Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132353

Végülis egy néhány tonnás szorítóvel össze is lehetett volna nyomni. :-)))

Előzmény: bajan122 (132352)
bajan122 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132352

Igen, szerencsére mert ha nem ment volna ésszel akkor megoldottam volna erővel az meg tuti nem jó :-)

Előzmény: vinjo (132348)
bajan122 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132351

Ehhez lehet gratulálni?

Előzmény: exrészletjankó (132350)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132350

exrészletjankó Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132349

Sziasztok,

 

Ferrike én is hallottam többektől, hogy csipegeti az olajat, de kb ugyanennyien voltunk, akiknek szinte semmit. Az enyém pl alig észrevehetően, annyi akár el is "párologhatot". :-)

Előzmény: ferrike (132337)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132348

Akkor csak jót súgott a fordos kapcsolat. :-)

Előzmény: bajan122 (132346)
bajan122 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132347

Nekem is van olajfogyasztásom most hogy csak helyben használom a kocsit. Kb 3000 km alatt 1/4 ment le a max és a min között. Korábban míg a pályán jártam nem fogyott semennyi 30 000 km alatt, ahhoz képest ez most egész sok :-D

 

 

Ja és felkerültek a nyári felnik, ha már a fékek miatt úgy is szereltem a kereket.

bajan122 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132346

Vinjo!

 

Megoldottam. Csavarni kellett a szemetet, nem is keveset.

 

 

Mindenkinek:

 

Kicseréltem a hátsó fékbetét mert még a gyári volt benn. Amit nem értek, hogy miért sípolt vele a kocsi mikor még simán 80%-os volt az újhoz képest. Lehet elöregszik az anyaga?

 

Mondjuk az lehet hogy még most is fog sípolni mert nem mentem annyit, hogy kiderüljön jó lett e.

 

Kérdés: A kézifék bovdent hol lehet állítani? Illetve lehet e külön a két oldalt? A balos sokkal szorosabb mint a jobb és nem is enged ki rendesen. Lehet egy új rugót is érdemes lenne berakni, bár nem tűnt gyengének.

Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132345

denil!

 

Üzemel még Halásztelken a Fő út mentén / Rákóczi folytatása/ a kulcsmásoló, ha jól emlékszem a város elején volt valahol? Bicskakulcs házát kellene felújítani, azaz cserélni.

Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132344

"két év alatt már a második eset, borzasztó! ---> felgyújtható? :)"

 

Gyere, az enyém már ég, egy füst alatt elintézzük!:)

zgi521 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132343

lehet (túl) kényelmes pali vagyok, de nem kapcsolgatom (ki-be) a klímát sem.. :) én úgy tapasztaltam (kijelző szerint, ekkor tűnik el a hópihe) 3.5 foknál kapcsol ki a kompresszor, addig megy. ha a garázsból indulok télen és -10 van , akkor is megy egy darabig, ami sztem dirrekte jó a bazárnak kenésügyileg.

sokszor tapasztalom, hogy tök párás a levegő kiszálláskor mikor 1-1 óra után megérkezem, szal a kabinban száraz 22 fok meleg van sokszor télen is. :)

 

ixy!

a gp miért kér(het) random rádió code -ot? (pl. akksi feszültségesés..)

két év alatt már a második eset, borzasztó! ---> felgyújtható? :)

Előzmény: denil (132339)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132342

Az szerintem teljesen normális olajfogyasztás.

Előzmény: sequoia1 (132340)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132341

Miért, hány fok volt a kocsiban és mennyire állítottad a kívánt hőfokot?

Előzmény: szkorhetz (132338)
sequoia1 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132340

Az nem semmi. Én az 1 dl/1000km olajfogyasztásomat is sokallom. 

 

 

Előzmény: Hooli75 (132260)
denil Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132339

Szerintem normális mivel kinn elég hideg van még...

Előzmény: szkorhetz (132338)
szkorhetz Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132338
újabb fura, idegesítő dolgot csinál az autóm.
főleg indítás után egy fura hangos hangot hallat, ami olyan, mintha egy motor el akarna indulni, de nem tud, egy pillanatra pihen és már kezdi is előröl. néha percekig csinálja csak, de volt már fél óra is... azt hittem majd elmúlik, de nem. motortérben persze nem hallok semmit, a motor elnyomja.
továbbá, most hogy itt a jó idő, alkalmam volt kipróbálni a klímát. az normális ha csak LOn hűt és ha csak egy fokozattal feljebb tekerem akkor már meleg levegő jön?
köszönöm!
ferrike Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132337

Azért az 1.4 16v hajlamos a csipegetésre...

Én kibékültem volna bővel ezzel az olajfogyival, amit most Te keresel, anno a Stiloban.

Pedig az is újként volt vásárolva, Selenia cserélve bőven időben..,de kortyolgatta combosan.

 

A Bravo viszont semmi úgy nagyjából, én még nem öntöttem soha utána.

Maximum az olajszint lecsökkent a nívó felére-2/3ára a periódus alatt.(150 Sport)

Előzmény: Bravósgábor (132318)
denil Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132336

Ne gyújtsd fel.

