Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1242

Hello!

 

Vettünk egy 2001-es 35V13s-t. 2,8as. Nem nagyon akar melegedni.  Szerintem a termosztát jó. Az normális h 80 fokot se ér el.

Elindulni meg nagyon sokára indul a hőfok.

peogeot9 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1241

Szia!!!

 

Mérted már a tiédet mérlegen?Kíváncsi lennék rá.Mármint a valós önsúlyra.

Előzmény: Liviati (1240)
Liviati Creative Commons License 2011.11.13 0 0 1240

Minél márkásabbat és azon belül is a jobbat éri meg. A minimum előírástól gyengébb olajat és névtelen gyártóét ne töltsd bele. Olajon, szűrőkön, üzemanyag minőségén nem spórolunk.

Előzmény: alien111 (1238)
mindaricsi Creative Commons License 2011.11.13 0 0 1239

Szia!

Én egy 2003-as 35c12-eshez Statoil Truckway S 5W-30 ACEA E4/E7 -est használok igaz még csak két olajcsereperiódust hajtottunk (céges kocsi) bele. De szerintem bármilyen alábbiak szerinti ACEA besorolású motorolaj megfelel!

üdv:mindaricsi

Előzmény: alien111 (1238)
alien111 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 1238

Sziasztok!

 

Köszi a választ!!! Esetleg volna valami tipp neked/nektek melyik olaj vált be a 2,8 Td-hez? ill. az Iveco-hoz?

Előzmény: mindaricsi (1237)
mindaricsi Creative Commons License 2011.11.13 0 0 1237

Szia!

Ha motorolajból ACEA E3/ACEA E5 teljesítményűt vásárolsz akkor 40.000km csreperiódusod lesz, ha ACEA  E2, API CF-4 teljesítményűt akkor 30.000km csereperiódus alakul. Szigórúan olajszűrő, üzemanyag finomszűrő illetve üzemanyag előszűrő cserével! A vezérműszíjból bármilyen ismert márkát vehetsz csereperiódusa 120.000km vagy 4 év vízpumpacserével eggyüt.

Váltó difi olajok csereperiódusa 60.000km.

üdv:mindaricsi

Előzmény: alien111 (1235)
szárnyas iveco Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1236

Köszi szépen a kimerítő választ. Akkor majd megnézem, hogy áll a hidraulikus láncfeszítő és ha sikerül meglessem az íves spanoló állapotát. (160.000Km van benne, de még csörgést nem hallottam)
Üdv. minden Ivecosnak!

alien111 Creative Commons License 2011.11.08 0 1 1235

Sziasztok!

 

Nemrég vásároltam egy Iveco Daily 35 S 13 ast. 2.8 TD 2004 év végi évjárat.

Szeretném segítségetek kérni!!!

250 000 km van benne (állítólag:) rendeben is van az autó, úgyhogy lehet igaz is a km óra állása!

Szeretnék rajta olajcserét, meg vezérlés cserét csinálni. Szerintetek milyen olajat tegyek bele? (Iveco ETS szerint 5w-30 Urania)

(Iveco Levantex szerint 10w40 bármilyen TD olaj) Illetve vezérműszettből gyárit? vagy esetleg jó az utángyárott Ruville is?

 

Megköszönném ha valaki leírná típus bajait, illetve mire érdemes odafigyleni karbantartás szempontjából!

 

Amúgy nagyon rendben van a gép, és nekem olyan 80-90 km es tempónál 8.6-9.5 között van a fogyasztása szóval eddig tetszik! :)))

(leg-leg maxi méret)

Köszi előre is mindenkinek!!!!

prohang Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1234

Szia

 

A szerelő szerint vagy a terhelés-arányossági szelep adta meg magát, vagy pedig a gumicső adta meg magát ,,összeomlott" és elzáródott. Vettem egy gumicsövet most.. 

 

Délután megírom mi lett a vége :)

 

Előzmény: Törölt nick (1233)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1233

Próbáld meg,hogy a fékcső fellazításánál jön-e a fékolaj.Ha nincs ABS,a fékpedált sem szabad tövig benyomni. 

