Szeretettel várunk az Amway-el kapcsolatos kérdéseiddel, véleményeddel, de mielőtt leírnád azokat, kérjük, a bal oldalon található részletes kereső segítségével tájékozódj az adott témáról, hogy ne kerüljön újra és újra napirendre ugyanazon kérdés-válasz halmaz! Reklámozásra, tagtoborzásra a topic nem használható!
Köszönjük részvételedet!
nem ez a lényeg, mert ez ugysem tudjuk eldönteni, ha megveszed azt a könyvet, biztos a 5. helyen látod az Amwayt. Itt inkább az a kérdés, hogy mennyire jók azok az adatok amit Amway leadott a monitorozó cégnek... és ismerve az Amway módszereit, ez kérdéses...
Ezt csak azért gondolom, mert a neten ott van egy pdf, amit egy tőzsdei jelentéshez készitett a Amway, és rá van irva, hogy auditálatlan.... nem vagyok szakember, de szerintem ez azt jelenti, hogy könyvizsgáló nem látta... magyarul azt irt bele, amit nem szégyelt. (nyugodtan javits, ha nem igy van). Ezért vagyok szkeptikus ezzel a 5. helyezéssel kapcsolatban is, a monitorozó cég csak begyűjti a forgalmi jelentéseket és ezeket rangsorolja....(gondolom én)
Nagy amerikai könyvvizsgáló cégről is hallottunk már 1-2 bukta hírt, szóval ott is kilóra mérik az ellenőrt... és akkor ez csak egy lebukás volt, ami régóta ment. (nem pont az Amway-jel kapcsolatban)
"voltam MLM ben, használtam termékeket, most akkor kompetens vagyok már?"
Tetszett Amway* hozzászólása. Ezért megnéztem a régieket is. Találtam egyet, ami ideillik és válasz Focus kérdésére, Idézem:
"Szkeptikusok!
Az MLM azoknak hoz sikert akiknek van hozzá eszük és érzékük!
Higgyétek el, sokan vannak akik sok pénzt keresnek vele, mert hisznek benne és ügyesen csinálják. Akinek nem sikerült az magában keresse a hibát és ne az Amway-ben. Az a baj Magyarországgal, hogy sok a nyavajgós, panaszkodós ember.
A tehetségtelen és negatív ember csak kritizálni és legfőképpen irigykedni tud, nem pénzt keresni.
Ébredjetek! Nem csak az MLM hálózatok húznak hasznot az emberekből hanem mindenféle kereskedelmi üzletek ahol mindennap bevásároltok.
Netán tudtok olyan munkahelyet ahol nem használnak ki???
Szánalmasak vagytok... "
Az utolsó mondattal nem értek egyet. Mindenki azt kezd az életével amit AKAR!
Én nem csak hiszek a cégben és nem beetettek hanem ebből élek és keresem ezzel a pénzt. Innentől kezdve nekem senki nem fogja tudni bemagyarázni, hogy ez rossz üzlet.
Az ismerősökkel kezdi az ember és az idegenekkel folytatja...
Én idegeneket szoktam beléptetni az üzletbe és nem az ismerőseimet.
A tv reklámokról meg inkább ne is beszéljünk... világon a legszemetebb módon manipulálja az embereket. Hidd el sok terméket veszel meg tv reklám miatt és még pént sem keresel vele.
1. jó marketing, és megfelelő termék, amibe bele lehet magyarázni bármit ez a lényeg, ha jól csinálják lehet ez 50 év is
2. Ott még az MLM ről beszéltem teljes általánosságban, és a jó/rossz pedig arra vonatkozott, hogy az embernek jó e az mlm termék megvásárlása vagy sem. Ez utóbbi nem volt egyértelmü.
3. Garancia, parasztvakítás. Mint marketing körökben mozgó emberke, nagyon sok ilyet látok. Ha jól tudom dm termékeknél kötelező visszafizetési garancia van. De javíts ki ha tévedek. Lásd teleshop, ahol hangoztatják, hogy x napon belül kérdés nélkül visszafizetjük blabla na igen, mert törvény kötelezi őket = parasztvakítás
4. voltam MLM ben, használtam termékeket, most akkor kompetens vagyok már?
