Szerintem nem feltétlenül M csomag függő, hogy széthajtják-e a vasat, vagy sem. Főleg amiatt, amit maszi írt, hogy itt Magyarországon leginkább utólag kerül fel a cucc. Itt ez a trend. Ennyi M optikás autót, mint itt, nem látni tőlünk nyugatra. :) Szerintem ebben peter is megerősítene. Kormányt, váltógombot, küszöböket is lehet utólag beszerezni, kizárólag az ülés a szűk keresztmetszet. Szvsz, ha nem gyilkolja az ember a futóművet 19-es, 20-as felnikkel, ezeken defekttűrő gumikkal, akkor a futómű bírja a kiképzést. Olyan felni bőven tökéletes M optikás autóra, mint Bazsáé. Gyárilag sem véletlenül kerül rá az.
Nekem ebbe beleszaladt a BP motors. Amikor érdeklődtem, hogy alapjáraton miért zúg a szervó (kiderült, hogy ez az energiatakarékos a facelift utáni, 2leold" ha nincs munkában) No akkor csodálták, hogy nincs DD-m, de mégis zöld a szervó olaj tartálya. Majd azt mondták, ők sem tudják követni facelift óta...
A magyar leírás equalizátor-nak nevezi. :) Ha van akkor " olyan térhatású hangzást választhat ki, amely minden frekvenciatartományban javítja a gépkocsi belső terének akusztikáját."
Nemtudom nekem miert 11 literen all most is csak varos?! :( Pedig nem zuzom halalra... :( Annak lehet beleszolasa, hogy a vizem 20 km alatt se ment fel 64-65 foknal foljebb? Lehet buta kerdes volt..
nekem október óta van meg az autóm. Június óta kerestem, és nem volt olyan, akinek nem "gyári" M-es a kasznija... no persze. A dolog pikantériája, hogy végül megállapodtam egy M nélküli 530xd mellett:))) Viszont, nagyon nem bántam meg- eddig minden pöpec.
Egy bajom van: a kormány- nekem túl vékony, úgy hogy most M-es kormányt kajtatok.
Ami nekem segített a döntésben: kényelmes ülések (elsődleges szempont), full bőr, napfénytető (20 éve vágytam rá, de eddig mindig kompromisszumot kötöttem:)), nagy navi.
Valaki el tudja mondani, mi az a pdc, és mire jó?:)
Ohh, na ez látod már talán nekem is kézzelfogható segítség:)
Tudom, hogy nem törvényszerű. Eddig olyat néztem meg, ami állítólag gyári M-packett kiadás volt. Ezt általában a tulajok ki is emelik. Persze, ettől még lehet, hogy nem az...De az enyémmel ezt ugyanígy végigjártam kicsit több, mint egy éve.
A sima szervó normál ATF olajjal van feltöltve, míg a Dynamic Drive-os kocsi kizárólag PENTOSIN CHF-11 olajjal. Ennek a tartálynak a teteje zöld cimkével van ellátva, ezt egy laikus is észrevehetei a motortérben. Az is rá van írva hogy CHF-11.
Inkább úgy mondom, dinamikusan vezetek, sportosan, intenzíven, de őrültködni talán mondhatom, hogy nem szoktam. Na jó, néha keresztbeautózás, de az tényleg ritkán:) Tehát akkor lehet tényleg jobb lesz a sima dd-vel...
Ha küldesz alvázszámot pillanatok alatt megmondható.
Amúgy felismerhető, ha felemelik a kocsit. Tisztán látszanak az aktív stabilizátorok a futómű alatt, ezen felül a szervószivattyú is teljesen más kialakítású, ez a motortérben is látható.