Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
A tetőhűtő összetörése miatt a motorkocsi áll. 1969 Odessza. A képen Kornéli József látható.. a Papám.
Itt kép aláírás nincs.. a kép Lengyelországban készült.. pályaszám alapján hidraulikus böbéről van szó és kb 10-12db ment belőlük oda. a Kép bal oldalán Villányi Úr pózol..:))))
Ajánlom szíves figyelmedbe a SHIFT+2 billentyűkombinációt, úgy hívják, hogy idézőjel, és így néz ki: "
Bár ha a Topictársak szórakoztatása a célod...a jómúltkor is nagy derültséget okozott a 424-est ábrázoló fotó "Lajosháza" aláírása Lajosmizse helyett :-DDD
Nézem a szöveget pont ezért írtam hogy az elején kéne jelezni miről is van szó és nem csak a végén egy félreérthető hibás mondatban "odadobni" valamit húúúúú de qrva szar így vesszők nélkül írni a szöveget nem tudom neked hogy sikerül...
Jó lenne, ha ilyenkor egy kicsit jobban figyelnél a pontos fogalmazásra és a korrekt információ adásra. Aki nem ismer, az most az hiszi, te vagy S. P., bár ha valaki nagyon figyel, az utolsó - kicsit hibásan ragozott és vessző-hiányos - mondat alapján esetleg kétségei támadhatnak efelöl.
Egy lehetséges megoldás: X.Y. felhatalmazott az alábbi képek közzétételére, a képek ezt-meg-ezt ábrázolják, ekkor-és-ekkor itt-és-itt készültek, a képek hátoldalára az alábbi szöveg van írva, stb...
Ez engem is érdekelne, mivel magam is őrzök erről (vagy egy ilyenhasonló megjelenésű) járműről képet. A fotó készítője, akkor keletis vasúti dolgozó jugoszláv kormányzati vonatról beszélt vele kapcsolatban.
Az első képen Buczkó Péter és Buczkó Magdolna látható az MK45-2008-as páylaszámú mozdony társaságában. Buczkó Péter 1946-1975 között a kisvasút fűtőházában dolgozott.
A másik kép inkább csak közvetetten érdekes. A dízeleket szállító román cég munkatársa (Aristide Nita, Bukarest) is látható a képen, aki 1973-ban Sárospatakon részt vett az új mozdonyok üzembe álllításában. Balról jobbra: Simonik Gyula (édesapám), ölében Simonik Péter (jómagam), Buczkó Péter (nagyapám) és Aristide Nita.
A képekért köszönet Simonik Péter aki hozzájárult a képek közreadásához.
Nagyon köszi. :-) Egy csomót kerestem, de természetesen sem a fórum keresője, sem pedig a forumkereso.hu nem adott rá találat, pedig mint kiderült, megfelelő, és pontosan úgy írott szavakra kerestem. Az pedig végképp nem jutott volna eszembe, hogy a gőzmodzonyos topicban volt. :-) Köszi!
Urak, az utóbbi hónapokban valamikor szó volt egy olyan deltáról, ami réges-régen a Déli előtt volt, és pl. Ferencváros felől közvetlenül fel lehetett kanyarodni a Délibe a segítségével. A felvető be is tett róla egy GoogleEarth-ös képet. Nem is a konkrét nyomvonal érdekel, hanem elsősorban az, hogy melyik topicban (és hogy kb. mikor) volt ez a dolog. Tudtok segíteni?