5. indulatokkal kapcsolatban egyetértek. Respect.
6. Érthető, hogy véded a céged, mert te még hiszel benne, ún. márkatudatod van, amit sikeresen felépítettek az előadásokon, pedig ez is csak az eladásról szól. Kétségtelen, hogy ügyes, csak én nem tartom teljesen tisztességesnek. (beleérve más hagyományos termékeket, tévé reklámokat stb) Míg a tévé reklámokat könnyen ignorálja az ember, egy ismerős szép szavainak könnyebben bedől. Ez a lényeg szerintem.
"új cégek is megérnek 50 évet jó termékekkel és 50 éves cégek is mennek csődbe mert valami rosszra fordul"
50 évet jó termékkel. Na ezért számít az idő!
Mert akkor ezzel te is azt mondod, hogy rossz termékkel nem lehet 50 évet megélni... :))) Ehez azt még hozzáteszem, hogy a minőséghez képest irreális árakkal sem. Szerintem.
"Vároma az idézetet, aholis azt írtam rosszak az amway termékei"
"Ha elég erős, karizmatikus, jó meggyőzőképességü, akkor veszel az izé termékéből és elhiszed hogy az jó, pedig pusztán észérvekkel, tényekkel bizonyítható hogy igazából nem az és más sokkal jobb lenne"
Ja és akkor az Amway-ről és az MLM-ről beszélgettünk.
Ha az emlékeim nem csalnak akkor a jó ellenkezője a nem jó, azaz a rossz. :(
"A többi parasztvakítás."
Ha jól értelmezem, akkor te a garanciára azt mondod, hogy parasztvakítás?
Ja és had kötekedjek egy kicsit :-) : A vásárlóim nevében kikérem, hogy parasztnak nevezd őket!
Nem akarok személyeskedésbe belemenni, ezért kérlek ezt ITT fejezzük be.
"a zunlicht is jó higítva és ablakpucolásra a piros flakonos még mindig a legjobb :)"
Akkor ezek a TE termékeid. Használd őket egészséggel!
"Igazad van azonban az árral kapcsolatban, így már értek valamit..."
Végre egy vitapartner, aki hajlandó átláti, a saját 'szajkózásain'!
Köszönöm neked! :)))))
"annyira nem akarom én tesztelgetni ezeket "
Na emlékszel mit írtam a hozzáállással kapcsolatban.
Ez a te hozzáállásod, nem akarsz tesztelgetni.
Nem azt mondom, hogy ez rossz. Félre ne érts!
Csak fura, hogy valaki olyanról vitatkozik, amit nem ismer eléggé.
Ha hajlandó lennél tesztelni a termékeket, kipróbálni magad, valamelyik MLM-ben, akkor kompetens lennél vitatkozni. Így meg csak láttál olyan embert, aki használta, csinálta, meg az itt elhangzottakból leszűrtél magadnak egy véleményt.
Ja, tudod mi jutott eszembe. Valaki az ismerőseim közül azt szokta mondani, hogy a vélemény az, amit az emberek akkor mondanak, amikor nem vagy ott! :)))
Remélem továbbra is jót tudunk vitatkozni, személyeskedések nélkül!
Bár néha engem is elkap az indulat, akkor én is belemegyek. Ezért most elnézést kérek!
Lehet ezer évig oda vissza vagdosni, hogy miért kurvamindegy, hogy hány éves a cég. (elárulom: új cégek is megérnek 50 évet jó termékekkel és 50 éves cégek is mennek csődbe mert valami rosszra fordul)
Vároma az idézetet, aholis azt írtam rosszak az amway termékei. Ha ezt nem tudod megmutatni , akkor megint a te felületességed nyer bizonyítást.
A többi parasztvakítás.
Látom nem nagyon érted a marketing lényegét. Rágóból is kettőt vesz be a reklámarc, na és? Fogkrémből is telinyomják a kefét, na és? Önnállóan kellene gondolkozni, nem bármilyen Tévés vagy direkt marketing dumára rábukni.
Ne fáradj, volt amit teszteltem már, és semmi különöset nem tapasztaltam, csupán rájöttem, hogy a zunlicht is jó higítva és ablakpucolásra a piros flakonos még mindig a legjobb :)
Igazad van azonban az árral kapcsolatban, így már értek valamit...
