1. Semmi. A checkout ikon akor aktiválódik, ha az eBay checkouton keresztül fizetett. 2. Küldd el a vevőnek még egyszer a számlát. Ha arra sincs reakció, akkor van még lehetőség, de előbb ezt próbáld. 3. Semmi teendőd. A "Second Chance Offer" azt jelenti, hogy ha az eredeti vevő, aki megnyerte az aukciót, valami okból mégsem akarná a cuccot, akkor azt hivatalosan fölkínálhatod a licitben másodiknak. Az üzenet pedig azt akarná jelenteni, hogy a szóban forgó két dolog elvileg (az eBay szerint) fölkínálható. Ez is a jónéhány bug egyike, hogy postázod, feedbacket hagysz és kapsz, de ő még mindig ajánlgatja a SCO-t.
1. Vevő leütötte, átualta (mail-ben kapott számlaszámot), postáztam. Bejelöltem, hogy megjött a pénz, postáztam. Az első ikon magyarázata Buyer Has Not Completed Checkot nekem van valami teendőm?
2. Másiknál jött a mail, gratulálnak megvették a cuccot. Pénz nem jött, egyetlenegy ikon sincs kiszinezve. Meddig várjak, utána mit csináljak?
3. Van 2 régebbi tételem, ami I sold are eligible for Second Chance Offers jelzést kapott. Sajnos nem értem a forditó program szövegét, hogy most mi a teendőm.
Köszi megvan. Basszus a képernyő legszélén van egy kis fekete nyíl, arra kellett rányomni. Ebaynél elolvashatnának pár usability könyvet. Semmi leíró szöveg, még tooltip sincs hozzá.
Az is hülyeség, hogy nem lehet beállítani eladáskor, hogy nem igényel szállítást.
My eBay > Sold > jobboldalt a legördülő menüben az első > Mark as shipped. De ez nem kötelező, hagyhatod úgy is. A feedbacket meg a vevővel kell megbeszélned, nagyon udvariasan.
Hali, beszélgettem ismerősömmel eBay-ről, és azt mondta ő úgy tudja, hogy az eBay az eladott termék árának 20-25%-át levonja. Igaz ez? Vagy csak valahány dollár fölötti aukcióknál?
Eladtam ebayen egy legálisan vásárolt szoftver liszensz kulcsát. Ki is fizette az ipse, el is küldtem neki emailben.
Namost az eladáskor nem lehetett kiválasztani, hogy nem igényel postázást, úgyhogy beraktam ingyenes postázást mindenhová.
Most viszont azt írja az ebay, hogy még nem postáztam a cuccot, és miért nem postázom. Illetve a vevő nem készített még értékelést, pedig én már 1 hete írtam pozitív értékelést.
Hogyan lehetne megmondani az ebaynek, hogy már "postáztam" és meg is kapta a vevő?
akkor az baj marad egy dolgot tehetsz, hogy nem a pay for ebay items resznel fizeted ki, hanem direkt a send money opcioban ugyanis ha az aukcio felrakasakor nem jelolte be a paypal-os vizetesi lehetoseget, akkor a rendszer kesobb nem fogja normalisan latni
ha beutotted az 500 eurot akkor sajnos az az ervenyes ajanlatod. irj az eladonak (de ha nemet nem megy akkor ez problemas lesz) , hogy sajnos elutotted es kered a licit torleset tole. (te magad ilyet nem tudsz azaz licitet toroltetni)
ha nem teszi meg es megnyered - koteles vagy megvenni a termeket. ha nem veszed, jelzi az ebay fele - mint nemfizeto felhasznalo.
Üdvözlök Mindenkit! Tanácsot kérnék Tőletek. Egy jó hónapja regisztráltam magam a német eBay-n, tehát kezdő vagyok és "természetesen" nem beszélek németül. Licitáltam egy termékre és, hogy biztos legyek a dolgomban beütöttem 500 eurót, jelenleg a licit megállt 350 eurónál. Van még hátra 2 nap, a licitálás megállt. A problémám az, hogy nekem a termék max. 320 eurót ér és van egy olyan érzésem, hogy másnak is ezért állt meg a licitálás, tehát nagy valószínűséggel én nyerem meg a licitet, de a jelenlegi összeg nekem már sok. Kérdésem egyszerű (és prózai): hogyan tudom töröltetni a licitemet? Kérném, ha megtisztel valaki a válaszával egyszerű, érthető módon tegye, hogy még én is megértsem hova kell kattintanom, mert, ahogy írtam nem beszélek (sajnos) németül. Köszönöm előre is a segítséget! (58 éves kezdő balfácán netező vagyok!)
Tapasztalt valaki olyat az elmúlt hetekben, hogy a "Your watched eBay item is ending soon" tartalmú email alertek nem érkeznek meg? Beállításokban ellenőriztem, spamek közé nem került, más ebay-től érkező levelek megjönnek. Ötlet?
Az ilyen apró dolgok postaköltsége 60 hongkongi cent (~7 amerikai cent, nagy ritkán van bélyeg a borítékon) körül van, és feltehetően szerződéses eladóknak még olcsóbb, tehát bőven belefér az ingyenes küldés. A Magyar Posta áraival nincs értelme összehasonlítani, mert az az egyik legdrágább postai cég. Többször rendeltem, az elmúlt 2 hónapban 2-3 hét alatt érkeztek meg a küldemények.
Először valóban írj (vita nélkül) az eladónak, mert a kései érkezés valódi okát még nem tudod! Ha a fizetés PayPal en keresztül történt akkor tedd a következőt!! Ha nem reagál korrekt ember módjára, akkor indíthatsz vitát a fizetéstől számított 45 napon belül, s e TUTORIAL szerint boldogulsz szerintem :)
Ez igaz.... Ezért írtam nézegesse keresgélje miket írtunk.... Egyébként vészszükségbe pár emberkének segítettem már....de olyan logikus hogy elmondani nem tudom csak belépve csinálni.... A kérdéses tranzakció alján ki van linkelve resolution center....katt rá és logikus minden....
Sziasztok! Jópár sikeres vásárlás után most 30 napja várok egy 40 dolcsis csomagot a Digitalrev-től. Ha 1-2 napon belül nem érkezik meg szertném megreklamálni, de fogalmam sincs hol kell. Legyenszives valaki írja meg konkrétan hol, kinek-kinél, melyik menüpontban tudnám elindítani a reklamáviót. Előre is köszönöm.