Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1221

Én szerintem átrakom a stabilizátort. A légszűrőből eddig a 2. oszlop volt benne, de ebbe az új légszűrőházamba a 4. oszlopba való betét való. Idővel szeretnék rárakni még egy coolert és az lenne a legjobb, ha a legnagyobb lenne benne. Szétszedtem a légszűrőt és szerintem csak a közepébe azt a kipattintható részt kéne kicserélnem.

Előzmény: mindaricsi (1220)
mindaricsi Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1220

Szia! Első stabilizátor nincs a mi gépünkön.

A kocsi bal oldalán található tartály egyszerű puffer a vákumhoz, sima "T" csatlakozóval bekötve a szivattyú és a fékszervó közé.

A gép konkrétan 2.8 Turbódízel intercooler nélküli, mechanikus adagolóval.

Én úgy tudom 2000-ig 4-féle levegőszűrővel szerelték a Daily-ket:

      1     2     3     4

                                        A 160 160 155 154

                                        B 100 100 82   78

                                        C 100 100 -      -

                                        H 178 236 344 250

 

2000 után egységesen:  A 165, B 90, C -, H 325

Üdv.:mindaricsi

 

Előzmény: Liviati (1217)
Liviati Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1219

2.8-as vagy 3.0-as motorral vedd! A kis motor felejtős, sokkal kevesebb üzemórára tervezték. 2000 előttit meg gondolom nem szeretnél venni.

Előzmény: istván822 (1218)
istván822 Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1218

Sziasztok!

 

A tanácsotokat szeretném. Mi egy 96-os vw lt 35-ös tehert használunk,de már igazán cserére érett. Természetesen az egyik jelölt az iveco lenne. Használtan lenne az autó, de azt szeretném megtudni, mi az amire figyelni kell ennél a tipusnál. Lehetőség szerint minél fiatalabbat kellene venni, dehát az ár. Aki használ pár éves dailyt és leírná a tapasztalait nagyon megköszönnénk.

Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1217

Pedig olyanom is van 2.8D 14 collos gyári futóművel, legrövidebb legmagasabb. Tényleg első stabilizátor van a tieteken, mert nekem az új elejűn van. Esetleg valakinek Zastava Rivalja van-e. Azoknak állítólag más az első futóműve?

Előzmény: peogeot9 (1216)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1216

Csak a 97 utánin van aminek már ujjab a homlokfala!!!

Előzmény: Liviati (1215)
Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1215

Nekem egyiken sincs ilyen tartály.

Előzmény: peogeot9 (1214)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1214

Nem vagyunk egyedül az építgetéssel!! :) Amúgy az a féknek a vákumtartálya.

Előzmény: Liviati (1213)
Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1213

Az mi a 2. képen a gázolajszűrő és a szervótartály alatt. Ez turbós amúgy? Milyen méretű légszűrő való bele, mert szerintem csak a légszűrő belsejében lévő műanyagban különböznek.

Előzmény: mindaricsi (1212)
mindaricsi Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1212

Kicsit életlen, de ez egy 2,8Td '97-es

üdv:mindaricsi

Előzmény: Liviati (1202)
Liviati Creative Commons License 2011.10.02 0 0 1211

Baja, de nekem csak a hobbimhoz van az autó. Nem ebből élek, műszaki tanár vagyok.

Előzmény: peogeot9 (1210)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 1210

Üdv!!!

 

Úgylátom te sem unatkozol!!!!Én is mindig fejlesztek!!!Tettem 2.8motort hosszú difit komplett belsőt meg sorolhatnám még!!!Mondta is a haver hogy nekünk csak egy üres alvázat kellene venni papírral aztán arra építkezni!!!  :) Te merre laksz?

Előzmény: Liviati (1209)
Liviati Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1209

Most hirtelen csak ezeket találtam. A zöld kereklámpás fülke volt rajta gyárilag, majd megkapta a pirosat. Azóta is újítgatom. Most teszem bele az állófűtést és a szervót. Jövőre a motor is fel lesz újítva és akkor talán kész lesz, illetve a klímát is akkor tervezem beletenni, mert hiányzik pár alkatrész hozzá még.

