Szia! Nekem benzines fűnyíróm volt. (amig el nem lopták.) Az első összeszerelés után: ellenőrizni az olaj mennyiségét (4ütemű), a gyertyát, jó minőségű benzit (nem keverék!) kell belerakni. Ha szívatós, tehát van egy kis gumicsöcs a karbi oldalán, akkor fel kell a benzit 3-4 nyomással pumpálni, várni egy picit (10mp) és utána egy, vagy max. két rántásra mennie kell. Nézzétek meg, van-e szikra. Ki kell csavarni a gyertyát, hozzáérinteni az alját a motor fém részéhez, és meg kell rángatni, ha van szikra akkor nem ez a baj. Gond lehet esetleg a karbival, lehet nem kap elég benzint. Érdemes esetleg még a légszűrőt is megnézni, nekem egy olajozott szivacs volt. Ha sehogy sem megy, akkor vissza kell vinni.
Sziasztok,ducati mpm2 rotakapához keresek egy alkatrészt.Az a körmös rész ami a behúzó alatt van, ehhez csatlakozik a behúzó mikor indítjuk.Lehetőleg használtat,mert találtam boltban újat dea amennyit kérnek érte az közel egy kapálógép ára.
Tegnap vásároltam a helyi Pennyben egy Einhell tipusó 4.5 LE-s rotációs kapát. Elég kicsik a kapái. de ez volt a cél, idős már apukám, nem akrtunknagyobbat.
A gond az, hogy összeszereltük, próbáltuk indítani, és az istennek sem indul.
Miket érdemes átnézni, ill. létezik valami "első indítást" segítő eljárás?
Hello!Van valakinek Ducati mpm2 rotációs kapához alkatrésze?Vagy nem tud valaki üzletet ahol kaphatóak még?Egy légszűrőcsőre illetve arra a körmös alkatrészre lenne szükségem, ami a behúzó alatt van.Ehhez kapcsolódik a behúzó, mikor indítjuk.
Visszakerestem én is, de Robi 151 -es leírás csere volt. Ellenben a 290 -es hozzászólás szerzője is 52 -es leírást keresett (igaz csak karbiét), esetleg küldj neki a mailt. A címét eléred úgy, ha a névre klikkelsz, majd az Email mellett a küld linkre klikk.
Még várjál kicsit, mert volt itt már leírás csere bere, de nem emlékszem melyik típussa kapcsolatban. Esetleg olvass vissza pár oldalt, mert nem olyan régen volt.
Sziasztok!Nem tudja valaki véletlenül hogy robi 52-höz használati útmutatót honnan tudok szerezni?Meg néhány robbantott rajz is jó lenne.Ha tud tok segítsetek.Elöre is köszi.
Üdv mindenkinek! Nekem van Robi 56-hoz mindenféle alkatrészem! Szó szerint minden allkatrészt tudok hozzá adni!a képeken még egyben van a gép! Ma már azomban többnyire allkatrészeekre van szedve! Ha valami kell írj e-mailt! dj.onil@citromail.hu
Neked milyen igazad van, ez nagyon nagy segítség tőled!!!!Köszi!Mostmár csak utána kell néznem, hol lehet robi 151-es alkatrészeket kapni!Esetleg erre van tippetek?
Szia! Úgy látom, hogy a tank megegyezik a ROBI 151 típus tankjával. Legalábbis az enyémen szakasztott ilyen van, csak a gép elején. Próbáld meg, hátha találsz 151-est valahol, és az sztem jó lesz.
Visszatekertem a gépedről készült fotóhoz, és két gondolatom támadt. Egyik, hogy a régebbi "kis" Ducati ("kis-olasz") gépen is ilyesmi a tank, másik meg, hogy rá lehetne tenni hengeres tankot is, ami régebben gyakori volt, de tipust nem tudok mondani.
Ezt inkább úgy tudom elképzelni, hogy keresgélni kell, és amit találsz, megnézni, hogy rá lehet e bűvölni. Praktikus a műanyag tank, mert nem eszi a rozsda (csak a fény). Valami jószándékú műhelytulajdonos biztos ad valami bontottat.
Szerintem arra a gépre nemigen találsz tankot. Azt kellene nézegetni, hogy mivel lehetne helyettesíteni. Rá lehet -e mókolni valami fajidegen tankot. Nálam is van hasonló gond, egy félig felújított robogónál, de ott további macera, hogy a váz egyben a tank is. Meg is rekedt a felújítás, mert másik tanknak még nagyon hely sincs.
Sziasztok,ismét itt...A rotám kivállóan működik, azonban a tank hagy némi kívánnivalót magaután...Nem tud valaki RexMaxi rotámra tankot???Nem érdemes hegesztetnem,mert a belseje tiszta rozsda,eltömödiktőle a csap is, amúgy most tök jól megy a gép,csak a tank...
Bizonyára találkoztatok már azzal a problémával, hogy a kapákra feltekeredik a tarack és egyéb növénymaradványok. Ezt leszedegetni elég körülményes, és még a kéz is gyakran megsérül. Az alábbi eszközzel ez a munkafolyamat megkönnyíthető, a balesetek valószínűsége csökken. Elkészítése 6 mm -es vaspálcából történt néhány perc alatt. Nektek is javaslom.
Az a poén az egészben, hogy pár héttel ez előtt tömítettem újra a hajtóműház alját, mert eresztett kicsit. Nem vettem le az alsó részt, csak kicsit széthúztam, és úgy nyomtam be az anyagot. Jól sikerült a művelet, és most a friss tömítőpaszta biztos jól összafogja az alkatrészaket.
A hajtómű alsó részét csavarozzad le, ezáltal a szimmeringek már nem szorulnak, egyszerűen a tengelyről lehúzhatóak. Az új szimmeringeket ha felraktad, akkor folyékony tömítőanyaggal kell a hajtúműház érintkező felóleteit bekenni, majd a csavarokat meghúzni.
Lehet, hogy nem is kell szétszedni? A takarólemezt egyszer már leszedtem, elég nehezen adta magát. Azt viszont nem néztem, hogy a szimmering egyszerűen (vagy nem egyszerűen) kibuherálható belőle kifelé húzva. Az ellenben biztos, hogy a tömítőpaszta fogja.
az agyban van a drot egy nutban csak a vége látszik ki ezt ugy kell elképzelni mint egy furat az eggyik fele az agy ban helyezkedik el amásik fele pedig a csapágy ,simmering tartobol van kiképezve .visszatérve a tiedre szerintem csak vedd le a kapákat és simán sajtold le takaro lemezt .