az orrlemez, a sárvédők, az oldalsó takarólemezek (tudod az a kis íves 2 db lemez), és a tank előtti hajlított lemez 200.000 Nem olcsó, de olyan, mint az eredeti. 3 dutrám van felújítás alatt, mindet így csinálom meg. 2 gömbölyű és egy szögletes elejű 28-as.
...ha a lendkeréktakaró lemezt nem is, de orrdíszt talán tudok szervezni... deee... nem tudsz ide is küldeni egy naptárat érte? (...nemnem...nemnekem... a dísz őrözgetőjének... )
Sajnos hiányzik róla. Első olvasatra nincs is kilencszázasom, de van, csak amióta szétterítettük a lábáról, úgy nem jut eszembe.
Elküldenéd nekem magánban az aranyember levél címét? Tudod ahol jártunk, akinek nem tudom a nevét meg a faluját. Küldenék neki egy dutrás naptárt, megérdemli.
Tegnap este adtam egyet Ráckevén a Petinek, leájult tőle.
Vili gratulálok, nekem a tavalyi is meg az idei is nagyon tetszik.
Egyáltalán nem szeretném elkiabálni. Az imént néztem Hotib remek műszaki rajzát, ahogy csapágy és szimmeringesítette a 28-as gyenge pontját. Most akkor hogy lesz? Az én kis dutrám majd 30 évig, 25-öt biztosan dolgozott nekem, karbantartás nélkül. Mindíg csak éppen ami leszakadt róla csináltam meg. Zőrgött-zőrgött, de a határban így sem nagyon hagyott ott, szántott, tárcsázott, rotált, stb. Most még a legjobb csapágy is ki lesz cserélve a váltóból, ami csak fél centit lóg. Akkor most akár fel is fog szállni, vagy az lesz a baj hogy túlzottan meg lesz csinálva?
...nekem is jutott eszembe illesmi, de én annyira nem is lettem függő mint egyik fiatal bennfentesünk... Úgyhogy nembaj ha nem is volt ő az akinek hittem, amíg ittvolt, addíg örültünk neki, nempedig harcoltunk miatta... vagy érte.... tehát jó volt hogy volt... dekááár hogy csak volt...
....szóval még iggensokára leszek férfi... :-((( Amúgy tisztellek... szerencsére a kapásból harc mesteréből vidám békebajnok lettél... szerezzek neked Dutra orrdíszt, vagy van olyanod a kilencszázasodra?
Biztos sokan elgondolkodtatok rajta, hogy igazából fura dolog ez az on-line kapcsolat hiszen mindenki mást tud mutatni magából addíg amíg személyesen meg nem ismered! Namármost már ne tessék roszindulatúnak vagy esetleg kekeckedőnek nézni, de honnan is tudjuk valójában, hogy ki ő??????????? Abból hogy tett be egy linket ahol van egy szemrevaló nyest fotóportfólió?????
Persze itt már sok ember találkozott egymással, de ez eshetőség akkor is fennáll. . .
Beszéljünk a nőkről, ha már dutra szerelemről esett szó. Valamelyik éjjel húszon oldalak sarokköszörültem (Kisflex). Sokak bánatát olvastam eltűnt a kis ékszer, Marcsi.
Nem tartom nagy bajnak, talán önvédelem volt, hozzászólások a testéhez más oldalakon, stb.
Fiatalon nagy simli voltam a csajokkal, akkor tombolás. Azt hiszem onnantól válunk férfivá, amikor bármilyen bombázónak azt tudjuk mondani NEM.
Érzelmi egyoldalúság, igen. Ezres kék dutra a zafír, a béke drágaköve. Ugyanígy mai eszemmel (ha az fellelhető egyáltalán), nőt asszonyt csak egyet, egyoldalúan, mindenki kizárásával. Attól én még megcsodálom a zetorokat meg a szilikon mentes magyar menyecskéket.