Előzmény: prohang (1232)
prohang Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1232

Szia!

 

Eddig nem volt semmi problémája! Semmi mást nem csináltam, mint lecsavartam a régi féknyeregről, és rátekertem az új féknyeregre!

 

Nem gondolom hogy ez lehet a probléma! Inkább ez a kétkörös, nyomáscsökkentős dologgal lehet kapcsolatban! 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1231)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1231

Hibás a fékcső.

Előzmény: prohang (1230)
prohang Creative Commons License 2011.11.08 0 0 1230

Sziasztok! Segítetek!!!!

 

Iveco Daily 35S13V gépem van!

Féknyeregcsere középén vagyok! Régi levesz, fékcső levesz.. fékcső feltesz, nyereg vissza!

 

Nyomom a pedált (segéd emberke tartja), de a légtelenítő csavaron keresztül semmi sem jön!

 

Fékcső levesz, de ott egy csepp olaj sem jön ha pumpálom.. Ez normális ??? Levettem a fékcsővet volt benn olaj, mert folydogált belőle..

 

Mit csinálok rosszul ??

 

Üdv: Zoli

mindaricsi Creative Commons License 2011.11.07 0 0 1229

Szia!

Alapesetben nincsen a vezérműláncnak csereperiódusa!

Amikor már annyira megnyúlik, hogy a a feszítőautomatika nem képes utánllítani akkor valószínűleg elkezd majd "csörgő" hangot adni a lánc. Ekkor elérkezett az ideje a vezérműlánc cseréjének továbbá a láncvezető alkatrészek illetve fogaskerekek cseréjének, láncfeszítő takarításának alaphelyzetbe állításának.

A lánc és alkatrészei hosszú életének titka: Rendszeres /10.000km-kénti/ motorolaj és olajszűrő csere! Legalább API CD-CCMC PD2 / MIL-L-2104D teljesitménybesorolású motorolaj használatával.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: szárnyas iveco (1228)
szárnyas iveco Creative Commons License 2011.11.07 0 0 1228

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, mivel a járgányom vezérműlánlos 40-10W és nem szíjjas. Ezért nem tudom a mikor kell cserélni. 1997-es gyártmány hidraulikus feszítéses. Előre is köszönöm a válaszokat.

mindaricsi Creative Commons License 2011.10.31 0 0 1227

Szia! 1027, 1028-as hozzászólásokat nézdmeg!

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Geriv84 (1224)
BLS-Mikrobusz Creative Commons License 2011.10.31 0 0 1226

Helló mindenki! Lényegében én csak most csöppentem bele ebbe az IVECO-dologba,eddig annyi információm van róla ami apám értékelése,miszerint 85'-ben állt egy mellet és bikázták,majd hangosan indult be,szerinte nem jók :D

Ettől azért konkrétabb dolgokra lennék kíváncsi:)Van egy 9fős duplaklímás 99'-es masterem 2.8 DTi 114 ló,állítólag az is IVECO motor.....namost szeretnék egy 3 személyes dobozos valamit is ami B-jogsival is terelgethető...3-400ezerért vannak ilyen masterek ducatók,csak mintha nekem az IVECO valamivel masszívabb dolognak tűnne....a másik dolog,ami fő szempont lenne nekem,hogy bérautó lenne,tehát félve a magasnyomású rendszertől,amit ha vizezett gázolajjal tankolnak vissza,majd megáll az egész(sajnos tapasztalat,hála az égnek DTi motorral)lehet érdekesebb lenne egy inkább régebbi kiforrottab egyszerű motor,amely"a világból kimegy 90-el"-típus :)

Liviati Creative Commons License 2011.10.24 0 0 1225

Szia! szerelési útmutatót nem hiszem, hogy nagyon találsz. Az többünket érdekelne bármilyen formában. Kezelési útmutatóm viszont van.

Amúgy a motort úgy tudod szétszedni, hogy a motortérbe lehúzod a csatlakozókat, lepattintod a füleket és előrefelé kihúzod.

