Jó, most már ne kutyuljuk, meg nekem pont jól jön ma ki a rollingrokk, csak javaslom napirendi pontnak a talik helyszínének megvitatását, az áthelyezés nemes szándékából kifolyólag...
Végülis el lehet vele matekozni ha apró darabokra szették szét a nagytudású kasznisok. De úgy tudom kanyhallonak van 1 komplett a polcon, ha infó kell keresd meg.
Köszi a segítséget de úgy tünik megoldódni látszik a dolog.Az új fejegység beszerelése útán ez a dolog lényegesen csökkent,valószínü hogy a régi készülék túl sok basszust nyomott,amit az új nem.
Tegnap egy nagy csavart találtam a kerekemben. Amint megmozdítottam ereszteni kezdett. Gyors kerékcsere.
A pótkereket még az előző tulaj adta az autohoz, sima lemezfelni. Simán ráment a kocsira. DE van rajta egy matrica amin egy kombi auto van és alá van írva, hogy T-Modell. Ez azt jelenti, hogy a felni kombi autóhoz van? Egyáltalán van olyan, hogy kombi mercihez más felni kell mint simához? Vagy ez csak egy ráragadt matrica máshonnan és ne is törődjek vele?
ehhez a kérdéshez csatlakoznék a kis különbséggel. 126osnál csak a sofőrajtó nyílik távirányítóval a többi nem hajlandó és hallani, ahogy küzd a vákuumpumpa. ha logikusan gondolkodom, akkor azt kell gondoljam, h vmelyik ajtóban behalt a vákuumizé. jól gondolkodom vagy máshol van a baj?
"'Nem tudjátok, hogy a Homasitánál csak a kiskereskedők vásárolhatnak nagykeráron vagy bárki? Vagy a kiskerár is jóval olcsóbb mint a többi bolt (pl 1 liter félszintetikus 1000ft)? Régebben beszéltetek róla, azóta is olyan árakkal dolgoznak?""
bárki vásárolhat,de csak a üllőin olcsó a homasita.
Még a 16 mm-es sem eltolt furatos, csak venni kell hozzá megfelelő csavart. Én is azon vagyok hogy a hátulja kicsit kintebb legyen csak az a mázlim hogy van 2 olasz felnim, ami ugyanaz mint a gyári de a csavarok mégis jobban belógnak.