Illetve az akarat kérdésben annyiban, hogy annyira nem akarom én tesztelgetni ezeket az izéket. Elég volt nekem amit tapasztaltam már.
Table 4 Alticor Inc: World Shares & Rankings in Cosmetics & Toiletries by Sector 2001-2003
majd ha ezt nyilvánosságra hozzák, akkor elhiszem..
miért kellene ezért még 70ezret is fizetnem?
régebben pont egy olyan nyilatkozatot találtam az amwaytol, hogy nem adják ki ezeket az adatok a nyilvánosságnak...a versenytársak miatt.. (ja és a distributorokat is ide sorolták.).:))
nem nekem kell elismerni, én csak megállapitom, hogy léteznek 40 éve, szerintem inkább ők csodálkoztak, hogy nem dölt össze pár év alatt, de már megbánhatták, hogy nem normál nagykerben nyomatták a cuccot, mert ugy jobb hiruk lenne, mint most, a termékeket is többen használnák. A kutyát sem érdekeli, hogy ki gyárt egy jo terméket, ha az ára megfelelő, akkor megveszik és kész. Az mlm-ben meg forditva van sajnos.
(Biztos vagyok, hogy te sem figyeled, mikor veszel Proter terméket, Amway fanatikusként)
Ugy emléxem Japánban még bent van a tőzsdén, valamelyik másik ázsiai országban meg kirugták.
"Ezt is kiveséztük már, csak az Amway állitja ezt egy megrendelt felmérésre hivatkozva, de nem hozta nyilvánosságra, mig az előtte levőké nyilvános jelentés. Ha tényleg az 5., miért fél a nyilvánosságtól? Erre büszkének kéne lennie. Szóval ez is csak hazugság, porhintés, ármány és cselszövés," Az Artistry az elsõ öt világmárka között szerepel Az Euromonitor egy független piackutató cég, amely öt évenként készít felmérést. Ahhoz, hogy egy cég az elsõ 5 helyre kerüljön, 5 éven keresztül az elsõ 5 közt kell, hogy legyen minõségben és eladási mennyiségben.Az Artistry már 15 éve folyamatosan az elsõ 5 között van. A további 4 vezetõ kozmetikai cég: Clinique, Lancome, Estee Lauder, Chanel* (*a Sofinát helyettesíti 2003-ban, az utolsó felmérés idején. A Sofina egy japán holding).
A jelentés jegyzéke itt meg is tekinthető, jó pénzért a könyv meg is vásárolható. Csak megjegyzem, a cég abból él, hogy piackutatásokat végez, és azt jó pénzért eladja az arra kiváncsi cégeknek.
"na persze, biztos ezért pereskedtek évekig. Amikor elindultak a LOC-cal"
Erről még nem hallottam, de kiváncsi lennék a tényekre!
Légyszíves tedd meg nekem, hogy ide beteszel 1-2 linket, ami a perről szól.
Hivatalosat!!!! A bulvár sajtóról és TÁRSAIRÓL már azt hiszem kifejtettem a véleményem.
Csak félve kérdezem, akkor hogy hogy még mindíg az Amway az L.O.C. kizárólagos gyártója és forgalmazója?
"rövid "üzletnek" szánhatták eredetileg a fiúk"
Akkor te is elismered, hogy bejött?
"Egyébként az Amway volt a tőzsdén csak kirúgták.... nézz utána"
Elkeztem keresgélni, és furcsa mód nem találtam olyan oldalt, ami arról szolna, hogy az Amway a tőzsdén volt. Akkor ismétlem magam: kérnék 1-2 konkrétumot (linket)
Ja, de megintcsak kérlek, ne olyat, hogy valaki a fórumon mondta!!!
"Ha 98 ban volt áremelés utoljára, akkor abból is csak az látszik, hogy anno milyen magas (fajlagos!)árkategóriába lett pozicionálva a termék."
Az árak mindenhol egyformák. Ugyanannyiba kerül Németországban, Magyarországon, és Romániában is.
Egy németnek olcsó, egy magyarnak középkategória, egy románnak drága, a máshol kapható termékekhez képest.
