Keresés

Részletes keresés

sziko81 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1590

Köszi a választ Szere

Semmilyen csavarnak nincs helye. Megnéztem a szervízkönyveben "A bal oldali alsó teleszkópszár belsô oldalán lévô tájoló csapnak (11) a féknyereg (5) öntvényében lévô kivágásban (10) kell lenni." itt kotyog előre hátra. Nincs vele semmi gond fékez rendesen, csak mikor behúzom a kart kattan egyet

Előzmény: Szere28 (1581)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1589

Udv!

Hat igy nem tudom. Ezt tenyleg erezni kell mert nem sok tippen van. Minek rugdosni a kereket? 

Udv!

Előzmény: wakond83 (1588)
wakond83 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1588

Üdv.

 

olyan mintha kotyogna a kormány, de nem.

mintha belerugnál a keréke, ilyen akadozás rángás féle.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1587)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1587

Udv!

Rangatast nem igazan ertem mivel en nem erzem. Elindulasnal a kuplung is tydd rangstni a sok por miatt pl. Igy nehez okosnak lenni neten keresztul

Előzmény: wakond83 (1586)
wakond83 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1586

Üdv.

 

próbáltam, hogy tekerem a kereket a levegőben, de nem volt ilyen hangja.

tárcsa akkor nem ütne menet közben?

mert menet közben, és fékezéskor sem tapasztalom az elindulásnál érezhető rudosást.

tárcsát néztem szemmel jónak tűnik:)))))))

 

kormánycsapágy nem lehet?

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1585)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1585

Udv!

Hat pedig az valszeg a fek lesz. Mondjuk hullamos a tarcsad. Vagy csapagyas a kerek. Ezek konnyen ellenorizheto.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1584)
wakond83 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1584

Üdv.

 

és az mitől van, hogy elindulásnál olyan mintha rugdosnák az első kereket.

ugyan ez van ha lelassítok, annyit azért értek, hogy az alacsony sebesség a lényeg.

kormánycsapágy?fék tuti nem, mert elindulásnál nem fékezek, és nagyobb sebességnél nincs ilyen

olyan alacsony sebességről beszélek, hogy az elindulás első 2 métere......talán.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1583)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1583

Udv!

Hat kormany razashoz a hatso kihajtasnak nem sok koze van. Kormany razast altalaban nem a gumi milyensege okozza hanem h ki kell centiroztatni ggumi csere utan. Azert vannak a gumisok. Tudom h otthon is lehet cserelni csak azzal nincsen kiegyensulyozva a kerek. Emiat szitalhat a kormany. Azert nem szoktak kiegyensulyozni mert nem tudja felfogatni a 10 tengelyu kereket a 12 tengelyu centirozogepre. Vannak helyek ahol igen de ritka mind a feher hollo. Legtobbszor a kerekcsapagyat ki kell venni. De az meg nem ajanlatos mert a sok kiveteltol a kerekagyban tonkremegy a csapagyhaz es akkor komplet kerek kell. Mert a kormany fogni kell nem elengedett kezel kell motorozni. A masik amiert razhat h kormanyrol a kormanyvegsulyokat levettek illetve kicsereltek es nem jo a sulya illetve nincsen is. A harmadik meg  gumi nincsen jol fen a felnin.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1582)
peter-71 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1582

Szia Szere!

 

Scarabeo 50 2T - Mina

Lehet, hogy hülye a kérdés. de 30-40 körüli kormányszitálás és a hátsó kihajtás csapágyassága között lehet összefüggés?

Féktárcsa ellenőrizve, kormány nem kotyog, a gumi vadi új, (500 km van benne), igaz valami nagyon olcsó cucc, 2700 HUF-ért vesztegetik. :-)

 

"Fortune 250-16 Köpeny 26N F-872 TT 2PR, 250-16 Reifen 26N F-872 TT 2PR , 250-16 Tyre 26N F-872 TT 2PR , Tömlős kivitel, 2 rétegű "

 


Ez van rajta, ezzel együtt vettem.

 

Ha nincs összefüggés, akkor kapásból gumicsere, gondolom...

Szere28 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1581

Udv!

Ha a feknyereg es villa talalkozok ott csavarkotesel van rogzitve. No ha ott koppan akkor talan megkene huzni a rendesen a csavart. Ha az nem segit es ovalisra kopot a csavar furata akkor cserelni. Ha meg nincsen benne a  csavar akkor potolni kene mert eletveszelyes ha ott nincsen csavar. 

Udv!

Előzmény: sziko81 (1580)
sziko81 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1580

Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az 50-es scarabeom első féknyerge, a villánál lévő felfogatásánál mozog előre hátra pár milimétert. Ott nincs-e gyárilag valami? Ami meggátolná a minden fékezésnél jelentkező idegesítő koppanást.

Köszi

Szere28 Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1579

Udv!

Akkor ne a pofid jarjon hanem idelye lenne a tettek mezeire lepni. Mert lassan egy hete ezt mondod h nem jo de semmit nem csinaltal. 

Udv!

Előzmény: Bugair (1578)
Bugair Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1578

Üdv!

