Neked milyen igazad van, ez nagyon nagy segítség tőled!!!!Köszi!Mostmár csak utána kell néznem, hol lehet robi 151-es alkatrészeket kapni!Esetleg erre van tippetek?
Szia! Úgy látom, hogy a tank megegyezik a ROBI 151 típus tankjával. Legalábbis az enyémen szakasztott ilyen van, csak a gép elején. Próbáld meg, hátha találsz 151-est valahol, és az sztem jó lesz.
Visszatekertem a gépedről készült fotóhoz, és két gondolatom támadt. Egyik, hogy a régebbi "kis" Ducati ("kis-olasz") gépen is ilyesmi a tank, másik meg, hogy rá lehetne tenni hengeres tankot is, ami régebben gyakori volt, de tipust nem tudok mondani.
Ezt inkább úgy tudom elképzelni, hogy keresgélni kell, és amit találsz, megnézni, hogy rá lehet e bűvölni. Praktikus a műanyag tank, mert nem eszi a rozsda (csak a fény). Valami jószándékú műhelytulajdonos biztos ad valami bontottat.
Szerintem arra a gépre nemigen találsz tankot. Azt kellene nézegetni, hogy mivel lehetne helyettesíteni. Rá lehet -e mókolni valami fajidegen tankot. Nálam is van hasonló gond, egy félig felújított robogónál, de ott további macera, hogy a váz egyben a tank is. Meg is rekedt a felújítás, mert másik tanknak még nagyon hely sincs.
Sziasztok,ismét itt...A rotám kivállóan működik, azonban a tank hagy némi kívánnivalót magaután...Nem tud valaki RexMaxi rotámra tankot???Nem érdemes hegesztetnem,mert a belseje tiszta rozsda,eltömödiktőle a csap is, amúgy most tök jól megy a gép,csak a tank...
Bizonyára találkoztatok már azzal a problémával, hogy a kapákra feltekeredik a tarack és egyéb növénymaradványok. Ezt leszedegetni elég körülményes, és még a kéz is gyakran megsérül. Az alábbi eszközzel ez a munkafolyamat megkönnyíthető, a balesetek valószínűsége csökken. Elkészítése 6 mm -es vaspálcából történt néhány perc alatt. Nektek is javaslom.
Az a poén az egészben, hogy pár héttel ez előtt tömítettem újra a hajtóműház alját, mert eresztett kicsit. Nem vettem le az alsó részt, csak kicsit széthúztam, és úgy nyomtam be az anyagot. Jól sikerült a művelet, és most a friss tömítőpaszta biztos jól összafogja az alkatrészaket.
A hajtómű alsó részét csavarozzad le, ezáltal a szimmeringek már nem szorulnak, egyszerűen a tengelyről lehúzhatóak. Az új szimmeringeket ha felraktad, akkor folyékony tömítőanyaggal kell a hajtúműház érintkező felóleteit bekenni, majd a csavarokat meghúzni.
Lehet, hogy nem is kell szétszedni? A takarólemezt egyszer már leszedtem, elég nehezen adta magát. Azt viszont nem néztem, hogy a szimmering egyszerűen (vagy nem egyszerűen) kibuherálható belőle kifelé húzva. Az ellenben biztos, hogy a tömítőpaszta fogja.
az agyban van a drot egy nutban csak a vége látszik ki ezt ugy kell elképzelni mint egy furat az eggyik fele az agy ban helyezkedik el amásik fele pedig a csapágy ,simmering tartobol van kiképezve .visszatérve a tiedre szerintem csak vedd le a kapákat és simán sajtold le takaro lemezt .
hát attol függ hogy milyen kiképzése az agynak lehet körbe füzve drottal a takarolemez csak a vége látszik ha csavaros vagy sieger gyürüs akkor könnyebb a dolgod.
A honlapjukon még mindíg szerepel, ennek ellenére emailben azt a választ kaptam, hogy már nem gyártják. Gyártanak ugyan egyet, de csak komplett gépként :-((
Nem is tudtam, hogy volt nekik. Kár, hogy már nem gyártják, nagyon hasznos dolog. Az újnak, amit azt hiszem a Szevafém gyárt, szörnyű ára van. Persze az nem kiegészítő eszköz, hanem kompletten árulják. Én Osztrák (v. Német) lomtalanításos, kidobásos, bálás cucchoz jutottam hozzá kedvező áron. Igaz (jó)pár munkaóra azért volt vele, mire olyan lett, amilyet szerettem volna.
Nekem is van egy két ütemű vad musztángom (alternáló fűkasza), az is azt művelte, hogy melegen nem akart elindulni, csak ha kicseréltem a gyertyát. Leállni nem állt le, csak ha leállítottam nem indult. Így két gyertyával használtam egy darabig, minden leállítás után kicseréltem. Aztán egy harmadik gyertyát tettem be, és azzal indul melegen is.
Nem tudok, csak érdekelt, hogy kaptál-e, és hogy próbálkoztál-e a Robix cégnél. Hátha tudnak segíteni. Én már több alakalommal tettem fel kérdést mail-ben a Szevafém -nek, és mindíg válaszoltak.
Ja és mivel beláttam, hogy a rotán kívül a többi cuccot nem használom, amit adtak hozzá vásárláskor így
eladó:
a korábban már mutatott töltögető eke cuccaival együtt, a traktorhoz lévő 2 új kerék, az utánfutó(gyári használatlan 750kg-s,autóra is jó), és az utánfutó 2 új kereke!!!
Na már megy a gépezetem. Hazahoztam csapágycsere szimering csere után és 10 méter után leállt,azt hittem szétvág az ideg. Ezt ismételte 3szor ls ekkor elhoztam a szerelőt csináljon vele valamit mert szétvágom darabokra.Kiderült, hogy az úszóban az a kisfém szelep vagy mi, amit az úszó fel le húz annak az a kis tányér része tört le és nem húzta le az úszó vagyis nem jött anyag a karburátorba. Tehát megint összesen 1740 forintomba került, összesen már vagy 5000ezret ráköltöttem, persze ezt nem negatívan értem és most szinte teljesen új a gép, csak idegesítő, de kicseréltük ezt a vackot és utána 30percet rotáltunk vele most megy mint az állat...Sajnos beesteledett,de ma reszekessetek gazok.
Még annyit mondott a szerelő, hogy egy nagyobb hőfokú gyertyát vegyek, néha attól is leáll a gép ha túlmelegszik. Ez igaz lehet?
Sziasztok!Új"földbirtokos"vagyok és szeretném,ha valaki segítene!Szükségem lenne egy ROBI 52-es kapa karburátorjának robbantott ábrájára!Előre is köszi a segítséget!