98-óta azért nem változtak az árak, mert dollárelszámolásban vagyunk, és nézd meg, hogy hogyan alakult azóta a forint-dollár viszony.
"A többi is csak adathalmaz. Ezek nem észérvek.
Miért kellene egy mosószerre 100% elégedettségi garancia? Nyilván ugyanolyan jó az egyik mint a másik. Amelyik nem viszi a zsíros edényt az csődbe megy és kész. Ergo: nem nagyon van olyan, amelyiket visszavinné az ember."
Tudod te egyálltalán mit jelent a 100%-os megelégedettségi garancia?
Az elöbb azzal jöttél, hogy belebeszéljük az emberekbe a terméket!
Amikor azt mondom, hogy garanciáink vannak, így nem lehet hazudni, akkor meg azt mondod, minek a garancia?
Légyszíves döntsd el már végre milyen állásponton vagy!
Ja meg a másik, azt írtad, rosszak a termékeink, most meg azt írod, hogy ha rossz lenne, akkor csődbemenne a cég, aki már 30 éve forgalmazza ezt a mosóport.
"Marketingbullshit.
Ez pedig olyan jól hangzik, hogy bármelyik bizalmas ismerősöd boldogan elhiszi, de soha nem próbálja ki, hogy esetleg más fogkrémből is elég egy borsónyi."
Azt hittem, hogy ezt megbeszéltük, de látom, "az egyik füleden be, a másikon meg ki". Csak azt hangoztatod, ami szerinted.
Légyszíves mutasd meg nekem, azt a "brossúrát" ahol azt mondja az Amodent forgalmazója, hogy használjon borsónyi mennyiséget! Ha tudsz, ide vele. Kétlem.
Tudtad azt, hogy üres fogkefével is lehet fogat mosni, vagy ami még jobb, fogkefe nélkkül is, ujjal :)) így minek is használsz te fogkefét és fogkrémet.
Csak megnézném a fogaidat 1 év múlva hasonló fogmosás után :))
Na meg borsónyi Amodent után.
Lehetne még hosszan kísérletezgetni a tusfürdőtől kezdve a mosóporig. (vagy akár a Noni/aloe, turbo buster, mágneses vízlágyító stb) Na erre mondtam hogy idő és pénz kérdése. Nekem nem vesszőparipám a téma, annál is inkább mivel ez már hitkérdés, amelyről vitatkozni hülyeség. Tehát: nem költök rá, mert nem annyira fontos. Ez a hozzáállásom, nem az amit te jól megmondasz.
Na, a hozzáállásod az itt tökéletesen leírtad! Így gondoltam én is.
Ugyanazt (terméktípus, nem márka) , amit eddig is használsz, ha neked megéri az árát, ki tudod próbálni KOCKÁZAT NÉLKÜL (na ezért van garanciánk :)))
Na erre neked nincs pénzed! Mire is?
Szerintem neked ELVED VAN! Ami a pénztárcád rovására megy!
Van a birtokomban 22-ét NETWORK21-es hangfelvétel, mp3 formátumban. Pont 1 CD-re ráfér az egész anyag. Felszeretném ajánlani NEKTEK. Persze mindennek van ára.:) De ezt majd akkor ha érdekel valakit.
Ezek vannak rajta:
Alois Szuchar Fokusz a fókusztáblára A Alois Szuchar Fókusz a fókusztáblára B Amit és Arti Sondhi Új gyémántok Bob Andrews A siker 8 pontja 2 A Bob Andrews A siker 8 pontja 2 B Bob Andrews A siker 8 pontja 3 A Bob Andrews A siker 8 pontja 3 B Bob Andrews Prioritások A Bob Andrews Prioritások B Bob Andrews Sikertörténet A Bob Andrews Sikertörténet B Demeter János Büszke vagyok A Demeter János Büszke vagyok B Demeter János Honnan jön a pénz Doug Wead Dönts A Doug Wead Dönts B Glenda Leonard Hálozatépítés az Artistryvel A Glenda Leonard Hálozatépítés az Artistryvel B Hans Nusshold 3 briliáns A Hans Nusshold 3 briliáns B Kárász Cecília-Indítás-álmok A-B Kiss Kálmán Vagy Ön vagy más A-B
Ezeket föleg az AMWAY-eseknek ajánlom, mert nekik nélkülözhetetlen a képzésükhöz. Üdv.:) És BOCSI ha másokat zavartam ezzel.
mintha marinéni kisboltját hasonlítanád a coop üzletlánchoz-hoz.
