Keresés

Részletes keresés

AcidMan Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21318
és mire fel a kivételezés?

Arra, hogy itt kisebb lesz a várható forgalom, mint a többi ap-n. (kivéve a vörös posztót. ;-) Az M1-3-5-7-en 50km-t kell távolodni BP-től, hogy 40-60e alá csökkenjen a forgalom. Az M4-en 15-20e várható hasonló távolságban.

Nem indokol ap-t a forgalom, így nem gondolom, hogy morális kérdést kéne abból csinálni, hogy "valaki jobban jár egy út mellett".

Különben is várhatóak hasonló forgalom mellett, hasonló beruházások BP körül. (m10, m2). Az M4 lehetett volna az első.

Na mindegy, valóban kár a szájtépésért, hisz ap. lesz az M4 - majd egyszer.
Előzmény: Törölt nick (21274)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21317

Környezetvédelmi engedéllyel rendelkező A1 nyovonal:

 

jatélleg, mintha láttam mán volna ezta változatot is...

akarnak a csp-ból egy bekötést a városkapu projekt területére...


 

Ha megmarad az engedély, akkor már csak ilyen megvalósíthatósági tanulmány meg az építési engedély van hátra a kivitelezésig, de ha nem így van valaki javítson ki.

 

 

a megvalósít6ósági tanulmány az első lépés, az már rég megvan, azután jön a környezetvédelmi engedély, amivel most szívóznak a zöldek...

 

ha ez megvan, akkor jöhetnek az engedélyezési tervek, majd a kiviteli tervek...

Előzmény: Hanzi13 (21315)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21316

mit kiabász, vazze??

 

meg montam mán: ásó, kapa, nagyharang...

 

nehogymán 1 qrva árkot ne bírjatok kiásni...

Előzmény: Tevez19 (21314)
Hanzi13 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21315
Környezetvédelmi engedéllyel rendelkező A1 nyovonal:
csp
Amúgy az engedélyt még asszem tavaly megtámadták a ződek, szept. 14-én lesz a folytatólagos bírósági tárgyalás (link), remélem jól döntenek. Ha megmarad az engedély, akkor már csak ilyen megvalósíthatósági tanulmány meg az építési engedély van hátra a kivitelezésig, de ha nem így van valaki javítson ki.
Előzmény: Törölt nick (21312)
Tevez19 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21314
Probáltuk e Már a hivatalba már 15 éve IGÉRIK A CSATORNÁZÁST,ASZFALT ÚTAT, MÁR EZEKNEK ÉVEK ÓTA NEM LEHET HINNI... MÉG ABAN BIZÓK HOGY JÖVÖRE VAGY NEM LESZ EGYCSÖPPE CSAPADÉK SE VAGY A NYÍLVÁNOSÁG EZ A FÓRUM MEGHOZZA GYÜMÖLCSÉT!!!!

LAJOSMIZSE SZÉGYENE EZ A BELTERÜLETI ÚTNAK GUNYOLT HORGÁSZTÓ!!!!!!!
Előzmény: D H (21289)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21313

>az ultrablamázs kultúrhacacáré

Nincs ott semmiféle blamázs. Vagy legfeljebb annyiban, hogy egyes felelőtlen politikusok igyekeztek a ténylegesnél egy nagyságrenddel nagyobb jelentőségűnek beállítani a kulturális főváros projektet, és azt a szintet valóban nem érte el - de ez reálisan nem is volt várható. Akár autópálya- akár vasútfejlesztést az EKF-hez kötni szimpla hazugság volt, minden komoly ember tudhatta, hogy az EKF-hez nem kapcsolódik jelentős forgalmi igény.

Előzmény: Törölt nick (21311)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21312

Hol is lesz ott az a trombita?

 

 

ittis:

 

aztviszont nem értem, hogy miért kell az M0 nyomvonalába azta kurflit belevinni...

 

a trombita szára ígyis elég karcsú fonódási szakasznak, legjobb lenne 1 (újabb) körforgót rakni rá...

Előzmény: Hanzi13 (21309)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 21311

1., A töltés süllyedés konszolidáció, után tömörödés természetes és kikerülhetetlen folyamat.

 

 

az, de tuttommal gyorsítható: lyó nagy kupac földet kell a kész töltésre hordani, majd pár hónapig pihentetni...

