...aki kétméter negyven centi, arra tudnivaló, hogy ragadnak a nőőők.... dehát én kicike vagyok.... énbizony hazafuvaroztam azt a stopposcsajt.... megköszönte... :-)))
20 évesen barangoltam Nyugat-Európában, ez most a te területed Inter-Train-es diákként, azaz valami hihetetlen magas vonatjegyes kedvezmény illetett meg minden európai diákot. Nem volt hangszórózva a kádárrendszer alkonyán, 7000 Ft-ért 1 hónapos vonatjegyet kaptam minden II.oszt. vonalra Európában. Mellesleg kompokra, hajókra ez a jegy 50 % kedvezménnyel bírt.
No visszatérve a kurvákra. Párizsban a Pigálon van a legnagyobb felhozatal. Talán kevésbé köztudott kis utca nyílik belőle Budapest rue, a végén kis tér Kossuth Lajos espace.
No én ott érdeklődtem egy motorháztetőn gubbasztó mesztic liliomtól, hogy mennyi, 600 fran. Kérdezi honnan való vagyok? Magyar, és akkor mennyi? Úgy 600. Ennyiben maradtunk, haladtam tova.
Amsterdamban már a haverom is előkerült, ott egy ezüst fogú aszték féle hajadont piszkáltam, hogy mennyi? 50 márka. Kérdezem Inter-Trainre mennyi, mert az legalább fifti bónusz. A lány zavart szemekkel közölte, ha ketten jövünk akkor 100.
No nem teljesen volt felhőtlen az akkor áhított nyugat, majd mindenki homokos. Csak néger csajok akik azért bombázók álltak szóba pézt felváltani. Aludtam London sőtét negyedében, bisexnél. A haverok szerint csak duma, hogy nem ejtett meg. Engem főleg a kovászos helyek érdekeltek, kínai negyed, voltam Belfasztban. Ahol csak hirtelen előbukkan két rendőr fém detektorral megfésül, a táskámba bedugva majdnem szétrobbant a szerkezet a sertés májkrém konzervek tömegétől. Glasgowban temetőben aludtam majdnem, mert egyébként mindíg parkokban, hálózsákban. Katedrálisok, székesegyházak füvén az alvás 2 font volt, amivel én nem éltem, mert csekély valutakeretemből motoros esőruhát akartam venni.
Jó volt, fiatal voltam. Akkor sem értettem, pénzt nőért? Van az magától is.
Ja és Amsterdamban találkoztam a Pokol Angyalaival Hell's Angels, ha ez mond valakinek valamit. A prospect a fővezér a legbambább manus elvágodott a club előtt egy padon, mindenki olyan streszbe lett, én meg röhögtem, ami nem volt túl tanácsos.
Akkor nem partiképes, kurvát csak a traktor gyárból. Ez úgy értelmetlen ahogy van.
Laci az ormaszkot nem kellene rábízni utángyártóra, jó régen látom már, hogy keresed? A déli gyerek kért vagy 600-800-at érte, azóta bőrzéken árul egyébségeket kifizethető kategóriában. Van a 28-as sárvédőket gyártó is. Még lehet, hogy beesik valahonnan, de egyre nehezebb.
Útszéli kislánynak mindíg meg kell állni,lehet hogy nem is dolgozik,hanem stop-ol,meg hátha tudja hogy kik gyártották a mi bálványunkat?!/Pléhúsz szerint is/
...tavaly több gyanús eredetű motorfűrészt nem vettem meg... meg azt hiszem ajánlottak egy Pancsi-motoros kistraktort is, assse... meg az útszéli integetőskislányoknak se szoktam megállni.... (ja, annnemis szerkentyű...)
Ennyi erővel hasonló hitványság Kristány motort tenni az 1000-es Dutrába. Az az igazság, hogy még mindíg nem egyenlő a fejlettság Magyarországon és sajnos sokáig így is marad (szegény ember kézzel nőz) Több mint vszinű, hogy ezt a meggondolást alkalmazták ők is. Gyakorlatilag maximálisan magyarosítottak, mert az amcsi technikát lesz*rva szerelték be a durcás motort. A használtautón árulnak egy GAZ 51 molotovot dutra motorral, tök jó elgondolás, de hülyén nézne ki a lámpánál ahogy kettőt hármat pöffent és elkanyarodik:-)
Igen, 2009 vagy 10-ben. Csakhogy a gép vagy 40 éve dolgozik. Amikor egy aranykezű egyszerű magyar ember összeépítette, volt egy rossz motorú roncs terepjáró valamelyik fészer oldalában és alkotott. Ezt követően meg családok százai melegedtek tőle, évről évre.
