Úgylátom te sem unatkozol!!!!Én is mindig fejlesztek!!!Tettem 2.8motort hosszú difit komplett belsőt meg sorolhatnám még!!!Mondta is a haver hogy nekünk csak egy üres alvázat kellene venni papírral aztán arra építkezni!!! :) Te merre laksz?
Most hirtelen csak ezeket találtam. A zöld kereklámpás fülke volt rajta gyárilag, majd megkapta a pirosat. Azóta is újítgatom. Most teszem bele az állófűtést és a szervót. Jövőre a motor is fel lesz újítva és akkor talán kész lesz, illetve a klímát is akkor tervezem beletenni, mert hiányzik pár alkatrész hozzá még.
3600 mm tengelytáv. Hidraulikus Ramsey Warn csörlő van rajta. Valamint vas plató. Majd ha megjavítják a fényképezőm lefényképezem. A kis sárgaság rajta egy Fiat 238 lakóbusz.
A gumibakkal nagyon vigyázni kell, mert ha megnyomja az alvázat akkor könnyen elcsavarhatja vagy alváztöréstörés is lehet a vége. Inkább rakassatok bele + rugót, de a legjobb segédrugó lenne. Másik lehetőség, hogy veszel egy bontott hátsó hídat rugóköteggel egy 59-12 Dailyből, de ugyan ez van szerintem a Zeta és a Eurocargo alatt is.
Más akinek 1990-2000 közötti 2.5TD vagy 2.8TD esetleg cooleres Dailyje van le tudná nekem fényképezni a légszűrőházat. Mert van nekem egy bontott egy szívó 2.8-ból származó, de az meg szerintem 2.5 szívóhoz való. A 2.5 TD-be tutira más van, mert olyanom volt de már régebben eladtam.
Valamint valaki rakott már 2.4TD-re 2.5TD hengerfejet, mert nem akarom egyenlőre szétszedni viszont a 2.5TD hengerfejet rendbe szeretném rakatni a szétszedésig, hogy csak rá kelljen akkor tenni.
Csak a gumibak önmagában nem hiszem, hogy elég. Én ezekkel a rugókkal vettem a kocsit:
Állítólag kovácsmester által gyártott rugók ezek. Nem tudom. Raktam még két nagyobb gumibakot alá, de nem nagyon kellett volna. 30q raksúlynál még vagy 3 centire van a nagy gumibak a hídtól.
A jól sikerült motorok takarékosak.A tied ráadásként Power,nincs ebben a fogyasztásban semmi meglepő.Szerencséd van az autóval.Szerintem JTD a motor,nem TDI.