Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
nekem az elődje van 143RII, abban még maruyama motor van, nem pörög annyit mint ez a komatsuval, de nekem nagyon tetszett, a hosszú szára miatt széles területet le lehet fogni egyszerre.
Felesleges az 1:35-is, meg az alapjáraton pötyögtetés is.
Nem tudom mekkora a tankja, azt öntsd csak negyedig, aztán harmadig, stb, így biztos betartod a sűrűn álljunk meg, hagyjuk kihűlni a gépet járatós részt. Pár ilyen sűrűbben megállunk rész után már csak tankonként állj meg kihűteni.
Alapjárati pötyögtetéssel tele nyomja a kiput olajjal. Néhány perc melegedés után mehet vele a könnyebb meló, nem lesz baja.
A bejáratás lényege, hogy nem 100%, hanem kb 80% terhelésig terheled, és sűrűn megállsz vele, had hűljön ki.
No meg persze a jó olaj, de az elejétől fogva....
Ismerős 553-at vett, azt 12-15 liter benya után kellett visszavinni után állítani. Ahhoz úgy adtak garit, hogy adtak hozzá / venni kellett :) / Husi olajat.
Álltak a tervezőasztal felett.Na,akkor egy jó motorunk van a Japánoktól.Nocsak fiam hozz a polcról egy csövet!Vidd vissza a huzagolás nem kell bele!Szóval motor és szár már van de damildobot fejleszteni kellene.Sokat próbálták de Björn mindig tetőtől talpig havas lett .Nem lesz ez így jó ,látták a Stihl katalógusban,hogy füvesnek kellene lennie.Felült hát a repülőre Utta úr és a Frankfurti repülőtér DutyFree Stihl boltban vett egy damilfejet és repült vissza.Azonban egy az egyben nem másolhatták a dobot,kicsit változtattak rajta. Na ezzel a változtstással lett rosszabb az északi konstrukció.
Látom nem ismered a teljes történetet. Egyszer egy német, vmi Andreas eljutott Svédországba, és csak bámult, amikor meglátta, hogy deli svéd legények egy érdekes motoros, száras eszközzel sorban vágják ki a fákat. Mivel nem volt idegen számára a másolás, hazaérve megpróbálta lekoppintani. Természetesen kicsit satnyára sikerült, így egy nagy ötlettel bepozícionálta gazvágásra.
Meg aztán nem lehet csodálkozni azon,hogy a hó és jég hazájában aki fűkaszát akar gyártani az idegen tapasztalatokra támaszkodik.Bár állítólag Utta Svanholm bácsi 45 ben egyszer látott két szál füvet a partraszálláskor de ez nem biztos.😀