Így nézve egy műmájer veterános, aki esetleg az elmúlt 3 évben régi gépekbe menti a sok pénzét, amikkel ad-vesz, nem meggyőző nálam.
Ma ismét Zala és Somogy ország határán ténferegtem. Különös friggyel találkoztam.
2 hengeres csepel motor X Dodge Weapon (amerikai terepjáró) plusz 800-as szalagfűrész. Csodálatosan dolgozott, szabályosan ette a fát. A gazdája szerint ők 3-an többet isznak egy műszak alatt, mint a kis durcás motor. 6 mázsa fa/50 perc.
Örülök hogy itt is vagy a dutra oldalon, még azt sem bánom, hogy megszólíttatásokra nem szoktál válaszolni, te fő ikaruszos. Maradjunk ennél a hagyománynál a jövőben is.
Svédünk büszkeségén az export 28-ason, egy kicsit neccesek a sárvédők.
Itt vagyok -már is-kicsit Offolunk,de bitztos ,hogy pár mondat erejéig elnézik nekünk.Hátha másnak is jól jöhet!!
Először is a három db kiemelő békát állítsd be úgy,hogy a hátsó kuplungtárcsa agyától a béka csapággyal érintkező felülete olyan 73,5mm távolságra legyen. A békák és kinyomócsapágy között 2,5mmm távolság legyen.Ha ez nem annyi akkor a rudazaton állíts.Mivel ez egy kéttárcsás -kettősműködésű kuplung, így a következő lépés az általad is ismertetett TLT- kuplung beállítása. Találsz 3db állító csavart ami alatt rugó és hullámos alátét van. Ezeket a csavarokat csavard be külön-külön teljesen ütközésig és ezután 7 kattanást tekerj vissza.Ezzel biztosítható az az állapot,hogy mindkét kuplung összhangba működjön.Tehát benyomod első fokozatig akkor kiemel a haladás kuplungja.Amennyibe tovább nyomod - a második fokozat-és kiemel a TLT -kuplungja.Hamég mindig nem tökéletes akkor lehet egy-egy kattanásnyit vagy befelé vagy kifelé hajtani attól függően ,hogy mit mutat a beállítás után.mert ez függ a tengelykapcsoló tárcsákon levő ferrodolok vastagságától.Egy új kuplungtárcsának a vastagsága 10,83-10,13 mm között mozog.9.5 mm még jav nélkül elmegy .Az a lényeg,hogy legalább 0,9 mm-t legyen a szegecs feje és a ferrodol síkja között.Amennyiben szegecselni akarsz akkor az új betétek vastagsága3,9-4.1mm-közötti legyen.
Majd írd meg légyszives,hodgy sikerült-e beállítanod.
Üdv.és sok sikert!!
Bízom benne,hogy a tárcsák műszaki állapota kielégítő és nem zavar be egy leszakadt ferrodol darab!!Vagy a lendkerékbe levő csapágy ,ami a nyelestengely végén van.Amennyibe a csapágy megszorul akkor nem tud kiemelni a kuplung.
Sziasztok! Nagyon jók a videók, amik fent vannak. Én még új vagyok a Dutrás körben. Igazából Dutra 1000-hez lenne szükségem egy pár alkatrészre, pl: kipufogó kompletten, légszívótorok, szervó munkahenger, stb... Segítségeteket előre is köszönöm! Ja és mindenkinek BÚÉK!!!!
Jó estét! Dutrancs mester JUMZ 6AKL kuplung beállításra nincs valami instrukciód. Ha nem csuszik nehéz bekapcsolni a TLT, ha a TLT könnyű bekapcsolni csuszik a kuplung. Előre is elnézést a nem ideillő kérdésért.
Helló hotib! Először is Boldog Karácsonyt és boldog új évet kívánok, meg néztem a szántás videót, nagyon fasza, és a kis durcás is pipecül indul nagyon jól néz ki jó a hangja, az ekét te csináltad hozzá? Szépen dolgozik és légy szíves meg kérdezni a szomszédodat ,hogy melyik TÍPUSÚ UAZ-é? A gardán és a váltótól előre menő vagy a hátra menő gardán?Előre is köszi Dutrás Karcsi Békés megyéből Szeghalomról.