Istennek mi a legszebb teremtménye? Egyértelműen a leány. Enyém, tiéd, övé.
Amikor vettem az ezrest igazából 90-est kerestem de Zalába egyet találtam de az se volt eladó( volt róla kép a fórumon ) két faluval odébb volt az ezres sok alkatrésszel millióért sikerült megvenni cucok a platóra gépet felcibáltuk a trélerre két hét múlva már önerőből közlekedett ősszel már húzta a pásztázót a váltó kivételével mindent javítottam
...eszi rosseb, hatnyóc év múlva se lesz annyim félretéve, mint most egy kilencszázas ára....csak háttérsegítő leszek akkorjában is.... vagy lottómimilomos....
Nem tartom kizártnak, hogy komoly zsebpénzt kapnak egy egy sikeres tranzakcióért. Szerintem a kintieket már nem tudjuk megállítani, ahogy meg van írva szépen sorban jönnek a dögre egyre többen. Az a helyzet, hogy mi itt a baráti körön belül lekéstünk egy 6-8 évet a programunkkal, főleg aki szeretne vásárolni dutrát az!!!!
A svéd és a német sikere abban rejlik, hogy amíg te dolgozol addig az un. "jelasicsok" járják a dutrás vidékeket olvassák a bazárokat és laptopról azonnal látják a friss hírdetéseket. Van egy szlovák srác ő konkrétan ebből él nem rosszul, de ő hála isten a cseh csodákat pusztítja, az sem nagyon tudja mi az a Hofherr meg a Dutra: mondtam is neki ez maradjon is így!!!!
Szívem mélyén még mindíg 90-es párti vagyok még ha nyomorgni is kell bunkerfülkében akkor is, tény hogy fiatalabbak az 1000-esek jó 10 évvel általában, de a statisztika szerint még mindíg úgy látom, hogy az iagzi munkát az 1000-esek végezték, volt már benn komfort, volt nagyobb kedv és büszkeség dolgozni. Lehet, hogy hülyén hangzik, de sok esetben igazolódott egy 1000-es vagy egy 90-es kopása! Valóban óriási költség a szállítás ezek nem hobbifűnyírok csak úgy nem lehet feltenni egy futóra, sőt már az IFA-k és a AVIA-k kora is lejárt a 6 tonnával, ide komolyabb autók kellenek. 170-200 forint alatt nem nagyon ülnek be az autóba én nagyon nagy kiváltságot élvezek azzal, hogy szinte gázolaj és 6 zsömle fél kiló kolbász árban fuvaroztatok. . . Annak sem lennék ellenére, hogy 400 Ft-ra emeljék az üzemanyagokat, de akkor kapjak annyi fizetést mint egy svéd vagy egy német!
Egyik fórumosunk rajta van egy szép igéretes 1000-esen, a svéd már érdeklődött rá.
Azonban ezek a jelasicsok akik felhajtják neki meg a németeknek a címeket?
Meg az is elgondolkodtató, hogy a svéd egy földtúró. Csakhogy ott az nem azt jelenti, hogy alig bírja kihúzni a termelő aratásig, hanem hogy képes a világ legnagyobb dutra gyűjteményével rendelkezni. Sőt megszerezni a dutra kör elől a két prototípust is Kispestről. Nekünk 200 km tréler kifizetés anyagi csőd, ő meg gondolkodás nélkül elviszi a 6 tonna magyar zafírt a jeges medvéhez.
Sándorunk képes lenne magszakítani a hegemóniáját.
Azért a 2009-es év már tükrözte, hogy akinek van pénze most vegyen, mert a szóbam forgó is alig egy év alatt 40 %-ára hullott. Nem vagyok én főokos, de minden dutrát vevőt nagyon óva intek, ne sűrgesse a vásárlást. Azon túl hogy igyekezni kell a németek, meg a svéd elől megvenni amit csak lehet. Lépten nyomon szembesülünk, hogy a kecsegtető ár, az csak egy igazi hulladékság miatt van. Ahogyan én is vásároltam tavaly Jászberényből.
