Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Ezeket a nyereményjátékokra való felhívást én is kerülni javaslom. :)
Mert kitudja kinek a kezébe kerülnek ezen adatok. (Egyébként jó tudni, a mailcím is személyes adatok közé tartozik)
Marketingesek általában az adatvédelmi törvényt alig ismerik, vagy ismerik, de nem foglalkoznak velük. Szeretem, amikor jön xy cégtől hírlevél, amire emlékezetem szerint soha nem iratkoztam fel... :D :D van olyan cég, akinél elég határozottan jeleznem kellett, hogy ebbű' baj lesz. :D
Az, hogy mostanában több, vagy kevesebb megkeresések vannak ilyen MLM cégektől kitudja mire enged következtetni. :)
Szerintem jól érzed, a webshopok kerültek inkább előtérbe, sokkal gyorsabb, kevesebb vesződséggel jár (nincs terembérlet, előadósdi, könnyebben kezelhető adatbázis és társai). :)
Az egészséggel kapcsolatos karbantartástól én speciel már a falra mászom. Mert ebből mára dömping lett... :D
Lassan már vagy minden rákkeltő, vagy szedni kell, vagy az immunrendszert erősíti, vagy a nagymamát újraéleszti és 20 éves fiatal lesz tőle... :D :D Szedésre meg mindig van valamilyen tudományos fokozatú magyarázat. :D :D
Miért, mibe kerül szerinted az FLP-nél a csatlakozás? :) Semmibe. :)
Aztán van a csordaszellem. "Jucika" a drágáimmal együtt csatlakozik, egy ideig lelkesen összevásárolnak mindent, esetleg némelyikük bemutatót is tart, de ez nem tart maximum egy évig. :)
Mint említettem már, velem az a nagy baj, hogy a színfalak mögé is sokszor beláttam. Mert ilyenkor lenne kötelező jelleggel csakapozitívumokat sorolni. :) Hogyhátjókatermékek és egy csodasztikus, fantalatos sohavisszanemtérő alkalom
Nemrég ismertem meg egy kiscsaládot (nem az én csoportom), ott is azt látom, a család barátai nem feltétlen a lehetőségek, a termékek miatt mint inkább a csordához való tartozás egyfajta kötelező jellegű, de reflexszerű döntése a csatlakozás. :)
Azt is látom (és ezt biza titkolni kellene), hogy van kb. 6-8000 ember alattam, s a forgalom nem hogy nőtt az elmúlt 16 év alatt, hanem csökkent. :D Csatlakoznak az emberek, sokféle oka lehet, de a forgalom alapján a belépési nyilatkozaton kívül ez mást nem igazán jelent. :)
Persze, mielőtt "szakértőnk" megállapítaná, hogy ezért kell kötelező (kényszer) vásároltatás... Itt is van, csak minek? :D
Miért veszünk meg egy táplálékkiegészítőt? Mert hiszünk benne. Miért hiszünk benne? 3 lehetséges ok létezik:
1. Mert létezik rá kutatás, ami a hatásosságát bizonyítja.
Nos ez a legrázósabb kérdéskör, amiről most nem fogok írni, de ha létezik egy termék és[...] Bővebben!Tovább »
Miért veszünk meg egy táplálékkiegészítőt? Mert hiszünk benne. Miért hiszünk benne? 3 lehetséges ok létezik:
Mert létezik rá kutatás, ami a hatásosságát bizonyítja.
Nos ez a legrázósabb kérdéskör, amiről most nem fogok írni, de ha létezik egy termék és megfelelő anyagi forrás mögötte, akkor előbb utóbb lesz egy kutatás, ami alátámasztja a hatásosságát. Minél nagyobb a forrás, annál igazolni a hatásosságát.
2. Mert valaki azt mondta, hogy jó és hiszünk neki.
Mert tényleg hat. Ilyen mondjuk a koffein például. Tuti hogy bizonyos mennyiségtől mindenkinek kipattan a szeme tőle. Vagy elalszik, embere válogatja, de érezhető hatása van. Sajnos ilyen szer nem sok van a táplálékkiegészítő piacon. A legtöbb anyagnak van valamilyen hatása az biztos, de hogy az az-e, amit várunk tőle, és hogy egyáltalán érezhető-e az a legtöbbnél sosem fog kiderülni.
"Akkor ne dobálózzunk 30 meg 60MFt-os értékesítésekkel szerintem."
Mint mondtam, az adott országban vásárlás az adott ország központjának jelent bevételt (pl. az angol vásárlásaim nem a magyar központba folynak be, nyilván). Hogy ezeket utána hogyan rakja össze magán belül a cég, ott a zöld telszám, kérdezd meg. :)