Amíg nem ennyire durván voltak elszállva az üzemanyag árak, addig folyamatosan prémium benzint tankoltam (evo), mondjuk 10-ből 8-szor. Aztán egyszer áttértem a sima 95-ösre, és azóta is csak ritkán kap mást (v-power, vagy evo). Fogyasztás mindegyikkel ugyanannyi, vagy különböző is lehet, attól függően, milyen periódusban vagyok (sokat nyomom nagyon, vagy csak átlagosan nyomom nagyon :-)).
Egyszer fel- és leszaladtam Lillafüredről (Garadnáról) Bánkútra, Bravo-val. 20 lityi átlag. Azért az nem rossz, főleg úgy, h a fele út lejtmenetben. Kicsit megmelegedtek a fékek, melyet a rohadt büdös szaguk is jelzett... ;-) Az emelkedőkön fölfele végigforgott a 3. is, többször 4.-et kellett váltani, kellemes kis menet volt, bár az úthibákra (sajnos) azért figyelni kellett...
Premium Gasoline 100 7.59 l/100km 467 km and 35 l SuperPlus gasoline 98 8.13 l/100km 4.675 km and 380 l Super gasoline 95 7.77 l/100km 60.447 km and 4.699 l
Igen valószinü az lessz csak a kiváncsiság miatt kérdeztem!
Még egy dolog érdekelne!
Láttam létezik beépítőkeret ehez a Bravohoz ergo le leht cserélni a gyéri fejegységet.A kérdésem hogy ha beépítek egy másikat az vezérelhető a kormányrol vagy csak a gyári?
Sajnos a motorozás fokozottan veszélyes üzem, ahol a többi "dolgozó" is veszélyes lehet rád nézve. Nem gondolok különösebben bele soha, hogy milyen vesztenivalóm van, mert akkor többet nem ülnék rá. Inkább megpróbálom kitalálni a többi játékos gondolatát.
:-)
Motorozásnál nálam mostanság a krossz endurót kell érteni, ahol nem a sebesség jelenti a veszélyt :-)
"..ha mögöttem vannak.."
Ezért döntöttem a fiesta mellett mikor a második született és a feleségem vittem Pestre a szülészetre. Nem akartam túl gyorsan hajtani (mert ugye a fiestával sík úton lehetetlen: max 160 óra szerint) a fedélzeten a komplett családdal. Ennek eredménye volt, hogy a feje teteje már a mentő beállóban a hordágyra rakáskor látszott (mentségemre szóljon, hogy az első fájástól nem telt el egy óra a születésig) :-)