Jól mondod és megint hihetetlen türelemmel. Itt valóban nagyon jó társaság van, nem is túlzottan vörösek vagy ha fehérek, nem kizáró ok a barátságra! Mindenki amiben tud segít a másiknak. Én pl. nem vagyok olyan király mint KDM, nem lenne energiám fél napokat keresni gyűjteni most jött, kér és többet nem látni NAGY dutrásoknak.
Egyébként a pannónia fórumból kitiltott a moderáció egy hétre a pofám miatt. Csak annyi megjegyzésem volt erre, az egész index, mintha a Dob utcába járnék imádkozni.
"Kicsit " körülnéztem és szerencséd,hogy öregapádnak szólítottál ,küldök egy alapméretes hajtókar csapágy rajzot.Hogy mire lesz jó azt döntsd el te.Köszi neked,hogy ráébresztettél,hogy mégis csak van valamim.
Nagyon hosszú -bonyolult dolog lenne ezt most kielemezni.
Először is kérdés,hogy a blokkba a nyugvó csapágyak fészke milyen.Akár a vonalat tekintve akár a furat átmérőkre tekintettel.Amennyiben már volt felfúrva akkor a kérdésed ami a gyári méretekre utal,már meg is dől.Ezt inkább egy gépműhelyesre bízd a megítélését(aki elvállalja),hogy milyen méretenn áll a motor és mit kell ill. mit lehet belőle még kihozni.Későn van már és nincs türelmem annyit írni róla mint egy Gellérthegy.Bocs,de ezt az idézetet egy kuncsaftomtól vettem át.Itt a fórumon új vagy nem ismerlek én sem ,nem tudjuk megítélni a szakmai hátteredet.Mik a lehetőségeid .képességed ezirányba.Nem sértésnek szántam,nehogy úgy fogd fel.
Lehet,hogy írnák-írnánk itt mindenféle tanácsokat és te meg azt mondod:Jaaaa... ezt nem gondoltam,vagy nem tudtam.
Csak egy példa ,hogy mikor nappal hal meg az éjjeliőr!!! Vadonat új főtengelyt is át kellett már a praxisomba köszörülni mivel a helytelen tárolás következtébe nem szaladtak(futottak) a csapok.Mi szakmabeliek így mondjuk.Aztán lehet,hogy te is a gépfelújítás guruja vagy én-vagy mi meg itt kiakarunk oktatni.Ilyen is létezik.Azért nehéz ezt így megfogalmazni,de gondolom érted mire akarok kilyukadni.Írjál bővebben,hogy megismerhessünk-tisztába legyünk,hogy milyen mélységbe kell a segítségnyújtást eszközölni.( Sajnos a Csepel motorok motorblokkja nem öntöttvas és sokszor verődnek ki csapágyfészek méretek és akkor már a gyári méretek nem megfelelőek.Azt szoktam tréfásan mondani,hogy olyan mint a gyúrma)!!Mérd meg a csapokat a megadott táblázat szerint és dönts el,hogy kiadja-e valamelyik méretet. Nézd meg hogy a jelenleg bentlévő akár nyugvó akár hajtókarcsapágyaknak meg van-e a megfelelő előfeszítése.Meglehet,hogy a hajtókarokba is találsz vagy a gépműhelyes amire azt mondja ezt már cserélni kell....Mert ha az előfeszítés a régieknél sincs már rendesen meg előfordulhat,hogy ott már a fészek is kapott.Ezek csak mellékzöngék amik úgy "hírtelen" eszembe jutottak.Aztán lehet,hogy gépmunkás vagy és még én akarlak kioktatni-vagy valaki más...Jobban meg kellene egymást ismerni.Te akarod csinálni vagy csináltatni akarod.????? Ugye ez sem mindegy.