Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Veber77 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 16032

Hi

 

egyes szonda, milyen lett belerakva?

 

Előzmény: Thomas Webberg (16031)
Thomas Webberg Creative Commons License 2019.04.03 0 0 16031

Sziasztok!

 

Volt valakinek p0130-as hibakodja? Elvileg az 1-es lambda szonda hibajara utal, de az szinte új. Melyik szondára utal ez a kód, az elsőre, vagy amelyik a katalizátor után van? Tudja esetleg valaki? 

vakeger30 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 16030

Szia,

 

Köszönöm, holnap megyek megnézni mi a helyzet és erre is ránézetek.

 

T

Előzmény: Kopter87 (16025)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.31 0 0 16029

"előírt 105.00 km csereperiódust"

javítva: előírt 105.000 km csereperiódust

Előzmény: Törölt nick (16028)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.31 0 1 16028

Ez elég szegényes infó :)

Az NGK IFR6J11 (IFR6E11) kibírja az előírt 105.000 km-t

Az olyan tanácsokkal hogy NGK-t, Brisket, Boscht, Densot stb tegyél bele (de pontos típust nem mondanak) az a gond hogy mindegyik gyártónak vannak a típushoz olcsóbb anyagokból készült gyertyái is. Ezek is használhatók de gyakrabban kell cserélni (akár 20-25.000 km) Ha ilyen gyertyával próbálod az előírt 105.00 km csereperiódust tartani az nem fog menni.

 

Előzmény: gs55 (16023)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 16027

vagy ha nem akarsz drágát tegyél bel brisk gyertyát nekem az van benne

 

Előzmény: gs55 (16026)
gs55 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 16026

Köszi az ötletet, ha sikeresen vissza is érünk Debrecenből 2x350 km maximum 110 km/h ,akkor azt is kicserélem. 

Előzmény: Veber77 (16024)
Kopter87 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16025

Szia!

 

A féltengely gumiharangnál tud bekerülni kosz,por. Általában injekcióval szoktak belerakni kenőzsírt vagy folyadékot. Bár ha nagy morgással jár akkor szerintem nem ez lesz a baja.

 

Esetleg nem a kerékagy "lóg"?

 

üdv.

 

Előzmény: vakeger30 (16019)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16024

tegyél bele ngk-t

 

Előzmény: gs55 (16023)
gs55 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16023

Pontosan nem tudom, csak annyit láttam, hogy 2 elektródája van és teljesen újszerű. A szerelő azt mondta nem régen cserélhették.

Előzmény: Törölt nick (16021)
gs55 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16022

Korábban az 1-s hengernél a műszer jelzett gyújtáskimaradást. A trafó cserét követően most egy rövid próbaút alatt és a műhelyben járatva magas fordulaton, alapjáraton nem jelez semmi hibát. Azt kérték hagyjam ott az autót és majd használat közben hátha valami előjön. Na én inkább bízom a fórumon a tapasztalt hozzászólóknak. Egyébként köszi a választ.

Üdv: GS

Előzmény: vakeger30 (16018)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16021

Milyen gyertya van benne és mikor volt cserélve?

Előzmény: gs55 (16016)
vakeger30 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16020

Bocs, jobb oldal.

T

Előzmény: vakeger30 (16019)
vakeger30 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16019

Sziasztok,

 

Van egy kis bajom a 2005 1,6 Lianámmal. Bal oldal első kerék felől morog, mintha két felület csiszolódna egymáshoz.

Fékek rendben, nyerget cseréltek gyíkos volt az egyik dugattyú és kitartott, de a hang nem tűnt el.

Nem a kerék csapágy, szabadon forgatva nincs hangja.

A hang menet közben jön, nem terhelés függő, kanyarban, egyenesen, lassan, gyorsan mindig megvan a hang, kerék fordulat függő.

A szerelő a féltengely belső felére tippel, de ötlete nem nagyon van mit lehetne csinálni.

 

Tudom nem távgyógyász senki, de találkoztatok már hasonlóval?

 

T

vakeger30 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16018

Szia,

 

Nekem is volt ilyen problémám, torpant az auto. Azután már reggel hidegindításnál is csinálta.