Azon kívűl, hogy kereskedelemmel foglalkoznak, nem sok közöst találsz bennük.
na persze, biztos ezért pereskedtek évekig. Amikor elindultak a LOC-cal, biztos nem a konyhában kezdték kevergetni... megvolt a hátterük, hogy egy nagyobb cég legyen belőlük, mint amivé váltak, ráadásul a nevük sem csengene olyan rosszul.
Kétlem, hogy tudták volna, meddig jutnak a piramisépítésben, rövid "üzletnek" szánhatták eredetileg a fiúk, mint ahogy azok is, akik manapság inditanak mlm-et.
Az Alticor magánkézben lévő cég,
és melyik nem az? Kivéve a cocalizmusban... Nem értem pl. a Microsoft miért ment a tőzsdére, pedig ott is két barát kezdett vállalkozásba... csak hát ott már nyilvánossá válnak bizonyos belső ügyek, auditálni kell a mérleget, jelentés kell a befektetőknek stb. Egy piramiscégnek ez lenne a halála, úgy érzem.
Egyébként az Amway volt a tőzsdén csak kirúgták.... nézz utána.
Az Artistry a világ 5 legjobb kozmetikuma közt van.
Ezt is kiveséztük már, csak az Amway állitja ezt egy megrendelt felmérésre hivatkozva, de nem hozta nyilvánosságra, mig az előtte levőké nyilvános jelentés. Ha tényleg az 5., miért fél a nyilvánosságtól? Erre büszkének kéne lennie.
Szóval ez is csak hazugság, porhintés, ármány és cselszövés, Ti meg benyaljátok.
En arrol irtam hogy te hazudsz amit el is ismertel. Salesguy elkezdett a hazaloi halozatok vedelmeben engem illetve a soha el nem hangzott velemenyemet a kukasokrol fikazni.
1. Hogy hány éves a cég az nem észérv, csak egy adat.
2. ENSZ díjjról már esett szó, ebből látszik hogy te is feltétel nélkül bevetted az előadások szövegeit.
Ha 98 ban volt áremelés utoljára, akkor abból is csak az látszik, hogy anno milyen magas (fajlagos!)árkategóriába lett pozicionálva a termék.
A többi is csak adathalmaz. Ezek nem észérvek.
Miért kellene egy mosószerre 100% elégedettségi garancia? Nyilván ugyanolyan jó az egyik mint a másik. Amelyik nem viszi a zsíros edényt az csődbe megy és kész. Ergo: nem nagyon van olyan, amelyiket visszavinné az ember.
Aztmondod: "Elmondom neked, mit tud a termékünk"
Marketingbullshit.
Ez pedig olyan jól hangzik, hogy bármelyik bizalmas ismerősöd boldogan elhiszi, de soha nem próbálja ki, hogy esetleg más fogkrémből is elég egy borsónyi.
Tessék egy tény: (próbáld ki)
Adott a Glister nevü fogkrém, a hozzá tartozó "ebből borsónyi is elég" dumával.
Megveszed a jóval olcsóbb Amodentet, és csodák csodája, ebből is elég egy borsónyi. De Juli néni már a Glistert használja, mert azt hiszi hogy ezzel spórol, így válik a parasztvakítás áldozatává. Persze aztán jön a bizonyíthatatlan "A glister jobb hatóanyagokból van" duma.
Lehetne még hosszan kísérletezgetni a tusfürdőtől kezdve a mosóporig. (vagy akár a Noni/aloe, turbo buster, mágneses vízlágyító stb) Na erre mondtam hogy idő és pénz kérdése. Nekem nem vesszőparipám a téma, annál is inkább mivel ez már hitkérdés, amelyről vitatkozni hülyeség. Tehát: nem költök rá, mert nem annyira fontos. Ez a hozzáállásom, nem az amit te jól megmondasz.