Ez van a kapagép mostani motorjára írva: Modell Type Code: 90702 0147 02 89041703 Ebből tudtok valamit mondani nekem, hogy a Honda GCV 160 jó lenne-e rá? Ezen a honda motoron van szabályzó?
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy egy biggs motoros KF-04 típusú kapálógépre milyen motort ajánlotok, mert úgy vélem nem, hogy egy új motor jobban megérné, mint egy felújítás! A mostani motor 3.5 lóerős, de szerintem ennek csak a 3/4-ét adta le, mert már a szabályzója nagyon kivan, mert közel 20 éves a gép! Először is azt szeretném tudni, hogy milyen márkájút vegyek rá? Honda, B&S, esetleg más? Ha 4.5 lóerőset veszek rá akkor azzal is működni fog, úgy értem nem lesz valami baja a többlet erőtől? Inkább minőség mint olcsóság! A válaszokat előre is köszönöm!
Pont 20 éve van meg kedvenc kapánk, de az idei évet végigbetegeskedte. Szegedi RK-02-es típus 4 LE-s Briggs motorral, szerencsére mechanikusan jó, csak a motor mondta be az unalmast. Egszszerűen ha terhelés éri lefullad. Voltam vele szervízben is, cserélték a benzintank feletti membránt is, bütykölték a karburátort is, egy ideig megint jó volt. Akkor lett megint gyanús, amikor 2-3-szor annyit evett egységnyi területre, mint jó korában. Köpködte a benzint, a füstöt, de működött. Érdekes, hogy egy beindításra a következő leállításig szinte normálisan, utána meg ilyen pödékelő módon működött. Most meg megint előjött az erőtlen korszak, ha nem szabadon futtatom, vagy a maximum felé veszem a gázt, akkor lefullad. (Mindemellett a szomszéd szinte azonos gépe swzépen muzsikál.)
Kínomban a múlt hétvégére kölcsönöztem egyet, hogy meglegyen az őszi szántás. Mechanikusan jónak tűnik, az eddig látott bolti új kínálat nem nyűgözött le. Új motort lehet kapni hozzá? Vagy esetleg meg lehet ezt a motort bütykölni?
Jelenleg nem tudok ezknél gyengébb minőségről a piacon. Talán az Einhell.
Homokos talaj esetén, a motor és a hajtás rendszer nincs annyira leterhelve, viszont a por mennyisége több, mint a kötött talajnál. Ezért a légszűrés megoldására is figyelni kell. Ezeket a gépeket (amit írtál) java részt fűnyíró motorral látnak el, mivel az olcsóbb.
Magyar gépek közül amit vennék magamnak: Robix, Marci (Honda, vagy Briggs Q motorral)
A tecso gazdaságosban lehet most kapni a szentkirályi gyár Charlie 1B (66 ezer) és Charlie KA (50 ezer) rotagépeket. Érdemes ezek valamelyikét megvenni egy 1400 nm-es homokos talaj művelésésre? (Egyelőre csak parlagfű meg muhar van benne.) Vagy ne sajnáljam rá a pénzt és vegyek dupla ennyiért valami komolyabb eszközt?
Érdeklődnék, hogy a ROBI 151-es (1986 gyártási év) kistraktorra rá lehet e rakni a ROBI 250-es váltvaforgatós ekét. Ha nem, akkor lehet-e valamilyen ekét a 151-esre rakni. Városi lény vagyok, ezért teljesen tapasztalatlan. Vajon lehet valahol bérelni is Robikat, amikkel szántani is lehet?
Takarítom a garázst, sufnit, ezért lenne pár eladó alkatrészem, gépem, ami nekem felesleges, de más még hasznát tudná venni. A felsorolt dolgok mind Pécsen vannak.
- Lenne egy eladó, kapálógéphez való oldalkidobós fűnyíró adapterem. Eddig Robi-50-hez volt használva, de szerintem bármilyen hasonló röpsúlyos kuplungú géphez jó.
- Szintén eladó olcsón, egy kisebb felújításra szoruló kapálógéphez, kistraktorhoz való utánfutó. (Hibája: hiányzik a jobb hátsó lámpa és a hátsó lenyitható hátfal.)
- Van még egy üzemképes Robi-50-es motorom.
- És egy Thomos motoros felújított, szép állapotú kapálógép, tartozékaival együtt.
Sajna nekem nem váltvaforgató ekém van csak sima "Szabadszentkirályi" gyártmány és a 219-es hozzászólásomban képet is tetem föl róla. Ha igy is érdekel szóljál.
ROBI 156H tipusu kapát vegyél, ebben az árkategóriában a többi csak kullog utánna minőségben. Jó még az RK tipus is csak az a baj hogy azon kínai Proton motor van.
ha nekem mutatsz egy 4 ütemű 24Le-s kocsit, ami annyi benzint zabál amennyit egy trabi 601es akkor grat, megérné a vételt(tudod a 4 ütemű motor azonos fordulaton fele annyi benzint robbant be, és a szelepeknek köszönhetően alacsonyabb fordulaton kiegyensúlyozottabb, mert tovább van benn az égéstermék, ennek köszönhető a jóval nagyobb nyomaték,viszont a magas fordulatot gátolják, mert kevésbé nyitnak egybe a szelepek, mint mondjuk egy 600as sportgépnél), szóval egy 160ccmes 2t nem fog közel sem ugyanannyit fogyasztani, mint egy mai technikával épített 4t motor.
Hello nekem pal gyújtógyertya van benne(már nem gyártják, most brisk néven fut ha jól tudom) 1-2. ra indul nem volt vele sose baj, de egy kismotor boltban kérhetsz simsonba valót, az tökéletese megfelel(természetesen nyári gyertyát).(285 hőértékű talán,de ezt a boltba jobban tudják
Szia! Nekem csak 151-es Robi-hoz van dokumentációm, de talán hasznos lehet: A gyújtógyertya: M14*1,25 175-ös hőértékű, elektródák távolsága 0,5-0,6 mm.