Sajnos nem tudom. Várj még egy kicsit,hátha van valaki aki igazi Opel fan és jobban keni a témát mint én. Én kicseréltem egy másik bontottra és jó lett. A lökhárító mögött volt ha jól emlékszem.
Azt szeretném kérdezni hogy a külső hőmérséklet jeladó hogy kéne bekötni?
én megtaláltam a kék és a kék-fehér vezetéket de amikor rádugom csak annyi történik hogy kb 5 másodpercre kiírja hogy - 37 fok, aztán el is tűnik, és nem is jön elő addig amíg újra le nem veszem majd vissza rakom a kábelt de ismét csak kis ideig mutatja a - 37 fokot.
ja és computerem van nem sima óra, mondjuk a computer sincs bekötve!
Fényező vagyok több lámpát políroztam már de azt mondom ha Pest i esetleg ÉÉrdi vagy még tudom csinálni de én inkább fel csiszolom és le lakkozom.a polirozással eltűnik az uv állóság. .....
Sziasztok van egy 2008 D Corsa -e 1.3 cdti valamiért el megy a turbó nyomás.teljesen független mindentől. Van mikor váltás után már nem megy.kicsereltem a vákuum pumpát.meg ágy szenzort ami a motor hátulján méri az átmenő levegőt de nem segített ..valakinek van valami ötlete mi lehet ??????Köszönet
sziasztok segítsetek!! van egy 1995 ös (c14se) f astrám ,olyan problémám van hogy ma elmentem négy utcával arrébb kiszáltam a kocsiból ,leállitottam és fél óra mulva amikor rá adtam a gyújtást akkor nem inditott...levettem a gyujtást és minden világitott tovább..kivettem a kulcsot akkor is világitott minden ,de akkor már villogott a check lámpa is!! levettem a sarut és ott áll az autó! Mit csináljak és szerintetek mi lehet a probléma??? ha a gyújtáskapcsoló szar akor lehet javitani??? (az aksi új és a z öninditó is jó)!
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy ha beépítenék egy w1102-es számú fordulatszámmérős kilóméterórát a w1111 számú helyett, akkor mi lesz a különbség és milyen mértékű?
A trafót (elsietve) meg vettem, de nem javult a helyzet. Elvittük szerelőhöz, és a kezembe adta a komplett gyújtáselosztót, hogy az ment tönkre. Az lenne a kérdésem, hogy elég lehet-e magát a Hall jeladót cserélni, ami kb 20e Ft, vagy meg kell vennem az egész elosztót (nem a fedelet) ami 86e Ft? Magát a jeladót ki lehet mérni valahogy?
G astra hozzáértőkre lenne szükségem, akik meg tudják mondani, hogy normális-e a jelenség, vagy probléma - már amennyire a leírásból ez lehetséges!
Következő a dolog: Kopog a váltókar!
2esbe érezhető leginkább, és üresbe, többi fokozatba nem nagyon vettem észre. 2esbe is csak akkor érzem, ha nem nyomom a gázt. Kanyarba viszont jobban előjön, határozottabban kopog. Fogom a sebváltót, és mintha valaki meg-meg ütné, nem nagyon, mintha kalapáccsal kocogtatnák mondjuk. Kopogó hangot hallani, az viszont nem hangos, elég tompa, alig lehet hallani. Nem szabályos periódusú kopogás, éppen mikor koppan 1-2-t.
Van valami tipp, mi lehet a gond, szervíz jó lenne-e?
2005ös 1.4 twinport, láncos g astra Márkaszervizben szervízeltetve 10ezer km-enként, olajcseréket, szűrőket stb, megkapta mindig
Opel Corsa D 4 fokozatú automata váltóval van valakinek tapasztalata? Ajánlott, nem ajánlott? Jellemző rájuk az automatákról elterjedt meghibásodás, vagy itt már modern nyomatékváltókról van szó?
Mivel az olaj a karterba van össze gyűlve azt nézed a nivó pálcával,elsöbe lekéne venni megnézni mi van benne? Ha már a hozzá való pálca van,és azal nem jó mennyiséget mutat,vagy esetleg nincs átalakitva a karter,hogy kisebb legyen? Vagy nem igazán rá való,csak rá lett valahogy barkácsolva,ha már rossz nivó pálca volt hozzá.
A rossz nívópálca miatt 20000km-t mentem a max jelzés felett kb. fél literrel túltöltve, de közben mennyiségileg meg egy liter olajjal kevesebbel. (a lerakódás...?)
Sziasztok, 245e km-t futott C20NE mocim van és másfél literrel kevesebb motorolaj fér már csak bele, szerintetek hol lehet a legnagyobb a lerakódás, ezen egy deklipucolás még érdemben javíthat? Nemrég szelepfedéltömítést cseréltem, abban nem volt vészes a dzsuva, a kartergáz rézszűrője mindenestre látványosan megújult, hogy leoldottam belőle a feketeséget. Kocsi jól megy, jól fogyaszt, ez az olajszint szarság meg csak most esett le miért van, három éve járok úgy vele, hogy egy 80as évekbeli 1.6/1.8 blokk olajpálcájával vettem és nem tűnt fel...
Valószínűbb a jeladó, trafó hibánál az az egyetlen szikra sem lenne. De ki kell mérni..... A trafó 1-re kössél egy próbalámpát. Ha indítózáskor villog, akkor a jeladó rendben van.
Sziasztok! Astra F 1,4 8V gyújtás problémával küszködöm. Ahogy ráadom a gyújtást, egyetlen apró szikra, aztán semmi. Hogy tudom megállapítani, hogy a gyújtásmodul, vagy a trafó halt-e meg? Valaki járt már így? Előre is köszönöm!
A külseje mattul meg.Lejön róla a lakk.Fel lehet políroztatni.Kb.5 és 8 ezer Ft között van darabja.Beírod a keresőbe,hogy lámpapolírozás és bejön egy pár oldal.