Levisszük a halásztelki gátra ugratunk vele párat aztán utána...:DD

Egyébként meg jó vasak ezek az autók, nagy problémák itt nem derültek ki. Amik voltak azok általában típusbetegségek de a klímán kívül egyik sem volt húzós tétel ( nekem meg gariba megcsinálták )

Előzmény: Hooli75 (132334)
denil Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132335

Maranello sport, de Csepel felé inkább este járok, mert reggel a melóba a 6-os utat használom.

 

Előzmény: Hooli75 (132334)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132334

Próféta szóljon belőled!:) Este kiderül mennyit is "nyel" el a taliga.........még fel nem gyújtom.:)

Mellesleg ha halásztelki vagy akkor szomszédok vagyunk. Milyen színű "szekérrel" jársz?:)

Előzmény: denil (132333)
denil Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132333

min-max között 5dl a különbség.

Így ha maxról lemegyk negyedig akkor kb 3dl hiányzik.

Előzmény: Hooli75 (132325)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132332

Tuti, hogy úgy volt feltöltve maxra, hogy szintellenőrzés előtt meg lett járatva a motor? "

 

Igen. Érden csináltatva és hazajöttem /Csepel/, leállít, majd másnap csekkolás. Most, hogy lementem 1000km-t, szintén "hidegen" /garázs/ lecsekk, és szörnyűlködés.

vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132331

Off

 

"A motor ugyanaz az átalakított kettőkettes Honda dízel, amit Civictől felfelé mindenbe szerelnek. 150 lóerő és 350 Nm. A motor már 1500-tól húz, a piros mező 4500-tól van. Közlekedni elég erős, de az igazi menést elvitte az emissziós érték (Euro5), az automata váltó és a cica. A hangja olyan, mint egy négyhengeres dízelé. 11 alatt van százon.

A teszt kezdetekor egyből az Econ gomb benyomásával indítottam, amitől érdekes színekben pompázik a műszerfal, nagyjából a gázadással egyenes arányban vészjóslul. Ha ügyes vagyok, szép zöld az ecoterror, de ha gázt merek adni, a fehérség után egyből bebordul. Én szeretem az ilyen rendszereket, és direkt a kedvében akartam járni, mindig zöld volt nekem. Igyekeztem nem első lenni a lámpánál, nehogy dudáljanak.

Éppen ezért állok értetlenül a kezemben a tankolási számlával, egyik pillanatban a napi kilométerszámlálót, a másikban a litereket és a forintokat nézve. Ez bizony majdnem 11 liter. Econ módban. Odafigyelve. Úgy, hogy a fordulatszámmérő mindössze egyszer ment 3000 fölé, csak hogy végre halljam a hangját is. Akkor mennyit ehet nem Econban? Húsz litert? Vagy csak tizenhetet? "

 

 

Ez azért felettébb érdekes. Elszoktunk dízelek esetén ilyen számoktól.

Azért is furcsa, mert a céges Mazda BT (2,5 td), ami fínoman fogalmazva mostohagyerekként kezelt kocsi, terepen is gyakran használva,terhelve sem fogyaszt ennyit.

vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132330

A maxról negyedre csökkenés nincs fél liter szerintem. Tuti, hogy úgy volt feltöltve maxra, hogy szintellenőrzés előtt meg lett járatva a motor?

Előzmény: Hooli75 (132329)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132329

"Töltsd fel maxra a szintet és figyeld a fogyást."

 

Ez történt most, mivel most lett benne 1000km az olajcsere után, azaz olajcsere maxra feltöltve, most pedig a leírtakban negyedig. Hidegen nézve és vizszintes álló helyzetben természetesen:).

Ma este meghozzák az olajat és megnézem mennyit tudok visszatölteni a maxig, de az tény, hogy maxról negyedre csökkent 1000km alatt. Hogy ez épp 6 vagy 7 vagy 8dl?? Tökmind1, szerintem.:(

Előzmény: vinjo (132327)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132328

Az olajszűrőben levő kb. 3 decit hová öntöttétek?

Előzmény: Bravósgábor (132318)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132327

Na, ez olyan dolog, amit nem olvasgatni érdemes, hanem megnézni...

Amikor fél körülre lemegy a szintem, kb 3 decivel fullra tudom tölteni.

 

Olajcserénél a beindítás után lett a szint maxra állítva nálad, vagy előtte?

(Mert, ha előtte, akkor beindítás után már max-min közé esik a szint, onnan meg csak 3 deci fogyás kell ahhoz, hogy szinte eltűnjön a nívópálcáról.)

 

Töltsd fel maxra a szintet és figyeld a fogyást. Nem biztos, hogy olyan sok lesz, mint amennyit most gondolsz.

Előzmény: Hooli75 (132325)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132326

keepitretro fórumtárs műhelye volt, sajnos Ő már máshol restaurálgatja a Porschékat, Tatrákat. :-(

Mondjuk most már végtelen ideje jut a szenvedélyére.

Nagyon szimpatikus ember volt, ide is kommentelt, amikor mérettünk nála.

Előzmény: Hooli75 (132288)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132325

Az jó lenne, de olvastam olyat is ,hogy 1liter. Ha 1liter akkor / és én ebből indultam ki / a fogyás kb.6-7dl.

Előzmény: vinjo (132324)
vinjo Creative Commons License 2013.03.04 0 0 132324

A min. és max között kb fél liter a játék...

Előzmény: Hooli75 (132309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!