Visszaolvastam én is, gyújtótrafó is a megoldások között van, nekem az jött be.

Tesztelni egyszerű ahogy leírták már előttem: lehúzod a gyertya pipát, ha nem változik a járása akkor a rosszat húztad le, ha változik akkor a jót és teszteld tovább.

 

A jeladót kidúrtam én is vmelyik alkatrész kereskedőtől, a szerelő nem volt boldog amikor meglátta hol van, de lehet csak a kábeled kontaktos. 

 

T

Előzmény: gs55 (16017)
gs55 Creative Commons License 2019.03.30 0 1 16017

Időközben beleolvastam a korábbi hozzászólásokba, amikből az derült ki, hogy a főtengely fordulatszám jeladója lehet a jelenség okozója. Van esetleg más lehetőség még ezen kívül? Üdv: gs55

Előzmény: gs55 (16016)
gs55 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 16016

2 hete vagyok tulajdonosa egy 2001-s  1,6-s Liananak. Nagyon szép tágas, kényelmes autó, csak van egy jelenség, ami nagyon nyugtalanít! 120-130-s sebességnél 8-10 km megtétele után elkezd rángatni, a műszerfalon felváltva villog a sárga motor és a lelakatolt autó. A kuplungot benyomva az autó leáll, indítás után minden rendben, 90-100-s tempónál semmi. A műszer semmi hibát nem ír ki. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? 

Schnitt Creative Commons License 2019.03.24 0 0 16015

Nekem 2002-es évjáratú, akkucserekor én is váltottam nagy sarusra. A régi vékony saru direkben a kábelre volt sajtolva, nem volt semmi biztosíték.

Így került rá az új is. 

Előzmény: Veber77 (16007)
bitisbitis Creative Commons License 2019.03.24 0 0 16014

Sziasztok !

Lianához keresek gyári emelőt

és a csomagtér nyitón lévő műanyag részt.

VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2019.03.24 0 0 16013

Ez az atepites vastag sarusra eredmenye tobbek kozott az, hogy arba tobbfajta illetve nagyobb valaszteku vastag sarusbol lehet valasztani, mint vekony sarusbol. Envettem akcios jasz akku akksit a tescoba 2db volt mar csak vekonysarus.Igy olcsobb volt 10000 ft per db, de ha nem akcios akkor dragabb lehet, mint pl a banner marka, ami kb 85 euros per db--24000 ft,per db.

Előzmény: cicesz98 (16010)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 16012

Hi mi lett a megoldás?

 

Előzmény: Cola3031 (15133)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 16011

ok köszönöm

Előzmény: cicesz98 (16010)
cicesz98 Creative Commons License 2019.03.19 0 2 16010

Typ 3 -ig a 80A főbizti a hosszú bizti dobozban van,typ 4-5 től a pozitív főkábelre szerelte a suzuki.

Negatívra hagyományos akku sarut, pozitívra csavaros akku sarut kell vásárolnod és így anyával rögzítheted a főbiztit és a főkábelt.

Én így oldottam meg.

Előzmény: Veber77 (16002)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16009

9 éve így van, nincs semmi gondja. 

Előzmény: Veber77 (16007)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16008

Ez még az első modell, 2003-as. Nem volt rajta semmi. Ugyanígy volt csak vékony sarukkal.

Előzmény: Veber77 (16007)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16007

A pozitív sarun vana 80 a bizti, legalábbis a 2005-ös autón

Előzmény: Törölt nick (16006)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16006

Nem vettem ki semmit sehonnan. Lecseréltem a sarukat

. Ennyit csináltam. Az akksit azért fordítottam meg,mert igy   érte el a kábel.

 

Előzmény: Veber77 (16005)
Veber77 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16005

Az a 80a bizti gyárilag nem hülyeségből van ám ott

 

Előzmény: Törölt nick (16004)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16004
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.18 0 0 16003

Minek foto?

 

Én is 2010 óta nagysarura cseréltem, és 55 a/h -ra

 

Meg kell fordítani az akksit és minden oké.

 

Ha kell küldök fotót

Előzmény: Veber77 (16002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!