszitek ha nem, nem 1 egyszerű dolog. A beszállítok nem tudnak még az elején elég jó (tartós és megbízható) alkatrészeket szállítani, a dolgozók még nem tudják, hogy mit és hogyan kell szerelniük, és valljuk be, még a gépek sincsenek jól beállítva. Tehát 1 új modell bevezetése mindig nagy rizikóval jár. Az új Jazz-t is csak azért mertem bevállalni mert csak Európában volt új és mint már említettem JHM-es az alvázszáma.

"..GB/swindon.."
Az angolok meg már sokkal korábban elintézték a saját autóiparukat. Lád Rover és társai.

Ne értsetek félre nem akarom itt az észt osztogatni, csak nap mint nap ebben a közegben mozgok.
Előzmény: Labdacs (33181)
Labdacs Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33181
meg lennék lepve, ha fél év alatt csak 18500 autót szerelnének össze. ennél még a Magyar Suzuki kapacitása is nagyobb.
Előzmény: sipos74 (33179)
fdoki Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33180
Nna,majd a klassz GB/swindon-i összeszerelésűek...
Ott követték el az aktuális Civic sorozat kezdeti szériáit,melyek szégyent hoztak a Hondára számos/mindenféle hibáikkal :-(
Előzmény: sipos74 (33179)
sipos74 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33179
Csak mellékesen jegyezném meg, hogy a Skoda gyár Mladá Boleslav-ban nagyon is modern és automatizált!!!!
Viszont Kínában köztudottan nem azért szoktak gyárakat telepíteni mert baromira drága a munkaerő és emiatt teljesen automatizált gépsorokat szállítanak oda.
És bármennyire is hihetetlen, de az emberi tényező a leggyengébb lánc szem a termelésben. Egy gépnek teljesen mindegy, hogy hétfő reggel, vagy szombat éjszaka van, vagy hogy agyon ittam az agyamat előző este, vagy az asszony klimaxos....stb

Szóval vissza térve a mondandódra én csak az ártatlan naivitását nem értettem.:O)
Egyébként amikor a tolató radart szerelték az asszony Jazz-ébe, akkor minket is megkérdeztek, hogy szeretnénk-e xenon fényszórót is.

A szerelő meg később mondta, hogy van is gondjuk vele rendesen (xenon fényszórók).

"...nem az összeset, csak 13ezret..."
Ez a 13 ezer --> 18513, nem véletlenül az összes új Jazz , ami Kínából származik 2008. augusztus 22. és 2009. február 19. között???????

Honda Jazz visszahívás
Előzmény: Labdacs (33178)
Labdacs Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33178
nem az összeset, csak 13ezret.
egyébként mit kellett volna mondania? fogott egy vevőt, de zavarja el azzal, hogy "igaza van, a kínai az vacak, inkább vegyen oktáviát"?
abból él, hogy autókat ad el. ha kínai az aktuális, akkor a kínai gyár a modern, ah JHM-es az alvázszám, akkor a japán a modern. ha meg City-t kell eladni, akkor a török gyár.
Előzmény: sipos74 (33177)
sipos74 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33177
"...de az eladó elmondta, hogy a kínai gyár modernebb, mint a japán, és a minőségellenőrzés is szigorúbb. Azt mondja, hogy a Kínában össze rakottakkal kevesebb gondjuk van mint a Japánból érkező kocsikkal..."

????Csak én emlékszek úgy, hogy az összes Kínában gyártott Jazz-t visszahívják??????
Előzmény: Labdacs (33176)
Labdacs Creative Commons License 2009.06.25 0 0 33176
új népítélet bejegyzés

ezt a xenon dolgot nem igazán értem. hol marad az automata szintszabályozás és a fényszórómosó?
Ptom71 Creative Commons License 2009.06.24 0 0 33175
Aki átáll a E85-re annál nem változik a keverési arány.
Alapból meg jól le tudja kezelni a Jazz CPU-ja kezelni a belekevert többlet etanolt. Én átalakítás nélkül 1/3 95+ 2/3 E85-el is el tudtam járni.

A Koenigsegg CCXR idekeverése hasonló reklámfogás, mint 2 éve a Renó reklámozása F1-el. Most meg a 24 órás versennyel a Pözsó reklámoz.

Top Gear-ban a Jazz. (TV6)
Előzmény: Törölt nick (33170)
kóboráram Creative Commons License 2009.06.24 0 0 33174
Vettem utángyártott szűrőket az Armafilt-nél a 'régi' Jazz-hez:

levegőszűrő: 2756 Ft
pollenszűrő: 1128 Ft

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!