Volt valakinek p0130-as hibakodja? Elvileg az 1-es lambda szonda hibajara utal, de az szinte új. Melyik szondára utal ez a kód, az elsőre, vagy amelyik a katalizátor után van? Tudja esetleg valaki?
Az NGK IFR6J11 (IFR6E11) kibírja az előírt 105.000 km-t
Az olyan tanácsokkal hogy NGK-t, Brisket, Boscht, Densot stb tegyél bele (de pontos típust nem mondanak) az a gond hogy mindegyik gyártónak vannak a típushoz olcsóbb anyagokból készült gyertyái is. Ezek is használhatók de gyakrabban kell cserélni (akár 20-25.000 km) Ha ilyen gyertyával próbálod az előírt 105.00 km csereperiódust tartani az nem fog menni.
A féltengely gumiharangnál tud bekerülni kosz,por. Általában injekcióval szoktak belerakni kenőzsírt vagy folyadékot. Bár ha nagy morgással jár akkor szerintem nem ez lesz a baja.
Korábban az 1-s hengernél a műszer jelzett gyújtáskimaradást. A trafó cserét követően most egy rövid próbaút alatt és a műhelyben járatva magas fordulaton, alapjáraton nem jelez semmi hibát. Azt kérték hagyjam ott az autót és majd használat közben hátha valami előjön. Na én inkább bízom a fórumon a tapasztalt hozzászólóknak. Egyébként köszi a választ.
Nekem is volt ilyen problémám, torpant az auto. Azután már reggel hidegindításnál is csinálta.
Visszaolvastam én is, gyújtótrafó is a megoldások között van, nekem az jött be.
Tesztelni egyszerű ahogy leírták már előttem: lehúzod a gyertya pipát, ha nem változik a járása akkor a rosszat húztad le, ha változik akkor a jót és teszteld tovább.
A jeladót kidúrtam én is vmelyik alkatrész kereskedőtől, a szerelő nem volt boldog amikor meglátta hol van, de lehet csak a kábeled kontaktos.
Időközben beleolvastam a korábbi hozzászólásokba, amikből az derült ki, hogy a főtengely fordulatszám jeladója lehet a jelenség okozója. Van esetleg más lehetőség még ezen kívül? Üdv: gs55
2 hete vagyok tulajdonosa egy 2001-s 1,6-s Liananak. Nagyon szép tágas, kényelmes autó, csak van egy jelenség, ami nagyon nyugtalanít! 120-130-s sebességnél 8-10 km megtétele után elkezd rángatni, a műszerfalon felváltva villog a sárga motor és a lelakatolt autó. A kuplungot benyomva az autó leáll, indítás után minden rendben, 90-100-s tempónál semmi. A műszer semmi hibát nem ír ki. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Ez az atepites vastag sarusra eredmenye tobbek kozott az, hogy arba tobbfajta illetve nagyobb valaszteku vastag sarusbol lehet valasztani, mint vekony sarusbol. Envettem akcios jasz akku akksit a tescoba 2db volt mar csak vekonysarus.Igy olcsobb volt 10000 ft per db, de ha nem akcios akkor dragabb lehet, mint pl a banner marka, ami kb 85 euros per db--24000 ft,per db.