Ferrike én is hallottam többektől, hogy csipegeti az olajat, de kb ugyanennyien voltunk, akiknek szinte semmit. Az enyém pl alig észrevehetően, annyi akár el is "párologhatot". :-)
Nekem is van olajfogyasztásom most hogy csak helyben használom a kocsit. Kb 3000 km alatt 1/4 ment le a max és a min között. Korábban míg a pályán jártam nem fogyott semennyi 30 000 km alatt, ahhoz képest ez most egész sok :-D
Ja és felkerültek a nyári felnik, ha már a fékek miatt úgy is szereltem a kereket.
Megoldottam. Csavarni kellett a szemetet, nem is keveset.
Mindenkinek:
Kicseréltem a hátsó fékbetét mert még a gyári volt benn. Amit nem értek, hogy miért sípolt vele a kocsi mikor még simán 80%-os volt az újhoz képest. Lehet elöregszik az anyaga?
Mondjuk az lehet hogy még most is fog sípolni mert nem mentem annyit, hogy kiderüljön jó lett e.
Kérdés: A kézifék bovdent hol lehet állítani? Illetve lehet e külön a két oldalt? A balos sokkal szorosabb mint a jobb és nem is enged ki rendesen. Lehet egy új rugót is érdemes lenne berakni, bár nem tűnt gyengének.
Üzemel még Halásztelken a Fő út mentén / Rákóczi folytatása/ a kulcsmásoló, ha jól emlékszem a város elején volt valahol? Bicskakulcs házát kellene felújítani, azaz cserélni.
lehet (túl) kényelmes pali vagyok, de nem kapcsolgatom (ki-be) a klímát sem.. :) én úgy tapasztaltam (kijelző szerint, ekkor tűnik el a hópihe) 3.5 foknál kapcsol ki a kompresszor, addig megy. ha a garázsból indulok télen és -10 van , akkor is megy egy darabig, ami sztem dirrekte jó a bazárnak kenésügyileg.
sokszor tapasztalom, hogy tök párás a levegő kiszálláskor mikor 1-1 óra után megérkezem, szal a kabinban száraz 22 fok meleg van sokszor télen is. :)
ixy!
a gp miért kér(het) random rádió code -ot? (pl. akksi feszültségesés..)
két év alatt már a második eset, borzasztó! ---> felgyújtható? :)
újabb fura, idegesítő dolgot csinál az autóm.
főleg indítás után egy fura hangos hangot hallat, ami olyan, mintha egy motor el akarna indulni, de nem tud, egy pillanatra pihen és már kezdi is előröl. néha percekig csinálja csak, de volt már fél óra is... azt hittem majd elmúlik, de nem. motortérben persze nem hallok semmit, a motor elnyomja.
továbbá, most hogy itt a jó idő, alkalmam volt kipróbálni a klímát. az normális ha csak LOn hűt és ha csak egy fokozattal feljebb tekerem akkor már meleg levegő jön?
köszönöm!
Levisszük a halásztelki gátra ugratunk vele párat aztán utána...:DD
Egyébként meg jó vasak ezek az autók, nagy problémák itt nem derültek ki. Amik voltak azok általában típusbetegségek de a klímán kívül egyik sem volt húzós tétel ( nekem meg gariba megcsinálták )
" Tuti, hogy úgy volt feltöltve maxra, hogy szintellenőrzés előtt meg lett járatva a motor? "
Igen. Érden csináltatva és hazajöttem /Csepel/, leállít, majd másnap csekkolás. Most, hogy lementem 1000km-t, szintén "hidegen" /garázs/ lecsekk, és szörnyűlködés.
"A motor ugyanaz az átalakított kettőkettes Honda dízel, amit Civictől felfelé mindenbe szerelnek. 150 lóerő és 350 Nm. A motor már 1500-tól húz, a piros mező 4500-tól van. Közlekedni elég erős, de az igazi menést elvitte az emissziós érték (Euro5), az automata váltó és a cica. A hangja olyan, mint egy négyhengeres dízelé. 11 alatt van százon.
A teszt kezdetekor egyből az Econ gomb benyomásával indítottam, amitől érdekes színekben pompázik a műszerfal, nagyjából a gázadással egyenes arányban vészjóslul. Ha ügyes vagyok, szép zöld az ecoterror, de ha gázt merek adni, a fehérség után egyből bebordul. Én szeretem az ilyen rendszereket, és direkt a kedvében akartam járni, mindig zöld volt nekem. Igyekeztem nem első lenni a lámpánál, nehogy dudáljanak.
Éppen ezért állok értetlenül a kezemben a tankolási számlával, egyik pillanatban a napi kilométerszámlálót, a másikban a litereket és a forintokat nézve. Ez bizony majdnem 11 liter. Econ módban. Odafigyelve. Úgy, hogy a fordulatszámmérő mindössze egyszer ment 3000 fölé, csak hogy végre halljam a hangját is. Akkor mennyit ehet nem Econban? Húsz litert? Vagy csak tizenhetet? "
Ez azért felettébb érdekes. Elszoktunk dízelek esetén ilyen számoktól.
Azért is furcsa, mert a céges Mazda BT (2,5 td), ami fínoman fogalmazva mostohagyerekként kezelt kocsi, terepen is gyakran használva,terhelve sem fogyaszt ennyit.
"Töltsd fel maxra a szintet és figyeld a fogyást."
Ez történt most, mivel most lett benne 1000km az olajcsere után, azaz olajcsere maxra feltöltve, most pedig a leírtakban negyedig. Hidegen nézve és vizszintes álló helyzetben természetesen:).
Ma este meghozzák az olajat és megnézem mennyit tudok visszatölteni a maxig, de az tény, hogy maxról negyedre csökkent 1000km alatt. Hogy ez épp 6 vagy 7 vagy 8dl?? Tökmind1, szerintem.:(