 

Köszi, de reménykedem. :) Ha nem változik semmi, akkor marad a szerelés.

 

Amúgy a magas alapjárat már nagyon zavart.

Előzmény: konyi79 (1576)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 1577

Udv!

Ezt mondtam en is csak maskeppen.

Udv!

Előzmény: konyi79 (1576)
konyi79 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 1576

Nekem a szintén minarelli blokkos centróm akkor csinált hasonlót, mikor vállasra volt kopva a variátor első tárcsája, meg ki volt kopva a görgő fészke. Hidegen teljesen jó volt, de amikor bemelegedett, és a szíj meg a görgő gumija melegen jobban tapadt, nem váltott vissza rendesen lassításnál vagy megállásnál. Gondolom a szíj felült a tárcsára maródott peremen. 
Hosszú hétvége volt mikor szétkaptam, így azonnal nem tudtam szerezni alkatrészt. A tárcsát ismerőssel síkra leszúrattam (csak pár tizedet szabad!!!) és felpolíroztam. A görgőket beszilikonozva raktam vissza, egy hónapja kb jó így, de kétségtelen ez csak szükségmegoldás volt. Végleges javítást tárcsa-szíj-görgő kombó cseréjével lehet elérni.

Előzmény: Bugair (1572)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1575

Udv!

Az meg mindig nem gond . Mivel ha vegig gondolod ha meghuzod a gazt akkor is felporog a motor a  gorgo azonal elkezd kifele haladni es a kuplung kezd zarni. I szoval ugyan az mindha magas alapjarat. De ha magas tekerd le kb 5 perces mutatvany.

Udv!

Előzmény: Bugair (1574)
Bugair Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1574

Hi,

na ez az! Be-bekap a kuplung. :(

Előzmény: Szere28 (1573)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1573

Udv!

Szerintem alapjarat nem igen szamit. Tapasztalataim alapjan soha nem a magas alapjarat gond. Mivel amig a kuplung nem kezd el zarni addig az alapjarat barhol lehet. Gyosritasi gondokat sziv h pl mrgnyult illetve hibasgorgosuly illetve rossz kopot variator vagy ezek kombinacioja okazza. Rossz esetben henger de akkor altalaban mar inditadi gondok is vannak pl hidegen melegen.

Udv!

Előzmény: Bugair (1572)
Bugair Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1572

Hello!

 

Ma figyeltem a motort menetközben. A tapasztalatom az, hogy olyan mintha nagyobb fokozatban indulnék el, vagyis a görgők nem állnak vissza. Gyanakszom még a magas alapjártra is, aminek az okozata lehet a görgők kintmaradása. Talán ez utóbbit lehet a legegyszerűbben (értsd: ingyen) állítani. Ha mégis a beragadó görgők lennének, akkor veszek könnyebbeket.

Előzmény: Szere28 (1563)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1571

Udv!

Mondjuk csapagyas lett a kihajtasod. Szed szet nezd meg ez itt nem a tipmix. Ott lehet talalgatni.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1570)
peter-71 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1570

Bocsánat: 50 2T 2004/Minarelli

Előzmény: peter-71 (1569)
peter-71 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 1569

Szerasztok!

 

Scara-val nem sokáig voltunk békében. Néhány kilométer, némi bemelegedés után daráló-morgó (periódikus, mintha excentrikus lenne valami) hangot ad. Inkább érzem, mint hallom.

A hátsó kereket kézzel előre pörgetve szépen forog, hátrafelé viszont daráló hangot ad.

Van esetleg valami típushiba, ami ezt produkálja? Vagy egyéb tippetek?

 

Üdv.:

Péter

Szere28 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1568

Udv!

Azt nem. Neten kell keres en csak ezt tudom mondani.

Udv!

Előzmény: psycho55 (1567)
psycho55 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1567

Köszi! Esetleg bontót tudsz ajánlani? net?

Előzmény: Szere28 (1566)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1566

Az inditoban bronzkefe van szen a generatorokban van. Ja igen es eselytelen venni bele max valami kocsiba valo bronzkefet lehet atalakitani. Bontott inditoval jobban jarsz.

Udv!

Előzmény: psycho55 (1565)
psycho55 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1565

Önindító

Előzmény: psycho55 (1564)
psycho55 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1564

Sziasztok!

Őnindító javítás (valószínűleg szénkefe elkopott) tud valaki megbízható megoldást? Hova, merre, kihez menjek?

üdv

Szere28 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1563

Udv!

Egyertelmu h konnyebb.

Udv!

Előzmény: Bugair (1562)
Bugair Creative Commons License 2013.09.04 0 0 1562

Üdv! Akkor milyen irányba menjek? Könnyebb vagy nehezebb görgőkkel próbálkozzak?

Előzmény: Szere28 (1561)
Szere28 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 1561

Udv!

H ne lenne erzekeny mindenre erzeken. Ha retkes belulrol a kipufogo mar arra is. Vagy koszos a legszuro. Mindenre. Nem biztos h gyenge a rugo de lehet. Es igen a gorgo sulyara meg foleg erzekeny.

Udv!

Előzmény: Bugair (1560)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!