A dev által ajánlott dolog mellett lehet még a kézifékkar és a keréknél lévő egység csatlakozásának oxidációja, természetesen megsürüsödnek majd a hideg időben ezek másnál is.
Jani közelében élsz keress egy jó szerelőt aki kitörli a hibákat is
Pár napja vettem észre, hogy ha behúzom az elekromos kéziféket kigyullad a SERVICE P lámpa. Ha kinyomom a kuplongot elaszik. Természetesen mindezt üresben.
Nem emlékszem, hogy ez régen is így lett volna.
Nem jól emlékszem, vagy készülhetek valami fékkel kapcsolatos javításra?
Tisztelt URAK! Eladó 195/65R15 Conti Winter Contact, jelenleg acél felnin van (a felni Merci C kupén volt)Kb 80% os állapotú, t mobil 7445713, iup@freemail.hu
De mondjuk, amig Biatorbágyon laktunk azt is szerettem (akkor egy Ford Explorerem volt, 4L V6, összkerék, automata, full bör, grillráccsal - nem votl rossz vele reggel elmenni akár 4 km-t a vonatig, akár be a városba...)
Részben igazad van, részben a többieknek, de az alapfelvetés rossz. Nem vezetem nap mint nap, heti átlagban csak egyszer, mert naponta egy robogóval sűvítek el a dugóban araszoló buta autósok mellett és azt rohadtul élvezem.
Egyébként egy vágyaidnak megfelelő (ok családi kompromisszum) autót birtokolni ma, úgy hogy nincs rajta hitel alapvetően irigyelni való dolog.
Még jobb lenne persze, ha mindehhez lenne egy Porsche 911 cabrióm, egy kisvárosban laknék, távmunkában dolgoznék és naponta csak a Louise-hoz kéne a pékségbe elautoznom a friss baguettért - na az lenne igazán királyság. Így viszont marad a reggeli/délutáni 15 perc robogózás az Eiffel torony tövében, a párizsi nőket nézve és a Brasseriekben az ebéd/vacsora - amig el nem ütnek túl lehet élni:-)
Őőőőő, az 1.9-esek sztem. minimum 130 lovacskát tudnak. Egyébként pedig nyilván habitus kérdése is. Nekem a GSII-m valóban 100Le-s volt, oszt mégis minden nap jól indult, ha elindultam vele a dolgozóba.
Az árán kívül minden tetszik, de gondolom, hogy nem is akarod igazán eladni, illetve akkor adnád el boldogan, ha valaki ennyiért el is vinné. (c:§
Sajnos az autóvásárlásra fordítható maximumom éppen 1 M-val alacsonyab az Általad elvártnál. )c:§ Mindazonáltal nagyon irigyellek, hogy ilyen autót vezethetsz nap mint nap. Én a II-met is imádtam használni és mióta megvolt ((C:§), azóta szerettem munkába járni - vele. Amúgy BP. vonzáskörzetében vagy található?
Szia! A navigációhoz Neked van magyar nyelvű leirásod? Nekem csak franciául van, és nem tudom beállítani a navit. Tudnál egy oldalt ahol le lehet tölteni a magyart? Előre is köszi
Csak azert mert allandoan autot akarok cserelni es mindug mast akarok. A kocsi egyebkent tokeletes nekem kene elmennem egy autokereskedesbe, kolcsonzobe dolgozni, hogy lenyugodjak. Amugy 2009 oktober 28i, 60e szerviz utan, 1.9 dci, felbor, uvegteto, 7 ules, beepitett navi teljes europaval meg minden ami a priviledgehez jart.
... hát kicsit tartok tőle, hogy az árfekvése nem lesz megfelelő - mivel én a 25479-s hsz.-emben SCII Grandot igyekeztem említeni -, de azért, ha a többi tulajdonsága stimmel, akkor megtennéd, hogy küldesz egy mail-t az egyéb részletekkel esetleg fotókkal?! A címem publikus. köszi
1.9 dci- Ismét eltelt két hónap hiba nélkül.. eddig... : Úgy indul,hogy hevesen rázza a kocsit, nekem olyannak tűnik,mint amikor a régi benzines Opel csak kéthengerrel ment. Eközben olyan hangot is hallat,amikor a "rendes"kulcsos indítózáskor elfelejted visszaengedni gyújtás állapotba. Ezután kb. (10- 15 sec) beindul és viszonylag normálisan jár, csak nekem kissé kopogósnak tűnik.
Ez meleg motornál történik,mert most egy balf"sz lefulladás után, indítottam újra.
Előtte jó volt,bár meghajtottam egy kicsit...., átugorhatott a vezérműszíj egy bordát?
A dolog arról szól, hogy általában, amennyiért keresel annyiért nincs az amit keresel (a legtöbben egy picit többet szeretnének, mint amennyi könnyedén összejön). És a te döntésed, hogy merre felé indulsz el. Úgyhoy igen, ha tudod hogy 1-d van rá és nővelni akarod az esélyét, hogy ne csábulj el, akkor 800 körül kezdj el keresni és úgy találod majd meg az ideálist.
A gond az, hogy sokan 1-gyel a zsebükben 1,1-1,2 körül kezdenek el keresni, mert majd úgyis lealkudják, aztán az alku sem sikerül és még egy kis ez-az is becsúszik...
Köszi a tanácsot, azt tudom, hogy hogyan kell autót keresni - és teszem is -, azért írtam ide a fórumba, hogy ha közülünk gondolkodna valaki az autójának az eladásán vagy ismerne valakit, aki szerinte korrekt és eladná a GS-ét, akkor értesítsen engem. Köszi még egyszer.
Egyébként van egy öreg Mio168RS-em, és azóta volt nálam néhány autó, de én mindegyikben a bal oldalra a leg sarokba raktam fel a GPS-t, elég hosszú a karja, hogy közel legyen. Engem nagyon zavar középen, hogy kitakar a kilátásból, és így sem kell levennem qa szemem az útról, ha ránézek. Igaz, hogy a beépített cucc miatt ezt ritkán veszem elő, de már használtam a GS-ben, és nekem így jó volt. Persze így a szivergyújtós töltés nem igazán működik, át kellene vezetékelni a kocsit, de én a legtöbb esetben csak akkor kapcsolom be úgyis a GPS-t, ha valami esetleg kérdésessé válik, így nekem az autóban nincs szükségem töltésre.