Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.05 0 0 2608
Boldog új évet kívánok minden Dutra tulajnak és rajongónak :)
debreceni dutrás Creative Commons License 2010.01.05 0 0 2607
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. 1000-es dutrám motorját szeretném felújítani és szükségem lenne a főtengely eredeti nyugvó vagy mozgó csapágyának méretére, hogy tudjam érdemes-e felújítani vagy sem.
Dutramatyi Creative Commons License 2010.01.05 0 0 2606

Srácok!

 

Sikerült szereznem UE 28-hoz sebességváltó porvédő gumit. Az eredeti alapján lett újragyártva, 3000 Ft. Ha valakit érdekel...

bagoly01 Creative Commons License 2010.01.05 0 0 2605

A multkor tettem be egy linket egy eladó 1000-ről és lám-lám hogy lement azóta az ára csak azt sajnálom nem vehetek részt a licitben(még egy 0 lekéne faragni a végéről)

http://www.teszvesz.hu/item876025594_1000_res_dutra_surgosen_elado.html

 

hotib Creative Commons License 2010.01.05 0 0 2604
Ha van benn csapágy meg szimering akkor nem megy át az olaj. A kopott bordájú hardy tárcsa is hamar meglazúl és szét is veri a szimeringet.
Előzmény: pléhúsz (2596)
dutráslaci Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2603
Igen,az enyém is oldalszivattyús. C olajam úgy lett,hogy a TSZ szét ba**ása után szinte minden olajat elloptak,kivéve az évek óta nem használt C olajat.Aki később kibérelte a műhelyt,nekem adta.
Előzmény: pléhúsz (2597)
dutrancs Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2602
Szórakozik az index. Azt hittem az előzőt nem vitte el,újra írtam,aztán mindkettőt betette.
dutrancs Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2601
Szinte az a lényege amit betettél ,csak jobban látszik.
Előzmény: hotib (2590)
dutrancs Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2600
Az amit te tettél be,csak jobban látszik.
Előzmény: hotib (2590)
dutrancs Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2599
Az U-28-as kezelésibe ezt írták.
Előzmény: pléhúsz (2596)
dagidutrás Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2598
Olajnagykerben kínálták HIXOL-néven 120-140-es,1000FT-liter.Pesten a HABI kft-nél vettem nemrég Olasz hatómű olajat 610FT-Liter.
Előzmény: pléhúsz (2597)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2597
Akkor a tiéd is oldal hidraulika szivattyús? C olajat hol tukmálták rád?
Előzmény: dutráslaci (2591)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2596

Jogos amit mondasz, én csak az U-28-ra gondoltam, ott volt oldalkihajtás ékszíjtárcsával.

Én nagyon csippolom ezt a sokat szidott internetet, mindenki okosabbat mondott mint amit én tudtam.

Figyusz Hotib, lassan összeáll a kép nekem a hardy tárcsánál. Akkor eredetileg ott nincs csapágy, hanem egy lemez szimmerigház, ahogy az alkatrész katalógos mutatja. Oda lehet mókolni egy dupla soros önbeálló csapágyat, mint ahogy most nálam is volt és akkor csavar befele az olaj a darázsderékba, ahogy nekem mindíg?

Előzmény: hotib (2590)
hotib Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2595
A derégszög hajtásnak kel a kenés,meg aki szimering helyett megcsapágyazza a hardy tárcsát annak a csapágynak is.

A 67es alkatrészkatalogusban már nem találtam kis szivattyút,viszont az olaj mennyiséget megemelték 23 literről, 34kp-ra.

Én a 90 és 130 olaj keverékét használom ,igy szépez olajoz a kis cső,kap a plusz csapágy is.

Előzmény: dutráslaci (2591)
hotib Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2594

 

Szia Karcsi!

 A kardán a dobozos hátsó kardánja.Az ekét nem én gyártottam,de házi készitésú2x30 eke a"Bagodi" koppintása.

Előzmény: dutráskarcsi (2519)
FügeGLX Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2593
Ezek szerint ez lehetett a megkülönböztetés, ha belső szivattyús volt akkor nem tettek, ha külső akkor tettek???? Mert ugyebár ez gyorsan eldőlt, mert aminek az oldalán van a WEB szivattyú annak eleve telibe van öntve a hidraulika tömb, a másik változatnak meg ki van hagyva a hely!
Előzmény: dutráslaci (2591)
FügeGLX Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2592
Így van nekem is, 2-n ott a szivattyú, 3.-on a laposszíjhajtáson, a terepről meg mondassz valamit. . . De mindegyikben megvan a kis olajszivattyú!
Előzmény: hotib (2590)
dutráslaci Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2591

Szerintem nagyon hasznos dolog az olajzó cső,de csak a külső hydraulikaszivattyús kúpfogaskerék meghajtása igényli,ugyanis az UE-50 váltóház szinte ugyan az,és ott mégsincs olajszivattyú,mert  minden esetben az ülés alatt van a hydraulikaszivattyú.

 

 

Az én Kisdutrámban is van szivattyú,meg c olaj is,már nálam van 16 éve,és még sosem volt vele bajom. 