így a konszolidáció nagyrésze még a burkolat építése előtt lezajlik...

 

persze hamahama-teknológia esetén erre nincs lehetőség, ekkor marad az utólagos burkolat-korrekció... :-)

 

 

(Bár a pályázatokra és az alagút mellett szóló érvekre visszaemlékezve mintha az szerepelt volna, hogy az alagutas technológiával ilyen nem lesz)

 

hát nemtom, hogyaz alagút hogy jön ide, mivel itt most ugye a fúrt cölöpökön álló hídfők, és háttöltéseinek eltérő mértékű süllyedése képezte problemmáról van szó...

 

az alagutazás és a töltéskonszolidácó inkább úgy lehet összefüggésben, hogyha az alagutazás a cut&fill metódust hivatott kiváltani, akkor a nagyméretű (völgybe)töltések jelentős konszolizélési ideje megspórolható...

 

(eztpedig ugyebár mindenképp meg kellet spórolni, hisz egy ótópálya nem késheti le az ultrablamázs kultúrhacacárét... :-))

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (21310)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21310
Kedves Józsi!

Kénytelen vagyok néhány tényt a bejegyzésed után rögzíteni:

1., A töltés süllyedés konszolidáció, után tömörödés természetes és kikerülhetetlen folyamat. (Bár a pályázatokra és az alagút mellett szóló érvekre visszaemlékezve mintha az szerepelt volna, hogy az alagutas technológiával ilyen nem lesz)

2., Általános esetben a hid előtti töltés, földmű süllyedése nagyobb mint a híd vagy műtárgy süllyedése. (Mivelhogy a föld jobban összenyomható mint beton pillér)

3., Ennek a süllyedés különbségnek a kiküszöbölésére un. úszó lemezt építenek be a hídfőre támasztva és a földműbe benyúlva. Ezzel a földműsüllyedés kiegyenlítésre kerül, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a lemez süllyedése fele, harmada lesz a földműének.

4., Az átmeneti szakaszon süllyedés mindenképp jelentkezik. Ez a 2-10 cm nagyságú süllyedés valóban utólag a kopóréteg korrekciójával javítható. Amikor a töltés süllyedés lezajlott.

Tehát a megjegyzésed egy természetes folyamatot jelez, ami előre számolható, de ki nem küszöbölhető. Illetve egy módja lenne, csak azonos vastagságú s rugalmassági modulusú földműre, vagy végig azonos rugalmasságú hidra építeni a pályákat. Sok-sok észrevételed ül, itt azonban semmilyen hibát nem fedeztél fel. Pech.:)
Előzmény: Törölt nick (21280)
Hanzi13 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21309
Hol is lesz ott az a trombita?
Előzmény: Törölt nick (21303)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21308

hát lya, az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy pesten és környékén nemcsak azért mennek lassan az építések, mert vidékre nyomják főként a pézeket, hanem azért is, mert errefele sok a ződagyú szabotőr, az individualista nimbysta, mega nyerészkedni akaró szerencselovag...

Előzmény: D H (21306)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21307

hát nemtom, én 1x "vágtám át a hegyen", de az nekem untig elég volt...

 

az egy katasztrófa út, burkolatállapotilag is, meg vonalvezetésileg is...

ráadásul a forgalmat nem is tudtam megízlelni, mert hétvégén mentem arra... :-)

 

ha a 10es felől kellene az ÉM0 híd felé mennem, én inkább az óbudai temetőnél kanyarodnék el...

 

az M3 felé meg csakis az árpin mennék...

Előzmény: cssz74 (21304)
D H Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21306

megszívják bizony, és még igen sokáig...

ha nem szájaskodnak annyira, már jó úton lehetne a pályaépítés, amit (talán) nem álíltana le a Fidesz... Így viszont 4-8-12 évre bezártnak látszik az M0É továbbépítésének lehetősége, örülhetnek a helyiek a "zöldeknek" és polgármestereiknek...

