Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Realtukko Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132137

Tulajdonképpen úgy értettem, hogy rendelkezel ismeretekkel arról, hogy az etanol pusztítja-e a motort vagy sem. :)

Előzmény: vinjo (132134)
bajan122 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132136

off

 

mi meg küzdünk a 400 literes csomagtérrel:

http://toochee.postr.hu/kinaban-igazan-tudnak-pakolni

dirige Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132135

Köszönöm, jól.... De csak kalandvágyóknak tudom ajánlani. És még nem tudom, mik lesznek a hosszútávú következményei. 25 év múlva megdumcsizzuk...

Előzmény: gambl-R (132131)
vinjo Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132134
Nincs már alkoholista kocsi a háznál, csak robogó.
:-)
Előzmény: Realtukko (132126)
denil Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132133

Elképzelhetetlen, ugye?:)))

Előzmény: gambl-R (132131)
zgi521 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132132

vajon tényleg eljárt az idő felette, 2oo7 olyan messze volt..?

íme a 2o13-as Das Auto :)

 

nekem ez a kedvenc népítéletem.., ha vki gondolkodik T-Jet bizniszen! :)

http://nepitelet.hu/autok/fiat/bravo_2007/ein_sehr_gutes_und_gunstiges_auto/

gambl-R Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132131
25 éve? Az komoly! Hogy bírod? :-)
Előzmény: dirige (132130)
dirige Creative Commons License 2013.02.26 0 0 132130

Én is simát tankolok és én sem iszom mostanában - 25 éve....

Előzmény: gambl-R (132120)
gambl-R Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132129
Ehh! Mostanaban nem iszom alkoholt...
Előzmény: -carcass- (132121)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132128

Amíg nem ennyire durván voltak elszállva az üzemanyag árak, addig folyamatosan prémium benzint tankoltam (evo), mondjuk 10-ből 8-szor. Aztán egyszer áttértem a sima 95-ösre, és azóta is csak ritkán kap mást (v-power, vagy evo). Fogyasztás mindegyikkel ugyanannyi, vagy különböző is lehet, attól függően, milyen periódusban vagyok (sokat nyomom nagyon, vagy csak átlagosan nyomom nagyon :-)).

 

Előzmény: szkorhetz (132119)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132127

:-)

Egyszer fel- és leszaladtam Lillafüredről (Garadnáról) Bánkútra, Bravo-val. 20 lityi átlag. Azért az nem rossz, főleg úgy, h a fele út lejtmenetben. Kicsit megmelegedtek a fékek, melyet a rohadt büdös szaguk is jelzett... ;-) Az emelkedőkön fölfele végigforgott a 3. is, többször 4.-et kellett váltani, kellemes kis menet volt, bár az úthibákra (sajnos) azért figyelni kellett...

Előzmény: dirige (132104)
Realtukko Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132126

Egyszer próbáltam, nálam (legalábbis érzetre) durván felturbózta a T-jetet, viszont a fogyasztást is úgy 20%-kal (nem csak érzetre).

Hogy mennyire szabad amúgy használni, azt nem tudom, ebben Vinjo Mester az autentikus forrás.

Előzmény: szkorhetz (132125)
szkorhetz Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132125

Ó, akkor nálad is inkább az egyszerű 95-ös.

Esetleg próbálkozott már valaki etanol-t keverni bele?

 

Előzmény: exrészletjankó (132124)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132124

síma 95-ös,

Premium Gasoline 100     7.59 l/100km 467 km and 35 l
SuperPlus gasoline 98     8.13 l/100km 4.675 km and 380 l
Super gasoline        95     7.77 l/100km 60.447 km and 4.699 l

Előzmény: exrészletjankó (132123)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132123

síma 95-ös,

Premium Gasoline 100 7.59 l/100km     467 km and 35 l
SuperPlus gasoline      8.13 l/100km  4.675 km and 380 l
Super gasoline             7.77 l/100km 60.447 km and 4.699

Előzmény: szkorhetz (132119)
ferrike Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132122

Elnézést Cartárs..,de azért ez nem egészen így van.

 

-A gyári kinézetű utángyártott, lcd-s 2 dines fejek kapásból mennek.