Előzmény: pléhúsz (2588)
hotib Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2590

Az én UE28 asomban,fateréban és a haveroméban is van derékszög hajtás ,nekünk ott a hidraulika szivattyú.

Aki szokott nekem fűrészelni azt mondta hogy a terepváltónak terepbe kell lenni mert úgy jobban szórja fel az olajat.A kis szivattyú meg szerintem vissza pótolta.

Előzmény: pléhúsz (2588)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2589
Még azt hallottam fűrészesek, meló közben töltenek váltóolajat az első fedélen át.
Előzmény: pléhúsz (2588)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2588

A csővezeték ott van. A képen is amit küldtél az oldalkihajtás meghajtó fogaskerekére folyik az olaj, az pedik UE-ekben nincs, annó U-28-ban volt.

Beszéltem már régen erről szakikkal, szerintük csak álló kisdutrába kell ez a szivattyú pl. fűrészgép meg ilyenek. Ha halad a durci a fogaskerekektől előre is kavar az olaj.

A régi gépállómásos nagybátyáim, folyamatosan szívtak ezzel a szivattyúval, mindíg elromlott, nem bírta a C olajat.

Ki okosabb ettől?

 

KDM szenzációs vagy, téged minden érdekel.

 

Előzmény: dutrancs (2587)
dutrancs Creative Commons License 2010.01.04 0 0 2587
Ami nincs már az emlékezetembe az megvan a szakirodalomba.Nem hagyott nyugodni és addig kutattam míg meg nem találtam. Kérdésem az,hogy a csővezeték meg van-e és csak a szivattyú hiányzik?, Azért kérdezem mert ha cső sincs meg akkor azt elég nehéz eset behajtogatni a -volt- helyére mert elég kacifántosan,szűk helyeken van a hátsó hídba levő szivattyútól a mellsőhajtásházig elvezetni.Mellékelem az ábrát.A három ház különböző olajszintje miatt kell a szivattyúval előre jutatni a kenőolajat.
Előzmény: pléhúsz (2585)
dutrancs Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2586

Tóni barát! Én már olyan régen csináltam ,hogy én sem emlékszem amiről írtál,hogy az mi.Amennyiben a közelmúltba találkoztam volna ilyen "belsőséggel -gondolom-tudnék segíteni.

A szivattyúval kapcsollatba annyit tudok írni,hogy én is találkoztam olyannal amibe nem volt.

Véleményem szerint ha tudnál beépíteni biztos előnyére válna gépnek mert olyan helyeket látna el olajjal ami ennélkül -talán-nem kap megfelelő kenést-hűtést.Biztos csendesebben járna a váltó meg az élettartama is kitolódna.De majd az ujdonsült,fiúk ,akik sűrűbben benne vannak majd ők is megírják a véleményüket.Öregszem és nem dolgozom  ebben a tárgykőrbe ,ezáltal az emlékeim is halványúlnak.Bízzunk valamelyik fórumtársunkba,hogy segít.

Előzmény: pléhúsz (2584)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2585
Van az a kenőolajszivattyú, ami ebben sincs. Mi a vélemény arról, kell az bele?
Előzmény: pléhúsz (2584)
pléhúsz Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2584

Ma idáig jutottunk a váltóval. Vannak érdekes dolgok benne, majd centis lógások és így is bírt dolgozni. Hihetetlen!

Most jöttem rá, hogy nem volt rajta szimmeringház a darázsderék felé. Amikor írtátok önbeállós csapágyat meg miegymás, sosem volt világos hol fér el a szimmering.

Van egy darab lapos vas két furattal az alsó váltótengelyhez egy csavarral rögzítve, az mi lehet? Alkatrész katalógus nem mutatja.

dutrancs Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2583

Dutráslaci!

Itt az alkalom.

Előzmény: kisdutrás (2581)
Atyus 77 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2582
Igen-igen egyetértek .
De én azért kíváncsi lettem volna arra hogy mi van utána kötve .....és hogy mibe akadt el ..........Bár valószínű hogy belehúzta a földbe .
(De mért nem húzta magára....még idejében ??.....)
Előzmény: Nagybali (2580)
kisdutrás Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2581
Sziasztok. Boldog új évet dutrások. Segítségeteket kérném D4K-a hidraulika szivattyújához meghajtó fogaskereket keresek. Valamint eladó D4K-a-hoz fülke és orrlemez. Segítségeteket vagy érdeklődéseteket ezen a telefonszámon várom : 06702300744.
Nagybali Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2580

 

Videó csemegének elmegy egyébként dutrásnak egy nagy nulla.

Egy nagy pancser aki a videóhoz ért a Dutrához nem. Inkább hívnám gépszaggatónak. Erről írják majd a szakértők a másik topikon, hogy mennyire sajnálják a dutrásokat micsoda szar techina!

Ha így keresné a kenyerét valószínű segélyből élne.

 

 

Nagybali.

Előzmény: Atyus 77 (2578)
haflinger Creative Commons License 2010.01.02 0 0 2579
Dutrák az erdőn

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!