3600 mm tengelytáv. Hidraulikus Ramsey Warn csörlő van rajta. Valamint vas plató. Majd ha megjavítják a fényképezőm lefényképezem. A kis sárgaság rajta egy Fiat 238 lakóbusz.

Előzmény: peogeot9 (1208)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1208

Tudsz feltenni képet a tiedről?

Előzmény: Liviati (1206)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1207

Szolnok

Előzmény: Liviati (1206)
Liviati Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1206

Te hol laksz? Nekem is autómentőm van.

Előzmény: peogeot9 (1205)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1205

Na sikerült.

Előzmény: peogeot9 (1204)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1204

Üdv!!!

 

Ugyan ilyen a légszűrőháza 2.5 és 2.8TT-nek is!!

Egy pár kép az autómról:

Előzmény: Liviati (1202)
cross_183 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1203

Szerintem csak akkor lehet baj, ha gyenge a rugó és egyfolytában a bakon ül a kocsi. Nálam ez nem áll fenn szerencsére.

Előzmény: Liviati (1201)
Liviati Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1202

Nekem ilyesmi légszűrőházam van.

Liviati Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1201

A gumibakkal nagyon vigyázni kell, mert ha megnyomja az alvázat akkor könnyen elcsavarhatja vagy alváztöréstörés is lehet a vége. Inkább rakassatok bele + rugót, de a legjobb segédrugó lenne. Másik lehetőség, hogy veszel egy bontott hátsó hídat rugóköteggel egy 59-12 Dailyből, de ugyan ez van szerintem a Zeta és a Eurocargo alatt is.

 

Más akinek 1990-2000 közötti 2.5TD vagy 2.8TD esetleg cooleres Dailyje van le tudná nekem fényképezni a légszűrőházat. Mert van nekem egy bontott egy szívó 2.8-ból származó, de az meg szerintem 2.5 szívóhoz való. A 2.5 TD-be tutira más van, mert olyanom volt de már régebben eladtam.

 

Valamint valaki rakott már 2.4TD-re 2.5TD hengerfejet, mert nem akarom egyenlőre szétszedni viszont a 2.5TD hengerfejet rendbe szeretném rakatni a szétszedésig, hogy csak rá kelljen akkor tenni.

Előzmény: cross_183 (1200)
cross_183 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1200

Csak a gumibak önmagában nem hiszem, hogy elég. Én ezekkel a rugókkal vettem a kocsit:

 

 

Állítólag kovácsmester által gyártott rugók ezek. Nem tudom. Raktam még két nagyobb gumibakot alá, de nem nagyon kellett volna. 30q raksúlynál még vagy 3 centire van a nagy gumibak a hídtól.

 

Előzmény: gyurikaur (1199)
gyurikaur Creative Commons License 2011.10.01 0 0 1199

50q volt összsúlyban,s eléggé leült az autó!

Milyen gumibak való alá?rúgó ívelés,plusz lap betétele? vagy új rugókat vegyek?

Liviati Creative Commons License 2011.09.28 0 0 1198
Előzmény: Liviati (1197)
Liviati Creative Commons License 2011.09.28 0 0 1197

Milyen az a Bradi féktárcsa? Találkozott már valaki vele? Mondjuk én Brembot használok és nincs vele bajom.

gyurikaur Creative Commons License 2011.09.25 0 0 1196

 

Felkészítve a holnapi bevetésre :) !!!!!

pityinger66 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 1195

S.O.S.

 

Tudja valaki, hogy a 420-s platóhoz mekkora a tengelytáv ?

 

Üdv!

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 1194

Igen.Általában,minden +10 km +1 liter.

Előzmény: Roadtrain (1193)
Roadtrain Creative Commons License 2011.09.21 0 0 1193

Szerintem akkor is lejjebb kell menjen a fogyija.Van mikor én is letudom vinni 8 körülire azért ekkora géptől az gyönyörű teljesítmény.

Előzmény: Törölt nick (1192)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 1192

Duplakerekes,és hosszú áttételes.

Előzmény: Roadtrain (1191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!