 

-Majdnem minden nagyobb márkának belépőszinttől felfelé van steering control bemenete.

Hogy kell-e hozzá külön interface az más kérdés.

 

-Azonkívül kapható már külön interface ami majdnem mindennel müködik.

Tényleg csak pl:http://www.phonocar.com/en/steering-wheel-commands/steering-wheel-comands/steering-wheel-comands-interface-can-bus/4-070.html

 

 

Az enyém volt a legnehezebb tészta 2 din multimedia, ami csak infrán kommunikál..,de most már megy kormányról is ;-)

Előzmény: seewer (132118)
-carcass- Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132121

Jaja, nem rossz a 95-ös pálesz.;-)

Előzmény: gambl-R (132120)
gambl-R Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132120
Én sima mezei 95-öst.
Előzmény: szkorhetz (132119)
szkorhetz Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132119

Nekem van egy elég megosztó kérdésem, ma ezen agyaltam, ezért meg kell kérdeznem. Milyen benzint szoktatok tankolni?

seewer Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132118

Nem vezérelhető, csak a gyári.

Előzmény: fáber77 (132117)
fáber77 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132117

Üdv!

 

Igen valószinü az lessz csak a kiváncsiság miatt kérdeztem!

 

Még egy dolog érdekelne!

 

Láttam létezik beépítőkeret ehez a Bravohoz ergo le leht cserélni a gyéri fejegységet.A kérdésem hogy ha beépítek egy másikat az vezérelhető a kormányrol vagy csak a gyári?

 

Üdv

Hooli75 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132116

Újra bőrözést ajánlanék, olcsóbban kijössz. / cirka 25ezer /. Szerintem.

Előzmény: fáber77 (132115)
fáber77 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132115

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem!

 

Pár napja irtam itt egy Bravo 1.9Mjet-röl amit kinéztem magamnak és szóvá is tettétek hogy a kormány kopott!

 

Annyit kérdeznék hogy mennyibe fájhat egy ilyen kormány cseréje?

Illetve mennyibe lehet szerezni egy ilyen kormányt ami szép állapotu és esetleg othon megoldható a csere vagy szervíz?

 

Erről a Bravoról volt szó:

 

Bravo 

 

 

Előre is köszi!

 

Üdv

bajan122 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132114

Múlt héten még 150 000 volt. Ha így megy tovább jövő héten megveszem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/dedra/lancia_dedra_2.0_i.e._muszaki_2014.04-6623294

bajan122 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132113

akkor már kerestem egy olyat ahol mennek is egy ilyennel:

http://www.youtube.com/watch?v=4gdoU4nyWDA

Előzmény: bajan122 (132112)
bajan122 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132112
bajan122 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132111

pontosan, az előre gondolkodás a legjobb védelem. 

 

Ezért szertek a fák között menni mert ők nem gázolnak el (erre is tudnék ellen példát de azért az nagyon ritka).

Előzmény: vinjo (132109)
vinjo Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132110
Hú, ez expressz szülés volt akkor...
Előzmény: bajan122 (132108)
vinjo Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132109
Sajnos a motorozás fokozottan veszélyes üzem, ahol a többi "dolgozó" is veszélyes lehet rád nézve. Nem gondolok különösebben bele soha, hogy milyen vesztenivalóm van, mert akkor többet nem ülnék rá. Inkább megpróbálom kitalálni a többi játékos gondolatát.
:-)
Előzmény: zgi521 (132106)
bajan122 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 132108

Motorozásnál nálam mostanság a krossz endurót kell érteni, ahol nem a sebesség jelenti a veszélyt :-)

 

"..ha mögöttem vannak.."

 

Ezért döntöttem a fiesta mellett mikor a második született és a feleségem vittem Pestre a szülészetre. Nem akartam túl gyorsan hajtani (mert ugye a fiestával sík úton lehetetlen: max 160 óra szerint) a fedélzeten a komplett családdal. Ennek eredménye volt, hogy a feje teteje már a mentő beállóban a hordágyra rakáskor látszott (mentségemre szóljon, hogy az első fájástól nem telt el egy óra a születésig) :-)

Előzmény: zgi521 (132106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!