Előzmény: cssz74 (21304)
D H Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21305
ha elkészülne az M0É, a 10-es útról bizony megjelenne a forgalom, de mivel az egyenesen haladna Üröm felől a hídra fel és vissza, nem jelentene fennakadást a Cora előtt.
Előzmény: Törölt nick (21303)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21304
Nem teljesen igaz, sőt attól függ, hol van az illető célpontja, elég sokan vágnak át a hegyen a 0-ás felé...én sem kevésszer. Szegény Budakalász, Üröm, ők szívják a nagy környezetvédők remek munkájának gyümölcsét...
Előzmény: Törölt nick (21303)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21303

szerintem az M0 folytatás ezen nem sokat segítene...

 

(mivel a 10es felől inkább az árpihídon mennek az M3 felé, ill. délebbre, így ez a forgalom itt meg sem jelenik...)

 

lóherét meg hely hiányában (és a kedvezőtlen geometria miatt) elég problemmás lenne építeni, ezért is terveznek ide 1 trombitát...

 

nincsmáshátra, mint előre: a körforgó kapacitását kell növelni... :-)

Előzmény: cssz74 (21302)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21302
Szerintem nem kéne turbót építeni, hanem az M0-ást a 10-es felé, ide meg egy lóherét... :)
Előzmény: Törölt nick (21296)
D H Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21301
nem rossz, de a MI völgyhídunk is van ilyen! :-))))))))))))))))
Előzmény: Törölt nick (21299)
D H Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21300

márpedig közlekedési rendőrök ott voltak kiállva!

(kis szépséghibával: nem a körforgónál, hanem előbb, fent a hídon hesszeltek a leállósávban...)

Előzmény: kvte (21295)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21299

nabasszameg, a linkse mentát:

 

http://www.bridgeathooverdam.com/#/undefined/ONE/1

 

 

Előzmény: Törölt nick (21297)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21298
gravitációs,  basszameg... :-)
Előzmény: Törölt nick (21297)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21297
ívhíd egy (gravitácisó) ívgátnál...
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21296

át kéne ezt is építeni turbóra... :-))

Előzmény: kvte (21295)
kvte Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21295

Vagy vannak az ún. közlekedési rendőrök. Ha beálltak volna a körforgóba, és engedték volna a hídról érkezőket kb 2 percig, aztán a többieket kicsit, aztán megint csak a hídról jövők két percig... Azért ekkora dugó nem 5 perc alatt alakul ki, ráadásul a híd végig van kamerázva. 

 

Ezt jó pár ember végignézte fizetett munkaidejében, és a nem cselekvéstől egy picit sem csökkent a fizetésük. Nincs benne a munkaköri leírásban, akkor  kisujjamat sem mozdítom. Ez legközelebb is így lesz, csak az autósok meg a távolsági buszokon ülők szívnak.

 

A MÁV ugyanez a mentalitás nagyban, csak ők a medence széléről, büszkén pisálnak a medencébe.

Előzmény: D H (21293)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21294
Ez meg magyar vircsaft... :(
Előzmény: D H (21293)
D H Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21293

a körforgó melett megemlíteném óriási tudásbeli hiányunkat a cippzárelv szerinti sáv besorolás tudományában...

 

ha ez rendben ment volna (itt is), a dugó kb. harmadával-felével kisebb lehetett volna...

Előzmény: Törölt nick (21292)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 21292

a problemmát az okozta, hogy le volt zárva a körforgó direkt ága szentendre felé...

 

(ezmegugye nema szelleM6, hogy egy áruházi körforgó megbírkózzon a forgalmával... :-))

Előzmény: kvte (21291)
kvte Creative Commons License 2010.08.14 0 0 21291

Na, egy kis könnyű szombat esti.

 

Dugó az M0É-n most a héten, a 2-es úttól a 11-esig. Szerencsére én szemből láttam, nem voltam benne. A fényvédő mögött kikandikáló teherautók látszanak főleg.

 

 

A 11-es útnál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A híd előtt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első pillér

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Középtájt a Nagy-Duna felett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A pesti pillér

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A 2-es út előtt, kb. itt állt a sor vége

D H Creative Commons License 2010.08.14 0 0 21290

hogy miért nem hozta be a fórummotor eddig a hsz-edet nekem?

 

egyre gatyábban működik...

Előzmény: Törölt nick (21288)
D H Creative Commons License 2010.08.14 0 0 21289

szomorú ez, de azt hiszem mégsem ez a topic a leghatékonyabb hely az önkormányzat ifgyelmének felkeltésére...

Próbáltad már náluk a hivatalban?

Előzmény: Tevez19 (21287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!