Milyen Iveco képed van róla? Platós, dobozos stb? Van pár alkatrészem hozzá, ha szükséged lenne rá, amúgy bajai vagyok.

Előzmény: Geriv84 (1224)
Geriv84 Creative Commons License 2011.10.24 0 0 1224

Szevasztok! Ma vettem egy Iveco 35-10-est 2.8TD Tudnátok segíteni? Hol tudok hozzá letölteni szerelési útmutatót?  Valamiért az utastérbe fúvó ventilátor nem működik, szét akarom szedni. Köszönöm előre is!

Liviati Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1223

Én most készülök szétborítani a motorokat, csak választ még nem kaptam, hogy a 2.4TD mennyire kompatibilis a 2.5TD-vel. Szétszedéskor kiderül. Hol lehet olcsón dugó+persely szettet szerezni bele?

Előzmény: mindaricsi (1222)
mindaricsi Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1222

Na, mi a helyzet az Iveco-kal? Mindenki útonvan, vagy netán szerel?

S 2000- elektromos problémák jelentkeztek valakinél?

Üdv.:mindaricsi

Liviati Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1221

Én szerintem átrakom a stabilizátort. A légszűrőből eddig a 2. oszlop volt benne, de ebbe az új légszűrőházamba a 4. oszlopba való betét való. Idővel szeretnék rárakni még egy coolert és az lenne a legjobb, ha a legnagyobb lenne benne. Szétszedtem a légszűrőt és szerintem csak a közepébe azt a kipattintható részt kéne kicserélnem.

Előzmény: mindaricsi (1220)
mindaricsi Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1220

Szia! Első stabilizátor nincs a mi gépünkön.

A kocsi bal oldalán található tartály egyszerű puffer a vákumhoz, sima "T" csatlakozóval bekötve a szivattyú és a fékszervó közé.

A gép konkrétan 2.8 Turbódízel intercooler nélküli, mechanikus adagolóval.

Én úgy tudom 2000-ig 4-féle levegőszűrővel szerelték a Daily-ket:

      1     2     3     4

                                        A 160 160 155 154

                                        B 100 100 82   78

                                        C 100 100 -      -

                                        H 178 236 344 250

 

2000 után egységesen:  A 165, B 90, C -, H 325

Üdv.:mindaricsi

 

Előzmény: Liviati (1217)
Liviati Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1219

2.8-as vagy 3.0-as motorral vedd! A kis motor felejtős, sokkal kevesebb üzemórára tervezték. 2000 előttit meg gondolom nem szeretnél venni.

Előzmény: istván822 (1218)
istván822 Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1218

Sziasztok!

 

A tanácsotokat szeretném. Mi egy 96-os vw lt 35-ös tehert használunk,de már igazán cserére érett. Természetesen az egyik jelölt az iveco lenne. Használtan lenne az autó, de azt szeretném megtudni, mi az amire figyelni kell ennél a tipusnál. Lehetőség szerint minél fiatalabbat kellene venni, dehát az ár. Aki használ pár éves dailyt és leírná a tapasztalait nagyon megköszönnénk.

Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1217

Pedig olyanom is van 2.8D 14 collos gyári futóművel, legrövidebb legmagasabb. Tényleg első stabilizátor van a tieteken, mert nekem az új elejűn van. Esetleg valakinek Zastava Rivalja van-e. Azoknak állítólag más az első futóműve?

Előzmény: peogeot9 (1216)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1216

Csak a 97 utánin van aminek már ujjab a homlokfala!!!

Előzmény: Liviati (1215)
Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1215

Nekem egyiken sincs ilyen tartály.

Előzmény: peogeot9 (1214)
peogeot9 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1214

Nem vagyunk egyedül az építgetéssel!! :) Amúgy az a féknek a vákumtartálya.

Előzmény: Liviati (1213)
Liviati Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1213

Az mi a 2. képen a gázolajszűrő és a szervótartály alatt. Ez turbós amúgy? Milyen méretű légszűrő való bele, mert szerintem csak a légszűrő belsejében lévő műanyagban különböznek.

Előzmény: mindaricsi (1212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!